Meantime este noul brand de bere craft care se adaugă portofoliului de beri de import al Ursus Breweries. Compania a prezentat marți berea Meantime, lansată în trei variante – Meantime London Lager, Meantime London Pale Ale, Meantime Yakima Red.

Beri craft din gama MeantimeFoto: Ursus Breweries

Gama berilor de import al Ursus Breweries sunt comunicate sub conceptul umbrelă de „Jurnalul unui Connaisseur”, iar brandul Meantime (Anglia) este al patrulea din portofoliu, după Efes (Turcia), Grolsch Weizen (Olanda) și St. Sfefanus (Belgia).

Ce spune Ursus despre noile beri Meantime:

Special creată pentru cei care își doresc experiențe super-premium, varianta Meantime London Lager este o bere maturată, nepasteurizată, cu o aromă perfecționată în decursul a 20 de ani. Aceasta surprinde printr-un gust suprem, care îmbină într-o explozie de simțuri, aromele clasice ale malțului din partea de est a Angliei și hameiul din Kent.

Varianta Meantime London Pale Ale este o bere complexă, care combină hameiurile americane Centennial și American Cascade cu cel englezesc, pentru a oferi o experiență completă, cu arome de citrice și gust amărui. Aceasta este o bere craft ce creează o punte între tradiție și modernitate.

O bere specială, Meantime Yakima Red este creată pentru cei care preferă o altfel de bere în favoarea celei amărui. Produsă din alăturarea a cinci soiuri de hamei din Valea Yakima, Washington, Meantime Yakima Red este o bere spectaculoasă, de o culoare roșu rubiniu, care reține gustul amărui cu notele fructate provenite din tipurile de hamei.

Citește și: Consumul de bere în Romania: 82 de litri pe cap de locuitor în 2017. Berea la PET scade pentru al doilea an consecutiv, dar tot ocupă peste jumătate din piață