70 de milioane de lei, fara TVA, pentru constructia variantei de ocolire a orasului Tecuci

de Claudia Pirvoiu     HotNews.ro
Miercuri, 27 iulie 2011, 12:26 Economie | Companii


Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) a lansat licitatia pentru contractul de executie a variantei de ocolire a orasului Tecuci. Lucrarile vor dura 18 luni, la care se adauga 24 de luni perioada de garantie. Valoarea estimata a contractului se ridica la 69,9 milioane de lei fara TVA.

Proiectul este finantat de catre Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR)- 69.25% si de Guvernul Romaniei- 30.75 % .

Proiectul are ca scop realizarea unei variante de ocolire cu o lungime de 6,94 kilometri.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





1319 vizualizari

  • 0 (2 voturi)    
    Garantie (Miercuri, 27 iulie 2011, 12:44)

    Orpheus [utilizator]

    Nu e cam scurta garantia pentru banii astia? Sau cineva trebuie sa castige din venituri recurente?
  • -1 (1 vot)    
    mda (Miercuri, 27 iulie 2011, 13:02)

    eu [anonim]

    ce ocolitoare? spre galati ?

    spre barlad-vaslui este deja ocolitoare facuta de acum 6 ani de cand s-a modernizat si E85
  • 0 (2 voturi)    
    ... (Miercuri, 27 iulie 2011, 13:11)

    anca [anonim]

    Doamne fereste !!! Cum sa ai garantie la asa ceva 24 de luni ?????? Doamne ... in ce tara civilizata si normala se mai intampla asa ceva ???? Dar ce , este televizor sau masina de spalat ????????? Nu pot sa cred ... sper ca se va autosesiza cineva responsabil ......
    • +1 (1 vot)    
      Anca & Orpheus, glumiti??? (Miercuri, 27 iulie 2011, 13:41)

      Prostu' satului [anonim] i-a raspuns lui anca

      Nu m-am prins eu?
      Toate drumurile, inclusiv bucatile de autostrada facute si refacute prin Romania au astfel de termene de garantie, sau, de cele mai multe ori, mai scurte.
      Altfel, "eu" are dreptate, varianta ocolitoare spre Barlad, Vaslui etc. e facuta de foarte multa vreme.
      A fost facuta bine, cred ca vreo patru-cinci ani n-a fost nevoie sa se atinga de ea, si e si acum in stare aproape perfecta.

      Si e si foarte utila, "eu". Ceea ce conteaza nu e atat marimea orasului ocolit, cat volumul de trafic si economia de timp. Tecucii sunt un oras mic, insa strabatut pe lungime de vechea sosea; sunt peste 10 treceri de pietoni si, daca-mi mai amintesc bine, sunt si una sau chiar doua treceri la nivel cu calea ferata, care pe vremuri nu aveau bariere automate.
      "Recordul" meu personal de traversare a Tecucilor cred ca a fost de aproape jumatate de ora - acum, in 3-4 minute ai ocolit orasul.
      Iar traficul e destul de intens, soseaua serveste o buna parte din zona de est a Moldovei.

      Bref, eu zic ca "se merita", chiar daca lucrarea mi se pare scumpa... or face-o cu doua benzi pe sens, cine stie...
      • -1 (1 vot)    
        pt tine e util (Miercuri, 27 iulie 2011, 14:16)

        eu [anonim] i-a raspuns lui Prostu' satului

        te intereseaza pe tine direct de asta e utila... in rest care e utilitatea!?... utilitatea e zonala si cam atat... ce drum atat de important tranziteaza tecuciul. intre barlad si galati :)?!... sa fim seriosi

        bucurestiul nu are ocolire de ex. cate tiruri tranziteaza bucurestiul(doar duster-ul care merge la export ar fi de ajuns )..ocolirea bacaului e de toata jena. si vorbim de E85 unul din cele mai circulate drumuri din tara... iasi-ul nu are ocolire. si e al 2 lea oras ca marime... exemplele pot continua...
    • -1 (1 vot)    
      Alooo (Miercuri, 27 iulie 2011, 15:04)

      Dani [anonim] i-a raspuns lui anca

      Lucrati in domeniu? Nu cred pentru ca daca ati lucra nu ati mai exclama asa de nedumerita. Poate ar fi bine ca fiecare sa opineze in legatura cu lucrurile pe care le poate intelege si pe care le cunoaste
  • -1 (1 vot)    
    e bine ca facem insa ... (Miercuri, 27 iulie 2011, 13:19)

    eu [anonim]

    sunt orase foarte mari pe drumuri mult mai importante care nu au centura ocolitoare insa facem centura la Tecuci... super...
  • +1 (1 vot)    
    centura la tecuci (Miercuri, 27 iulie 2011, 13:41)

    bonyes [anonim]

    este foarte bine sa se faca o centura dinspre galati, sa ocoleasca orasul tecuci si sa iasa dincolo de calea ferata, pe drumul spre adjud.

    de ex, dinspre GL, ca sa ajung la nicoresti-buciumeni, trebuie sa traversez stradute mici pline de canalizari, incurcate, infundate de ploi.

    in orice oras mare/mic, este buna centura, pentru cei care tranziteaza, ca si pentru localnici.
    • -1 (1 vot)    
      trebuie prioritizate lucrarile de genul asta (Miercuri, 27 iulie 2011, 14:22)

      eu [anonim] i-a raspuns lui bonyes

      utila pentru localnici... de tranzitat nu tranziteaza nimeni tecuciul(aproximativ)... ce mare tranzit e in tecuci... de unde spre unde? ai e85-ul care merge in nord... legatura dintre bucuresti si galati se face prin alta parte... folositoare doar de la barlad la galati/braila... dar despre ce economie vb la barlad ? sau chiar vaslui

      adevarul e ca trebuia sa se ajunga repede la nicoresti-buciumeni
      • +1 (1 vot)    
        Mestere... (Miercuri, 27 iulie 2011, 14:58)

        Prostu' satului [anonim] i-a raspuns lui eu

        Ai intrucatva dreptate, punctul tau de vedere e valid (chiar si fara mistocareala).
        Da, ma intereseaza direct (de fapt nu chiar, pe mine nu, pentru mine utila e centura deja existenta, pe ruta spre Galati cred ca n-am mers de doua ori in 10 ani), ca altfel nu ma bagam in vorba.
        Nu vad ce e rau sau anormal in asta, in faptul ca o anumita sosea imi serveste mie interesele. Pana la urma ale cui interese ar trebui servite, daca nu ale platitorului de taxe?
        In plus, si aia e sosea europeana, E581, principalul drum de legatura cu Rep Moldova, bunaoara, si sa stii ca e trafic destul de dens...
        Apoi, chiar daca ar fi de importanta secundara, ce-ar trebui sa fac, sa ies in strada si sa zbier - sa nu se mai faca nici un metru de sosea pana nu se termina Autostrada Transilvania (zona prin care cred ca am condus de trei ori in viata)?
        Cu asta nu rezolvi nimic, de-abia le dai astora un motiv in plus sa nu faca nimic, ca si asa muncesc din greu...
        Sigur ca ai dreptate cu exemplul cu Bucurestii (chiar daca esti bucurestean ;-), ca si mine, de altfel), dar nu e neaparat ca ele sa se excluda. De altfel, daca citesti cu atentie, vezi ca povestea asta e platita 2/3 din bani europeni; faptul ca una se face, iar alta nu, depinde si de cat de mult si eficace se agita autoritatile locale...
        Bref, eu ma bucur ca se face (daca se face) la fel de mult ca pentru oricare alta centura ocolitoare. La halul in care suntem, orice astfel de lucrare e binevenita si oricum sunt mai realiste decat fantasmagoricele autostrazi, suspendate sau nu, la care tot viseaza politicienii romani.
        • -1 (1 vot)    
          prioritizare (Miercuri, 27 iulie 2011, 15:29)

          eu [anonim] i-a raspuns lui Prostu' satului

          corect... ai dreptate.. bine ar fi sa se faca toate.. problema e ca nu se fac... caz in care ar trebui incepem cu ce ne doare foarte tare... cu cele care ne-ar aduce bani imediat din cresterea economica generata...ce folos sa am centura la botosani (care ar fi folisita de cei care fac drumul dorohoi - pascani) dar sa nu am centura la bucuresti?!

          nu exclud ca se fac afaceri si la dorohoi dar un pic mai putine decat cele derulate pe la bucuresti...
        • -1 (1 vot)    
          am uitat (Miercuri, 27 iulie 2011, 15:31)

          eu [anonim] i-a raspuns lui Prostu' satului

          aaa si inca ceva... se tot aduce ca si argument povestea asta cu bani de la uniunea europeana... ai sunt tot banii nostri... mai ales ca deocamdata Romania cotizeaza mai mult decat primeste... deci eu, tu si toata lumea platim in momentul de fata centuri si prin alte tari :)
          • +1 (1 vot)    
            Specificu' local... (Miercuri, 27 iulie 2011, 16:08)

            Prostu' satului [anonim] i-a raspuns lui eu

            Tu ai dreptate, evident, sigur ca astfel de lucrari (si nu numai, cheltuirea banului public in general) ar trebui prioritizate; in cazul de fata, in functie de trafic, de exemplu.
            Dar noi suntem pe plaiuri mioritice si, dupa mai bine de 20 de ani, stim ca geaba "ar trebui". Lucrurile oricum nu se fac, indiferent de prioritatea sau urgenta lor. Iar atunci cand totusi se fac, se fac dupa reguli doar de dansii stiute.
            Asa incat, in loc sa asteptam pana treburile s-or face logic, cu cap (asteptare care, dupa cum au "evoluat" lucrurile pana acum, probabil depaseste durata unei vieti de om), suntem multumiti ca macar se face cate ceva, cat de cat util, din cand in cand.
            In loc de centura aia la Tecuci, poate preferai un aliniament de arbori exotici de-a lungul centurii Bucurestilor :-)
      • +1 (1 vot)    
        utila ptr toti (Miercuri, 27 iulie 2011, 18:20)

        iancu jianu [anonim] i-a raspuns lui eu

        Nu numai ptr localnici. Puzderie de camioane tranziteaza dinspre Barlad - Vaslui spre Galati, iar cu autoturismul faci o vesnicie prin oras, care-i lung cat o zi de post.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by