​Dacă vă aflați în dificultate în ceea ce privește plata facturilor Hidroelectrica, aveți posibilitatea de a opta pentru eșalonarea sumelor restante, plata urmând a fi făcută în maximum 6 rate lunare, de valori egale, a anunțat compania, care mai reamintește că termenul de plată a facturilor emise este de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici.

Sediul HidroelectricaFoto: AGERPRES

Anunțul vine după o perioadă în care firma a fost copăleșită de numărul mare al celor care s-au mutat de la alți furnizori de energie, Hidroelectrica neputând gestiona volumul uriaș de clienți care a blocat sistemul de emitere a facturilor.

Formularul tip pentru cererea de eșalonare a clientilor casnici este disponibil aici, iar formularul tip pentru cererea de eșalonare a clientilor non-casnici este disponibil aici.

După completare, acesta poate fi trimis la adresa de mail esalonari@hidroelectrica.ro sau poate fi depus în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central.

Hidroelectrica reamintește că nu utilizează intermediari în relația cu clienții săi, actuali și potențiali, astfel că pentru orice chestiune de interes (contractare, facturare etc.) vă rugăm să vă adresați exclusiv reprezentanților companiei sau să utilizați platformele electronice puse la dispoziție de societate.