​Tricourile sunt articole de îmbrăcăminte care reflectă adesea personalitatea, interesul și identitatea purtătorului. Din acest motiv, vânzarea de tricouri online a devenit o alegere populară, în special pentru antreprenorii și artiștii care caută un mod relativ ieftin să înceapă de a începe o afacere. În plus, este de așteptat ca piața mondială pentru industria de tipărire a tricourilor personalizate să atingă 10 miliarde de dolari până în 2025.

Imprimare serigrafieFoto: Dacora

Odată cu creșterea popularității vânzării de tricouri, nu există nicio îndoială că te vei confrunta cu o concurență dură. Dar, construind un brand pentru un anumit public țintă și creând modele de tricouri dorite de clienții tăi, poți construi o afacere de succes.

Există un nou concept de artă contemporană - “T-shirt culture” sau arta care se poartă - ce se încadrează perfect în sfera intereselor generației tinere. Aceasta se simte atrasă de arta modernistă, de curentul artei tatuajelor, de inedit și unicitate.

Tricourile imprimate erau puțin folosite până în anul 1942 când tricoul imprimat al Air Corps Gunnery School a apărut pe coperta revistei Life.

Citește articolul integral pe StartupCafe.ro.