





Romanii au cheltuit 34,8 milioane euro online in 2007
Cresterea concurentei pe piata, planurile de dezvoltare si schimbarea comportamentului consumatorului care devine din ce in ce mai pretentios, au determinat companiile sa caute noi metode si canale prin care sa isi poata creste vanzarile iar mediul online ofera oportunitati interesante. Posibilitatea de a promova produse si de a oferi servicii cu valoare adaugata, la costuri reduse, catre un public variat dar direct interesat sau, din alt punct de vedere, posibilitatea de a dezvolta un business propriu chiar si cu investitii mai mici sunt doar cateva din avantajele mediului online care nu pot fi ignorate. Ca urmare in 2007 am asistat la intrarea in acest sector a unor companii cu un portofoliu important de clienti, alaturi de cresterea puternica a numarului de magazine online.
„Principala realizare in 2007 este aceea ca mediul online si-a aratat adevaratul potential. Avem clienti care au inceput sa lucreze cu noi in 2007 si care si acum inregistreaza un importantant procent din vanazari prin canalul online iar strategia de dezvoltare a intregii companii este chiar dictata de oportunitatile, competitia si obiectivele online. Este loc pentru toata lumea si pentru jucatorii mari, care cauta noi metode de dezvoltare si pentru tinerii antreprenori. Atat timp cat oferi profesionalism, nu dezamagesti si ai o strategie corecta, succesul nu are cum sa nu vina”, declara Carmen Sebe, CEO GECAD ePayment.
Cea mai buna perioada a anului, a fost, in mod traditional, ultimul trimestru. Astfel in perioada octombrie-decembrie vanzarile au fost de 9,9 milioane de euro, o contributie importanta avand-o pachetele turistice pentru luna decembrie care se vand inca din octombrie. In ultimele doua luni ale anului trecut, valoarea tranzactiilor a depasit 6,2 milioane de euro, in crestere cu 153% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Potrivit statisticilor, in perioada sarbatorilor, romanii au cumparat in special pachete turistice, produse IT&electrocasnice, jucarii si cadouri de pe site-urile specializate dar si produse si servicii de telecomunicatii.
In ceea ce priveste evolutia pietei in 2008, pentru finalul anului se estimeaza o valoare totala de 70 de milioane euro si un numar de 780.000 de tranzactii. De asemenea, este de asteptat sa creasca si ponderea platilor online din piata totala de comert electronic, de la 15-20% cat este in prezent, la 25%.

K2 - Povestea ”muntelui sălbatic” - Tragedii și victorii pe un monument fantastic din piatră, zăpadă și gheață
Adele, The Cure, Drake și alții. Ce albume așteptăm odată cu revenirea industriei muzicale în 2021
INTERVIU Cum ne ferim de conspirațiile pe seama vaccinului anti-COVID: Fiecare reacție adversă cunoscută până acum e exagerată de conspiraționiști. Ți se dă de înțeles că vei păți cu certitudine acel lucru
VIDEO Vlog-ul lui Cristian Presură: Cum combat experții în Sănătate principalele temeri legate de vaccinul anti-Covid
Vaccinarea profesorilor rămâne prioritate doar în vorbe / Sindicate: Nu pot să se programeze, unora le este teamă să meargă la școală nevaccinați / Cazul concret a două învățătoare
Afacere păguboasă pentru stat: Peste 90 de milioane de măști din Vietnam zac într-un antrepozit vamal, fără prea mari șanse de a mai fi folosite
Ghidul înregistrării unei persoane juridice în platforma de vaccinare anti-COVID: Cine si cum poate programa la vaccinare angajații unei firme
„Cel mai greu proiect de infrastructură al României”. Drulă: „Sunt atât de multe tâmpenii făcute pe acest proiect” / Detalii despre Autostrada Unirii A8