Avioanele low-cost care decolau de pe aeroportul Baneasa vor fi mutate pe Otopeni
In urma acestei modificari au de castigat in primul rand cafenelele, barurile si restaurantele din interiorul aeroportului Otopeni si, in al doilea rand, companiile de taxi si hotelurile care se gasesc in aproprierea aeroportului, scriu ziaristii de la ZF.
Dintre principalele companii low-cost, Blue Air a depus deja programul de zbor la Compania Nationala de Aeroporturi Bucuresti. Se vor mentine aceleasi ore privind decolarea si aterizarea aeronavelor pe majoritatea rutelor. Specialistii afirma ca mutarea poate sa genereze un razboi surd intre marile companii de linie si cele low-cost (Blue Air, Wizz Air, GermanWings), in care primele vor incerca sa fure clientii de la low-cost prin numeroase oferte speciale, iar aeronavele low-cost vor sta la rand pentru a decola sau ateriza in urma curselor de linie.
In plus, chiar daca mentiona initial ca aceasta schimbare va duce la o crestere a preturilor de 4%, compania aeriana Wizz Air a majorat tarifele pentru zborurile dupa 25 martie de doua sau chiar de trei ori pentru unele cazuri, biletele pentru unele rute similare ajungand la acelasi nivel cu preturile practicate de Tarom, potrivit sursei citate.

Discursul de adio al lui Donald Trump: Am făcut ceea ce am venit să facem. Am dus cele mai grele bătălii VIDEO
Oamenii invizibili: Bolnavii cronici nu se pot programa la vaccinare din cauză că statul român nu a știut niciodată câți sunt / "Dacă ar exista registre de pacienți, ar dispărea toate serviciile și decontările fictive"
Navalnîi prezintă imagini cu "palatul lui Vladimir Putin": 18.000 de metri pătrați, într-un complex de 7.000 de hectare, dotat cu teren de hochei, tunele spre Marea Neagră și podgorii VIDEO
Ultimele ore la Casa Albă: Trump l-a grațiat pe fostul său consilier Steve Bannon, acuzat de fraudă- UPDATE
Ursula von der Leyen: După patru ani lungi, Europa are un prieten la Casa Albă
Un crematoriu din Germania lucrează 24 de ore din 24, șapte zile din șapte / Mesajul directorului pentru coronasceptici: Veniți să ne ajutați să mutăm sicriele VIDEO
Dar nu exista viziune sau poate se aplica principiul ca daca nu pica nimic, nici nu se face.
Problema va fi la controlul pasagerilor, pt ca nu se ia in considerare ca toate cursele low cost zboara cu maxim de pasageri 160-180 spre deosebire de cursele de linie care au 50-60 pasageri, deci daca se mentine orarul curselor intre 6 si 8 dimineata vor fi vreo 20 de avioane la decolare cu vreo 2000 pasageri, care vor ajunge deodata la aeroport.
- v-ati gandit oare ca preturile ar putea creste de 2-3 ori din cauza intrarii in sezon si nu din cauza mutarii?
- nu stiu cat de des zburati sau ati zburat dumneavoastra de pe Baneasa, eu zbor cu Wizzair cam o data la 2 luni impreuna cu copii pentru a vizita rudele. Conditiile de pe Baneasa sunt similare cu cele din anii 70 sau dintr-o autogara de prin centrul Romaniei. De castigat au nu numai cafenele de pe Otopeni si mafia lor (adevarat ca exista) ci si calatorii care se pot odihni civilizat pe scaune (aproape inexsistente in Baneasa) si isi pot recupera bagajele fara injuraturi si inghesuiala oribila de pe langa unicul belt de bagaje de 10m din Baneasa.
Eu personal am fost si sunt foarte fericita din cauza mutarii, chiar daca ma va costa cca 50ron in plus din cauza taxiului la intoarcere. Vom vedea daca intr-adevar Otopeniul poate face fata cresterii cu 40% a traficului fara probleme majore