CONSUMATOR Duminică, 13 Februarie 2022, 17:01 Investigatori: Facebook şi Instagram, folosite masiv la vânzarea de „fake-uri” Louis Vuitton, Gucci, Chanel News.ro • HotNews.ro 250 Facebook şi Instagram sunt folosite masiv de comercianţii de produse de lux falsificate sub mărcile Louis Vuitton, Gucci, Chanel, dar compania-mamă a rețelelor sociale, Meta Platforms, încearcă să îi împiedice pe falsificatori să se folosească de platformele sale, transmite Reuters, citată de News.ro. Louis VuittonFoto: DreamstimeCitește mai departe și comentează pe StartupCafe.ro... 250
VIDEO Ambuscadă spectaculoasă în Ucraina: Voluntari britanici și americani lovesc un transportor blindat rusesc, dar sunt nevoiți să fugă când...
Detalii cutremurătoare după uciderea unei tinere din Cluj. Suspectul principal e iubitul său care fusese condamnat acum un an după ce și-a snopit...
fanatik.ro: VIP-urile care ar putea scăpa de dosarele de corupție după decizia CCR. Soluția oferită lui Predoiu chiar de către judecătorii constituționali
„Rusia nu se teme de un război nuclear fiindcă nu crede că America va riposta”: Mesajul tulburător al diplomatului rus care a dezertat în Occident
VIDEO Un nou analist militar strică ploile la televiziunile rusești: „Nu putem cuceri orașe mari” / Ce s-a întâmplat cu anteriorul
Patrick Mouratoglou a găsit vinovatul pentru rezultatele slabe ale Simonei Halep - Mesajul antrenorului după eliminarea de la Roland Garros