[P] 3 pași pentru a începe o afacere de imprimare a tricourilor

de     Smile Media
Vineri, 2 iulie 2021, 11:28 Economie | Consumator


Imprimare serigrafie
Foto: Dacora
​Tricourile sunt articole de îmbrăcăminte care reflectă adesea personalitatea, interesul și identitatea purtătorului. Din acest motiv, vânzarea de tricouri online a devenit o alegere populară, în special pentru antreprenorii și artiștii care caută un mod relativ ieftin să înceapă de a începe o afacere. În plus, este de așteptat ca piața mondială pentru industria de tipărire a tricourilor personalizate să atingă 10 miliarde de dolari până în 2025.

Odată cu creșterea popularității vânzării de tricouri, nu există nicio îndoială că te vei confrunta cu o concurență dură. Dar, construind un brand pentru un anumit public țintă și creând modele de tricouri dorite de clienții tăi, poți construi o afacere de succes.

Există un nou concept de artă contemporană - “T-shirt culture” sau arta care se poartă - ce se încadrează perfect în sfera intereselor generației tinere. Aceasta se simte atrasă de arta modernistă, de curentul artei tatuajelor, de inedit și unicitate.

Tricourile imprimate erau puțin folosite până în anul 1942 când tricoul imprimat al Air Corps Gunnery School a apărut pe coperta revistei Life.

Citește articolul integral pe StartupCafe.ro.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1503 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by