Christine Lagarde, FMI: Am mai multa simpatie pentru copiii africani care nu pot merge la scoli decente decat pentru Grecia. Grecii se pot ajuta platindu-si impozitele

de Alina Neagu     HotNews.ro
Sâmbătă, 26 mai 2012, 18:44 Economie | Finanţe


Sefa FMI, Christine Lagarde, afirma, intr-un interviu pentru The Guardian, ca are "mai multa simpatie fata de copiii din Africa Subsahariana care nu au posibilitatea sa mearga la scoli decente decat fata de multi dintre grecii care se confrunta acum cu saracia". Lagarde atrage atentia o data in plus, in interviu, ca FMI nu intentioneaza sa relaxeze pachetul de masuri de austeritate impus Atenei. Sefa FMI a facut una dintre cele mai taioase declaratii ale sale, transmitandu-le parintilor greci ca "trebuie sa isi plateasca impozitele" daca vor ca reducerile de cheltuieli si masurile de austeritate sa nu ii afecteze pe copiii lor.

"Ma gandesc la copiii dintr-un mic sat din Niger, care merg la scoala doar 2 ore pe zi, unde exista doar un scaun la trei elevi, si care sunt foarte dornici sa aiba parte de educatie. Ii am in mite tot timpul. Cred ca ei merita mult mai mult sa fie ajutati decat multa lume de la Atena", spune Christine Lagarde.

"In ceea ce priveste Atena, cred ca multi dintre acei oameni incearca sa scape de plata impozitelor", afirma Christine Lagarde, adaugand ca grecii se pot ajuta unii pe altii "in mod colectiv, platindu-si impozitele".

Intrebata daca tarile europene au avut momentul lor de bunastare si daca a venit momentul sa restituie banii primiti, directorul FMI a raspuns "Corect!".

Zvonurile privind o iesire a Greciei din zona euro s-au inmultit in ultima vreme, in ciuda faptului ca primul-ministru grec Panagiotis Pikrammenos a declarat, dupa reuninea informala a sefilor de stat si de Guvern din UE de saptamana aceasta, de la Bruxelles, ca liderii europeni nu au "avut nicio discutie" referitoare la un plan de iesire a Greciei din eurozona. Grecia a fost, insa, avertizata, de mai multi oficiali europeni, in ultima vreme, ca trebuie sa respecte planul de austeritate convenit cu institutiile internationale pentru a ramane in zona euro.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





6494 vizualizari

  • -17 (31 voturi)    
    Lagarde si bancile (Sâmbătă, 26 mai 2012, 19:09)

    Mihai [anonim]

    Madam Lagarde ar trebui sa inteleaga ca grecii pot opta si pentru faliment, lasand bancile care i-au imprumutat mai mult decat era cazul cu ochii in soare. E adevarat ca apoi trebuie sa aiba bugetul echilibrat ca nimeni nu o sa ii mai imprumute, dar in 3-4 ani o sa arate mult mai bine decat daca accepta toate masurile de austeritate impuse de Europa. Pana si pachetul de "ajutor" al Europei nu se duce deloc in Grecia toti banii sunt indreptati spre plata datoriei si din Grecia incearca sa stoarca cat mai mult. Iar Grecia poate sa spuna la revedere, declar unilateral faliment. Mai frumos e faptul ca nici macar din zona euro nu trebuie sa iasa daca nu vrea, pentru ca niciun tratat nu o obliga si nu o poate da afara - asta nu inseamna ca nu vor fi presiuni sa iasa singura. Europa e mai speriata ca un faliment al Greciei si o revenire spectaculoasa ar putea determina si pe spanioli, portughezi, italieni si irlandezi sa faca la fel. Marele program de salvare al Europei pentru Grecia- din proiectiile lor - dupa 10 ani de masuri drastice si dureroase ar duce Grecia in 2020 la o datorie fata de PIB de 120,5% - exact ca acum 3 ani. Pai sa nu iti vina sa dai faliment?
    • +31 (37 voturi)    
      pai sa dea faliment (Sâmbătă, 26 mai 2012, 20:59)

      ginel [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Pai sa dea faliment. Sa nu mai dea nimic inapoi. Atunci sa-i vezi cat o sa fie de saraci, cand nimeni nu o sa le mai cumpere maslinele.
      Frate daca eu iti imprumut 1 leu si nu mi-l dai inapoi se cheama ca e furt. Daca tu aveai nevoie de 1 leu si ai cerut 2 tot imprumut e si e responsabilitate TA sa-l dai inapoi daca nu esti hot.
      • -3 (23 voturi)    
        pai o sa dea (Sâmbătă, 26 mai 2012, 21:27)

        Mihai [anonim] i-a raspuns lui ginel

        In teorie sunt de acord ca e furt. Intrebarea e cat a fost furt din partea populatiei si cat de mult au furat politicienii greci. In teorie sunt de acord cu tine, dar lucrurile sunt mai complexe - gandeste-te ca atata vreme cat tari ca Grecia se imprumutau tot mai mult, europenii ar fi putut sa ii opreasca pentru ca tratatul de la Maastricht obliga tarile sa aiba un deficit maxim de 3% pe an si o datorie maxima fata de PIB de 60%. Ei bine, nu au facut-o. De ce? Pentru ca si nemtilor si tarilor mai puternice le placea sa exporte, pentru ca le crestea economia chiar daca bazat pe un consum nesustenabil din partea tarilor care au acum probleme. De asemenea si bancilor le-a placut sa ii imprumute pe greci pentru ca aveau o dobanda mai mare si astfel pe hartie bancile aveau un profit mai mare care le permitea sa isi dea bonusuri si mai mari. Deci pana la urma cine pe cine a furat - grecii pe europeni, nemtii pe proprii contribuabili vanzand unora pe care nu i-au controlat ca mai pot sa dea si banii inapoi si garantand pentru ei prin euro sau bancile pe proprii actionari pentru ca nu le-au protejat interesele. As zice ca toate formele de furt de mai sus au existat.
        • -4 (12 voturi)    
          corect iar... (Sâmbătă, 26 mai 2012, 22:48)

          translativus [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

          ....criza adevarata este cea a sistemului politic pervers care permite toate aceste rautati, in numele unor libertati economice si cetatenesti iluzorii si care se dovedesc a fi de fapt, o inrobire a cetatenilor constransi prin costul traiului zilnic sa faca imprumuturi cu dobanzi aberante.
          Ni se vantura prin media tot felul de scuze iar profiturile lor cresc enorm, culmea, in aceste vremuri de criza.
          Singurul vinovat si care trebuie schimbat este sistemul politic parlamentar.
        • +19 (21 voturi)    
          Nu stii ce vorbesti (Duminică, 27 mai 2012, 0:03)

          gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

          Grecia conteaza sub 0.4% din exporturile Germaniei. Sa afirmi ca economia Germaniei creste datorita greciei e pur si simplu ridicol.

          Economia si finantele nemtesti scad datorita greciei. Pe de o parte ai o serie de exporturi minore ca volum (cateva miliarde, cel mult), ce-i drept, catre grecia care aduc venituri producatorilor nemti, dar pe de alta parte ai peste o suta de miliarde de euro investiti sau imprumutati de nemti grecilor.

          Ai taierea celei mai mari parti a datoriei grecilor (pe la 100 de miliarde numai aia), iar Germania a fost tara care a pierdut cel mai mult aici si ai imprumuturile constante fara de care statul grec s-ar prabusi (salariile bugetarilor si pensiile n-ar mai putea fi platite, etc).

          Asa ca daca e sa punem in balanta totul: cat castiga Germania din exporturi si cat pierde dand bani unor hoti ratati , atunci Germania iese pe negativ cu zeci de miliarde de euro. Pai e frumos ?

          De ce e atunci grecia in Eurozone ? De ce europenii n-au facut nimic cat inca se putea ? Simplu: pentru ca grecia a mintit si si-a falsificat cifrele oficiale care prezentau starea economiei (cu putin ajutor de la Goldman Sachs ce-i drept)
          • -2 (16 voturi)    
            Sa fie asa oare (Duminică, 27 mai 2012, 1:24)

            Mihai [anonim] i-a raspuns lui gigel123

            Tu chiar crezi ca Europa nu stia de deficitul real al Greciei si ca e atat de genial Goldman incat a reusit sa il ascunda? Hai sa fim seriosi. Daca te uiti pe wikipedia la Economy of European Union o sa vezi ca sunt foarte putine tari care mai satisfac criteriile de la Maastricht - debt/GDP Germania - 81.2%, Franta - 85.8%, Italia 120.1% si lista continua. Deficitul anului trecut - Franta 5.2%, Spania 8.5% (in tratat era prevazut maxim 60% datorie, maxim 3% deficit). Tot Goldman le ascunde si acum? Crezi ca acel capital pompat de Germania a fost in opere de binefacere - au urmarit niste randamente foarte mari - pierzand capitalul in final. Inca ceva, nu am zis ca economia Germaniei creste datorita exporturilor catre Grecia, ci datorita exporturilor spre zona euro in general. Consumul nesustenabil al unor tari ca Italia, Spania (si intr-o masura mult mai mica Grecia) au facut ca economia Germaniei sa creasca mult mai puternic decat ar fi facut-o daca aceste tari nu consumau pe datorie ci doar dupa cat produceau - acum a venit momentul recunoasterii. Oricum e ultimul comentariu pe care il mai dau pe tema aceasta pentru ca mi-am atras jigniri inutile de la oameni care nu inteleg ca dialogul se poarta cu argumente si nu cu jigniri - vezi mai jos si vezi inclusiv titlul comentariului tau.
            • +9 (9 voturi)    
              nu ai argumente (Duminică, 27 mai 2012, 11:55)

              paraipan [anonim] i-a raspuns lui Mihai

              in primul rand gigel a venit cu niste cifre pe care nu le poti contrazice.
              EU nu cunoaste deficitul Greciei, pentru ca nu are un serviciu secret care sa se ocupe de asta si se bazeaza pe onestitatea membrilor ei.
              Iar cand vorbesti de deficitul Germaniei...esti hazliu: tara care da cei mai multi bani in visteria UE (da, nu ia!!), si impreuna cu alte cateva, tine UE in viata, cu o economie eficienta si sanatoasa, cu un fisc puternic si incoruptibil (99,99%) - insa nu e OK, ca are deficit.
              Daca ai argumente serioase, arata-le. Daca nu, nu mai acoperi o clasa politica hoata si mincinoasa.
        • +14 (14 voturi)    
          si pentru ca insisti... (Duminică, 27 mai 2012, 0:14)

          liberal [anonim] i-a raspuns lui Mihai

          in grecia a fost un joint venture perfect intre politicieni si populatie: politicienii delapidau banii prin comisioane si prin dirijarea fondurilor de dezvoltare catre afaceri prietene, iar populatia fenta fiscul la scara mare si sugea si ea o parte din buget (orice asemanare cu romania este pur intamplatoare..)! singura chestie cu adevarat trista este faptul ca acum, desi au fost umar la umar la furat, de platit plateste doar populatia, nu si politicienii.. parerea mea! :P
          • +10 (10 voturi)    
            pai (Duminică, 27 mai 2012, 11:41)

            pai [anonim] i-a raspuns lui liberal

            pai de asta imi e mie ciuda pe greci si nu pot sa le suport scuzele: pentru ca ei au votat niste hoti, doar pentru ca respectvii hoti ii lasau si pe ei sa fure. caci "sa fur *si eu*" este idealul personal in grecia (si in romania, dar asta e alta poveste).

            acum, in schimb, pozeaza in virginele de serviciu (alegatorii greci).
        • +10 (10 voturi)    
          greci au mintit (Duminică, 27 mai 2012, 0:44)

          ginel [anonim] i-a raspuns lui Mihai

          Au declarat ca au deficit mai mic decat aveau. Greci de rand i-au votat, ca atare sa se spele cu ei pe cap.
          Democratia functioneaza prin reprezentativitate.
        • +9 (9 voturi)    
          odious debt (Duminică, 27 mai 2012, 12:09)

          derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

          este exact teoria de acum cativa ani a lui rafael correa - presedintele ecuadorului: politicienii corupti ai tarii sale in cardasie cu oculta financiara internationala au inrobit poporul nevinovat cu obligatiuni; prin urmare a declarat datoria "imorala" si a zis ca n-o mai plateste; a sperat sa arunce cds-urile in aer si sa rascumpere datoria pe nimic; nu i-a iesit si i-a lasat pe ecuadorieni in chiloti; grecii pot studia evolutia acestui model in viata reala - si vorbim de o tara cu rezerve naturale importante, ceea ce evident nu e cazul greciei.
      • -4 (12 voturi)    
        e o vorba (Sâmbătă, 26 mai 2012, 22:18)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui ginel

        Daca banca iti 100 de mii te are la degetul mic. Daca iti un milion tu ai banca la degetul mic. :)
    • +16 (16 voturi)    
      raspuns (Sâmbătă, 26 mai 2012, 21:05)

      tao [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Argentina a dat faliment acum vreo 10 ani si nimeni nu-i împrumuta bani. Si s-au descurcat foarte bine în acesti 10 ani, dar încep sa aiba probleme( si încep sa nationalizeze întreprinderile, întreprinderi vîndute "strainilor" ptr bani ca sa-si revina). Vezi cazul Rapsol. Vezi isteria cu insulele Falkland ale Marii Britanii(unde recent s-au gasit hidricarburi).Si îsi pun în cap toata comunitatea internationala.
      Deci cred ca dupa ce dai faliment, ai nevoie de bani ca sa-ti revii(sa continui), si cum nu te împrumuta nimeni, va trebui sa vinzi. Ce are Grecia de vînzare?
    • +19 (21 voturi)    
      Grecia (Sâmbătă, 26 mai 2012, 22:08)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Mihai, esti tu asa de sigur ca economia Greciei va "duduii" dupa ce va imbratisa cu demnitate falimentul ?

      Ai habar cum arata Economia Greciei inainte sa adere la Euro? Dar inainte sa intre in UE?

      Eu zic sa cauti.
      • 0 (6 voturi)    
        Tot Grecia (Sâmbătă, 26 mai 2012, 23:19)

        Mihai [anonim] i-a raspuns lui Radu

        Si acesta e un scenariu - sa nu isi revina in 3-4 ani. Dar alternativa de a avea oricum o economie necompetitiva si o datorie de 160% din PIB cat o au acum si de a urma sa plateasca 10 ani pentru a ajunge la 120,5% datorie, dupa o groaza de reduceri in toate domeniile pare o varianta mult mai rea Gandeste-te ca si dupa cei 10 ani datoria tot va fi foarte mare - deci probabil varianta de a ramane in euro si a-si plati datoriile inseamna vreo 20 de ani de chin, nu neaparat nemeritat, dar chin care poate fi mult mai usor rezolvat printr-un faliment. Iar o data scapati de datorii, luand-o oarecum de la zero, sansele sunt mai mari sa isi revina mai repede de 20 de ani.
        • +9 (9 voturi)    
          Mihai (Duminică, 27 mai 2012, 0:54)

          Radu [anonim] i-a raspuns lui Mihai

          Inteleg. Dar arianta corecta (fata de noi restul) ar fi sa indure.

          Protestele astea de avengura pe care le fac acum grecii trebuiau sa le faca atunci cand politicienii pe care ei i-au ales se imprumutau si cheltuiau nesustenabil ... in schimb s-au complacut in situatie si nu au reactionat decat cand era prea tarziu.
          • +7 (7 voturi)    
            felul (Duminică, 27 mai 2012, 11:43)

            felul [anonim] i-a raspuns lui Radu

            felul in care protesteaza grecii imi aduce aminte de felul in care hotul protesteaza ca "nu suporta regimul de detentie".

            dar, atunci cand a furat, nu s-a gandit la... detentie?

            toti hotii prinsi regreta. ca au fost prinsi, nu ca au furat.
        • +7 (7 voturi)    
          Au mai dat faliment (Duminică, 27 mai 2012, 9:19)

          Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

          .. de vreo rei ori in secolul asta. Si cu toti banii pompati de americani prin planul Marshall si de europeni prin imprumuturi se intorc mereu in acelasi punct. Dar au si o groaza de milionari locali... si politicieni "dastepti"..
    • +11 (13 voturi)    
      tu si bancile (Sâmbătă, 26 mai 2012, 23:48)

      kllaus [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Se pare ca te-ai hotarat si tu sa-ti dai cu parerea.
      Din pacate nu este cea mai buna idee.
      Cine ti-a spus tie ca falimentul Greciei ar insemna ca nu trebuie sa mai plateasca nimic nimanui? Nu este nimic mai gresit.
      Avand in vedere faptul ca institutiile principale care au imprumutat bani Greciei sunt FMI, Banca Mondiala si Banca Centrala Europeana, orice miscare gresita a Greciei nu va face decat ca acestia sa renunte la orice menajamante si sa se arunce precum leii asupra prazii. Vor putea bloca imediat toate conturile Greciei din afara tarii. Renuntand la moneda Euro, Grecia va putea sa stabileasca cursul de schimb doar pentru un termen scurt. Apoi va cadea in mainile Bancilor Occidentale.
      Ceea ce spui tu este o mare ineptie: a echilibra bugetul in conditiile in care nu te mai imprumuta nimeni, inseamna o austeritate mult mai drastica decat ceea ce solicita institutiile occidentale.
      Iar cand vorbesti de revenirea spectaculoasa a Greciei ma face sa cred ca ai citit de prea multe ori Legendele Olimpului. Saracii oameni, se afla la ani lumina distanta fata de tari precum Spania, Italia sau Irlanda. Din pacate, nu vad o solutie pentru ei, in urmatorii 10 ani. Nici vorba de revenire spectaculoasa.
    • +9 (11 voturi)    
      ma amuzi, pe onoarea mea! (Duminică, 27 mai 2012, 0:04)

      liberal [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      ai scris juma' de pagina degeaba; ca sa arate bine, bugetul lor trebuie sa aiba incasari... restul sunt polologhii!... :))))
    • +8 (8 voturi)    
      grecia si falimentul (Duminică, 27 mai 2012, 11:54)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      pai sigur ca ar putea sa dea faliment; ar putea chiar sa declare imprumuturile pe care le-au luat ca "imorale" cum a facut ecuadorul acum vreo 10 ani; ar putea eventual sa atace UE & nato ca nu respecta tratatul si vor sa-i scoata din ZE taras; ar putea sa tipareasca drahme pana le vine rau si sa le imparta cu generozitate populatiei care va cumpara o chifla cu 1 milion; ar putea in general sa atinga maximum de tampenie pe planeta ca oricum mult pana acolo nu mai au.
  • -17 (31 voturi)    
    iar eu (Sâmbătă, 26 mai 2012, 19:24)

    Mazeta [utilizator]

    Am mai multa simpatie pentru cetatenii greci, cu toate defectele lor, decat pentru smecherii de la FMI, care s-au imbogatit din saracirea tuturor, inclusiv a sarmanilor africani de care madam Lagarde le plange ipocrit de mila.
    • +22 (22 voturi)    
      Pe ce (Sâmbătă, 26 mai 2012, 21:29)

      Jar [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      lume traiti voi,ma?Ce educatie ati primit voi,ma,de nu puteti intelege ca daca mananci mai mult decat produci ,trebuie sa te imprumuti ca sa acoperi diferenta...
      Limitati-va,ma, consumul la cat aveti si nu mai "imbogatitit",ma,bancile,mazetele dracu'!
  • -18 (32 voturi)    
    La dracu cu FMI (Sâmbătă, 26 mai 2012, 19:48)

    padre_cosmin [anonim]

    Pai si cu banii pe care ii sugeti de la atatea natii de ce nu faceti nimic pentru copiii aceea sarmani din Africa? Dar noi stim ca scopul FMI e ca toate statele ca Romania, Grecia,... adica proaste si numai bune de muls de resurse sa ajunga ca statele din Africa. Asta se intampla pentru ca avem conducatori nedemni si tradatori. Ceausescu a fost ultimul nostru conducator patriot si l-am impuscat ca mergeam sambata la munca si stateam la coada. Astia in 20 de ani de zile tocara la fier vechi fabricile si uzinele, dadura pe nimic resursele si fac numai ce le spune FMI-ul iar noi ca prostii ii votam sau stam in casa cand ar trebui sa iesim in strada.
    • +29 (35 voturi)    
      ce-mi aduc eu aminte din comunism (Sâmbătă, 26 mai 2012, 21:01)

      ginel [anonim] i-a raspuns lui padre_cosmin

      Senzatia de frig pe piept cand ma bagam in pat.
      Senzatia de frig cand faceam baie cu apa rece iarna.
      Senzatia de foame permanenta.
      Senzatia de frig cand stateam 4 ore la coada in zapada.
      Senzatia de picioare inghetate chiar si primavara.
      NICIODATA NU O SA UITAM.
      • +21 (23 voturi)    
        :) (Sâmbătă, 26 mai 2012, 21:38)

        :) [anonim] i-a raspuns lui ginel

        mi-o amintesc pe mama plangand in camera de alaturi ca nu a avut sa ne dea paine. sa fie blestemati.
        sa nu uitam niciodata, sa nu iertam niciodata!
        • -10 (12 voturi)    
          sa nu uitam! (Sâmbătă, 26 mai 2012, 23:27)

          taranistu [utilizator] i-a raspuns lui :)

          sa iertam!
          • +10 (10 voturi)    
            Iertam (Duminică, 27 mai 2012, 10:38)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui taranistu

            pe cei care isi cer iertare. Care mare comunist si-a cerut iertare ? Iliescu ?
            Nu tin minte. Tu ai un exemplu ?
          • +5 (7 voturi)    
            multi (Duminică, 27 mai 2012, 11:46)

            multi [anonim] i-a raspuns lui taranistu

            multi merita iertare pe lumea asta. dar comunistii si nazistii, acesti criminali ca stalin si hitler, acesti criminali infratiti cu sange (cel al victimelor lor), acesti monstri nu merita iertare vreodata.
      • +7 (7 voturi)    
        nu uitam, dar prostii sunt mai multi (Duminică, 27 mai 2012, 12:28)

        deutscher [anonim] i-a raspuns lui ginel

        si voteaza tot cu ei. Romanii ca popor au memoria colectiva mai mica decat a unui peste de acvariu. Uau, ne dau 1kg de faina, sa-i votam. Pai stai frate, nu ti-au dat 1kg de faina si o punga pe care scria pdls/pdsr/cdr si acum 4 ani si acum 8 ani si acum 12 ani? I-ai votat de fiecare data si acum traiesti si mai rau. Ai uitat deja??? Tot pe baza de faina votezi???
    • +21 (21 voturi)    
      pai daca (Sâmbătă, 26 mai 2012, 21:35)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui padre_cosmin

      ti-e asa dor de criminalul analfabet ceasca, distrugatorul Romaniei, du-te si culca-te linga el la ghencea.
      • +10 (10 voturi)    
        Nu neaparat la Ghencea.. (Duminică, 27 mai 2012, 9:25)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        Mai sunt comunisti adevarati pe lume; iti recomand Corea de nord, ai ocazia sa te mai joci cu placutele pe stadion si sa tii un drastic regim de slabire. La ocazii mari, primesti si cate o coada de peste inghetat; e healthy si-ti limpezeste gandurile
        • 0 (0 voturi)    
          ha, ha, (Duminică, 27 mai 2012, 16:14)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

          cosmin ala nu stiu daca s-ar duce, dar mie o luna, doua, nu mi-ar strica, ca am 125 de kile.
    • +11 (11 voturi)    
      Asta e motivul pentru care sunt in lume .. (Sâmbătă, 26 mai 2012, 23:03)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui padre_cosmin

      razboaie si motivul pentru care s-au inventat armele. pentru ca inca mai exista oameni ca tine.
      sincer, sper sa fi sarac, sper sa nu ai ce sa mananci acum, sper sa fi unul dintre cei care ii urasc pe cei cu bani, sper sa fi un om fara nici un viitor.
      Daca tu mai vrei comunism patriotic in tara asta te invit sa te duci sa ii ti de urat lui Nea Nicu, la cei 2 m sub nivelul solului, si poate pe drum mai culegi cativa ... poate treci si pe primaverii in drumul tau.
      Ne-ati distrus .... comunistilor. Ce a facut Hitler cu tiganii ar fi nimic pe langa ce as face eu cu voi comunistilor !!!!
      ROT IN HELL !!!!!
    • +11 (13 voturi)    
      Viktor Orban (Duminică, 27 mai 2012, 10:01)

      Jar [anonim] i-a raspuns lui padre_cosmin

      a dat cu flit FMI-ului,iar acu' se roaga de el sa le dea bani.
      Ce facea,ma,Isarescu daca n-avea alea 20 de mld. de euro de la FMI ca sa poata apara leul...?
      Se ducea euro la 10-15 lei,iar tu mergeai pe jos la serviciu si mancai numai produse romanesti,adica loboda si urzici.
      Fabricile si uzinele alea,in foarte mare parte,erau monumente ale comunismului victorios,nu unitati de productie rentabile.Altfel,invingea bolsevismul in lume,nu capitalismul.Aminteste-ti de nemti;aia capitalisti mergeau cu Mercedes,iar aia comunisti-cu Trabant.Prima miscare ,dupa unificarea Germaniei a fost sa dea dracu' trabantul.//
      (editat de HotNews.ro)
  • +21 (23 voturi)    
    finally (Sâmbătă, 26 mai 2012, 19:51)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    era timpul pentru asa ceva, prea multa politca de stanga strica.
  • +30 (34 voturi)    
    foarte corect si la obiect (Sâmbătă, 26 mai 2012, 20:07)

    gigel123 [utilizator]

    ...comentariul lui Lagarde.

    Gretzii au impresia ca ii pot prosti pe toti din UE. Au impresia ca pot perverti scopul UE in interes strict personal: altii sa munceasca, ei sa cheltuiasca oricat au chef.
    • +11 (11 voturi)    
      Politica de stanaga (Duminică, 27 mai 2012, 11:20)

      mitic [anonim] i-a raspuns lui gigel123

      Si ei au tot avut socialisti la conducere. Tot un fel de "sa li se dea. Li se cuvine."
      Dar noi nu tragem invatamintele necesare. Politicienii au indatorat statul peste masura,s-au saturat ei, au azvarlit populatiei firimituri (pensii, salarii bugetari,ajutoare) au inchis ochii la evaziune, coruptie si acum pot pune lacatul pe usa.
      A fost liniste si pace sociala!
      Ceea ce-si doresc si numerosi compatrioti de ai nostri.
  • +15 (21 voturi)    
    bon ton (Sâmbătă, 26 mai 2012, 20:10)

    Denoro [utilizator]

    E foarte de bon ton in Occident sa te dai de ceasul mortii de grija copiilor din Africa. Chit ca de peste 50 de ani s-au tot pompat sume fabuloase acolo, in actiuni umanitare, si tot dezastruosi au ramas africanii. Dar da foarte bine la imaginea publica sa "te dai lovit" de grija si tristete din cauza acelor copii.
    In realitate, se poate coaliza intreaga planeta sa ii aute pe africani, ca singurul rezultat va fi ca vor face si mai multi copii africanii. Copii care la randul lor vor fi sinistrati, binenteles.
    Si ca sa inchei toti au grija de copii din Africa, mai putin parintii lor.
    • +15 (15 voturi)    
      nu doar (Sâmbătă, 26 mai 2012, 21:20)

      Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui Denoro

      Nu doar nu s-a schimbat ceva in bine, ba chiar si-au triplicat numerual deci si marimea problemei, iar PIB-ul pe cap de locuitor in africa a scazut fata de epoca coloniala, au distrus caile ferate, iar noau clasa politica este mai hoata decat dambovitenii nostrii.
  • +22 (24 voturi)    
    cruntul adevar (Sâmbătă, 26 mai 2012, 20:10)

    translativus [utilizator]

    Zeci de ani politicienii greci au abuzat la maximum de sistemul politic parlamentar, mintind cu nerusinare ca economia greciei "duduie" si asta doar pentru a se putea cocota la putere.
    In tot acest timp au incurajat evaziune fiscala iar grecul de rand se bucura prosteste de "bunastarea" falsa in care traia.
    Acum, ajunsi la fundul sacului si vazand ca de fapt traiau pe datorie, i-a apucat disperarea dar greul tot pe grcul de rand si pe copii si nepotii lui o sa cada.
    Politicienii se vor balaci in continuare in caldutul lor parlament, feriti de toate problemele pe care ei insisi le-au cauzat.
    Asa sistem politic, asa rezultat.
    • +20 (20 voturi)    
      grecul de rand (Sâmbătă, 26 mai 2012, 21:02)

      ginel [anonim] i-a raspuns lui translativus

      Grecul de rand e major si vaccinat. Capabil sa gandeasca pentru el. Cand nu platea impozitele din ce se astepta sa aiba scoala?
      • +11 (13 voturi)    
        corect dar.... (Sâmbătă, 26 mai 2012, 22:56)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui ginel

        .....cine il incuraja la neplata impozitelor pe grecul de rand? Nu sistemul politic a permis aceasta? Pe grecul de rand l-au lasat sa fure cu sacul, ca sa poata ei fura cu vaporul. Nu vi se pare cunoscut scenariul?
        Daca exista un sistem politic sanatos, nu se putea intampla asa ceva.
        • +7 (7 voturi)    
          dar (Duminică, 27 mai 2012, 11:50)

          dar [anonim] i-a raspuns lui translativus

          dar cine ii vota pe politicienii care incurajau neplata impozitelor? cine ii vota pe politicienii din "sistemul politic"? nu grecul de rand?

          germanii cum de nu au problema asta (sau, daca au avut-o, cumd e au rezolvat-o)? te pomenesti ca neamtul are un cromozom in plus, cel al eficientei si corectitudinii?

          nu! se-lec-tia (culturala, politica etc) a permis formarea unei clase politice corecte (la germani).

          grecul de rand este un hot ordinar si este foarte constient ca voteaza hoti, dar o face pentru ca nu isi doreste corectitudine, ci doar sa poata fura si el.
    • 0 (2 voturi)    
      Oare (Duminică, 27 mai 2012, 10:43)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui translativus

      o dictatura militara le-ar strica sau le-ar prinde bine ?
  • +15 (17 voturi)    
    ei, na... (Sâmbătă, 26 mai 2012, 20:22)

    jorj [anonim]

    doar nu o sa lase traiul bun, de gura lumii, grecii sint relaxati acum dar o sa le iasa pe nas cind or sa vada cit valoreaza munca lor fara imprumuturile prin care au amenetat viitorul copiilor lor
  • +7 (15 voturi)    
    Corect! (Sâmbătă, 26 mai 2012, 20:28)

    mihg [utilizator]

    Cred ca ceea ce spune dna Lagarde despre greci este valabil si pentru romani. Cred ca toti dintre noi suntem martori in fiecare zi la modul cum unii dintre noi trateaza acesta RESPONSABILITATE de a-si plati impozetele. Sigur, la fel de bine, toti dintre noi putem gasi o multitudine de scuze pt. a nu plati impozetele, cum ca sunt prea mari, ba ca sunt cheltuiti anapoda sau sunt furati, etc. Cred ca toate sunt valabile, dar in acelasi timp eu cred ca trebuie sa le platim, si mai cred ca romanii ar trebui sa-si schimbe atitudinea, cerintele si asteptarile pe care le au de la politicieni si sa-i determine, oblige ca impozitele lor sa fie folosite in mod corect. Eu unul nu astept de la politicieni sa-mi creasca salariul, sa-mi dea nu stiu ce subventie sau ajutor, ci astept ca din impozitele pe care le platesc sa-mi ofere servicii publice de calitate. De asemenea, mai astept de la ei sa aiba discursuri cu continut, sa-mi spuna despre drepturile si obligatiile pe care le am, despre proiectele realizabile pe care le au pe termen mediu si lung. Vreau de ei sa promoveze o adevarata scara a valorilor in aceasta societate, si ma opresc aici, poate ca sambata la aceasta ora am pretentii prea mari. UTOPIE. Weekend placut!
    • +6 (8 voturi)    
      da de unde sa-ti dea politicienii servicii? (Duminică, 27 mai 2012, 2:37)

      Lucian Ilea [anonim] i-a raspuns lui mihg

      de calitate cum spui tu
      crezi ca ei stau cu biciul sau cu bota pe spinarea politistilor,adica a militienilor,crezi ca ei ii indeamna la munca pe profesori sau pe medici?
      dut-te si vezi cum se munceste la stat
      solutia e simpla: platesti doctorul,ai sanatate
      platesti politistul,ai securitate pe strada
      platesti invatatorul,ai copii la scoala
      platesti mancarea,mananci!
      si asa mai departe
      de fapt si acuma asa e numa ca statul comunist ascunde totul sub pres
    • +5 (7 voturi)    
      Negoita (Duminică, 27 mai 2012, 10:48)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui mihg

      de la PSD , cun sta cu plata impozitelor ?
      Si mai are tupeul sa cadideze ! Si cu siguranta se vor gasi cateva mii de oameni spalati pe creer care il vor vota !
  • +22 (24 voturi)    
    O observatie pertinenta... (Sâmbătă, 26 mai 2012, 20:31)

    Rescatorul [anonim]

    Grecii sa invete sa-si plateasca impozitele si sa nu mai stea cu mana intinsa. Evaziunea in Grecia este infioratoare. Imi pare rau pentru ei, ii stimez, dar ar trebuie sa se stimeze ei in primul rand si sa mai respecte si munca celor care platesc impozite ca sa aibe ei de unde imprumuta. Sa mai lase ideile comuniste si sa puna osul la treaba. Comunism nu inseamna, asa cum vor ei, altcineva sa munceasca si banii sa-i ia ei?!
  • -5 (17 voturi)    
    Normal (Sâmbătă, 26 mai 2012, 20:44)

    V.R. [utilizator]

    Ca doar voua, elitelor globale, va convine mai mult sa fie competitie pentru salarii de nimic, decat ca supusii sa aiba un anumit nivel de trai. De aceea si importati in nestire musulmani si negri simpatici voua in intreagul Occident: pentru ca europenii isi cam iau nasurile la purtare si cer salarii decente, de aceea ei trebuie inlocuiti - chiar si cu problemele aferente ale africanilor si arabilor legate de criminalitate si de neintegrare. Oricum, doar europenii de rand au de-a face cu negri si musulmani, bogatanii stau bine-mersi in viloaiele ingradite de pe Coasta de Azur, departe de banlieu-uri.
    • +17 (19 voturi)    
      Ma, (Sâmbătă, 26 mai 2012, 22:02)

      Jar [anonim] i-a raspuns lui V.R.

      da' toti sunteti comunisti,ma?
      Unde dracu' am fi fost,ma,fara competitie..!
      Toata civilizatia umana e rodul competitiei dintre oameni,clanuri,natiuni...Unii au reusit ,altii,nu;unii au avut noroc,altii,nu...si tot asa.
      Nu poti ,ma,uniformiza universul uman;si daca incerci s-o faci,ajungi ca in "iepoca de aur" cand numai pensionari gaseau carne la Alimentara,deoarece numai ei isi puteau permite sa stea decuseara la coada...Iar bogatanii,adica vanzatoarele de la Paine,Lapte,Aprozar Alimentara erau bine-mersi.
      Popor roman,ai uitat?
      • +8 (8 voturi)    
        Nu am uitat! (Duminică, 27 mai 2012, 10:53)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Jar

        Ma minunez si eu din ce gaura neagra apar pe aici comunistii cu ideile lor tampite !
        Or fi vechii activisti cu propaganda ?
    • +6 (6 voturi)    
      ce (Duminică, 27 mai 2012, 11:52)

      ce [anonim] i-a raspuns lui V.R.

      ce te impiedica pe dumneata sa tragi tare si sa obtii o vila pe coasta de azur? lenea? incompetenta?

      faptul ca nu iti pasa si nu iti doresti asa ceva? pai atunci, de ce te oftici?

      voi visati sa stati degeaba si altiis a munceasca, iar din rezultatul muncii lor sa tina in viata si pe parazitii ca voi?

      si asta se intampla, de fapt, deja. dar parazitilor ca voi nu le e de ajuns. voi vretis a traiti mai bine chiar si decat aia care muncesc!
      • 0 (0 voturi)    
        cum e cu vila pe coasta de azur ? (Duminică, 27 mai 2012, 22:41)

        cucu din copac [anonim] i-a raspuns lui ce

        "sa traga tare", adica de altii, nu ? si daca nu, atunci cum ? ia explica-ne si noua - necomunistilor - cum poate careva sa traga tare, cand se pare ca e criza economica mondiala, in caz ca n-ai observat ??

        sau esti si tu dintre naivii cu cas la gura care cred in "reteta succesului" si alte abureli ??

        tu, de pilda cum te pregatesti ca sa ai viloaie pe coasta de azur, sincer, explica-mi si mie, ca imi doresc si eu una si chiar pot sa mi-o fac acolo, prin munca cinstita ! Si idei bune niciodata nu refuz, de la nimeni, totdeauna contracost , normal !
        • 0 (0 voturi)    
          pai (Luni, 28 mai 2012, 9:17)

          pai [anonim] i-a raspuns lui cucu din copac

          pai uite, pana una-alta am emigrat. si chia astazi imi iau un job nou, mai bine platit. am o energie si prefer sa o folosesc pentru a face cate ceva in viata, nu pentru a mi-o consuma in vaicareli si in cautat scuze. multumit de raspuns?
  • +11 (13 voturi)    
    raspuns (Sâmbătă, 26 mai 2012, 21:11)

    Vlad-I [utilizator]

    Nu cred ca grecii ar merita prea multe, s-au complacut mult timp intr-o mentalitate bolnava, dar daca crezi ca negrii s-ar administra mai bine este o naivitate. Nici o tara africana nu a putut sa se administreze bine pana acum, nici chiar nigeria cu uriasele ei resurse de petrol. Poate ca daca nu ar fi venit la putere un guvern pro-comunist in Etiopia avea sansa sa devina o tara ceva mai prospera, aveau o societate stratificata si ierarhizata de secole.

    In al doilea rand, afrcanii au dovedit ca genetic nu au nivelul de inteligenta al asiaticilor orientali sau al europenilor, ce sa-i faci, evolutia nu a tinut cont de justitia sociala. Negrii din statele unite au un Iq mult mai mic decat cele mai sarace tari din europa, si nu este din cauza lipsei de proteine, salarii mici sau o scoala ineficienta. Politicienii nu pot schimba natura.
    • -2 (6 voturi)    
      nici Hitler nu te poate ajuta (Sâmbătă, 26 mai 2012, 23:31)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

      poate Becali sau Vadim.
  • -9 (11 voturi)    
    o mica lamurire (Sâmbătă, 26 mai 2012, 21:50)

    cosminrs [utilizator]

    ce e cu titlul asta si ce inseamna el..
    Poate sunt eu mai altfel dar din: "Am mai multa simpatie pentru copiii africani care nu pot merge la scoli decente decat pentru Grecia. " nu inteleg absolut nimic. Poate pe moment a parut ca e ok, dat nu inteleg nimic din cre vrea sa transmita. Da fapt nu inseamna nimic.. Poate sunt cuvinte alaturate intr'un dadaism perfect.
  • -8 (8 voturi)    
    si din nou.. (Sâmbătă, 26 mai 2012, 21:54)

    cosminrs [utilizator]

    "mai multa simpatie fata de copiii din Africa Subsahariana care nu au posibilitatea sa mearga la scoli decente decat fata de multi dintre grecii care se confrunta acum cu saracia"
    De unde e citatul asta si cine l'a tradus? Inteleg ce ar vrea sa spuna, dar nu are sens...
    Daca ar fi un comentariu as intelege.. nu te chinui sa recitesti sa fie corect gramatical, sa aiba sens formularea pentru ca scrii repede si pana la urma nu e un articol pe care sa iei bani.. dar.. pff.. e cam la fel ca si pe cotidianul..
    • +9 (9 voturi)    
      intreaba-l (Sâmbătă, 26 mai 2012, 22:36)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

      pe seful tau gidea, ala o sa-l intrebe pe stan spume, ala pe badea mircea, si uite asa ajungeti la varan si va lamureste el pe toti, ca de-aia el e sef si voi slugi.
  • +8 (8 voturi)    
    Traducerea d-le redactor ! (Sâmbătă, 26 mai 2012, 22:36)

    Dalidis Jean [anonim]

    "Sympathy" se traduce prin mila, compasiune si nu prin simpatie ! Risu' lumii.
  • -3 (9 voturi)    
    Ce tolomaca :) (Sâmbătă, 26 mai 2012, 23:49)

    StefaNNN [anonim]

    Pai vezi ca puradeii africani nu merg la scoala din cauza parintilor lor violatori si ciopartitori de membre. Daca vrei sa fii ganditoare macar gandeste pana la capat lagardo.
  • -2 (4 voturi)    
    raspuns stefann (Duminică, 27 mai 2012, 0:56)

    rfg [anonim]

    stai sa vezi acu belea pe capu" lor ca tarile astea democrate si pline de prosperitate si-au pus ochii de hiene pe resursele lor...sa vezi ce bunastare o sa le dea si astora
    • -2 (2 voturi)    
      mda :) (Duminică, 27 mai 2012, 11:39)

      StefaNNN [anonim] i-a raspuns lui rfg

      Asa o fi. Dar esti un pic in urma, pentru ca au mai pus candva europenii ochii pe resursele africanilor. Culmea, aia a fost perioada de aur a Africii :)) (dovada ca omul conteaza mai mult decat pamantul sterp).
      Dar ai dreptate, e posibil ca lagardina sa pregateasca terenul pentru o noua colonizare, poate de alt tip de asta data.
  • +10 (10 voturi)    
    Evaziunea in Grecia e la maxim de multi ani (Duminică, 27 mai 2012, 1:02)

    1Rational [anonim]

    Am simtit-o direct in concediu in Grecia, unde rareori primeam bon la restaurante sau cafenele. Cel mai adesea primeam bilete scrise de mana cu nota de plata, plateam si gata. Nici un bon de casa, nimic.
    De altfel, iata ce descrie un grec:
    http://www.iliaspapageorgiadis.ro/2011/09/13/alte-5-povestiri-din-timpul-unei-plimbari-intr-un-oras-din-grecia-plus-concluzia/
    Mai mult, ganditi-va ca in ultimii 200 de ani Grecia a fost de 4 ori in incapacitate de plata.
    Practic, oamenii acestia sunt obisnuiti sa consume mai mult decat produc - din punctul meu de vedere evaziunea fiscala e doar un alt mod de a consuma mai mult decat ti se cuvine: practic consumi partea de taxe in folosul tau direct.
    De altfel acest stil de viata e descris si in literatura. Amintiti-va de Zorba a lui Kazantzakis, de barbatii care-si petreceau ziua in carciume, de babele care pandeau pe la colturi si asteptau sa moara prostituata Bubulina, de Zorba care cheltuie banii pe femei si chefuri, samd
  • -3 (7 voturi)    
    lucrurile sunt f simple de fapt (Duminică, 27 mai 2012, 2:44)

    Lucian Ilea [anonim]

    Daca iei un imprumut si nu poti sa-l platesti,pt ca nu ai bani,atunci nu il platesti
    Pot sa vina toti moralistii si eticii de ocazie sa te convinga ani in sir si sa-ti dea si mai multe imprumuturi,daca nu ai de unde ,atunci declari faliment si mergi mai departe
    Grecia e in zona euro si nu poate tipari moneda
    Asta e problema:si-au pierdut suveranitatea financiara
    Deci nu pot sa-si plateasca salariile si pensiile fara imprumuturi
    si nu pot sa faca imprumuturi noi pt ca rata dobanzii e deja la 1000% pe an(pigbonds,info)
    Si cel care da imprumut are o responsabilitate nu numai cel care ia banii
    Lucrurile se vor intampla exact ca in Vestul Salbatic:
    grecii nu platesc,tiparesc drahme din nou,bancile care i-au creditat dau faliment..
    si bancile care au creditat acele banci dau faliment..
    tot sistemul cade si se reaseaza
    intre timp vin occidentalii si iau tot din Grecia pt scurt timp
    dupa care cad si tarile lor si se intorc acasa unde ii asteapta problemele lor
  • -2 (2 voturi)    
    The Shame of Europe/Günter Wilhelm Grass (Duminică, 27 mai 2012, 11:09)

    moment [anonim]

    The Shame of Europe
    Günter Wilhelm Grass

    Nearing chaos, because you did not obey the markets;
    and You far from the Land, that gave you the cradle.

    All that You asked for with your soul, and you thought you had found it,

    will now be abolished, and will be priced as rusty scrap metal.

    As a borrower persecuted and naked, a country is suffering;

    and You, instead of the thanks that you owe her, you offer hollow words.

    Condemned to poverty this County, whose wealth graces Museums:

    the loot that You guard.

    Those who with the force of arms had attacked the Country blessed with islands,

    carried Hölderlin in their military pack.

    A Country that is least accepted, yet its dictators, once,

    had been accepted by You as allies.

    A Land without rights,
    whose belt the obdurate authority keeps on tightening.

    Against You Antigone resists, wearing black,
    and across the Country the people is dressed in mourning, who in the past was Your host.

    And yet, outside the Country, the followers of Croesus and those who are like him,

    everything that shines like gold the hoard it in Your vault.

    Drink, at last, drink! shout the servants of the Commissioners;

    but Socrates furiously returns the cup to You full to the brim.

    They will curse in a chorus, that they are Your gods,
    whose Olympus Your will seeks to expropriate.

    Deprived of spirit, You will perish without the Land,
    whose spirit created You, Europe.
    • 0 (0 voturi)    
      un fost turnator ca Gunter (Duminică, 27 mai 2012, 19:53)

      IoanB [utilizator] i-a raspuns lui moment

      ... nu merita a fi citat. (chiar daca o fi avut ceva talent - l-a murdarit cu caracterul lui, prin faptele lui.
  • +8 (8 voturi)    
    Norocul sa dus. (Duminică, 27 mai 2012, 11:12)

    mircea [anonim]

    Grecii au avut un noroc chior sa intre in UE si in Zona Euro.Si ce si-au spus grecii-trai neneaca.Multe gratuitati,spaga cat se poate,impozite platite de forma,crezand ca la gramada nu se vede.Nu trebuie dat vina numai pe politicieni,pentru-ca populatia,in mare parte era constienta ca se va ajunge aici,dar nu a reactionat cand trebuia.Socialistii greci au invatat si pe socio-comunistii romani cum este cu mangleala.Amintiti-va ca in perioada de preaderare,grecii se ocupau de noi sa ne invete cum sa implementam normele UE.Despre fondurile alocate atunci de UE,pentru Romania nu se stie nimic.Sau impartit intre socio-comunistii romani si socio-spagarii greci.Retin ca in acea perioada ,niste "afaceristi"greci care au venit in Romania cu pantalonii rupti in cur,dupa ce au facut un chiosc,restaurant,sau toneta de inghetata,se dadeau mari oameni de afaceri si ,cu sprijinul socialistilor romani care le acordau scutiri de taxe si impozite si uneori si de plata unor servicii de apa,canal,salubritate,faceau o propaganda furibunda socialismului si comunismului.UE trebuia sa priveasca mai atent la ce se intampla in Grecia,inainte de a o primi in randurile tarilor europene civilizate.In Grecia nu-i o civilizatie de cinste si respect.Este,cine poate sa fraiereasca pe celalalt.
  • +1 (1 vot)    
    grecia (Duminică, 27 mai 2012, 18:03)

    laura [anonim]

    Bravo Lagarde
  • +1 (1 vot)    
    S-a terminat pomana (Duminică, 27 mai 2012, 19:21)

    Cu Barca in Bucuresti [anonim]

    Adevarul supara dar grecoteilor le-ar trebui sa le fie rusine la citi bani au minarit de le UE.

    Grecoteilor, mai si munciti, s-a terminat pomana.
  • 0 (0 voturi)    
    Din seria "daca taceai..." (Luni, 28 mai 2012, 14:14)

    *** [anonim]

    Asemenea prostie nu am mai auzit de mult timp de la un oficial european.Este o declaratie gen Basescu - sau din spatele blocului...
    Un inalt oficial european nu ar trebui niciodata sa dea asemenea declaratii.Nu poti jigni o intrega natiune "la gramada".In primul rand vina pt un grad mic de colecatare a taxelor apartine intodeauna statului si nu cetatenilor - printr-un control neadecvat sau din cauza unui nivel nesustenabil de mare al taxarii.Aduc aminte cititorilor care o lauda ca si noi suntem intr-o situatie similara.
    Daca dobitoaca ar fi declarat acelasi lucru despre noi?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by