Comisia Europeana a aprobat cofinantarea constructiei Autostrazii Timisoara-Lugoj si a centurii Timisoarei la standard de autostrada
Proiectul are drept obiectiv proiectarea, supervizarea si constructia unei autostrazi (cate doua benzi pe fiecare sens) intre orasele Timisoara si Lugoj, in lungime de 25,625 km, si a unei variante de ocolire a orasului Timisoara la standard de autostrada in lungime de 9,5 km.
Lucrarile la centrura orasului Timisoara (lotul 1 din cadrul autostrazii Timisoara - Lugoj) se afla deja intr-un stadiu avansat. (vezi foto, traseu cu galben pe harta)
Proiectul prevede constructia a 13 poduri, 19 pasaje, 2 noduri rutiere si 3 zone de parcare si servicii. Prin constructia autostrazii Timisoara - Lugoj si a variantei de ocolire a orasului Timisoara se estimeaza o reducere a timpului de calatorie la 18,3 minute si o crestere a vitezei medii de deplasare la 115 km/h.
Ministerul Transporturilor precizeaza ca proiectul a fost depus in cadrul Axei Prioritare nr. 1, Domeniul major de interventie 1.1 "Modernizarea si dezvoltarea infrastructurii rutiere de-a lungul axei prioritare TEN-T nr.7".

INTERVIU Pentru noi, roboții sunt soluții la probleme. Am învățat cum să primim un refuz și cum să câștigăm încrederea celor care investesc în noi / Doi elevi, despre pasiunea lor
Vaccinarea nu este suficientă. Economist român care locuiește la Londra, despre “lecția britanică”
Mult așteptatul declin al pandemiei în țările europene s-a declanșat. Locul României
Cum și-a petrecut Vlad Voiculescu ziua demiterii din funcția de ministru al Sănătății
Ziua demiterii lui Vlad Voiculescu. Ce le-a explicat Barna colegilor despre discuția cu premierul
Landerul InSight al NASA luptă pentru supraviețuire și va intra în hibernare de urgență
daca iar apar regii asfaltului...e de rau, nu vom avea niciodata autostrada de la Timisoara la Lugoj.
De fapt ne meritam soarta...ce sa ne mai lamentam.
Dar in privinta banilor care raman loco ma cam indoiesc. Ori ca e firma straina, ori romaneasca, in ziua de azi e cam totuna, banii tot prin Cipru sau alte paradisuri bancare ajung. In plus, firmele ro sunt probabil si mai rele in privinta asta, doar sunt experti in procedurile locale de evaziune.
Cum sa dai insursele de venituri ale familiei prezidentiale & co ?
Daca firma locala ar fi condusa de oameni seriosi, capabili este bine sa castige licitatia. Dar cand vine dupa o saptamana de la semnarea contractului si solicita suplimentarea cu 20% si peste doua luni cere decontarea la 45%, si o noua sulimentare, mai bine lasati firma autohtona sa dea faliment, sa se angajeze ca negrisori la ItalStrade, sau la altii care au dovedit ca pot, ca au cu ce si stiu ce fac !
Intelege-l si pe Stan cand face lobby, doar nu da in cap la oameni!
Autostrada Nadlac - Sibiu avea deja cofinantare europeana?
Va rog sa ma lamuriti!
Multumesc!