ThyssenKrupp va instala 13 ascensoare si 18 scari rulante pe aeroportul Henri Coanda
Conglomeratul german va amplasa si patru benzi rulante, dintre care doua vor fi cele mai lungi construite in Romania.
Una dintre ele va masura 75 de metri, in timp ce lungimea celei de-a doua va avea 61 de metri.

Guvernul ia în calcul „un statut special” pentru restaurante: Dacă își vor vaccina tot personalul să nu mai fie legați de rata de incidență
Din primăvară până-n toamnă, pandemia a dus la creșterea de 4 ori a românilor descurajați în a-și găsi un job
Trei scenarii pe termen scurt ale mediului de afaceri. De ce nu vor scădea prețurile la imobiliare și la cât ar putea ajunge euro
VIDEO Criza din Coaliție, săptămâna a doua. Prima ședință a Coaliției după demiterea lui Voiculescu, fără o nominalizare pentru Ministerul Sănătății. Kelemen, întrebat dacă e necesară intervenția președintelui: Nu e nevoie
Cercetătorii au descoperit cele mai precise informații de până acum privind emisiile radio rapide
INTERVIU Cum vede educația o elevă româncă admisă la Oxford. Mara Pîndaru: Trebuie introdusă mai mult tehnologia în procesul de învățare / Care este principala problema a sistemului de învățământ din România
- NU exista transport civilizat tren/metrou direct aeroport - centru.
- Daca ajungi la ora 23 nu ai cu ce merge in oras. Autobuzele nu mai circula.
- Taximetristii cu preturi normale nu au access in aeroport.
- La plecari intern automatele de bauturi exista numai la etajul superior unde nu sta nimeni, evident bine ascunse si mai tot timpul nefunctionale. La magazine pretul e dublu.
Daca tot vor scari rulante sa puna in statiile de metrou de la gara sau centru. E jenant ca turistul sa-si care bagajele pe scari.
Si sa schimbe si portile de acces la metrou, ca mai intra lumea cu un carut de copil, cu o valiza mai mare si tre sa faca jonglerii cu ele.