Blue Air a suspendat toate cursele interne, din lipsa de pasageri

de D.G.     HotNews.ro
Marţi, 10 august 2010, 19:56 Economie | Companii


Compania de transport aerian Blue Air a suspendat, din 10 august, toate cursele interne, din lipsa de clienti, a declarat, marti, Florentina Ivan, purtatorul de cuvant al companiei, citata de Agerpres.

"Incepand de marti, 10 august, am suspendat cursele interne ale companiei din lipsa de clienti. Este vorba de cursele tur- retur Bucuresti - Timisoara, Bucuresti - Arad si Bucuresti - Cluj. Cursele vor fi reluate daca va exista cerere din partea clientilor nostri", a spus reprezentantul Blue Air.

Blue Air este o companie de smart flying cu capital integral privat romanesc si opereaza zboruri catre peste 50 de destinatii din Europa, fiind si transportatorul oficial al Postei Romane. De asemenea, incepand cu 2010, Blue Air ofera bilete catre destinatii in afara Europei, in parteneriat cu Blue Panorama.

In 2009, 1,71 milioane de pasageri au ales sa zboare cu Blue Air, inregistrandu-se o crestere de 54 la suta fata de 2008. Compania estimeaza pentru 2010 o crestere a cifrei de afaceri de aproximativ 40 la suta fata de 2009.

Grupul de firme Blue Air detinut de omul de afaceri Nelu Iordache, are 2.200 de angajati si o cifra de afaceri de 500 milioane euro in 2009.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





4590 vizualizari

  • +6 (14 voturi)    
    niste nesimtiti! (Marţi, 10 august 2010, 20:17)

    alextim [anonim]

    Am cumparat saptamana trecuta bilet pentru cursa Timisoara-Bucuresti. Dimineata pe net aveau pretul de 150 ron, cand i-am sunat peste o ora era 200 si cand am platit la pranz era 250. Dupa trei zile ma anunta pe e-mail ca s-au anulat cursele interne si daca vreau banii inapoi sa fac o cerere, sa las un cont si sa astept pana binevoiesc ei sa-mi returneze banii deoarece se fac liste de returnare ca au multi clienti. Si acum declara ca au anulat din lipsa de clienti! Cred ca o sa ma adresez protectiei consumatoruluii si nu sfatuiesc pe nimeni sa mai zboare cu ei ca sa nu pateasca ce am patit eu.
    • +2 (4 voturi)    
      un pic de rabdare (Marţi, 10 august 2010, 21:00)

      silvius [anonim] i-a raspuns lui alextim

      Am avut anulat o cursa Viena-Bucuresti vara asta si dupa aproape 2 saptamani de la momentul in care am fost anuntat de anulare, mi-am vazut banii.
      Banii au fost returnati automat, ei anuland tranzactia facuta de mine, nefiind necesar sa le las alt numar de cont.

      Daca ai un pic de rabdare eu zic , ca o sa iti vezi banii inapoi.Bafta.
    • -4 (6 voturi)    
      mizerabili. (Marţi, 10 august 2010, 21:04)

      alex [anonim] i-a raspuns lui alextim

      ai dreptate, si pe intern si pe extern sunt niste mizerabili si niste mincinosi. e normal sa nu ai clienti cand pretul unui intern e mai mare decat al unui zbor extern. bine ar fi daca si-ar strange bagajele si sa plece, si asa au avioane cu pedale.
      ar trebui sa fim mai multi cei care facem o plangere in speranta ca se va intampla vreun lucru bun si in tara nimanui .
    • +5 (7 voturi)    
      niste nesimtiti ordinari!! (Marţi, 10 august 2010, 21:09)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui alextim

      Da, trebuia sa vina ei personal sa-ti aduca banii la usa. Ce-i treaba asta cu conturi bancare, liste.... niste nesimtititi!

      Iar in legatura cu pretul... puteai sa cumperi dimineata de pe net cu 150 de lei, simplu.
    • +1 (1 vot)    
      anulare zbor (Marţi, 10 august 2010, 21:13)

      logaritm [anonim] i-a raspuns lui alextim

      cere rerutare sau banii inapoi + 250 euro
      uite detalii:
      http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=695714&st=0&p=8610496&#entry8610496
    • +5 (5 voturi)    
      low (Marţi, 10 august 2010, 21:52)

      andi [anonim] i-a raspuns lui alextim

      esti berbec :) asa e la low cost...daca in timp ce tu stai si te uiti la ecran fara sa cumperi, mai cumpara cineva bilet automat sare pretul pentru locurile ramase si tot asa :)
    • +2 (2 voturi)    
      Riscul low cost (Marţi, 10 august 2010, 22:48)

      finch [anonim] i-a raspuns lui alextim

      Asta e reversul medaliei, riscul low cost. Si eu a trebuit sa reprogramez o vacanta in Italia din cauza WizzAir, care a anulat zborul dus la Bologna. M-am dus cu BlueAir si am venit cu zborul Wizz, dar m-a costat mult mai mult decat estimarea initiala. Cu low cost iti asumi un risc, ei se pot spala pe maini usor, nici protectia consumatorului nu le poate face ceva, isi rezerva dreptul de a anula curse si de a-ti fu.te tie planurile.
    • +1 (3 voturi)    
      Cam asa e (Marţi, 10 august 2010, 22:59)

      Lol Lolovici [utilizator] i-a raspuns lui alextim

      Firma are un serviciu de relatii cu clientii de doi bani. Acum ceva timp am pierdut avionul, tot din cauza lor ca tocmai bagasera nesimtirea cu taxa pe bagaje platita pe loc si nu pe site la cumpararea biletului si era nebunie. Nu au vrut nici macar sa imi caute loc la alt avion mai tarziu "ca nu le merge sistemul". Dupa care m-au ignorat toti inclusiv "sefa" desi le-am explicat ca trebuie sa neaparat sa plec si mai platesc un bilet. In final am depus o plangere si un gigel m-a sunat dupa o saptamana sa imi spuna ca e vina mea si nu vor sa faca nimic (asta cu apel in roaming pe banii mei).

      Daca ei cred ca vreo firma normala la cap suna la un client si ii spune ca e vina lui si se asteapta ca el sa mai cumpere de la ei si sa nu le spuna tuturor cunoscutilor sa nu cumpere de la firma aia atunci le urez succes in continuare.

      Imi pare rau ca nu am fost pe faza atunci sa fac plangere la protectia consumatorului.
      • +1 (1 vot)    
        OPC (Miercuri, 11 august 2010, 8:29)

        aftafg [utilizator] i-a raspuns lui Lol Lolovici

        Am zburat si eu cu ei prin februarie si, desi pe bilet scria ca taxa de bagaz e 7 euro/segment, cand am ajuns la aeroport m-au pus sa platesc 20 de euro (taxa se scumpise la 10 euro si daca o plateam in aeroport era 20 de euro). Dupa ce m-am intors in tara m-am dus direct la OPC cu chitanta si biletul. M-au sunat ei dupa vreo luna si mi-au spus ca imi dau un voucher cu diferenta de bani (de la 20 la 7 euro) pentru un viitor zbor cumparat de la ei...
        In concluzie, OPC-ul nu a facut mare lucru...nu au luat nici o amenda nici ca pe bilet era scris numai in engleza, nici pentru ca mi-au tras teapa cu banii.
    • +1 (1 vot)    
      pt. alextim (Marţi, 10 august 2010, 23:36)

      Gloria [anonim] i-a raspuns lui alextim

      Cum ai reusit sa dai de BlueAir la telefon? Eu am incercat in ultimele 3 saptamani de multiple ori sa contactez un om acolo, am incercat chiar si numarul corporate, am trimis faxuri si nimic.
    • -3 (3 voturi)    
      subscriu (Marţi, 10 august 2010, 23:54)

      mandea [anonim] i-a raspuns lui alextim

      subscriu la cele scrise de alextim; cice este companie de 'smart flying', pffffffff. Am zburat cu ei in primavara, am luat bilet de pe net si ma trezesc la check-in ca trebuie sa platesc o taxa de bagaj. O prostie mai mare decat asta nu exista decat la romani. Ei nu-s instare sa faca o afacere in care clientul trebuie sa fie intotdeauna multumit. Niste rapanosi pusi pe capatuiala iar in schimbul banilor promesti taxe bizare si aglomeratie ca in autobuz. A fost primul si ultimul 'smart fly'. Le doresc un faliment grabnic.
      • 0 (2 voturi)    
        EasyJet (Miercuri, 11 august 2010, 9:27)

        lmc [utilizator] i-a raspuns lui mandea

        Nu te agita prea mult cu idei din astea "O prostie mai mare decat asta nu exista decat la romani." Vezi ca si EasyJet are ceva asemanator. Deci, calm down.
        • 0 (0 voturi)    
          Nu e asa (Miercuri, 11 august 2010, 12:55)

          Lol Lolovici [utilizator] i-a raspuns lui lmc

          Multe firme te pun sa platesti separat taxa de bagaj _daaaar_ o platesti pe site cand iti iei bilet. Bine poti sa o platesti si pe loc, cu pret mai mare, dar ai pe site subliniata problema si stii ce se intampla.

          Cand au bagat la Blue Air chestia asta aflai doar acolo pe loc, nu zicea nimic pe site. Mai tarziu au adaugat si pe site posibilitatea de plata, dar la inceput era o nebunie cu cozi si ghisee neclare unde trebuie sa platesti.
    • 0 (0 voturi)    
      cam mult, (Miercuri, 11 august 2010, 9:07)

      mslliviu [anonim] i-a raspuns lui alextim

      la banii astia cred ca puteai sa zbori si cu tarom (macar iti dadeau un snikers pe drum :) si nu trebuia sa suporti toate "pasarile" din baneasa ci doar coada de la 3 juma' de pe otopeni)
  • 0 (0 voturi)    
    urare (Marţi, 10 august 2010, 21:10)

    Alionte [anonim]

    La mai mare!! In Aprilie 2010 am cumparat un bilet dus-intors Bucuresti Paris dar din cauza eruptiei vulcanului Islandez zborul a fost anulat. Banii nu mi-au fost rambursati nici in ziua de azi in ciuda emailurilor trimise si a telefoanelor la care tot ce mi s-a raspuns a fost "asteptati, o sa va dam banii inapoi dar nu stim cand". Personal, am jurat sa nu mai zbor niciodata cu ei! Nu au decat ceea ce merita!
  • -2 (2 voturi)    
    pe extern -tiganie made in Ro (Marţi, 10 august 2010, 21:18)

    io [anonim]

    si pe extern este aceiasi tiganie cu banii,cred ca au un soft care modifica pretul in functie de solicitari.Aeroportul Baneasa parca e autogara ,jegoasa,nefunctionala si plina de mutre dubioase.
    • +2 (2 voturi)    
      pret si bagaje (Miercuri, 11 august 2010, 0:54)

      mercutio [anonim] i-a raspuns lui io

      Pretul se modifica nu numai in functie de solicitari concrete/locuri vandute, ci exista niste softuri care "vad" de cate ori clientii au simulat macar cumpararea unui bilet la o anumita cursa.
      Referitor la taxa de bagaje, sa fim seriosi, cu manutza dvs. ati bifat "nu am bagaj de cala" cand ati luat bilet on-line.
      M-a tinut si pe mine wizz odata 6 ore pe Baneasa pana sa ma duca la Liverpool, insa m-am pregatit psihic de acasa; vrem sa zburam ieftin - ne asumam niste riscuri, renuntam la ideea de a prinde legaturi mai departe, etc.
      Cat despre OPC, ANPC, etc...nu cred ca vor/pot face ceva. DIn cate stiu companiile aviatice pot invoca mii de motive ca sa nu mai zboare, singura ta consolare - daca o poti numai asa - e ca iti vor da banii inapoi in cateva saptamani.
      • +5 (5 voturi)    
        Am zburat de nenumarate ori cu WizzAir-ul si BlueA (Miercuri, 11 august 2010, 9:46)

        Dan [anonim] i-a raspuns lui mercutio

        si cu Wizz-ul si cu Blue Air-ul...am fost asa in Paris, Londra, Barcelona, Roma, Madrid, Dublin, Venezia, Florenta, Milano, Lisabona, Bruxelles, Viena. Am avut zboruri impecabile asa cum am avut la unele si mari intarzieri (la o cursa spre Barcelona am asteptat 5 ore).
        De asteptat/ intarziat mi s-a intamplat sa astept si cand am calatorit cu Tarom-ul, Austrain Airline iar, o data o cursa cu Alitalia a avut intarziere de 14 ore !!!!

        Diferenta insa o face PRETUL. Daca esti om destept la o cursa low cost poti plati si de 10 ori mai putin decat la una de linie. De ce sa dau pentru un zbor la Roma 300 de Euro cand pot sa dau 160 de lei si ma duce FIX in acelasi loc. Sa fie pentru ca cei de la Tarom/ Alitalia imi dau o gustare? Cu restul de 260 de Euro imi cumpar eu cate gustari vreau.

        Pentru un tanar caruia ii place sa vada lumea cursele low cost sunt O MINUNE cu toate riscurile lor atat timp cat avioanele lor sunt bune si nu exista riscuri sporite de accident. Parerea mea.
      • -1 (1 vot)    
        exact simularile pe datele resperctive (Miercuri, 11 august 2010, 9:48)

        Dan [anonim] i-a raspuns lui mercutio

        dimineata, telefon etc au dus la cresterea pretului de la 150 la 250.
  • 0 (0 voturi)    
    unde sa existe aceasta cerere? (Marţi, 10 august 2010, 23:10)

    Alecu [anonim]

    daca ei au scos zborurile interne de pe pagina lor.
    Daca incerc pe pagina lor sa gasesc un zbor de ex. Bucuresti - Timisoara, nu poti gasi nici un zbor, si atunci cum vor ei sa stie cand o sa fie cerere de bilete, ca doar nu o sa le scriu eu un emal sa ii intreb daca nu baga curse bucuresti-timisoara.
    ps. sa nu-mi ziceti ca dupa adresa de ip, vad cite persoane intra pe pagina....
    • +1 (1 vot)    
      evident ca nu mai poti face simulare (Miercuri, 11 august 2010, 9:38)

      iulia [anonim] i-a raspuns lui Alecu

      pe o cursa Bucuresti - Timisoara de vreme ce le-au scos, nu? Au scos destinatia. CE vrei sa mai existe?
    • +1 (1 vot)    
      evident ca nu mai poti face simulare (Miercuri, 11 august 2010, 9:38)

      iulia [anonim] i-a raspuns lui Alecu

      pe o cursa Bucuresti - Timisoara de vreme ce le-au scos, nu? Au scos destinatia. CE vrei sa mai existe?
    • -1 (1 vot)    
      urmarire adresa IP (Miercuri, 11 august 2010, 10:12)

      Liviu [anonim] i-a raspuns lui Alecu

      Ar fi o chestie foarte urata din partea lor sa iti urmareasca IP-ul pentru a-ti mari pretul la bilet in functie de simulari.
      Este foarte posibil sa te urmareasca dupa IP, dar cel mai probabil te urmaresc dupa IP si dupa niste COOKIES lasate pe calculatorul tau de site-ul lor.
      Daca vrei sa fii sigur ca nu te fura, de fiecare daca cand vrei sa iti faci simulari, cel mai bine e sa iti stergi cookies din browser legate de blueairweb.ro.
  • 0 (0 voturi)    
    aha (Marţi, 10 august 2010, 23:13)

    Laur [anonim]

    Voi merge cu trenul si asta e.
  • +1 (1 vot)    
    Sper sa le mentina la extern (Miercuri, 11 august 2010, 9:09)

    Jack [anonim]

    Am zburat cu ei de citeva ori si au fost foarte OK.
    Si acum am o rezervare zbor Septembrie. Am platit 200 de lei pt Brusseles - Bucuresti cu loc deja rezervat.( la wizz nu se poate).
    Nu mai fiti circotasi, cite linii ofera un zbor extern cu 40 de euro cu toate taxele pt rezervare cu o luna si jumatate inainte?
    Daca nu au calatori pe o relatie ce ati dori sa faca?
  • 0 (0 voturi)    
    Blue (Miercuri, 11 august 2010, 22:55)

    anonim [anonim]

    Acum in august plecam cu Blue A.sper sa fie ok.
    Am luat bilete pentru Milano cam cu o luna inaine taxa bagaj am platit-o in agentie 10 Euro.
  • 0 (0 voturi)    
    blue air (Joi, 21 octombrie 2010, 17:48)

    anonimus [anonim]

    Sincer de ce nu ne strangem toti care nu au mai primit bani de la blue air si sa ii dam in judecata poate asa vor intelege ce si cum.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by