De vreo luna, sint abonat RDS. Cablu, telefon, internet. N-am vrut alte gauri in pereti, asa ca am ramas la ei. Ca sa aflu ID-ul si parola de logare la abonamentul de internet mostenit, trecut de pe numele fostului titular pe numele meu, am sunat la Relatii Clienti. Pe banii mei, nu de pe telefonul RDS (din cauza ca priza e busita, trebuie schimbata, prin urmare nu functioneaza). Desigur, mi s-a transmis ca nu se poate, iar daca vreau net, ei bine, trebuie sa astept vreo trei-patru zile, pina mi se genereaza un nou cont. Daca vreau net, n-am decit sa vorbesc cu fostul titular, sa-mi dea datele lui.

Ideea, pe scurt, e asa: dupa depunerea cererii de schimbare a titularului, teoretic, dureaza vreo doua-trei zile pina se proceseaza cererea. Chiar daca toate platile sint la zi, chiar daca toate hirtiile sint semnate. Nu ca ar fi al dracului de greu ca doamna de la ghiseu sa introduca niste date intr-un sistem centralizat deja existent. Dar… avem proceduri, nu-i asa? Lasa, doar exista alti fraieri, angajati de pomana, care sa faca munca asta.

Am folosit vreo trei zile netul pe contul vechi. Sun din nou la RDS, sa intreb ce se mai aude de contul meu. In fond, am un router de doi lei, care cam face figuri si sigur o sa necesite o reinstalare. Adica timp pierdut. Buuun. De data asta, mi se spune ca nu am nevoie de cont de logare nou, ca ramine cel al fostului titular. Desigur, continui sa il folosesc cu incredere.

Citeste restul materialului si comenteaza pe Subiectiv.