La CreditAmanet a început ”Sezonul Vânătorii de Lux”! Cea mai diversificată platformă de tranzacționare pentru metale preţioase, bijuterii din aur cu diamante, electronice şi produse de lux din România, lansează o provocare inedită tuturor pasionaților de investiții exotice, sub forma unei campanii digitale interactive.

Campania „Sezonul Vânătorii de Lux”Foto: CreditAmanet

Aceasta îi are ca protagoniști pe Anca Serea și Adrian Sînă și are loc în perioada 15-21 aprilie, exclusiv online. Alături de cei doi, utilizatorii din social media sunt invitați să „vâneze” produsele de lux ascunse într-o serie de video-uri prezentate pe pagina de Instagram - credit.amanet.

Un indiciu de ajutor pentru o vânătoare antrenantă? Hermes, Louis Vuitton, Rolex, Audemars Piguet.

De asemenea, în perioada 12-25 aprilie, utilizatorii pot găsi cadouri virtuale ascunse printre produsele de pe website-ul www.creditamanet.ro. Aceste cadouri virtuale conțin coduri de reduceri pentru comenzile efectuate online. Toate detaliile campaniei, inclusiv regulamentul, pot fi găsite pe website.

Conceptul reinterpretează vânătoarea de ouă de Paște, din ce în ce mai des practicată în rândul celor mici, făcând-o cu adevărat atractivă pentru pentru adulți.

„Primăvara aceasta ne concentrăm pe un serviciu deja popular în rândul celor care știu că la CreditAmanet există o gamă largă de bunuri din categoria de lux, în stare excelentă și la prețuri avantajoase: ceasuri, genți, accesorii și bijuterii. Am dorit o comunicare interactivă și cu ambasadori de excepție, direcționată către audiența noastră relevantă.” - Cosmin Popovici, CEO CreditAmanet.

Campania reprezintă prima acțiune din noua strategie de dezvoltare a afacerii CreditAmanet, cu accent pe liniile cu potențial de creștere. Aceasta este rezultatul investiției semnificative în personalizarea comunicării și experienței utilizatorilor, bazată pe înțelegerea în profunzime a caracteristicilor particulare ale publicului modern, dornic de interacțiune și implicare.

CreditAmanet oferă cel mai diversificat portofoliu de servicii și produse de pe piața de profil din România, atât în offline prin cele 26 de agenții de la nivel național cât și online prin website-ul www.creditamanet.ro.

Compania a demonstrat de-a lungul timpului profesionalism și inovație în domeniul său de activitate, iar în prezent operează 26 de agenții și deservește comunități din Bucureşti, Ilfov, Piteşti, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Braşov, Piatra Neamţ, Focşani, Bacău, Galaţi şi Constanţa, Tg. Mureș, Buzău, Ploiești.

​Articol susținut de CreditAmanet