- CFR SA inregistreaza arierate de peste 5,2 miliarde de lei, fiind urmata de CFR Marfa cu 868 milioane de lei si de CFR Calatori cu circa 559 milioane de lei.
In aceste conditii, Ministerul Transporturilor intentioneaza sa stabileasca valoarea contabila a bunurilor imobile in proprietatea CFR S.A, CFR Marfa si CFR Calatori aflate sub sechestru. In acest sens, ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, a semnat un ordin prin care sunt numite comisiile pentru stabilirea valorii contabile a bunurilor imobile existente in proprietatea celor trei companii, aflate sub sechestru la data de 31 decembrie 2010.
- "Masura vine ca urmare a analizei efectuate asupra situatiei financiare si rezultatului patrimonial inregistrat in ultimii 10 ani de Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" S.A., Societatea Nationala de Transport Feroviar de Marfa "CFR Marfa" S.A. si Societatea Nationala de Transport Feroviar de Calatori "CFR Calatori" S.A., prin care s-a constatat o crestere a arieratelor la nivelul anului 2010 cu un procent de 2.248 %. In acelasi timp, ordinul ministrului Anca Boagiu se intemeiaza si pe angajamentul asumat prin Scrisoarea de intentie catre Fondul Monetar International, referitor la reducerea arieratelor acestor companii in anul 2011", se arata in comunicatul de presa.
Potrivit acestuia, comisiile constituite la nivelul celor trei companii vor identifica toate bunurile imobile aflate sub sechestru la data prezentului ordin, vor stabili valoarea contabila a acestora, potrivit datelor din evidenta contabila si datoriilor, intocmind in acest sens o situatie de veridicitatea careia raspund. Comisia centrala, constituita in temeiul aceluiasi ordin la nivelul MTI, va analiza si va centraliza datele transmise de catre comisiile anterior mentionate, acestea urmand a fi prezentate conducerii ministerului.
corect
- 2.248 procente sau
- 2.248%
Tara asta nu are suficiente puscarii si scaune electrice pentru cati ar merita sa nu mai vada lumina zilei!
Bonomul apare atunci din umbra si cumpara la un pret de nimic toate 'datoriile'. O afacere de multe miliarde de euro, comparabila poate doar cu Afacerea Petrom. Sa speram ca nu vorbim si aici de acelasi artist.
CFR Marfa, mai ales, este un business care ar merge si din inertie la cat de bine este dezvoltata infrastructura cailor ferate si la ce cerinta este pe piata pentru un transport ieftin.
In viitorul mediu: Posta!