Avioanele low-cost care decolau de pe aeroportul Baneasa vor fi mutate pe Otopeni

de George Stefan     HotNews.ro
Joi, 22 martie 2012, 10:44 Economie | Consumator


Din 25 martie toate avioanele care apartineau companiilor low-cost se vor muta pe aeroportul Otopeni, relateaza Ziarul Financiar. 6.600 de pasageri se vor alatura celor 14.000 care tranzitau zilnic cel mai mare aeroport al Romaniei.

In urma acestei modificari au de castigat in primul rand cafenelele, barurile si restaurantele din interiorul aeroportului Otopeni si, in al doilea rand, companiile de taxi si hotelurile care se gasesc in aproprierea aeroportului, scriu ziaristii de la ZF.

Dintre principalele companii low-cost, Blue Air a depus deja programul de zbor la Compania Nationala de Aeroporturi Bucuresti. Se vor mentine aceleasi ore privind decolarea si aterizarea aeronavelor pe majoritatea rutelor. Specialistii afirma ca mutarea poate sa genereze un razboi surd intre marile companii de linie si cele low-cost (Blue Air, Wizz Air, GermanWings), in care primele vor incerca sa fure clientii de la low-cost prin numeroase oferte speciale, iar aeronavele low-cost vor sta la rand pentru a decola sau ateriza in urma curselor de linie.

In plus, chiar daca mentiona initial ca aceasta schimbare va duce la o crestere a preturilor de 4%, compania aeriana Wizz Air a majorat tarifele pentru zborurile dupa 25 martie de doua sau chiar de trei ori pentru unele cazuri, biletele pentru unele rute similare ajungand la acelasi nivel cu preturile practicate de Tarom, potrivit sursei citate.


Citeste mai multe despre   
















2585 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    bravo (Joi, 22 martie 2012, 11:50)

    Mazeta [utilizator]

    liber la vile, baieti!
  • +1 (1 vot)    
    CFR AR PUTEA CASTIGA (Joi, 22 martie 2012, 11:58)

    gogu [anonim]

    daca ar repara linia pana la Otopeni halta, pt a permite o modesta viteza medie de 80km/h si ar prelungi linia de la depozitele de carburanti pana in terminal, CFR ar putea castiga, ca trenurile ar fi pline.
    Dar nu exista viziune sau poate se aplica principiul ca daca nu pica nimic, nici nu se face.

    Problema va fi la controlul pasagerilor, pt ca nu se ia in considerare ca toate cursele low cost zboara cu maxim de pasageri 160-180 spre deosebire de cursele de linie care au 50-60 pasageri, deci daca se mentine orarul curselor intre 6 si 8 dimineata vor fi vreo 20 de avioane la decolare cu vreo 2000 pasageri, care vor ajunge deodata la aeroport.
  • 0 (2 voturi)    
    un articol nu tocmai obiectiv (Joi, 22 martie 2012, 13:09)

    miki [anonim]

    2 observatii pt domnul Stefan:

    - v-ati gandit oare ca preturile ar putea creste de 2-3 ori din cauza intrarii in sezon si nu din cauza mutarii?

    - nu stiu cat de des zburati sau ati zburat dumneavoastra de pe Baneasa, eu zbor cu Wizzair cam o data la 2 luni impreuna cu copii pentru a vizita rudele. Conditiile de pe Baneasa sunt similare cu cele din anii 70 sau dintr-o autogara de prin centrul Romaniei. De castigat au nu numai cafenele de pe Otopeni si mafia lor (adevarat ca exista) ci si calatorii care se pot odihni civilizat pe scaune (aproape inexsistente in Baneasa) si isi pot recupera bagajele fara injuraturi si inghesuiala oribila de pe langa unicul belt de bagaje de 10m din Baneasa.

    Eu personal am fost si sunt foarte fericita din cauza mutarii, chiar daca ma va costa cca 50ron in plus din cauza taxiului la intoarcere. Vom vedea daca intr-adevar Otopeniul poate face fata cresterii cu 40% a traficului fara probleme majore
  • 0 (0 voturi)    
    2 in 1 (Joi, 22 martie 2012, 13:21)

    olandezul zburator [anonim]

    Acum, ca vor fi doua aeroporturi intr-unul singur, sper ca autoritatile sa nu fie luate prin surprindere de faptul ca cele doua grupuri de taximetristi isi vor reimparti teritoriul. Sunt sigur ca vom auzi iar de impuscaturi si batai pe prima poarta aeriana a tarii.
  • -1 (3 voturi)    
    de ce iubesc capitalismul "cristian ghinea in dile (Joi, 22 martie 2012, 13:50)

    m [anonim]

    ● Mă uit la feţele oamenilor cînd zbor cu Tarom şi cînd zbor cu Blue Air sau cu Wizz Air (apropo, ungurii tocmai au declarat falimentul Malev, în timp ce compania low cost ungurească Wizz Air se extinde permanent). La Tarom – bilete foarte scumpe, avioane jumătate goale şi lume bună (oficiali, afacerişti). La celelalte – bilete ieftine, avioane pline, lume necăjită, muncitori spre Italia şi Spania mai ales. Într-o lume normală, cei care zboară cu Tarom ar trebui să-i subvenţioneze pe cei care zboară cu Blue Air, nu? Ei bine, e invers: amărîţii consumatori de low cost subvenţionează din impozitele lor compania falimentară Tarom, ca să zboare fundurile oficialilor şi afaceriştilor.
  • 0 (0 voturi)    
    bine! (Joi, 22 martie 2012, 22:36)

    curios [anonim]

    Rezultatul final, daca bine inteleg, este ca amaritii vor plati mai mult - taxele de aeroport mai mari + costul transportului pina la aeroport mai mare + scumpiri arbitrare motivate de mutare si noile conditii luxoase...
  • 0 (0 voturi)    
    Avioane (Vineri, 23 martie 2012, 0:26)

    Low Cost [anonim]

    Nu exista avioane low cost. Exista company care opereaza zboruri low cost folosind aceleasi modele de avioane ca orice alta companie aeriana.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version