Companiile elvetiene MET Group si Repower au anuntat miercuri finalizarea achizitiei integrale de catre MET Group a activitatilor Repower in furnizarea de energie electrica din Romania. Achizitia marcheaza un moment cheie in contextul strategiei MET de expansiune in Europa Centrala si de Est, potrivit unui comunicat de presa.

Repower a activat in piata din Romania din 2007, furnizand energie electrica si servicii inovatoare catre consumatori, clientela sa fiind in principal alcatuita din companii mici si mijlocii. Compania a anuntat vanzarea operatiunilor sale din Romania, inclusiv transferul echipei locale, catre MET Group in data de 25 iulie, 2016. Tranzactia face parte din strategia Repower de a isi realinia modelul de business, si anume concentrarea pe pietele din Elvetia si Italia.

Tranzactia s-a finalizat in data de 8 noiembrie 2016. MET Group va continua operatiunile Repower in piata din Romania.

Avand sediul in Elvetia, MET Group este un jucator activ in sectorul de gaze naturale, energie si petrol. Compania MET este prezenta in 12 tari prin sucursale proprii, activeaza in 26 de piete de gaze naturale si opereaza 19 centre de trading internationale, cu volume ce depasesc 16 miliarde metri cubi. Are o prezenta importanta in segmentul de retail in Croatia, Ungaria, Italia, Romania si Slovacia.

Repower AG este un grup international ce activeaza in domeniul energiei, avand sediul in Poschiavo, Elvetia. Principalele piete pe care activeaza sunt Elvetia (inclusiv activitatea de comercializare si initializare din Germania) si Italia. Grupul opereaza de-a lungul intregului lant valoric, prin generarea de electricitate, comercializarea energiei electrice, distributia energiei electrice si a gazelor catre consumatori si mentinerea unei retele de distributie. In Elvetia, Repower s-a concentrat pe comercializarea energiei, gestionarea centralelor electrice, activitati de vanzari si servicii pentru utilitati in domeniul energetic. In Italia, Repower furnizeaza electricitate si gaze intreprinderilor mici si mijlocii, precum si institutiilor publice, oferindu-le produse personalizate.