Trenurile de pe ruta Bucuresti-Otopeni, anulate de vineri
In prezent, trenurile respective au plecarea din Bucuresti la orelele 21:15 si 22:15 si sosirile, in aceeasi gara, la orele 23:04, respectiv 23:52, potrivit unui comunicat al companiei.
Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, a declarat, in urma cu doua saptamani, ca linia feroviara Bucuresti Gara de Nord - Otopeni inregistreaza pierderi si va fi inchisa.
Primele curse pe traseul Bucuresti-Otopeni au avut loc in luna februarie. Trenul merge pe traseul Gara de Nord Bucuresti-Triaj-Chitila-Mogosoaia-Balotesti, de unde pasagerii isi continua calatoria cu autobuze, pana la aeroportul Otopeni.

Paradoxul pandemiei: internările s-au prăbușit în 2020, dar numărul infecțiilor nosocomiale a crescut față de 2019 - date oficiale la nouă luni
De ce căutăm urme de viață pe Marte și ce ar însemna pentru omenire dacă le-am găsi
Găurile negre supermasive, formate din materie întunecată? / Internauții au decodat mesajul secret al roverului Perseverance / GTA ar putea fi interzis în SUA /
S-au apucat mai mulți români de yoga în pandemie? „De acasă se muncește mai mult decât de la birou. Faptul că urmează ora de yoga, mă forțează să-mi închid laptopul”
INTERVIU Un an de la primul caz de COVID-19 în România / De ce a scăzut drastic numărul îmbolnăvirilor în ultimele 2-3 luni și ce ne așteaptă: Al treilea val nu va fi de intensitatea celui de-al doilea / Testele rapide ar trebui distribuite gratuit medicilor de familie, am ști clar numărul real de cazuri
- uita-te la ce ore circula trenurile astea. Cate zboruri sunt de pe Otopeni dupa 12 noaptea?
- uita-te cat timp fac din Gara de Nord pana la Otopeni: 90-100 minute.
- uita-te cat timp face un taxi de la Gara de Nord pana la Otopeni la 10 seara: maxim 20-25 minute. Deja costul e irelevant, cand te duci la aeroport 10 EUR in plus sau in minus nu mai conteaza asa de mult.
Eu nu inteleg ce au avut in cap cu orarul si conditiile astea.
De ce eu ca cetatean trebuie sa platesc incompetenta acestor NENOROCITI diletanti.
Sunt diletanti din urmatoarele motive:
- nu au facut studiu de necesitate al acestei linii
- nu au facut studiu de relationare noua linie de autobuz 780 si linia de tren
- au lansat simultan doua servicii pentru acelasi scop (autobuz si tren catre aeroport) = canibalizare in termeni de business
- nu au fost capabili sa promoveze serviciile odata lansate
Acesti NENOROCITI DILETANTI se multumesc sa anunte ca linia va fi inchisa si la revedere.
Noi vrem SANGE. Vrem sa vedem niste sefi dati jos, vrem sa vedem presa care spune clar ce s-a gresit in acest program (presei oricum i se rupe si lucreaza doar pe bomboanele lansate de marii smecheri).
etc.
In plus, nu poti judeca profitabilitatea dupa 2 sau 3 luni de functionare. Chestiile astea devin profitabile dupa cativa ani. Trenul asta ar fi putut probabil deveni cea mai profitabila linie a CFR-ului, cu un efort minim de promovare. Linia era si este foarte necesara, zic eu, pentru ca Otopeniul sa devina un aeroport cat de cat civilizat.
Chiar atat de idioti sa fim ca tara incat nici macar atata lucru sa nu fie evident pt conducatorii nostri? Incredibil!
eu locuiesc in limassol ciru si aici autoritatile au infiintat o linie speciala de autobuz care face legatura dintre Limassol si aeroport Larnaca tocmai ca urmare a cerintelor europen si a faptului ca aici este o tara normala....vorbea cineva de mafia taximetristilor....adr o sa vedeti ca va fi altfel....dupa cateva saptamani Ministerul transporturilor va scoate la licitatie aceasta linie speciala catre operatori de firme private si desigur va castiga cine trebuie sa cistige...ca in romania.......
Acest tren a fost cea mai buna idee a noului guvern, dar a fost omorata in fasa.
Se spune ca merge pe pierderi...dar cate firme in Romania merg pe pierderi???
Cator firme le acorda guvernul fel de fel de facilitati fiscale din banii nostri si nu le lasa sa moara?
Mai bine sa inchida firmele neprofitabile si sa lase acest tren sa isi faca treaba.
RUSINE!!!!
Unul dintre aceste proiecte este TER (Tren Urban Regional) iar amanunte pot fi gasite pe blogul
http://ter-bucuresti.blogspot.com/
Insa locul unde te lasa trenul este de-a dreptul in mijlocul campului si ai de asteptat cca 20 - 30 de minute. Daca ploua, e viscol este te bate soarele in cap nu ai unde sa te adapostesti. O caldire din pereti usori ar fi fost simplu de construit. Cu siguranta ala era povestea daca trenul si autobuzul ar fi fost exact sincronizate.
Ar trebui sa sugeram ministrului sa anuleze si autobuzul 780, sau si mai bine, sa inchida aeroportul de tot.
vor fi anulate doar 2 perechi de trenuri:
10733, cu plecare din bucureşti nord la ora 21.15
10734, cu sosire în bucureşti nord la ora 23.04
10735, cu plecare din bucureşti nord la ora 22.15
10736, cu sosire în bucureşti nord la ora 23.52
/
Otopeni este singurul aeroport in Europa care nu are o legatura feroviara cu orasul !!!
Este o obligatie indiferent daca linia aduce profit sau nu ! Dar daca umblati numai dupa spagi asa ne trebuie ! sa va mai voteze dracu !
Hotiilor sa va luati de mana cu Base' si sa speram sa va vedem in dungi alb-negru