Curierat fac multi. Mai bine sau mai putin bine. Unii pun accentul pe viteza, unii pe siguranta, altii pe cost. Cei mai buni, din pacate si cei mai putini, se reinventeaza, inoveaza. Dau la pachet tot ce majoritatea da pe bucatele.

Alin GhermanFoto: DPD

DPD Romania se numara printre putinii care “fac” piata de curierat din Romania. Lansata in 1997, cu 2 telefoane care primeau comezi si 5 biciclete care le livrau, a ajuns in 2011 la un business cu sute de angajati, masini si o retea care acopera toata Europa.

Dar cum ajungi la lumea nevazuta, construita din miliarde de biti si pixeli si populata de milioane de consumatori avizi de servicii si facilitati? Investesti, creezi si le servesti o platforma care inglobeaza tot: comanda, track&trace, inclusiv prima solutie de e-payment cu card bancar din curieratul romanesc.

Dpdonline.ro raspunde unei nevoi reale a lumii in care traim. O lume a vitezei, eficientei, care nu face niciodata rabat de la calitate. Este o platforma care raspunde perfect nevoilor unui public activ, tot timpul contra-cronometru si care are nevoie de solutii sigure, rapide si eficiente”, spune Alin Gherman, director comercial al DPD Romania.

Potrivit acestuia, utilizatorii dpdonline.ro, cel mai modern centru de comenzi al DPD Romania, pot expedia comod, sigur si rapid colete oriunde in tara si in Europa, printr-o simpla comanda online, cu posibilitatea de a efectua plata electronic, cu orice tip de card bancar.

Functiunile serviciului dpdonline.ro respecta legislatia in vigoare si se aliniaza tuturor standardelor nationale si internationale de securitate a datelor, sustine Gherman. Aplicatia a fost dezvoltata si implementata initial de DPD in Tarile Baltice, in 2010, 90% dintre clienti folosind deja acest serviciu.

“Implementarea si adaptarea platformei pentru piata din Romania a durat aproximativ sase luni si a fost realizata in parteneriat cu Gecad ePayment, cel mai mare procesator de plati online din Romania”, spune Alin Gherman.

La nivel de influenta asupra afacerii din Romania, directorul comercial al DPD se asteapta ca aplicatia sa aiba un impact pozitiv de circa 5% in veniturile companiei pe 2011.

“Suntem siguri ca in 6 luni de la lansare, 50% dintre clientii actuali vor folosi noul nostru serviciu si vom atrage in medie 200 de noi tranzactii pe luna din partea persoanelor fizice.”, explica Alin Gherman.

DPD Romania este activa pe piata locala din 2008, prin preluarea Pegasus, prima companie de livrari urbane din Romania, infiintata in 1997. Martie 2008, GeoPost Yurtici Kargo a achizitionat pachetul majoritar al Pegasus, acesta preluand numele DPD Romania. In prezent, DPD Romania se numara printre primele 5 companii de curierat rapid si coletarie din Romania, cu peste 500 de angajati (inclusiv francizele), 74 depozite si 12 000 de colete livrate zilnic. DPD Romania are o acoperire nationala in proportie de 100% si efectueaza livrari in peste 220 de tari din intreaga lume.

Compania a finalizat primele trei luni ale anului 2011 cu o cifra de afaceri de 8,16 milioane lei, in crestere cu 28% fata de perioada similara a anului trecut DPD Romania a incheiat anul 2010 cu o cifra de afaceri de peste 30 milioane lei si o cota de piata de 6%.