Cum s-a schimbat comportamentul de consum al tinerilor în perioada de criză - studiu

de RA     HotNews.ro
Miercuri, 2 septembrie 2020, 16:10 Economie | Consumator


Generatia Z
Foto: commons.wikimedia.org
Comportamentul de consum al tinerilor a determinat o relocare a veniturilor în perioada stării de urgență, ca o consecință firească a limitărilor din acea perioadă. Astfel, tinerii au renunțat la distracție, și-au făcut cumpărăturile online și au devenit mai conștiincioși cu gestionarea banilor. Din punct de vedere psihologic, creșterea consumului de produse precum dulciuri și snacksuri sau jocuri a fost justificată în condiții de restricții externe, aceasta fiind considerată o soluție pentru reducerea nivelului de stres.

Citeşte continuarea pe StartupCafe.ro...







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1713 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by