Rompetrol ofera celor care calatoresc spre litoral in acest weekend, un moment de relaxare in care isi pot verifica starea de sanatate si se pot revitaliza cu produse hidratante, intr-o zona de special conceputa pentru acestia.

Rompetrol Foto: Rompetrol

Astfel, sambata dimineata, in statiile Rompetrol de la km 88 si km 139 de pe Autostrada Soarelui, in sensul de mers spre Constanta, cei aflati pe autostrada isi pot masura tensiunea arteriala si forma fizica generala printr-un consult sumar al starii lor de sanatate. Sub umbrelele Rompetrol, acestia vor primi in zona de relaxare o ”doza de revigorare” cu produse fresh, fructe proaspete de sezon, apa. Experienta revitalizanta va fi completata o cortina multisenzoriala pregatita la intrarea in zona de relaxare.

Duminica, zonele de revitalizare Rompetrol vor fi pregatite pe sensul Constanta - Bucuresti la km 139 si km 88, in a doua parte a zilei.

"Pauzele pe care le oferim clientilor nostri sunt revitalizante, menite sa ofere nu numai calitatea carburantilor si a serviciilor noastre gastro, ci si un moment semnificativ de reimprospatare, un stimulent sanatos, energia necesara pentru revenirea la drum si continuarea acestuia catre destinatiile dorite", a declarat Gabriela Budisteanu, directorul de marketing al grupului KMG Rompetrol.

Actiunea se inscrie in activitatile Rompetrol de promovare a unui mod de viata sanatos pentru clientii sai si pentru comunitatile in care compania isi desfasoara activitatile. Pe parcursul verii, Rompetrol ofera experiente noi de brand, atat prin confortul oferit in statiile de alimentare cu carburant, cat si prin calitatea produselor gasto din restaurantul hei si ospitalitatea angajatilor sai.

Sub sloganul ”Rompetrol - Ajungi mai departe”, compania ofera o pauza nu numai de alimentare cu carburant, dar si de reincarcare cu forte proaspete pentru o experienta placuta la drum. Mai multe detalii despre Campania de vara a Rompetrol puteti accesa pe acest link: www.rompetrol.ro/pauzadevara/

Rompetrol Downstream, companie membra a KMG International, opereaza o retea de 138 de statii proprii de alimentare in Romania si de peste 700 de puncte de distributie in tara. Compania implementeaza un nou concept al statiilor de alimentare, cu un design premium, combinand nevoile si asteptarile clientilor cu cele mai bune solutii tehnice.