Urmand strategia globala de business, Samsung Electronics Romania a adoptat o noua structura operationala devenind subsidiara. In acest sens, din luna iulie 2010, Samsung Electronics a inceput distributia directa a produselor sale pe piata romaneasca.

YoungLak Jung, Presedinte Samsung Electronics RomaniaFoto: Samsung Romania

Noua directie de business urmata de Samsung este bazata pe o abordare mai directa a consumatorului si in acelasi timp reconfirma angajamentul companiei pentru competitivitate si leadership.

"Experienta noastra de aproape 10 ani pe piata din Romania reprezinta o baza solida pentru un nou inceput de succes. Prin adoptarea acestei noi structuri operationale, incepand cu 1 iulie, Samsung Electronics va raspunde mai eficient nevoilor consumatorilor de pe piata autohtona, oferindu-le in acest sens, in mod constant, produse si servicii excelente," a declarat YoungLak Jung, Presedinte Samsung Electronics Romania.

Dupa o perioada in care au fost construite parteneriate de succes cu reteaua de distribuitori din Romania si in care Samsung s-a pozitionat pe primul loc la numeroase categorii de produse, isi invita acum actualii si viitorii parteneri, alaturi de consumatorii romani sa deschida impreuna portile zilei de maine.

Parte a uneia dintre cele mai mari si de succes companii la nivel global, lider in industria semiconductorilor, a telecomunicatiilor, dispozitivelor media digitale si a convergentei digitale, Samsung Electronics Romania se angajeaza sa introduca pe piata locala cele mai recente trend-uri si cele mai avansate produse si servicii. Prin urmare, progresele tehnologice constante si optiunile de multifunctionalitate ale dispozitivelor digitale continua sa reprezinte o prioritate in ceea ce priveste consumatorii locali.

Astfel, in cazul categoriei CTV, Samsung a fost prima companie la nivel mondial care a lansat televizoarele 3D HDTV - o tehnologie care a fost bine primita de publicul din Romania si care a reusit sa depaseasca asteptarile acestuia. In acet mod, Samsung si-a reafirmat pozitia de lider in inovatie, mentinandu-se pe locul intai la categoriile LCD si LED.

Galaxy S (I9000)

Galaxy S (I9000)

Foto: Samsung Romania

"In ceea ce priveste telefoanele mobile, ne propunem sa ajungem pe primul loc in segmentul smartphones. Consideram ca modelul Galaxy S, bazat pe tehnologia Android, cu display super AMOLED si cu posibilitate de inregistrare, stocarea si vizualizarea de fisiere video in format HD, va avea un succes remarcabil. In plus, prin intermediul propriei platforme Open Mobile, Samsung BADA, ne propunem sa democratizam segmentul de smartphone-uri. De asemenea, la nivelul pietei de telefoane mobile, target-ul nostru este de a comercializa peste 1 milion de unitati anual, fiind sustinuti si de evolutia continua a segmentului touch", a precizat JungLak Jung, Presedinte Samsung Electronics Romania.

Avand in vedere potentialul ridicat al categoriei de produse electrocasnice, Samsung a introdus pe piata o gama variata de modele premium, dar in acelasi timp se adreseaza in continuare si segmentului mainstream din Romania.

De asemenea, compania va continua sa isi consolideze business-ul in categoria de produse electrocasnice, prin intermediul inovatiilor constante aplicate produselor high-end precum noua serie de frigidere combi Sveta (clasa energetica A++, iluminare cu LED, tehnologie No Frost si display color full touch de 7 inchi), stimulandu-se astfel cererea si pozitionand Samsung in Top 5 brand-uri pana la sfarsitul anului 2010. In plus, noua achizitie a fabricii din Polonia ii va oferi companiei sansa de a lansa gama medie de frigidere "T-series". Referitor la categoria masinilor de spalat, toate modelele sunt prevazute cu optiunile Ceramic Heater si Diamond Drum - tehnologie remarcabila marca Samsung. De asemenea, noile modele de masini de spalat de pe piata, Griffin si Scout sunt echipate cu tehnologia inovatoare Bubble Wash.

In ceea ce priveste camerele video, principalul scop al companiei este de a pastra statutul de lider in categoria memory flash si de a progresa cat mai mult in segmentul Full HD. De asemenea, Samsung si-a extins vizibilitatea in segmentul camerelor foto, odata cu lansarea revolutionarului NX10 hibrid si prin intermediul a numeroase inovatii precum tehnologia 2view. Samsung va continua sa isi extinda gama de camere hibride prin lansarea unui nou model, un concept revolutionar, care presupune tehnologie si design remarcabile. In plus, Samsung va lansa in cea de-a doua jumatate a anului sase noi modele de camere foto compacte - dintre care, doua cu ecran dual view.

Divizia IT din cadrul Samsung Electronics reprezinta o parte importanta a business-ului companiei, prin intermediul careia Samsung doreste sa isi consolideze pozitia de furnizor de solutii IT. Tehnologii de top sunt incluse in monitoarele LED, DID-uri (digital information displays), Large Format Display-uri (LFD) si imprimante, acestea fiind caracterizate de un design premium si functii eco. De asemenea, compania urmareste un nou segment de business prin introducerea pe piata a notebook PC-urilor. In ceea ce priveste cota de piata, scopul Samsung este de a atinge 30% pe segmentul monitoarelor, 60% pe cel al monitoarelor cu format mare (LFD - Large Format Display), 20% pe segmentul ramelor foto digitale si 40% in categoria imprimantelor - pe segmentul laser A4.

Lansarea noii structuri operationale de business urmeaza strategia globala Samsung Electronics Co, Ltd., care include tari ca Romania si Bulgaria.