Carrefour România relansează Plata cu PET în 20 de hipermarketuri din țară, campanie derulată în parteneriat cu liderul pieței locale de băuturi, Coca-Cola HBC România și cu sprijinul Green Point Management, Financiar Recycling, Green PC Ambalaje și Recycle International.

Clienții Carrefour pot, din nou, să cumpere fructe și legume de la producători locali, la prețul de 1 PET bucata. Mecanismul propus de retailer este la îndemâna oricui: pentru 1 PET adus la stația de colectare amplasată în magazin, fiecare client va primi la schimb un fruct sau o legumă la alegere. În plus, orice rPET DORNA dublează cantitatea! Pe lângă câștigul primit pe loc la stația de colectare, clienții care aduc 20 PET-uri în decursul celor 7 zile de campanie pot intra în tombola cu premii.
Inițiativa se află la a treia ediție și se derulează în perioada 13 septembrie - 12 decembrie conform calendarului disponibil aici.
Plata cu PET a ajuns în Timișoara și Târgoviște în perioada 13 - 19 septembrie, reușind să colecteze peste 20.000 de PET-uri de la clienți în cele 7 zile de campanie. Următoarea oprire a caravanei Plata cu PET va fi în perioada 22-28 septembrie în hipermarketul Carrefour Brașov din Calea București nr.107 și hipermarketul Carrefour ERA din Oradea situat în Calea Aradului nr. 62.
Locuitorii celor două orașe sunt invitați și anul acesta să treacă la obiceiuri mai bune alături de Carrefour și partenerii ediției din 2021. Plata cu PET face parte din programul de economie circulară Punem Preț pe Plastic, care include inițiativele de mediu Carrefour România. Programul oferă consumatorilor acțiuni concrete și o infrastructură de obiceiuri mai bune care îi încurajează să adopte comportamente responsabile față de natură atât la cumpărături cât și acasă. Plata cu PET este pentru a 2- a oară în Brașov și în Oradea.
„Plata cu PET este inițiativa care exprimă cel mai bine viziunea Carrefour România asupra economiei circulare, transformând plasticul în monedă de schimb pentru fructe și legume produse local și încurajând reintroducerea plasticului în circuitul economic, prin reciclare. Susținem astfel un proces de educare a publicului pentru un consum responsabil de plastic și alte resurse și, de asemenea, încurajăm clienții să adopte obiceiuri mai bune acasă și la cumpărături. Ne bucurăm să avem alături de noi parteneri strategici, împreună cu care extindem programul și îl aducem în 20 de hipermarketuri din 19 orașe din România”, a declarat Felician Cardoș, Environmental Manager Carrefour România.
„Ne bucurăm că ne-am alăturat programului Punem Preț pe Plastic al Carrefour România și contribuim la inițiativa Plata cu PET, care susține oamenii în a face alegeri mai responsabile față de natură. Acest parteneriat ne dă șansa să informăm oamenii cu privire la colectarea selectivă și care este impactul adoptării unor obiceiuri mai bune pentru mediul înconjurător.” a declarat Stoyan Tsanev - CEO Recycle International.