PepsiCo, al doilea producator de bauturi racoritoare din lume, a inregistrat in cel de-al doilea trimestru al anului un profit net de 1,66 miliarde dolari, sau 1,06 dolari pe actiune, in scadere comparativ cu profitul de 1,70 miliarde dolari, sau 1,05 dolari pe actiune, din perioada similara a anului trecut, potrivit Reuters. Veniturile companiei au fost de 10,6 miliarde dolari, cu 3,2% mai putin decat anul trecut.

Conform Bloomberg, scaderea profitului s-a datorat scaderii vanzarilor de Gatorade, cumparatorii preferand bauturi mai ieftine.

Rivalul Coca-Cola Co a raportat un profit de 2,04 miliarde dolari in al doilea trimestru al anului, pe fondul cresterii vanzarilor pe pietele din India si China.

In predeschiderea Bursei din New York, titlurile Pepsi au crescut cu 60 centi, la 57 dolari. In sedinta bursiera de marti, titlurile Pepsi s-au apreciat cu 32 de centi, pana la 56,40 dolari. In acest an, actiunile companiei au crescut cu 3%, in vreme ce ale rivalului Coca-Cola au avansat cu 11%.