Emotii mari marti seara pentru cei peste 120 de pasageri ai cursei aeriene Bucuresti – Dublin, a companiei irlandeze de stat Aer Lingus, de pe Aeroportul Henri Coanda din Otopeni. Programata la ora 22.05, decolarea a fost intial intirziata cu mai bine de doua ore, pasagerii fiind tinuti in aparatul de zbor, iar la ora 00.30 au fost dati jos si trimisi inapoi in terminalul de plecari.

Dupa inca o ora, pasagerii au fost informati ca avionul nu mai poate decola si au fost transportati cu autocarul la doua hoteluri de linga Otopeni, unde au petrecut noaptea. Compania Aer Lingus a suportat in intregime costurile de transport, cazarea in Bucuresti si micul dejun.

“Informatiile despre situatia avionului nu au fost multe, adica doar ni s-a spus de vreo doua ori ca sint probleme tehnice si atita tot. Ni s-a impartit apa in avion, cit timp am asteptat, si apoi sandvisuri, iar apa si dulciuri in terminal. Ne-am ingramadit in autocarele spre hoteluri, fiindca toata lumea avea si bagajele mari, recuperate din avion. Ni s-a asigurat cazarea, micul dejun si transportul, nu am mai platit nimic noi, iar astazi, la Otopeni, am primit o hartie, fiecare dintre noi, in limba engleza, in care Aer Lingus isi cere scuze pentru situatia creata si in care ni se spune ca nu vor exista servicii de catering in acest zbor”, a povestit pentru HotNews.ro Ionut, unul dintre pasagerii cursei.

Pina la urma, pasagerii vor pleca in jurul orei 14.00 spre Dublin, intr-o cursa strecurata de Aer Lingus in orarul de zbor al Aeroportului Otopeni. In mod normal, urmatoarea cursa spre Dublin din Bucuresti ar fi avut loc joi seara.

Aer Lingus nu are nici o reprezentanta sau birou oficial deschise in Romania.