VIDEO Victor Ponta: Programul POSDRU ar putea fi suspendat, ceea ce ar duce la pierderea a 1,1 miliarde euro anul viitor. /Leonard Orban: Foarte probabil va fi o propunere de suspendare a platilor prin POSDRU pentru Romania

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 21 mai 2012, 10:19 Economie | EuROfonduri


Platile catre Romania prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane ar putea fi suspendate, a anuntat luni dimineata premierul Victor Ponta, care a afirmat ca in 2010 si 2011 au existat "probleme grave in sistem". La randul sau, ministrul Afacerilor Europene, Leonard Orban, a confirmat ca "Nu am vazut raportul, dar probabil va fi o recomandare de suspendare a platilor. In cel mai bun caz, vorbim de cateva luni de zile in care platile sa fie suspendate", adaugand ca suspendarea platilor s-ar putea face "indata ce va veni scrisoarea" de la CE. Potrivit primului ministru, Romania risca sa piarda definitiv fonduri europene in valoare de 100 milioane euro in acest an si 1,1 miliarde euro anul viitor prin POSDRU, in cazul suspendarii platilor.

Premierul a anuntat ca in urmatoarea sedinta de Guvern a solicitat sa ii fie prezentata "o prima evaluare si cateva propuneri", adaugand ca urmeaza sa fie prezentat oficial, si din partea CE, raportul de audit.

"Trebuie sa existe un plan de actiune ca pana la sfarsitul acestui an, sa dovedim CE ca suntem capabili sa facem o schimbare radicala", a adaugat Victor Ponta, sustinand ca, in cazul in care nu se va reusi, pana la sfarsitul anului, aplicarea unui program prin care sa se incerce evitarea suspendarii platilor, el este dispus sa isi asume "o decizie politica radicala de restructurare totala a autoritatii de management - ceea ce ar insemna sa pierdem sume in 2012 si 2013, dar ne va asigura ca avem o autoritate competenta dupa 2014."


Cele mai importante declaratii ale lui Victor Ponta:
  • In 2010 si 2011 toata lumea a luat bani de la POSDRU fara niciun fel de probleme si verificari.
  • S-au constatat pentru 2010-2011 grave probleme de sistem: evaluarea proiectelor, sistemul informatic.
  • S-a constatat ca in sistemul informatic au acces neautorizat 350 de persoane care nu ar avea dreptul legal la accesarea sistemului informatic si la consultarea datelor necesare.
  • Exista programe la care foarte multe persoane - din zona publica si privata - au incasat salarii intre 3.500 si 10.000 de euro lunar.
  • Incerc sa nu folosesc un termen foarte tare, dar a fost un jaf acolo.
  • Avem in jur de 2.500 de proiecte aprobate si contracte semnate.
  • In 2010 au fost doar 14 sesizari de nereguli, in 2011 doar 9 sesizari de nereguli. In 2012 au fost peste 70 de sesizari.

  • Domnul ministru Orban a sesizat de mai multe ori aceste probleme, din pacate nu au fost niciodata decizii luate.
  • Suspendarea programului poate duce la pierderea definitiva a unor sume importante.
  • Piederea va fi dubla - atat bani europeni care nu mai vin, cat si bani din bugetul de stat care trebuie sa acopere programe care nu trebuiau de fapt aprobate.
  • Sunt dispus sa imi asum o decizie politica radicala de restructurare totala a autoritatii de management - ceea ce ar insemna sa pierdem sume in 2012 si 2013, dar ne va asigura ca avem o autoritate competenta dupa 2014.
  • Sunt dispus sa fac ceea ce nu s-a facut pana acum si sa vin cu autoritatea primului ministru in domeniul afacerilor europene.
  • Chiar daca unii ministri pot fi acuzati de neglijenta politica, acolo unde este vorba de mai mult decat atat, ar trebui sa existe raspundere.
  • Am cerut DLAF-ului (Departamentul de Lupta Antifrauda - n.red.), pentru ca nu cred ca putem sa mergem mai departe fara sa-i identificam pe cei vinovati, iar daca ministrii - fie ca a fost vorba de domnul Botis, domnul Lazaroiu, doamna Barbu - nu au facut absolut nimic si pot fi acuzati clar de o neglijenta politica, acolo unde este vorba de mai mult decat atat, cred ca trebuie sa existe o raspundere civila si penala si cred ca trebuie sa dam un semnal foarte clar.


Cele mai importante declaratii ale lui Leonard Orban:

  • Este foarte probabil sa fie o propunere de suspendare a platilor prin programul POSDRU. Nu am vazut raportul, dar probabil va fi o recomandare de suspendare a platilor.
  • Procedura de suspendare prevede in primul rand corectarea unor probleme.
  • In cel mai bun caz, vorbim de cateva luni de zile in care platile sa fie suspendate.
  • Toate proiectele care sunt in curs trebuie evaluate.
  • In decembrie 2011 s-au reluat platile pentru 5 programe operationale sectoriale care erau suspendate.

Ministrul afacerilor europene a vorbit despre anomalii in proiectele din fonduri europene din POS DRU, ca proiecte privind training de salvamari care nu au avut loc in vreo localitate pe malul marii, sau de salarii foarte mari pentru cei care lucrau la proiecte din fonduri europene.

POS DRU a fost un program cu probleme inca de la inceput. Programul de dezvoltare a resurselor umane a fost aprobat cu intarziere de Comisia Europeana. A stat destul de prost in privinta proiectelor, la inceput, dupa care acestea au inceput sa fie din ce in ce mai multe. Multe si mici, cu efecte destul de greu cuantificabile multe dintre ele. Pana la urma, nu se stie cati dintre cursantii unui curs de perfectionare sau de recalificare  si-ar fi imbunatatit situatia profesionala.

Comisia Europeana a intrerupt in februarie platile pe POS DRU din cauza unor deficiente. In 2 aprilie anunta, insa, reluarea platilor, in urma uneui raport pozitiv al Autoritatii de Audit romanesti, insa in niste conditii: cu o corectie financiara preventiva de 10% pana in 30 iunie 2012, cand ar fi fost cunoscute rezultatele unor misiuni de audit ale Comisiei. Au existat doua misiuni de audit, una in aprilie si cealalta in mai. Prima dintre ele, a auditat sistemul, cea de-a doua analiza diferite proiecte, modul in care au fost realizate, daca s-au respectat criteriile de eligibilitate. In functie de rezultatul acestor misiuni, urma sa se ia o decizie. "Mingea e in terenul Comisiei Europene", spunea Lenard Orban intr-un interviu pentru HotNews.ro la sfarsitul lunii aprilie.

Iar aceasta decizie a Comisiei a fost anticipata astazi de declaratiile celor doi oficiali romani.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.














8528 vizualizari

  • +31 (43 voturi)    
    Dragnea la inchisoare, Ponta! (Luni, 21 mai 2012, 10:27)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Toate aceste fraude au fost facute de baronii PSD in frunte cu Dragnea, continuand cu Mocanu, etc.
    Baga-i la inchisoare Ponta si lasa campania electorala si PDL.
    Premierul-TV se crede in opozitie si doar urla dezlantuit la PDL in loc sa puna mana la treaba. De fapt, Ponta isi arata neputinta, infantilismul politic si imbecilitatea genetica.
    Premierul-TV cu freza de tractorist in pauza de masa isi refuleaza neputinta zilnic pe televiziuni, vorbind mult, prost, incoerent si fara a spune nimic. Comparatia lui tot mai evidenta cu Bombonel, mentorul lui, ii dauneaza profund si sunt sigur ca atat el cat si USL se prabusesc in sondaje si nu cum incearca de zor sa ne minta Cosmin Gusa si ceilalti "analisti" de pripas.
    Strategia lui Traian Basescu e pe cat de simpla, pe atat de eficace: "Romani, ati vrut USL, spalati-va cu ei pe cap! Dupa aceea o sa veniti la mine in genunchi sa ma rugati sa va scap de ei!"...
    Si pe zi ce trece, acest lucru se confirma!...
    Daca sunteti de acord cu mine ca avem cel mai prost premier din istorie, votati-ma!!!
    • +20 (20 voturi)    
      unde candidezi ? (Luni, 21 mai 2012, 10:39)

      maria [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Deci Dragnea a furat 2 miliarde euro ? Sper sa te citeasca si sa nu mai piarda timpul cu audit -uri !
      • +3 (5 voturi)    
        Cererea unui fost ministru! (Luni, 21 mai 2012, 12:09)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui maria

        Sebastian Lazaroiu tocmai l-a rugat pe Ponta sa faca un Congres extraordinar si sa prezinte lista tuturor firmelor arondate PSD care au accesat fonduri prin acest program si au facut magarii!
        Deci, ramane cum am vorbit!!!
        • +2 (4 voturi)    
          Blaga tocmai a cerut o lista cu hotii!!! (Luni, 21 mai 2012, 13:12)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Vasile Blaga a cerut ca premierul-TV sa dea o lista cu cei care au furat cu prin programul POSDRU, mentionand ca e vorba de personalitati ai USL precum si patroni de televiziuni!
    • +14 (18 voturi)    
      Ponta=Adrian Nastase+Iliescu (Luni, 21 mai 2012, 10:47)

      Petre Truica [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      De acord!!!
    • -1 (13 voturi)    
      eu te votez, (Luni, 21 mai 2012, 11:05)

      luc09 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      dar pentru un tratament urgent la Balaceanca!!
    • -1 (3 voturi)    
      :)) (Luni, 21 mai 2012, 12:26)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      :)) esti hazliu in pupat-ul asta in bot de pdl-ei si omorat de usl-ei.. dar serios nu prea cred ca esti...
  • +4 (16 voturi)    
    Lasati-ma sa ghicesc... (Luni, 21 mai 2012, 10:34)

    Gigi Kent [anonim]

    ...s-a prins si UE ca e dubioasa treaba cu "formatori" precum Placinta Jr. care absorb fondurile, nu?
    • +8 (10 voturi)    
      Habar nu ai ce vorbesti (Luni, 21 mai 2012, 11:06)

      manipulantu [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Si tu si mentorii tai dati din clanta fara acoperire. Programele au fost aprobate pentru toata lumea. Nu au avut culoare politica. Dar aprobarea nu inseamna si bani in cont ceea ce insinuezi tu.
      Lucrezi cu banii tai pentru derularea activitatilor si astepti restituirea. Care se tot suspenda pentru ca baronii locali au fost invatati de 20 de ani sa fure tot. Si sa dea vina pe altii!
      • 0 (2 voturi)    
        mai mai (Luni, 21 mai 2012, 13:22)

        Xu [anonim] i-a raspuns lui manipulantu

        Hai sa vedem ce zice CE:
        "În Raportul anual de control 2011, Autoritatea Română de Audit a identificat unele deficienţe majore ale sistemului de management şi control al Programului Operaţional Dezvoltarea Resurselor Umane. Aceste deficienţe se referă la procedurile de selecţie a proiectelor şi la cele de verificare de prim nivel."

        Faptul ca lucrezi cu banii tai nu e problema. Ceea ce faci cu acei bani conteaza (poti sa iti cumperi o masina, sa iti faci o "pensiune" personala etc). Aceste controale au legatura cu modul in care au fost folositi banii!

        Poate nu ai inteles ce se intampla dar e vorba de SUSPENDAREA RAMBURSARILOR. Adica UE nu mai vrea sa dea bani stiind ca unii ii folosesc in alte scopuri.

        Cum zici tu bine, habar nu ai despre ce vorbesti!
        Poate ar fi mai bine sa cauti vinovatii. In cazul de fata cei care aproba si controleaza aceste proiecte sunt vinovati. Daca putem sa ii scoatem vinovati si pe cei care au folosit gresit banii cu atat mai bine. Sper ca urmatorul proiect de investitii in Romania sa fie un lant de puscarii sa avem loc sa ii bagam pe toti.
        • +1 (3 voturi)    
          Tot nedocumentat si insinuant (Luni, 21 mai 2012, 14:41)

          manipulantu [anonim] i-a raspuns lui Xu

          Spre deosebire de tine, cunosc legea cu punct si aliniat si spre deosebire de tine nu incerc sa ascund gunoiul sub pres si dau loc de banuieli nefondate.
          Proiectele aprobate sunt scrise de societati comerciale, sunt scrise pe zile, criterii, responsabilitati si nimeni nu-si poate permite sa faca altceva decat ce scrie in buget si in lege, pentru ca poarta scurt denumirea de "cheltuieli neeligibile".
          Casele si masinile sunt suportate din FEDR si majoritatea proiectelor noi nu au avut
          astfel de aprobari.
          Ele sunt din vechile proiecte, aprobate pe vremi trecute cand usl-a inca nu-si recunoscuse alianta iar legile nu erau respectate . Atunci erau aprobate cu spaga si oameni nu accesau pentru ca nu putea scoate atati bani negri.
          POSDRU este 2007-2013 si majoritatea proiectelor aprobate pentru sume mari au fost pe 3 ani, deci taman restituirii in 2010, 2011. Aprobarile au fost atunci cand lucrurile nu erau nici transparente, nici cushere si nici nu se auzise de licitatii publice. Cat ati mai injurat-o pe Traila!
          Nici habarnistul vostru nu prea stie ce vorbeste:ca sa ai bani in 2010, 2011trebuie sa fi avut proiectul aprobat dinainte.
          Salariile pe proiect sunt limitate si nu la cat se afirma.
          Orban chiar subliniaza despre evaluyarea proiectlor in derulare.
          Acus, le poti citi singur cu ochii proprii si net-ul din dotare.
          Asta nu va convine : sunt transparente! Dati nume concrete, nu insinuari aiurea.
          • -1 (1 vot)    
            uite nume (Marţi, 22 mai 2012, 7:27)

            marian [anonim] i-a raspuns lui manipulantu

            Eu am fost formator la ASSD pe proiecte,presedintele ASSD este dl. Piciorus.
            Dupa fiecare salariu trebuia o parte sa-i dam inapoi ca nu avea bani de cheltuieli .Pe de alta parte si-a facut prin prietena lui fi-su o firma in Bucuresti unde tot ce ramanea de pe proiect trimetea acolo si lua bani.
            Aveti grija ca se strange latul!
            • 0 (0 voturi)    
              Va rog, (Luni, 28 mai 2012, 10:03)

              P.A. [anonim] i-a raspuns lui marian

              Care este numele firmei despre care discutati?
    • +7 (11 voturi)    
      aaaa (Luni, 21 mai 2012, 11:31)

      simona [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Acum isi dau seam ca nu numai ca nu mai au nici o sansa, cei din USL nu se descurca si se afla intr-o accelerata cadere libera, din moment ce pana si Ponta si-a pierdut cumpatul ,criminalul incearca sa dea vina pe cei din Pdl..insa noi nu ii dam credibilitate..stim ce fel de om este.!!!
      • -1 (3 voturi)    
        Prietena postaca ... (Luni, 21 mai 2012, 14:36)

        Gigi Kent [anonim] i-a raspuns lui simona

        ... USL-ul e la butoane de o saptamana. Da-mi voie sa nu fiu tampit si sa consider ca neregulile (sau marea lor parte) provin din perioada PDL. Ori tocmai ne-a spus dl Gitenstein cat de bun e dl Morar la DNA, asta la cateva zile dupa ce magistratii au trimis inapoi dosarele pentru arestarile din vami pentru ca procurorii sunt niste idioti care nu sunt in stare sa-si faca treaba cum trebuie. Asta e justitia reformata a PDL & Basescu. Daca au exista infractiuni in POSDRU ce a facut DNA-ul?

        Cazurile individuale vor trebui sa raspunda penal (vad aici mentionati baronii locali etc) insa problema de sistem apartine in totalitate celor care au gestionat sistemul. E ca si cum ai spune "ce daca a crescut criminalitatea, politia, statul in ansamblu nu are nici o responsabilitate, e vina criminalilor".

        Cand folosesti "noi nu ii dam..." sau "stim ce fel..." te referi la tine si la grupul tau de postaci sau la cine? Incearca sa vorbesti in nume propriu nu in nume colectiv.
        • +2 (4 voturi)    
          Eroare (Luni, 21 mai 2012, 15:51)

          manipulantu [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

          usl-a (esalonul 2) este la putere din "89 incoace, indiferent de denumirile pe care le-a purtat. Restul povestilor sunt fumigene pentru fraieri.
          Te asigur ca si acum in administratia publica sunt angajati care au facut politica usl-a (indiferent de denumire si compozitie) indiferent de anotimpuri.
          Logica ta este ilogica si in legatura cu DNA. Pana acolo sunt alte institutii ce au competente in verificari (iar manipulare). DNA-ul sta la coada si asteapta eventuale infractiuni. Ca daca in programul aprobat cu spaga scrie "casa"DNA-ul nici nu are ce cauta.
          Subliniez inca odata: programele se deruleaza pe mai multi ani si sunt aprobate din 2007 incoace, nici de ieri, nici de alaltaieri( cum vrea usl-a sa credem).
          Poate doresti sa ne descrii cum este cu incompatibilitatea compatibila a programelor abramburicai.
          Sau poate ceva despre programele fundatiilor motaniene.
          Nu-i asa ca au derulat si ei programe sau ma insel ?
  • +17 (19 voturi)    
    o scaldam un pic... (Luni, 21 mai 2012, 10:35)

    Egres [utilizator]

    cine este de vina? intotdeauna cei dinainte spun guvernantii iar pentru a dovedi acest lucru, cei noi isi ocupa tot timpul uitand sa treaca la treaba! iar cand vin urmatorii, o iau de la capat cu rapoarte si verificari iar "absortia" ramane anemica. rusine!
    • +4 (10 voturi)    
      CE face raportul de audit ! (Luni, 21 mai 2012, 10:44)

      maria [anonim] i-a raspuns lui Egres

      Raportul de audit vine de la CE ! DECI.....scalda-te un pic mai putin !
      • +8 (12 voturi)    
        ponta un copil (Luni, 21 mai 2012, 11:33)

        anabela [anonim] i-a raspuns lui maria

        Ponta este un pusti care nu are ce cauta la guvernare..acest lucru nu este un joc este ceva serios ...daca ar fi dovedit ca este pregatit si isi dorea sa faca ceva serios la guvern ar fi acceptat atunci cand Boc a lasat liber postul dar copilul PONTA orgolios din fire a lasat balta..Acum a venit dupa cascaval ca un sobolan promitand disperat:,,va marsc salariile...va cresc..va fac’’...etc..Nimeni nu ii da votul de incredere deoarece pregatirea si moralitatea lui este indoielnica .Uitati ce a realizat acest incapabil!!!!Vom intra in groapa Europei!!!Asa va trebuie..Ati vrut USL!
      • -1 (1 vot)    
        Ceata densa (Luni, 21 mai 2012, 16:00)

        mitic [anonim] i-a raspuns lui maria

        In raport apare si Camera de Comert a Romaniei? Sau si asta ti se pare portocalie ?Ca am auzit ca ar fi politizata ....
        Prezentati numai jumatati de masura si niciodata realitatea.
    • -1 (3 voturi)    
      sa-ti reamintesc ?! (Luni, 21 mai 2012, 17:32)

      costica [anonim] i-a raspuns lui Egres

      Cum Boc l-a acuzat pe Tariceanu timp de 2 ani (dupa minunata luna Mai 2010 cand Romania a luat imprumut de la FMI iar Traian Basescu a scazut salariile si a impozitat pensiile) ca a lasat o mostenire dezastruoasa la finantele Romaniei, desi pana in acea luna Mai 2010 Dl Boc nu spusese din noiembrie 2008 de cand fusese ales PM nici o vorbulita despre finantele Romaniei, dimpotriva ne asigura mereu ca Romania are bani de salarii si pensii numai televiziunile mogulilor mint poporul cu televizorul afirmand contrariul!!!
      Cat l-a atacat Boc pe Tariceanu chiar ai uitat ?!
      Pana mai acum ceva vreme, cand Dl Boc a realizat ca a mintit prea mult si oricum nu-l mai crede nimeni!!!
      Ai uitat ?!
      • -1 (1 vot)    
        Mai repede ai uitat tu (Luni, 21 mai 2012, 18:51)

        mitic [anonim] i-a raspuns lui costica

        Ca la o economie"duduind" in 2008, motociclistul a lasat un enorm deficit de 8%, scheme super umflate la stat si salarii si pensii pe hartie, ce nu puteau fi platite in practica.
        In U.E. si S.U.A. criza incepuse iar la noi curgea numai lapte si miere. Pentru vot!
        De unde puteau fi platite toate aceste datorii? Bineinteles, din credite!
        Dar normal ca asa ceva nu s-a spus niciodata la latrine. Daca vrei sa intelegi, informeaza-te din mai multe surse. Poate vei intelege peste vreo 15-20 de ani, ca asta e marja la romani. Zilele astea, a povestit cineva cum a fost preluata tara in "96,'97, tot "pe buza prapastiei"! Era foarte aproape de incetare de plati.
        Dupa guvernarile securisto-comuniste cam asta se intampla.
        Atunci i-ati aruncat la gunoi pe taranisti.
        • -1 (3 voturi)    
          pai, cine spunea ca NU e criza in Romania ?! (Luni, 21 mai 2012, 19:33)

          costica [anonim] i-a raspuns lui mitic

          Nu cumva Dl Basescu si Boc ?!
          NU Dl Basescu ne asigura mereu cum criza nu va atinge macar binecuvantata de Dumnezeu Romanie ?!
          In 2008 cand s-a votat marirea salariilor profesorilor cu 50% Tariceanu s-a impotrivit invocand criza ce bantuia pe mapamond!
          Cine l-a contrazis spunandu-i ca NU este in stare sa gaseasca BANII care exista pentru marirea salariilor profesorilor ?!
          Traian Basescu!
          Si Emil Boc!
          Care au castigat ulterior alegerile in 2008 fara sa mai mareasca vreodata salariile profesorilor cu acei 50% !
          Ai uitat ?!
          Poate-ti reamintesti, citeste aici:

          "Basescu: Romania nu va simti criza

          Octombrie 2008: Presedintele Traian Basescu nu “vedea” criza care punea stapanire pe economia romaneasca. “Romania are toate conditiile sa nu fie consistent afectata de criza, desi vor exista domenii afectate, cum ar fi industria auto, insa in 2009 politicile fiscale si cele monetare trebuie sa fie "extrem de bine corelate" ca sa contracareze efectele crizei”, afirma Traian Basescu.
          Ce s-a intamplat: nu doar ca Romania intra oficial in 2009 in recesiune tehnica, dar criza a pus apoi stapanire pe toate sectoarele economiei."
          http://www.wall-street.ro/slideshow/Economie/108104/Cele-mai-gresite-estimari-economice-Au-ingropat-criza-prin-declaratii/3/Basescu-Romania-nu-va-simti-criza.html
  • +18 (20 voturi)    
    ca mare dreptate ai (Luni, 21 mai 2012, 10:36)

    s [anonim]

    dar cum putem scapa de toti hotii astia din politica ? .... de psd-istii care numai aberatiiiiiiiiiii spun de zeci de ani ........ mie rau cand ai aud vbind la tv si cand vad ca au aceiasi placa de 20 de ani .......
    • +1 (3 voturi)    
      asa este! (Luni, 21 mai 2012, 12:32)

      marius [anonim] i-a raspuns lui s

      mi-aduc aminte in 90 cand iliescu il injura pe basescu, cand ponta il injura pe boc si cand androneasca o injura pe udrea!

      parca in februarie 90 se intampla!
  • +19 (21 voturi)    
    sa sune telefoanele (Luni, 21 mai 2012, 10:39)

    radu [anonim]

    Stati putin sa sune telefoanele de la Androneasca care are cateva zeci de proiecte POSDRU la Politehnica, Voiculescu care are proiecte pe fundatie..... jurnalisti sustinatori....bai pontica mai subtire ca ne dai la cap noua.
  • +15 (17 voturi)    
    premierul "habarnam" (Luni, 21 mai 2012, 10:44)

    luks [anonim]

    Face acuzatii de disperat ce a inceput sa fie! Sunt total, dar total de acord cu Marian Eugen, colegul de comentarii . Aseara l-am vazut pe nesimtitul de Cosmin Gusa care isi permita sa faca pe marele analist. El vad ca e prieten cu toata lumea. Cand il auzi, e prieten si-i cunoaste pe toti Ponta minte cu nerusinare vis-a-vis de acesti trei ministri pe care i-a citat. Este tipic psdist, mafiot
  • +9 (11 voturi)    
    POSDRU=Bani aruncati (Luni, 21 mai 2012, 10:46)

    Petre Truica [anonim]

    Cine a participat la un curs de "formare profesionala" organizat de baieti si fete care sunt platiti cu bani Posdru, inclusiv veniti de la universitati, intelege de ce sunt bani aruncati.

    Calitatea cursurilor este execrabila, de multe ori cursantii stiu mai mult decat cei care tin cursurile. Este uluitor de ce U.E. arunca banii asa, pentru niste cursuri ineficiente si absolut inutile, dar care imbogatesc pe cei cu pile din universitati, din partide, pe tot felul de specialisti dubiosi.

    Vrea U.E. sa se autodistruga, cum spun unii?

    Foarte bine ca opreste platile Posdru, ba chiar sa-i puna pe aia care au tinut cursurile Posdru asa in bataie de joc, sa dea banii inapoi!!!!
    • +4 (4 voturi)    
      absolut (Luni, 21 mai 2012, 11:18)

      radu.a [anonim] i-a raspuns lui Petre Truica

      este siderant că Parlamentul şi Comisia Europeană sau OLAF nu s-au sesizat până în 2012. Este un fel de "open secret" printre cei care implementează proiecte că formatorii, aşa-zişii "experţi" şi manageri au salarii de 3000 - 6000 euro lunar pe câte un proiect şi există fundaţii, firme şi universităţi unde astfel de indivizi cumulează şi câte 5 norme pe proiecte.

      Dar o explicaţie este că pe POSCCE şi POSDRU sunt cooptaţi parteneri din Vestul
      Europei (Germania, Italia, UK), aşa încât jaful acesta duce chiar către Comisie. Ce se face acum este doar de faţadă, practic pentru multe Programe Operaţionale şi linii de finanţare banii s-au cheltuit (absolut aiurea) de mult şi de cine trebuie.
    • +4 (6 voturi)    
      uluitoare.. ipocrizia (Luni, 21 mai 2012, 11:37)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Petre Truica

      Deci cursantul ala stie mai mult decat profesorul, stie ca e un proiect POSDRU, stie ca aia sunt bani pe care UE i-a alocat Romaniei pentru educatie?
      Daca stie, dar nu face nimic, este la fel de vinovat ca cel care baga banii in buzunar. Se numeste complicitatie. In Romania toti sunt revoltati de ministrul X care semneaza contractul, dar uita ca in spate se afla zeci, poate chiar sute de persoane implicate in acel contract. Multi stiu ce se intampla, dar daca le iese si lor ceva, fie si o amarata de bucata de carton pe care scrie diploma, buna doar impreuna cu o matura, tac si dau vina pe ceilalti.
      • +1 (3 voturi)    
        Cursantii=vai de ei (Luni, 21 mai 2012, 12:08)

        Petre Truica [anonim] i-a raspuns lui pehash

        Cursantii sunt amarati de profesori din scoli, obligati de directorii lor, sau de universitari sau de primari sa fie figuranti in aceste "cursuri" Posdru.

        Daca nu se inscriu, sunt obligati, altfel sunt dati afara sau sufera.

        Si da, cred ca de aceste fonduri beneficiaza fraudulos stabi mari din Vest, de la Bruxelles si din toate tarile U.E. Inclusiv politicieni sau universitari de la noi. E o forma de jaf cu acte in regula, salarii uriase etc.

        Acuma, se va continua, dar fondurile se vor orienta spre USL.
        • +1 (3 voturi)    
          tot complicitate e si aia (Luni, 21 mai 2012, 13:05)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Petre Truica

          'amarati de profesori' care vor ramane amarati pentru ca se complac in aceasta mocirla a fraudei, furtului si imoralitatii. nu am nici o urma de respect pentru astfel de oameni. e ca si cum ai spune ca la un jaf e vinovat doar cel care face planul, nu si cei care il duc la indeplinire...
        • +1 (1 vot)    
          tot complicitate e si aia (Luni, 21 mai 2012, 13:05)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Petre Truica

          'amarati de profesori' care vor ramane amarati pentru ca se complac in aceasta mocirla a fraudei, furtului si imoralitatii. nu am nici o urma de respect pentru astfel de oameni. e ca si cum ai spune ca la un jaf e vinovat doar cel care face planul, nu si cei care il duc la indeplinire...
    • -1 (1 vot)    
      Tu crezi ca ceva e gratis (Luni, 21 mai 2012, 19:00)

      mitic [anonim] i-a raspuns lui Petre Truica

      Ai omis faptul ca statul plateste taxe la U.E. pe incasarile de T.V.A.
      Banii sunt de fapt restituiti pentru consum. Ce mare filozofie?
      Posdru este pentru resurse umane (salarii), celelalte sunt pentru investitii. Sunt dati sa fie folositi cu folos si nu se pot fura cu hartii.
      In unele cazuri, trainingurile astea chiar functioneaza.
  • +5 (11 voturi)    
    487 (Luni, 21 mai 2012, 11:04)

    Marcel [anonim]

    Toti banii sunt furati de PSD-isti, vezi si Academia Romana care are program POSDRU si acolitii PSD-ului care sunt numai directori si Academicieni beneficiaza de acest program si impart banii intre ei .
    Ce faci Ponta, te duci la Academia Romana sa-i intrebi pe marii "intelectuali " PSD-isti ce au facut cu banii, sau nu te lasa Iliescu ?
  • 0 (12 voturi)    
    super! (Luni, 21 mai 2012, 11:08)

    catalin_mattei [utilizator]

    "performantele" guvernelor PDL ( Boc si Ungureanu) au acest chip.. eventual tot ei si cei ce ii sprijina vor urla ca din gura de sarpe acum.. trebuie ca cei vinovati sa plateasca aceste esecuri!
    • -1 (1 vot)    
      Chiar intelegi despre ce vorbim (Luni, 21 mai 2012, 19:03)

      manipulantu [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Hop si tu ca-i fara bani!
  • +7 (9 voturi)    
    Claxonasul USL nu oboseste. (Luni, 21 mai 2012, 11:10)

    Klaus_ [utilizator]

    "Victoraş dragă, mai multă energie în motor şi mai puţină energie în claxon!" ca sa plagiez un alt exemplar al politicii de balta dambovitene.
    As vrea sa vad arestari, dosare penale facute fara greseli (mai mult sau mai putin voite) si mai ales vreau sa vad sentinte definitive cu executare. Altfel vorbiti toti aiurea in tramvai la televizor iar hotii adevarati fura linistiti pt ca stiu ca vor avea soarta lui Adrian Nastase: se prescrie pedeapsa pana sa da sentinta.
  • +2 (10 voturi)    
    absorbtia fondurilor de la UE=cauza pierduta... (Luni, 21 mai 2012, 11:16)

    costica [anonim]

    Aici, sub lupa UE se vede INCOMPETENTA ce colacie in adminsistratia publica romaneasca..
    Toata reforma de care ne vorbeste Traian Basescu este FORMALA, pe hartie, fara nici un rezultat concret, cine sa reformeze Romania cand astia nu sunt in stare sa absoarba macar banii pusi la dispozitia Romnaiei de CE!!!???
    Cum mai poate careva sa mascheze acum INCOMPETENTA si DILETANTISMUL din administratia publica romaneacsa, centrala si locala, de sus de la Presedinte pana la ultimul functionar public!!!
    Fondurile europene alocate Romaniei pe perioada 2007-2013 in valoare de ~2o miliarde Euro sunt deja o cauza pierduta, greu de crezu ce se va intampla pe perioada 2013-2020!!
    Ma gandesc cum vede CE asa ceva si ce sanse ar avea Romania sa fie primita in Zona Euro cu asemenea "performante", mai ales ca nu o data oficiali ai UE au recunoscut ca Romania si Bulgaria au fost admise in UE fara a fi pregatite!
    Ori, dupa experienta cu Grecia e greu de crezut ca vom mai intra in Zona Euro asa nepregatiti cum am intrat in UE!!!
    Iar programul asta POSDRU a dat masura incompetentei si a coruptiei portocalii, e programul ala celebru cu nevasta lui Botis, Ministrul portocaliu al Muncii....
    • +1 (3 voturi)    
      sustinere media si opozitie constructiva (Luni, 21 mai 2012, 12:08)

      adevarul [anonim] i-a raspuns lui costica

      Reforma formala se datoreaza inertiei f. f. mari din administratiile publice, iar pana acum nu a fost DELOC sustinere media, ca sa nu mai zic ca nu a fost consens politic (putere si opozitie constructiva)... Cand mama si tata se cearta.... copiii fac ce vor ei!

      Sa-l vedem acum pe Ponta ce face, ca tot are sustinere media si opozitia nu este atat de rea, precum a fost a USL.
    • +1 (3 voturi)    
      stai un pic (Luni, 21 mai 2012, 13:09)

      misu [anonim] i-a raspuns lui costica

      cine o fi vinovat de incompetenta care dupa cum afirmi colcaie in administratia publica???? Nu cumva partidele politice care odata la patru ani schimba pe toata lumea de la vladica la opinca pentru a aduce in posturi protejatii? Politicienii nu au nici o vina in toata situatia asta? Consider ca principalii vinovati sunt in primul rand politicienii care se afla intr-o permanenta campanie electorala. In felul acesta nimeni nu tine seama de nimic totul este sa-i mai pui o frana adversarului politic si uite asa toti lupta impotriva tuturor: consilierii cu primarul, primarul cu prefectul, consilierii intre ei, parlamentarii intre ei, partidele intre ele. Se ajunge la intelegere doar atunci cand toata lumea prinde cate o bucata de tort. Ssa fim bine intelesi nimic nu se face in tara asta atata vreme cat nu castiga toti sacalii. Oamenii capabili din administratie cei care puteau face proiecte pentru accesarea fondurilor europene (ma refer la nivel local) au fost pur si simplu goniti de salariile mizere pe care le puteau obtine dupa faimoasele reduceri si taieri de sporuri initiate de pdl. Asta a fost o prostie crasa. Si ei ca si psd se plang ca nu au reusit la nivel local sa atraga suficiente fonduri ue. Cine ar face proiecte pentru un salariu de 1400 de lei noi pe luna? Prin comparatie firmele private cer sume pe care majoritatea primariilor din tara nu ar putea sa si le permita. Cand ai o clasa politica imbecila, tara nu poate functiona normal
      • +2 (2 voturi)    
        ai dreptate !!! (Luni, 21 mai 2012, 17:40)

        costica [anonim] i-a raspuns lui misu

        Toata clasa politica romaneasca, TOATA, din 1989 si pana azi e la fel, adica: incompetenta, clientelism si coruptie!!!
        NU intri in adminsitratia publica romaneasca daca NU ai pe cineva sus-pus care sa te sustina!!
        Nici vorba despre concursuri corecte, despre oameni competenti care sa faca treaba asa cum trebuie, dimpotriva, numai clientelism, coruptie, incompetenta!!
        NU ma mir pentru ca si Ministrii, adica cei din varf sunt numiti la fel, uita-te ce exemple vezi la actualul Ministru al Educatiei, e jenant asa ceva!!!
        La fel sunt toti, TOTI iar Traian Basescu a recunoscut asta, ca si cei dinainte si cei de azi sunt la fel de INCOMPETENTI!!
        NU poti avea o adminsitratie publica plina de oameni competenti cat timp in fruntea Ministerelor si chiar Primul Ministru numiti politic sunt niste incompetenti, cum a fost Boc...
        NU stiu cat de competent este Ponta, dar numirile lui, cel putin la Educatie sunt catastrofale !!!
        Eu nu cred ca este posibila vreo schimbare a clasei politice din Romania in curand, pentru ca oamenii competenti evita sa intre in mocirla asta.
        Nici eu nu as intra in asemenea mizerie.
        In schimb incompetentii astia se inghesuie sa intre in politica, de ce oare?!
        Ma indoiesc eu ca sunt manati de grija Romaniei sau a romanilor!!
        NO WAY !!!
  • +6 (6 voturi)    
    cine raspunde ?! (Luni, 21 mai 2012, 11:17)

    lili [anonim]

    Va raspunde cineva, vreodata ?!
    NU.
  • +7 (7 voturi)    
    bref (Luni, 21 mai 2012, 11:25)

    Mazeta [utilizator]

    La puscarie cu vinovatii sau mucles la declaratii!
  • +4 (6 voturi)    
    resursele umane (Luni, 21 mai 2012, 11:33)

    Mr John [anonim]

    au reprezentat si reprezinta un pericol pt partidele comuniste ...daca ele ar fi promovate si sustinute mediocritatea actuala cocotzata la putere ar disparea..
    • +4 (6 voturi)    
      Pai, (Luni, 21 mai 2012, 11:49)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Mr John

      de ce crezi ca au propus ministrii ai educatiei, numai loaze?!
      Ei vor prosti, nu oameni care sa gandeasca!
      Daca omul gandeste, usele o be... sfecleste!
  • +6 (8 voturi)    
    De ce nu spune nimic Ponta (Luni, 21 mai 2012, 11:36)

    Gabi M [utilizator]

    despre programul care a fost suspendat de UE din cauza lui Dragnea care a furat cat a putut din fondurile europene ?
  • +3 (3 voturi)    
    Curtea de conturi (Luni, 21 mai 2012, 11:42)

    Vaca [anonim]

    (null)
  • +1 (3 voturi)    
    doctoranzi (Luni, 21 mai 2012, 11:59)

    laura [anonim]

    si doctoranzii din programe POSDRU? raman pe drumuri?
    suspendarea platilor incalca prevederile contractului pe care l-am semnat!
    in acest caz, nici noi nu ar trebui sa ne indeplinim obligatiile prevazute in contract.
  • +1 (3 voturi)    
    controalele au inceput din aprilie..... (Luni, 21 mai 2012, 12:03)

    controalele au inceput din aprilie.... [anonim]

    Nu e nimic nou! Aceste nereguli POSDRU au fost sesizate si de Sulfina Barbu.... De aceea nu au fost lansate ghidurile.... pentru a fi refacute! Controalele au inceput din aprilie....
  • +1 (3 voturi)    
    RUSINE !!!! (Luni, 21 mai 2012, 12:08)

    Merlin [anonim]

    Sa nu mai primim banii astia ...si asa e clar ca-i cheltuim in mod iresponsabil. E posibil ca din banii astia angajatii de la stat sa participe la cursuri platite de UE in timpul programului de munca...apoi sa mearga in excursii de 2-3 zile pentru diploma de absolvire in statiunea X cu hotel ,masa si distractie platita pe banii UE ?!? Asta e dezmat financiar in situatia de criza in care se afla Europa intreaga. Banii ne-au fost dati aiurea in tramvai si logic ca tot aiurea au fost cheltuiti. Ce sens are sa trimiti un strungar la curs de programare in C++ ? Ce sens are sa trimiti un mecanic auto la curs de pictura si arta moderna? Cam asa s-au scolit oamenii pe fonduri UE . Si tot dezmatul asta pe banii Europei. Sa le fie rusine tuturor participantilor la acest furt generalizat !
    • 0 (2 voturi)    
      mecanic auto = ministru ! (Luni, 21 mai 2012, 13:14)

      maria [anonim] i-a raspuns lui Merlin

      de ce nu se poate ca un mecanic auto sa faca cele enuntate de tine daca un mecanic auto a fost .... ministru ? !
  • -2 (2 voturi)    
    Reactia UE e doar varful de iceberg... (Luni, 21 mai 2012, 12:45)

    Daniel [anonim]

    UE nu da cu parul... da cu taierea fondurilor si cu "ignore" la guvernul pro-Putin... POSDRU e doar varful de lance. Vor incepe sa se inchide multe "robinete" financiare si multe alte facilitati...

    Asa de frumos o sa fie lucrati si executati USListii de catre Consiliul Europei, cum nu aveti voi idee...

    Deocamdata reactioneaza cu "ignore", pana la alegerile din toamna. Daca insa in toamna tot USL va iesi la alegeri, reactia UE va fi dura si va afecta intregul popor roman... asa, ca sa fie invatatura de minte...

    Si fara suparare, sunt perfect de acord cu ei. Un popor care alege un guvern pro-Rusia si pro-Putin este un popor filorus.
    • +1 (3 voturi)    
      reactia UE (Luni, 21 mai 2012, 13:17)

      vigni [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Pacat ca aici se vede doar o campanie de mesaje dinspre PDL. Pacat ca se fac aprecieri filoruse cand de la Obama si pana la toata Europa relatiile cu Rusia sunt cele mai bune, preturile la gaze altele decat pentru Romania. Se tipa impotriva USL dar daca au avut puterea din 2005 cu basescu, din 2008 totala cu BOC de ce au pierdut-o cu voturile lor cu tot? Chiar nu mai e ratiune? Ce va facut de sunteti asa indoctrinati si haBOtniCI acest PDL? ca nu cred ca v-a dat bunastare sau ceva care sa ramana in istorie!
      Reactia UE nu va fi la USL, pe care dimpotriva il crede mai capabil prin oameni si actiuni (vezi fostul guvern si frica cu care plangea mama lui Placinta Jr. ! si nu cred ca scriu aici nici cei care isi apara marile afaceri facute ca pedelisti si tot niste bieti romani manevrati de himere! Pacat!
    • 0 (2 voturi)    
      Ai uitat sa adaugi... (Luni, 21 mai 2012, 14:47)

      Gigi Kent [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      ...ai uitat sa adaugi "Votati PDL ca pana si UE vrea asta!"

      Penibil maxim!

      PS Ia verifica putin istoria si vezi pe vremea carui guvern am intrat in NATO si pe vremea carui guvern au fost incheiate capitolele de negociere pentru aderarea la UE. Ca sa o mai lasati jos cu petarda asta rasuflata. Orientarea pro-europeana si pro-atlantica este o evidenta pe care nu o puteti nega fascistoizilor.
      • -1 (1 vot)    
        In mod real (Luni, 21 mai 2012, 19:07)

        vuvuzel [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Ce si-ar fi dorit bombonel sa nu intram in NATO. Cate miscari de culise au fost...Una zicea la TV si alta facea. Ca si acum.
  • +1 (1 vot)    
    Gasca PSD-ului la PSTDRU (Luni, 21 mai 2012, 12:56)

    Titus [anonim]

    E bine ca Ponta aminteste de salarii de 10.000 euro/luna dar e foarte rau ca nu spune si nume. Ca fiind parte a sistemului il ajut eu: Ecaterina Andronescu, Liviu Dragnea, ziaristii de la A3 prin Intact, Nicusor Constantinescu alaturi de toti presedintii de CJ-uri de la USL, toti liderii de sindicat care ii acorda sprijinul, toate ONG-urile care au stat in ger ca sa ajunga USL-ul la putere. Deci punt: aceste fonduri au fost fraudate de in majoritatea lor de USL prin PSD+PNL+PC+ONG-urile lor. Asta inseamna ca miliardul de euro ori il vor returna EI ori va trebui achitat din buget adica un alt deficit neprogramat. Noi cand oprim un program o facem pentru a nu periclita deficitele bugetare ale unei tari care este incapabila sa gestioneze corect banii europeni.
  • -1 (1 vot)    
    :) (Luni, 21 mai 2012, 14:11)

    ovidiu [anonim]

    Odata cu venirea comunistilor la putere va incepe declinul Romaniei, USL-ul nici macar nu are un program de guvernare, nu are o idee, o linie dupa care sa se ghideze, nu si-a propus nimic... Ponta va strica tot ce s-a construit in ultimii ani!
    • +1 (1 vot)    
      Ba da (Luni, 21 mai 2012, 16:18)

      mitic [anonim] i-a raspuns lui ovidiu

      Programul de lucru de la 9 la 17.
  • -1 (1 vot)    
    .... (Luni, 21 mai 2012, 14:16)

    popa [anonim]

    Din pacate pentru ponta, odata cu investirea lui in functia de premier nu va mai putea merge asa des cum o facea inainte in vacantele lui de lux din DUBAI, nu va mai putea umbla cu toate minorele pe care le racola el... abia astept sa vad cum va concretiza el impreuna cu USL acele promisiuni pe care le faceau cand erau in opozitie!
  • -1 (1 vot)    
    ponta a luat-o razna!! (Luni, 21 mai 2012, 14:19)

    oana [anonim]

    Toti romanii o sa regrete cu varf si indesat guvernul boc sau guvernul ungureanu!! Pe ponta nu-l intereseaza de pensii.. nu-l intereseaza de salarii.. nu-l intereseaza decat sa fie usl-ul la putere ca sa poata sa goleasca statul de bani! Ponta are in spate o armata de hoti cu fel si fel de dosare penale... o sa vada romanii unde vom ajunge in numai 6 luni...
  • +1 (1 vot)    
    dubla finantare (Luni, 21 mai 2012, 14:20)

    nume [anonim]

    în cazul masteranzilor care urmează un master posdru şi care primesc burse posdru,
    este legală oprirea burselor de studiu, pe motivul dublei finanţări?
  • -1 (1 vot)    
    :) (Luni, 21 mai 2012, 14:23)

    iulia [anonim]

    Ponta este tot ce poate fi mai rau pe lumea asta. Nu trebuie sa uitam ca are in spate o masinarie puternica de comunisti si baroni, flamanzi... Ei au vandalizat tara dupa revolutie, ei au vandut totul pe 1 euro: Iliescu si Nastase...... Apoi Tariceanu... ei ne-au vandut avutia tarii PETROLUL-banditului de Patriciu!!
  • -1 (1 vot)    
    :) (Luni, 21 mai 2012, 14:28)

    alecu [anonim]

    Acest guvern nu va face nimic pentru Romania!! Acest guvern al lui Ponta este un guvern format din ministrii cu diplome false, cu CV-uri mincinoase, cu conturi in afara si cu dosare penale... Singurul scop al unor astfel de oameni este acela de a se imbogati..
  • -1 (1 vot)    
    Romania trebuie sa scape de Ponta!! (Luni, 21 mai 2012, 14:30)

    corina [anonim]

    Acum o sa vada romanii ce vor face acesti comunisti la putere in conditii de recesiune!! Sa nu uitam ca guvernul Boc a scos tara din puternica recesiune din trecut si a salvat tara sa nu ajunga in situatia Greciei si a Irlandei!! Cu USL la guvernare vom ajunge in colaps financiar!
  • -1 (1 vot)    
    Vorbesc, deci exist (Luni, 21 mai 2012, 16:31)

    mitic [anonim]

    Oare ce o avea copilotu cu colegii lui de partid si de alianta? L-a luat gura pe dinainte sau ne insulta inteligenta?
    Sincer ar trebui sa facem o petitie prin care sa-i cerem raspunsul transparent la 3 nelamuriri in ceea ce priveste programele astea:
    -incompatibilitatea abramburicai- ministru, rector si sef de proiect;
    - programele derulate de fundatiile motanului;
    - ce se mai aude cu camera de comert (jumi-juma).
    Asta pentru inceput...Sau de astea nu se poate atinge niciun control.
    Chiar ne crede pe toti ignoranti?
  • -1 (1 vot)    
    Victor P. - Suspendam totul ! ... (Luni, 21 mai 2012, 17:07)

    petru democratul liber [anonim]

    Stimabile V Ponta , daca vei continua numai sa acuzi si sa strigi ...PDL si HOTII si nu treci la lucruri concrete , TE VEI FACE DE KAKA -t . Lasa smecheriile USL-liste de invrajbire si treci la treaba , altfel va fi vai si amar cu tot cu majoritatea voastra ne validata prin alegeri .
    Tare m-as bucura daca a-ti pierde la alegerile cara urmeaza si numai .
  • +2 (2 voturi)    
    Leonard Orban..... (Luni, 21 mai 2012, 18:27)

    lili [anonim]

    "Sunt o serie de probleme, plecand de la modul in care sunt evaluate proiectele, si au fost criterii mai degraba subiective decat obiective, criterii in baza carora au fost declarate eligibile diferitele proiecte pe POSDRU, chestiunea legata de control-au fost anumite probleme cu securitatea unui sistem infomatic suplimentar care exista la Ministerul Muncii, toate aceste chestiuni, dar si altele", a mai spus Orban.

    Executivul a primit informatii potrivit carora CE urmeaza sa recomande suspendarea platilor pe POSDRU, ca urmare a neregulilor identificate in doua rapoarte de audit care urmeaza sa fie date publicitatii "in cel mai scurt timp", a anuntat luni premierul Victor Ponta."

    Dl Orban enumera problemele ala ca si cum nu ar avea nici o responsabilitate, desi este pe acest post de vreo cateva luni bune iar POSDRU asta a mai fost suspendat la ineputul anului 2012, in perioada cat Domnia Sa era in functie .
    Pai, de ce nu a rezolvat aceste probleme, de ce nu a cerut DEMITEREA celor RESPONSABILI ?!
    Asa vad ca o tot lalaim, ca tot apare Dl Orban si ne anunta ca iar vor fi suspendate platile pe nu stiu care Program, pai pana cand ?!
    Demiti, schimbati, este evident ca este vorba despre resursa umana incompetenta numita pe criterii politice in posturi unde nu avea ce cauta.
  • -1 (1 vot)    
    ponta acuzat de crima (Luni, 21 mai 2012, 18:55)

    Ponta acuzat de crima [anonim]

    “Pe lista suspectilor din dosarul cauzei exista un singur nume: “Viorel Victor Ponta, de profesie procuror, coleg cu victima”. La dosar mai exista, de asemenea, ca punct deosebit de important in desfasurarea anchetei penale si stabilirea autorului crimei, declaratia matusii lui Cristian Panait: “Cristi m-a anuntat, cand s-a intors de la serviciu, in jurul orei 17, ca va avea o vizita si sa nu ma sperii daca aud scandal. A zis: Ori eu, ori ei! A specificat ca vrea sa lamureasca niste probleme de viata si de moarte cu un coleg si a spus numele Ponta. Mi-a cerut sa le pregatesc o cafea si, daca se poate ar fi mai bine sa nu asist la discutii. In jurul orei 17.30 a venit musafirul asteptat iar eu, conform intelegerii cu Cristi, am plecat in vizita la o vecina. Ultima persoana care a venit la Cristi a fost acest Ponta”. Femeia mai declara si ca “am fost alertata de ceilalti vecini ca nepotul meu a cazut de la etaj. Ultimele cuvinte pe care le-am auzit de la el au fost: cainele asta de Ponta m-a omorat! Apoi a mai spus ceva dar nu am mai putut auzi, a intrat in coma”.
  • -1 (1 vot)    
    Ce marsavie (Luni, 21 mai 2012, 21:38)

    cetatean [anonim]

    Ce rost a avut toata tevatura asta despre POSDRU cand cei de la UE afirma ca nu s-a luat nici o decizie? Abia prin iunie. Cata manipulare si minciuna. Scoate pe gura fumigene ca tot prostu de votant sa arunce cu pietre in ograda portocalie. Ce canalie!
    Cat despre cealalta problema in discutie, parerea mea proprie este ca asa au stat lucrurile. Calca si pe cadrave!
  • -1 (1 vot)    
    asdfasdf (Luni, 21 mai 2012, 21:39)

    alexandra [anonim]

    Nenorocitule , Romania risca sa piarda bani europeni nu din vina lui Boc si Ungureanu , ci din vina ta ! Tu esti premier acum ,tu sa rezolvi situatia , ca tot te dai mare pe la televiziuni.
  • -1 (1 vot)    
    asdfsadf (Luni, 21 mai 2012, 21:58)

    bww [anonim]

    Ponta asta stie doar sa dea din gura la televizor si sa arunce vina pe altii , cand de fapt el e responsabil pentru situatia in care ne aflam acum
  • -1 (1 vot)    
    asfsdf (Luni, 21 mai 2012, 22:15)

    bas [anonim]

    Nimeni in situatia de fata nu e in stare sa gestioneze situatia in care ne aflam , cu atat mai putin Ponta asta ! Vorba multa saracie aduce , sa stii victoras
  • -1 (1 vot)    
    asfsdaf (Luni, 21 mai 2012, 22:49)

    dede [anonim]

    Sunteti nebuni la cap , rau de tot. Dupa ce ca situatia noastra interna este cum este , mai apare si marga asta sa ne faca si mai rau de ras in fata UE , de parca nu eram deja de rasul lumii.
  • -1 (1 vot)    
    asfasdfdsa (Luni, 21 mai 2012, 22:54)

    asd [anonim]

    Stii victoras , prea multa vorba saracie aduce. Cred ca tie ti se potriveste perfect acest proverb , dar na , hai sa avem incredere in tine ca ne duci departe. N-ai sa vezi !
  • -1 (1 vot)    
    rusine (Luni, 21 mai 2012, 23:02)

    aaa [anonim]

    Uite inca un aspect negativ la Ponta : nu este in stare sa se abtina de la declaratii aberante si iarasi ne terfeleste imaginea externa , dar ce sa te astepti de la unul ca el ?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by