Boc a mentinonat ca proiecte in parteneriat public privat pot fi initiate si in sanatate, agricultura, energie, mediu.
Constructia tronsonului de autostrada Comarnic - Brasov a fost castigata initial de consortiul Vinci (Franta) - Aktor (Grecia), insa in aprilie 2010 acesta a denuntat unilateral contractul, motivul oficial fiind lipsa fondurilor. Reprezentantii consortiului au aratat ca statul roman nu a acceptat anumite clauze, situatie care a condus la imposibilitatea de a obtine finantare.
In luna septembrie 2010, Ministerul Transporturilor a anuntat ca intentioneaza sa scoata din nou la licitatie constructia tronsonului de autostrada Comarnic-Brasov.
- HotNews.ro a aratat, saptamana trecuta, ca Emil Boc a invitat oamenii de afaceri chinezi sa investeasca in Romania intr-o serie de proiecte care vor fi realizate in parteneriate public private, precum autostrazile Comarnic-Brasov si Sibiu-Pitesti. Oferta a fost lansata in cadrul unei intalniri intre premier si reprezentanti ai statului chinez, cu ocazia noului an chinezesc.
- Potrivit unor surse participante la eveniment, Emil Boc le-a propus oamenilor de afaceri din China sa investeasca si in hidrocentrale, centuri ocolitoare, aeroporturi, spitale, lucrari de irigatie si in mediu. Premierul le-a mai spus ca usile ministerelor sunt deschise in vederea dezvoltarii unor astfel de parteneriate.
daca in zona posada-predeal nu se foloseste tunel ptr autostrada mai bine nu se face....nu intoxicati statiunile doar ca vreti sa faceti ceva...lasati pe altii mai buni, peste 30 ani sa realizeze ce elvetienii au facut de acum 30 ani.
veti da un impuls constructiilor din tara noastra la fel de mare ca si santierele de pe vremuri: bumbesti-livezeni, salva viseu,sa.
jud sibiu,cu valcea,sa idem pt tronsonul de autostrada sibiu-ramnicu valcea,samd.
pai cei de acum ce au realizat din 20mld euro imprumut?nici un obiectiv!
nceausescu cu 11mld$ a industrializat o tara intreaga realizand obiective deziderat si mai grandioase ca cele ce se cer acum,ca de ex: autostrada bucuresti-pitesti, drumul strategic transfagarasanul,podurile dunarene,canalul dunare marea neagra si poarta alba midia navodari,metroul,rafinaria petromidia intr-o mlastina,si alte multe altele, in conceptie proprie,cu organizare de intreprinderi de constructii montaj departamentale si pe judete.
a platit si toata datoria externa marita exagerat datorita crizei petrolului, din anii "70, declansata de opec si contramasurilor de marire a dobanzilor la datoria externa, nu numai tarilor opec ci si celor de felul romaniei, de catre marile puteri, "schimband regula jocului, in timpul jocului!"..
hai, clasa conducatoare, sa lase lenea,chiolhanurile si cabotinajul din lucruri marunte din zilele astea din statiunile de pe valea prahovei,parang,sa si sa treaca la marcarea cu tarusi a traseului tronsonului de autostrada comarnic-brasov.
hai,sa vedem poate lasa lenea si sa dea acest exemplu personal,sa nu mai acuze poporul de lene?
dupa care sa-si propuna sa-l realizeze pana de alegerile din in 2o12 ,cu inaugurare si taiere de panglica,la care sunt specialisti!
cand esti in trafic, crezi ca a avut loc un accident sau ceva; dar, nici pomeneala; pur si simplu este blocaj datorita supraaglomerarii...
FACETI ODATA NENOROCITA AIA DE AUTOSTRADA...
Stiati ca mai are lucrari publice de terminat in Grecia, drumul de la Nei Pori spre Trikala in Tesalia plus ca grecii mai sunt ajutati si de firme elvetiene de infrastructura. O autostrada se face daca se vrea, consider eu importanta cea de la Pitesti-Craiova-Filiasi-Turnu-Severin care ar putea fi o punte de legatura cu Occidentul prin Belgrad.