CNADNR: Pentru realizarea variantei de ocolire a Municipiului Brasov au fost depuse 18 oferte

de Claudia Pirvoiu     HotNews.ro
Vineri, 29 iulie 2011, 17:16 Economie | Companii


Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania a anuntat ca in cadrul licitatiei pentru realizarea centurii ocolitoare a Municipiului Brasov: au fost depuse 18 oferte, din care 6 pentru primul lot si 12 pentru al doilea lot. Executia lucrarilor pentru fiecare lot este estimata a dura 12 luni, la care se adauga 24 luni perioada de garantie. Proiectul este finantat de catre Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR)- 69,25% si de Guvernul Romaniei- 30,75%.

Constructia variantei de ocolire a Municipiului Brasov: Lot 1: Tronson 1 DN1- DN11 (7,29 km), valoare estimata 147,750,986.64 lei fara TVA


  • Asocierea Spedition UMB SRL- Tehnostrade SRL
  • Asocierea Imob Lux Construct SRL- Arcion SA Construcciones- Eurovia Construct International SA- Euro Strada SRL
  • Grupo Empresarial Magenta SA
  • Alpine Bau GmbH
  • Asocierea Azvi SA- Arcadom SRL- Straco Grup SRL
  • Lena Engenharia e Construcoes SA

Constructia variantei de ocolire a Municipiului Brasov: Lot 2: Tronson III DN13- DN1 (6,34 km), valoare estimata 108,590,255.42 lei fara TVA.

  • Strabag SRL
  • Puentes y Calzadas Infraestructuras SLU
  • Artera Blue SRL
  • Vectra Service SRL
  • Monteadriano Engenharia e Construcao SA
  • Construcciones Rubau SA
  • Porr Bau GmbH
  • Bilfinger Berger Bau GmbH
  • Asocierea Viales Y Obras Publicas SA- Simarc SA
  • Asocierea Trustul de Autostrazi, Drumuri si Poduri SRL- Enrique Ortiz e Hijos Contratista de Obras SA- Construcciones Lujan SA
  • Asocierea Mazzi Impresa Generale Costruzioni SpA- Via Carpatia Consult SRL
  • Asocierea Construcciones y Obras Llorente SA (Collosa)- Sevicon Obras e Infrastructuras SL (Sevicon)
Informarea ofertantilor cu privire la rezultatul procedurii de atribuire este programata pentru 17 august.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





3040 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    nu este specificat nicaieri (Vineri, 29 iulie 2011, 17:33)

    mache [utilizator]

    ... dar acest tronson va face legatura cu A3 in vreun fel ?
    • 0 (0 voturi)    
      nu, nu are legatura (Vineri, 29 iulie 2011, 22:22)

      blackbird [utilizator] i-a raspuns lui mache

      nu are nici cea mai mica legatura cu autostrada care vine pe fi pe partea de sud -vest iar aceasta varianta (exista deja 2 segmente) incepe din partea de sud-sud-est -> pe partea de est -> nord-> vest ...
  • 0 (0 voturi)    
    Doua observatii (Vineri, 29 iulie 2011, 17:55)

    Marse [anonim]

    1. Sunt niste sume imense pentru cativa kilometrii de sosea .

    2. Cam la ce pret si-au propus sa exproprieze terenurile necesare ? Nu pricep de ce, desi e criza si pretul terenurilor scade, exproprierile se fac la sume tot mai mari .
    • 0 (0 voturi)    
      ATAT TIMP... (Vineri, 29 iulie 2011, 18:34)

      florin [anonim] i-a raspuns lui Marse

      Cat nu stii ce solutii sunt cerute nu putem comenta pretul (poate centura are 3 fire de circulatie pe sens, ceea ce ar fi de minima necesitate si bun simt!).
      De la primul lot i-as trimite pe toti la cules de mure, iar de la lotul 2 as pastra numai pe Bilfinger Bau, Porr si Strabag, in aceasta ordine!
      • +1 (1 vot)    
        nu inteleg (Vineri, 29 iulie 2011, 19:26)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui florin

        cine construieste de fapt? Bilfinger? Porr? Cati angajati au in Romania? Cati angajati cu experienta in construit autostrazi se angajeaza prin oferta sa aduca?

        Eu asa le-as cere la toti. CV-urile celor care vor lucra efectiv. Este irelevant ce proiect a facut o firma sau alta peste mari si tari daca la noi castiga contractul si dup-aia subcontracteaza aceiasi Dorei care nu stiu sa traga o linie.
        • +1 (1 vot)    
          PE TINE... (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 7:25)

          florin [anonim] i-a raspuns lui pehash

          Te intereseaza tot cate tone de ciment pe cap de locuitor se face!
          Pe mine ma intereseaza faptul ca Bilfinger sau Porr au utilaje de mare performanta (in Austria turnau 3 benzi pe acelasi sens deodata!)
          • +2 (2 voturi)    
            ciment in cap.. (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 11:16)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui florin

            Nu Florin, pe mine ma intereseaza ce obligatii are firma aia. Poate ca in Austria au super utilaje, dar la ce bun, daca nu le aduc in Romania? Daca la noi vin doar cu numele?

            Bechtel are zeci de mii de angajati in toata lumea si super tehnologie. Si?..
      • 0 (0 voturi)    
        3 fire de circulatie pe sens??? (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 22:07)

        marius [anonim] i-a raspuns lui florin

        sa fim seriosi. Toate celalalte segemnte din ocolitoare au cate 2 fire de circulatie pe sens, nu cred ca ne fac ei favoarea asta...
    • 0 (0 voturi)    
      nu chiar... (Vineri, 29 iulie 2011, 18:42)

      AG [utilizator] i-a raspuns lui Marse

      dupa un calcul grosier ar costa cam ~5 mil eur/km care e un pret normal
  • 0 (4 voturi)    
    Rezultate: (Vineri, 29 iulie 2011, 18:34)

    desst [anonim]

    Va pot comunica de pe acum rezultatele licitatiei:

    Tronson 1: Asocierea Spedition UMB SRL- Tehnostrade SRL

    Tronson 2: Vectra Service SRL

    Succes!

    p.s. 25-30% "comisioane"
    • 0 (0 voturi)    
      sustin (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 22:05)

      marius [anonim] i-a raspuns lui desst

      Asa cred si eu. Vectra sigur o sa castige. Si o sa faca treaba ca la ocolitoarea care face legatura intre DN 13 si DN 11 care, la sensul giratoriu de intrare in DN11 s-a stricat la cateva luni de la darea in folosinta.
  • -1 (1 vot)    
    LOL (Vineri, 29 iulie 2011, 20:07)

    codrutza [utilizator]

    Iar s-a licitat centura Brasovului?
    Pai, parca au mai inaugurat-o, de vreo 2 - 3 ori... >:))
    • 0 (0 voturi)    
      e vorba de mai multe segmente (Vineri, 29 iulie 2011, 22:23)

      blackbird [utilizator] i-a raspuns lui codrutza

      din care 2 sunt deja construite si lipsesc 2.

      dar trebuie sa fie si cate un carcotas care nu stie absolut nimic dar isi da cu parerea. sa pare dastept
  • +1 (1 vot)    
    Iar incepeti cu e scump... (Vineri, 29 iulie 2011, 20:17)

    Notts [anonim]

    Cum vedem un proiect de centura... aoleu e scump. Nu mai spun ca nu sta nimeni sa se uite pe proiectul tehnic sa vada ce contine acest proiect scump... nu conteaza... e scump! Sa va zic eu... proiectul tehnic in gasiti pe siteul cnadnr, www.cnadnr.ro/bypass/ si acolo puteti sa va documentati fara sa mai dati din papagal. Ceea ce nu scrie aici este ca da, este ca ambele tronsoane sunt la 4 benzi, 2 pe sens, asta va zic din proiectul tehnic. La cele 4 benzi se adauga si 3 pasaje rutiere de 4 benzi peste drumurile nationale existente aici fiind vorba de DN11, DN13 si DN1. Asadar nici cu proiectul nu pot sa zic daca e scump sau nu... pentru ca nu stiu despre ce expropieri vorbim si nici nu stiu preturile si m3 de beton etc...
    • 0 (0 voturi)    
      Scump (Sâmbătă, 30 iulie 2011, 9:18)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui Notts

      E scump raportat la preturile stabilite de acelasi munister pentru constructia autostrazilor.
    • 0 (0 voturi)    
      calm (Miercuri, 3 august 2011, 21:17)

      vasilache [anonim] i-a raspuns lui Notts

      te referi la m3 beton? vorbim aici de sistem rutier, nu de constructii civile. beton asfaltic poate. tona de beton asfaltic sare de 2 mil lei vechi. pt cunostintele tale generale. mixturile la fel.. observa stratificatia daca ai proiectul in brate :)
  • 0 (0 voturi)    
    necunostinta de cauza. (Miercuri, 3 august 2011, 20:47)

    unu [anonim]

    vb multi in necunostinta de cauza. exista nu numai autostrada in sine, ci si poduri care sunt extrem de scumpe...iar umbrarescu sa ramana in muntenia si moldova, ca-i sta bine acolo ;;) a papat destul in zona vrancea :)


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by