CNADNR a primit 26 de oferte pentru supervizarea unor constructii de autostrazi. Vezi care sunt companiile care au intrat in lupta pentru contracte de 150 de milioane de lei

de Claudia Pirvoiu     HotNews.ro
Miercuri, 11 mai 2011, 18:26 Economie | Companii


Coridorul Pan-european IV
Foto: infrastructura.info
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale a deschis ofertele depuse în cadrul licitaţiilor pentru supervizarea lucrărilor de autostradă de pe Coridorul IV  Paneuropean pentru tronsoanele Orăştie-Sibiu, Lugoj-Deva, Nădlac-Arad si Timişoara-Lugoj. Pentru aceste contracte s-au aratat interesate 26 de firme si consortii. Batalia cea mai mare este pe contractul de supervizare a lucrărilor de pe 27 de kilometri din tronsonul Lugoj-Deva, fiind depuse noua oferte. Pentru supervizarea acestor lucrari, statul intentionaza sa cheltuiasca, in total, circa 150 de milioane de lei, fara TVA.

Contractul cu valoarea estimată cea mai ridicată, de 72,95 milioane lei, este pentru autostrada Orăştie-Sibiu. Celelalte trei contracte de supervizare au fost evaluate la 24,48 milioane lei pentru segmentul Lugoj-Deva, 27,62 milioane lei pentru Nădlac-Arad şi 24,41 milioane lei pentru Timişoara-Lugoj.

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a deschis la inceputul lunii martie toate cele 64 de oferte depuse in cadrul licitatiilor pentru tronsoanele de autostrada Nadlac-Arad, Timisoara-Lugoj, Lugoj-Deva, Orastie-Sibiu.

Pe 12 aprilie, au fost anuntati castigatorii licitatiilor. Printre acestia se afla Grupul Romstrade (controlat de omul de afaceri Nelu Iordache), Spedition UMB si Tehnostrade (companii detinute de Dorinel Umbrarescu, unul dintre oamenii de afaceri supranumiti si "regii asfaltului), Strabag (care are numeroase afaceri cu statul si care se mai ocupa deja de constructia unui alt tronson de autostradă din Coridorul IV Paneuropean) si Astaldi (se ocupa, de asemenea, de un alt tronson de autostrada).

Supervizarea lucrarilor pentru contractul "Proiectare şi execuţie autostrada Nădlac - Arad şi Drum de legătură, Loturile 1 si 2" pe o lungime de 38,882 km.  Valoare estimată a contractului de supervizare este de 27.619.692 lei fără TVA.

Ofertanţi:

  • Asocierea Inocsa Ingenieria SL Spania Filiala SRL – Tecnic Consulting Engineering Romania SRL
  • Asocierea SC Ventra Project Management SRL – Utiber Kozuti Beruhazo Kft
  • SC Search Corporation SRL
  • Asocierea SC Via Design SRL – Omicron-Amepro SA – SC Consitrans SRL
  • Asocierea WSP Group SRL – Acciona Engenieria SA
  • Asocierea Aminsa – Consis Proiect

Supervizarea lucrărilor pentru contractul "Proiectare şi execuţie Autostrada Timişoara - Lugoj loturile 1 si 2" pe o lungime de 35,12 km. Valoarea estimată a contractului de supervizare este de 24.415.030 lei fără TVA.

Ofertanţi:

  • Asocierea SC Ventra Project Management SRL – Utiber Kozuti Beruhazo Kft
  • Asocierea SC Search Corporation SRL – SC Poyry Romania SRL
  • Asocierea Omicron-Amepro SA – SC Septembrie Consulting SRL
  • Louis Berger
  • Asocierea Aminsa-Consis Proiect
  • Asocierea Hill International SA – Hill International SRL – Tecnic Consulting Engineering Romania SRL

Supervizarea lucrărilor pentru contractul "Proiectare şi execuţie Autostrada Lugoj-Deva-lot 1, km 0+000 - km 27+400" pe o lungime de 27,40 km. Valoarea estimată a contractului de supervizare este de 24.483.076 lei fără TVA.

Ofertanţi:

  • Asocierea SC Ventra Project Management SRL – Utiber Kozuti Beruhazo Kft
  • Asocierea SC Search Corporation SRL – Consugal Consultores de Engenharia e Gestao SA - Oeiras
  • Asocierea SC Jaypart SRL – SC WSP Group SA
  • Asocierea SC Septembrie Consulting SRL – Omicron-Amepro SA
  • Louis Berger
  • Asocierea Aminsa – Consis Proiect
  • Asocierea Hill International SA – Hill International SRL – Tecnic Consulting Engineering Romania SRL
  • SC Drees & Sommer Romania SRL
  • Asocierea SC Blizzard Design SRL – Tecnica y proyectos SA

Supervizarea lucrărilor pentru contractul "Proiectare şi Execuţie Autostrada Orăştie - Sibiu, Loturile 1,2,3 si 4" pe o lungime de 82,070 km. Valoarea estimată a contractului de supervizare este de 72.951.543 lei fără TVA

Ofertanţi:

  • Asocierea SC Search Corporation SRL – SC Poyry Romania SRL
  • Asocierea Egis Romania SA – Ingedia Romania SRL – Transproiect 2001 SA
  • Asocierea SC Consitrans SRL – SC Via Design SRL – Omicron – Amepro SA
  • Asocierea Technital SpA – Progin SpA – Systa – Sotecni SpA
  • Asocierea Hill International SA – Hill International SRL – WSP Group SRL

Proiectele sunt finanţate de Uniunea Europeană (85%) şi de Guvern (15%). CNADNR va atribui contractele prin licitaţie deschisă, criteriile fiind propunerea tehnică, cu o pondere de 70% şi preţul ofertei (30%). Acordurile vor dura 81 de luni de la data adjudecării.​








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





4643 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    CNADR (Miercuri, 11 mai 2011, 18:47)

    platitor de taxe [anonim]

    si astia ce pazesc??? http://www.cnadnr.ro/docs/pagini/organigrama-31.05.2010.pdf

    CNADR - 129 posturi de conducere, 470 de executie
    • +1 (1 vot)    
      Asa e, dar nici nu poti lucra fara supervizori (Joi, 12 mai 2011, 9:44)

      ovidiu [anonim] i-a raspuns lui platitor de taxe

      Ai dreptate, poate aparatul respectiv e supradimensionat, poate chiar obez. Insa peste tot in lume orice fel de lucrari de infrastructura sunt supervizate de consultanti de specialitate. E vorba de niste tehnicalitati specifice.

      Iar CNADNR nu pot face asta, ei sunt doar "Clientul"/Beneficiarul.
  • 0 (0 voturi)    
    Chinezii faceau tot coridorul in 3 ani ! (Joi, 12 mai 2011, 7:18)

    niculita30 [utilizator]

    la jumatate de pret !
    • 0 (0 voturi)    
      sigur ca da... (Joi, 12 mai 2011, 12:05)

      stef04 [utilizator] i-a raspuns lui niculita30

      desigur, dar pe banii nostrii
  • 0 (0 voturi)    
    CNADR (Joi, 12 mai 2011, 10:02)

    platitor de taxe [anonim]

    da, la calitatea lucrarilor din tara asta se vede ca VIZARE nu e de ajuns, trebuie SUPERvizare la SUPERpret facuta de SUPERspecialisti.
    bla-bla-bla
  • -3 (3 voturi)    
    Autostrada in Mioritia (Joi, 12 mai 2011, 10:09)

    Judex [anonim]

    Multumeim Partidului si Guvernului pentru grija(nia) deosebita cu care ocolesc Brasovul in aceasta actiune.
    Este o politica concertata indreptatat impotriva acestui oras, poarta de intrare in Transilvania. Politica sustinuta cu ardoare de toti politicienii brasoveni. Vedeti cazul ideii imbecile a lui Socaci, lautar vestit cu idei tembele. Sau a ministrului de finante Ialomiteanu, sau a debilului Nita, cu alta imbecilitate de anul trecut - impozitul forfetar.
    Pentru nomeclaturistii de la Bucuresti, Brasovul e locul unde isi plimba congresele si amantele si chefurile.
    Oare cand se va gasi un politician roman (sau de aiurea) care sa vrea si sa faca ceva pentru acest oras???
    • +1 (1 vot)    
      mai citeste... (Joi, 12 mai 2011, 11:43)

      danzigk [utilizator] i-a raspuns lui Judex

      guvernele (ca numai asta de acum ci si celelalte) au incercat sa faca autostrada prin brasovul tau, tocmai ca tot mitica sa mearga "legal" cu 150km/h la "munte"... da' UE a zis (adica finanteaza !!!) ca e mai important coridorul 4 - adica transport de marfuri si o mai mare halca de populatie (chiar daca in opinia miticilor e doar "provincie"). asa ca - mai bine stai jos si taci !
  • 0 (0 voturi)    
    Intrebare scurta. (Joi, 12 mai 2011, 22:42)

    kolmator [anonim]

    Cu ce oameni va face Search lucrarile, pentru ca aproape toti oamenii buni au plecat. Putinii oameni de valoare de acolo nu mai au efectiv cu cine sa lucreze.

    Au ramas doar cutrele si lingusitorii!
    • 0 (0 voturi)    
      irelevant...pt ei ! (Sâmbătă, 14 mai 2011, 10:56)

      danzigk [utilizator] i-a raspuns lui kolmator

      adica si-au maximizat profitul (venit mare la costuri mici - ca aia ramasi nu cred ca valoreaza cat oamenii cu adevarat valorosi). partea proasta e ca aia ramasi o sa duca de rapa totul (asta daca nu pun osul si devin valorosi). partea si mai proasta este ca ce e acolo e, de fapt, la multe companii (atat de stat -mai ales - cat si private).


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by