Raportarea de CSR la standarde internationale tinde sa treaca de la stadiul de "dragut" la "necesitate" in politica de responsabilitate sociala a companiilor, pe fondul crizei economice, a spus Diana Untaru, consultant la Braun & Partners, companie specializata in Responsabilitate Sociala Corporativa (CSR). Printre avantajele pe care acest tip de raportare le aduce companiilor se numara cresterea increderii partilor cointeresate in ele si fidelizarea clientilor, in conditiile in care ultimele studii arata ca increderea in companii se afla la cel mai jos nivel din ultimii 10 ani, iar consumatorii prefera in continuare produsele eco, in ciuda pretului ridicat si al crizei.

Diana Untaru s-a aflat in redactia EurActiv.ro pentru a raspunde intrebarilor cititorilor.

Braun & Partners Network este primul grup de consultanta in strategie de CSR si marketing din Europa Centrala. Grupul ofera, prin intermediul filialelor sale, asistenta in materie de branding, CSR, comunicare cu stakeholderii si instrumente de publicare prin dezvoltarea, proiectarea si lansarea unor astfel de servicii.

Braun & Partners Network a publicat in luna mai rezultatele studiului 24/7 care a evaluat performanta si comunicarea responsabilitatii sociale a primelor 100 cele mai profitabile companii din Romania, Ungaria, Bulgaria si Polonia.

  • Nota redactiei: Pentru a pastra coerenta si relevanta discutiei, nu vom valida comentariile care nu se refera la temele anuntate, care nu contin intrebari sau care constau in atacuri la persoana.