Tariceanu, viitorul premier propus de Ponta: Va trebui sa reconsideram cota unica de impozitare de 16%, care a fost fetisizata de unii

de C.Z.     HotNews.ro
Joi, 6 noiembrie 2014, 15:38 Economie | Finanţe


Calin Popescu Tariceanu
Foto: Agerpres
Liderul PLR Calin Popescu Tariceanu, principala optiune vehiculata de PSD pentru functia de prim-ministru daca Victor Ponta va fi ales presedinte, a declarat, in urma cu o saptamana, ca viitorul guvern va trebui sa reconsidere actuala cota unica de impozitare de 16%, pe care o considera "fetisizata" de catre "unii".

Imediat inainte de primul tur al alegerilor prezidentiale, Tariceanu, care a candidat independent, a declarat, intr-un interviu acordat postului de radio Europa FM, ca Romania nu poate avea cheltuieli publice mari in conditiile unor venituri bugetare mici.

"Unii au fetisizat ideea de cota unica a carei paternitate mi-o asum, dar nu asta este problema. Problema este nivelul de taxe. Cota unica a fost gandita dintr-un alt motiv, dintr-un motiv de simplificare a cadrului fiscal. Asadar, ceea ce este insa o problema care trebuie discutata in Romania este ca romanii ar fi foarte fericiti sa traim cu cota unica de 16% si sa avem cheltuieli ca si cand impozitele s-ar colecta in Germania sau in Franta, la nivelul de fiscalitate de acolo. Dar acest lucru evident ca nu se poate. Adica, in momentul in care vad nemultumiri ca nu se fac si mai multe lucrari de infrastructura fizica in transporturi, nu investim in alte domenii, atunci trebuie sa ne gandim si la nivelul de impozitare pe care vrem sa il platim", a declarat Tariceanu, in 28 octombrie, la Europa FM, citat de Adevarul.

"Daca acesta este nivelul de acceptabilitate in Romania, pe care l-am stabilit in 2004, la finele lunii decembrie, de 16%, si lumea nu vrea sa se mareasca taxele, este foarte bine, dar atunci trebuie sa avem pretentii direct proportionale cu acest nivel. Acesta este un lucru care trebuie spus clar si simplu. In Romania, in momentul de fata, este cea mai scazuta fiscalitate din Europa. Eu cred ca acesta este un atu pentru atragerea investitiilor si dezvoltare economica, dar probabil ca, la un moment dat, va trebui sa vina momentul sa reconsideram acest nivel pentru ca pretentiile, asa cum spuneam, sunt in continua crestere", a completat seful Partidului Liberal Reformator.

Tariceanu, care s-a clasat pe locul al treilea in primul tur al prezidentialelor, si-a exprimat deja sprijinul pentru candidatul PSD-PC-UNPR in turul al II-lea, actualul premier Victor Ponta.

La randul sau, Ponta a vehiculat in principal numele lui Calin Popescu Tariceanu pentru functia de prim-ministru, daca social-democratul va castiga alegerile prezidentiale.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





30585 vizualizari

  • +88 (94 voturi)    
    Adica... (Joi, 6 noiembrie 2014, 15:44)

    modream [utilizator]

    ....decât sa faci in așa fel ca să colectezi taxele calumea, mai bine le maresti, nu, ca e mai simplu?
    Ei bine, d-aia esti un zero (0) barat si n-ar trebui decat sa te plimbi cu motocicleta (poate donezi mai repede).
    • +60 (64 voturi)    
      adica e de mana cu ponta (Joi, 6 noiembrie 2014, 16:00)

      subcultura [utilizator] i-a raspuns lui modream

      si or sa mareasca taxele. si mai are curaj sa pretinda macar ca e liberal. macar si-a dat arama pe fata
      • +25 (29 voturi)    
        Vrei sa zici (Joi, 6 noiembrie 2014, 16:40)

        ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui subcultura

        e în mână cu ponta
        • +27 (33 voturi)    
          Exact, e in mana... (Joi, 6 noiembrie 2014, 17:00)

          triciupa [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

          ... cu ponta pe care-o scutura dupa folosire...
          • +11 (15 voturi)    
            lucrez in UK (Joi, 6 noiembrie 2014, 20:49)

            thatchme [utilizator] i-a raspuns lui triciupa

            am colegi care sunt putin pasionati de politica si le-am povestit cum a castigat Ponta alegerile in Coreea de Nord. A fost un Ahahahahahahaha, general...
      • +18 (24 voturi)    
        da sunt frati de cruce....... (Joi, 6 noiembrie 2014, 17:11)

        geocrin [utilizator] i-a raspuns lui subcultura

        Ponta a fost frate de cruce cu Crin si acuma familia se mareste cu inca un membru numit de Poanta premierul SLABICEANU !
        Aici este declaratia in intrgime....

        https://www.youtube.com/watch?v=LuhGQfu6X5w

        Votati romani, ca Poanta vegeaza .....la ce stim noi !
      • +10 (14 voturi)    
        hai, bre! (Joi, 6 noiembrie 2014, 18:28)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui subcultura

        nu distorsionati.
        el se gandea sa scada sub 16 :))
        n'a promis dottore: no more tax ?!

        el va fi pacalitul, va prinde, eventual, un loc de vice prim si menistru de finante, la rand cu ala mic si dd. :))
    • +20 (24 voturi)    
      e nevoie sa m atrim taxele (Joi, 6 noiembrie 2014, 17:04)

      Vuck [utilizator] i-a raspuns lui modream

      Oameni buni, intelegeti ca este nevoie sa se mareasca taxele intrucat baronii sa aibe de unde fura mai mult !
      Daca le marim cu 100% atunci ei vor fura 90% si vor ramene 10% sa se vada in cresterea nivelului de trai.
      Este politica fiscala consacrata in Rusia si modelul asta se va copia si in Romania PDSR-izata din nou !
    • +25 (29 voturi)    
      Minciuni (Joi, 6 noiembrie 2014, 17:27)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui modream

      In Romania, in momentul de fata, este cea mai scazuta fiscalitate din Europa.MINCIUNA - Bulgaria are 10% taxa pe profit.Si nu a marit acciza si combustibilul este mai ieftin.Si curentul electric si sejurul la Nisipuri.Evaziune fiscala nu vad ca dau bon si la o placinta de 0,60 leva .
      Tariceanu a cheltuit pe nimic 2 miliarde de euro in 2008.Bani din privatizarea BCR. A vandut din casa si a baut banii.Si acum zice ca deh trebuie sa mai inghita romanii taxe ca sa aiba ce fura baronimea.
      Tariceanu ,un impaiat' din vechiul sistem e scos la ferereastra ca sa-i ia Ponta pensia(voturile) Vorbeste vrute si nevrute daca i pui un microfon in fata.Se crede mare politician.Un semidoct fanfaron.
    • +10 (14 voturi)    
      Ai dreptate ! (Joi, 6 noiembrie 2014, 17:39)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui modream

      Dar nu poate colecta taxele. Cum sa le colecteze de la Kerestoi , de exemplu ? Sau de la alte sute de banditi ?
      Mai usor ii este sa ne jupoaie pe noi. Nemernicul !
    • +3 (3 voturi)    
      :) (Vineri, 7 noiembrie 2014, 8:45)

      calin22 [utilizator] i-a raspuns lui modream

      Subtila partea cu "donatul" desi el e cam batran deci nu cred ca ar intra la donatii :).
  • +54 (58 voturi)    
    varza frate (Joi, 6 noiembrie 2014, 15:46)

    Popoviciu [utilizator]

    Ne-ai mai nenorocit tu cu taxele tale. Fa ceva care produca nu sa imi bagi mana in buzunar ca nu ai tu si turma de smecheri bani de combinatiile voastre. Nu mai scapam de voi odata?
    • +14 (16 voturi)    
      De acord! (Joi, 6 noiembrie 2014, 18:11)

      MonaB [utilizator] i-a raspuns lui Popoviciu

      Insa sunt de acord si cu propunerea lui Tariceanu, adica pastram cota unica si eun ca si cetatean, imi revizuiesc asteptarile. Asta inseamna ca vor fi nevoiti sa reduca cheltuielile publice INUTILE si am sa le dau si cateva sugestii. As incepe cu aparatul de stat: reducerea numarului de parlamentari, reducerea numarului de ministere, eficientizarea aparatelor din teritoriu (aici cred ca suntem cei mai "bine" pozitionati din Europa). As continua frumos cu reducerea evaziunii fiscale si mai departe vom vedea.... Eu zic ca ar fi un inceput bun, nu credeti?
  • +49 (51 voturi)    
    Nu (Joi, 6 noiembrie 2014, 15:48)

    Soljenitin [utilizator]

    Masura de stanga vehiculata de cartita pesedista CAP Tariceanu, care era, chipurile, om de dreapta.

    O astfel de masura iti va alunga investitorii, cap-patrat!
    • +22 (26 voturi)    
      nu poci numele (Joi, 6 noiembrie 2014, 16:56)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Este CAC P Tariceanu - Calin Anton Constantin Popescu Tariceanu

      Putina consideratie, ce dracu
      • +3 (3 voturi)    
        consideratia cuvenita (Vineri, 7 noiembrie 2014, 11:20)

        baimarean [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        i-am aratat-o aseara in Baia Mare. Cred ca n-a dormit prea bine (oricum, nu prea repede) si l-au napadit ideile. Sau o fi auzit cum a maturat Moise Guran pe jos cu el si cu Isarescu la bizyday.......
  • +35 (37 voturi)    
    Marele liberal de stanga Tariceanu.. (Joi, 6 noiembrie 2014, 15:54)

    Bwana [utilizator]

    ..eu credeam ca o sa o scada la 10% dar se pare ca trebuiesc acoperite gropile Marianelor din buget dupa pomenile date de Ponta si mai ales dupa politice economice adoptate de PSD.
    Banuiesc ca treaba e atat de groasa ca nici nu o sa mai conteze cine e la putere cand o sa porneasca tzunami-ul din matzele goale. Nu m-ar mira ca sa avem guvern in exil in perioada de dupa 1 ianuarie. Nici nu vreau sa ma gandesc daca va veni si o iarna geroasa...
  • +40 (42 voturi)    
    si marmota invelelea... (Joi, 6 noiembrie 2014, 15:54)

    Va_ly [utilizator]

    "In Romania, in momentul de fata, este cea mai scazuta fiscalitate din Europa."

    - Romania este pe loc fruntas la taxarea fortei de munca, pentru fiecare 10 lei pe care il da angajatilor, angajatorul mai plateste inca 8 lei la stat
    - cat despre impozit... o companie plateste 16% impozit pe venit + 16% pe dividente = 32%

    ....deci unde vede Tariceanu asta care se vede premier taxele alea mici de tot ?!?!
    • +20 (22 voturi)    
      La procentul din spaga... (Joi, 6 noiembrie 2014, 16:17)

      Bwana [utilizator] i-a raspuns lui Va_ly

      acolo vede el taxele mici.
      Stai sa-l vedem cu procesele astea care apar la orizont din gama Microsoft, EADS.
      Tare mi-e ca sa-l puna aia motocicleta prin Rahova...
    • +13 (15 voturi)    
      ai uitat (Joi, 6 noiembrie 2014, 16:31)

      caprairinucai [utilizator] i-a raspuns lui Va_ly

      TVA=24%
      Sunt sigur ca este un pic off topic dar 24+32=
      il rog pe elevul moliceanu sa iasa la tabla si sa rezolve ecuatia
    • +10 (12 voturi)    
      Tăriceanu,viitor... (Joi, 6 noiembrie 2014, 17:23)

      SorinConstantin [anonim] i-a raspuns lui Va_ly

      Va_li ceea ce scrii ca plăteste angajatorul e valabil în privat,în economia reală,dacă şi cei de la stat,CFR,CNLO,CNLH,TVR,ISPIF..etc.ar plăti,dar ei nu plătesc şi le sunt anulate periodic datoriile dar beneficiază de asistenţă medicală,pensii...atunci altfel ar sta lucrurile.
      Şi dacă nu ar fi atâta hoţie in cheltuirea banului public...
      Sănătate şi vârtute.
      • +6 (8 voturi)    
        foarte, foarte corect (Joi, 6 noiembrie 2014, 17:33)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui SorinConstantin

        de unde sa colecteze? de la Regia Huilei? de la Oltchim?

        asta e una din problemele de colectare si cealalta e gaura la TVA.
    • +5 (7 voturi)    
      rectificare (Joi, 6 noiembrie 2014, 17:57)

      leftyke [utilizator] i-a raspuns lui Va_ly

      Pentru fiecare leu angajatorul plateste inca 80 de bani.
      Stiu ca fost o greseala simpla din cauza ca te-ai grabit, dar se impunea o rectificare :)

      De altfel ai perfecta dreptate. Trista nu este doar fiscalitatea excesiva, dar mai ales ca nu se colecteaza, iar din ce se colecteaza banii nu ajung unde trebuie.

      Exprimare tipic PSD-ista: aruncam o minciuna in vint, nu justificam, deoarece cei care ne asculta ne cred oricum pe cuvint.
      • +1 (3 voturi)    
        Adică (Joi, 6 noiembrie 2014, 21:43)

        Matrix-4 [utilizator] i-a raspuns lui leftyke

        La zece lei se plătesc opt lei. Am scris cu litere poate pricepi că aritmetica e foarte grea!
  • +25 (27 voturi)    
    Ca multe altele in Romania (Joi, 6 noiembrie 2014, 15:57)

    ZaR [utilizator]

    defilam ca liberali, dar poporul se alege cu masuri socialiste, sustinem familia ortodoxa dar ne trezim cu un traditionalist xenofob etc, etc. ...da-ne Doamne cat mai multi prosti sa-i manevram ca pe marionete
  • +22 (24 voturi)    
    cota unica (Joi, 6 noiembrie 2014, 16:08)

    mrcarlos [utilizator]

    prefer sa cheltui eu banii pe servicii medicale de ex decat sa-i dau banii lu' ponta si sa-i cheltuie el..las' ca-i buna cota unica..las-o asa..
  • +25 (27 voturi)    
    Cine vrei, ba, taricene (Joi, 6 noiembrie 2014, 16:12)

    gigifisiune [utilizator]

    ce creasca nivelul de colectare? Eu? Vrei sa se adune singure? Treaba ANAF-ului e sa secretizeze colectarea pagubelor de 60 de milionae facute de Voiculescu, nu sa timita oamenii pe teren si sa colecteze.
  • +27 (29 voturi)    
    Votati stanga, votati PSD!!! (Joi, 6 noiembrie 2014, 16:13)

    gigifisiune [utilizator]

    Va da cu o mana si va creste taxele cu doua.
  • +19 (21 voturi)    
    Liberalii (Joi, 6 noiembrie 2014, 16:14)

    xolv [utilizator]

    se intorc in mormant la auzul acestui bolsevic. NIci o problema, vom iesi in strada mai multi decat in ianuarie 2012.
  • +16 (18 voturi)    
    mda (Joi, 6 noiembrie 2014, 16:16)

    Luke [utilizator]

    Pai cum sa nu voteze mortii cand candideaza cadavre politice?
  • +18 (20 voturi)    
    mazeta si newlook (Joi, 6 noiembrie 2014, 16:17)

    un oarecare [utilizator]

    explicati-mi si mie de ce e bine sa platesc taxe mai mari in romania.
    convingeti-ma sa il votez pe ponta, poate asa va meritati banii in calitate de postaci.
    serios. explicati-mi de ce sa il votez pe ponta ca sa platesc mai multe taxe. poate ma convinge careva.
    • +11 (13 voturi)    
      ei ca si restu postacilor fesenei (Joi, 6 noiembrie 2014, 16:35)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

      platesc darile in Luxemburg..sau Antilele Olandeze
    • +3 (7 voturi)    
      ;) (Joi, 6 noiembrie 2014, 17:00)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

      mazeta e ok, dar sarcasmul este inteles mai greu.

      la newlook, ai dreptate. poate 2% din comentarii sa aiba o logica decenta, alta decat desfasuratorul de la partid
    • 0 (0 voturi)    
      mi-am luat si 2 minusuri..... (Vineri, 7 noiembrie 2014, 9:46)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

      bun. dar sa imi ziceti va rog careva de ce sa platesc mai multe taxe... de ce ar fi asta un lucru bun.
      intrebare extrem de simpla, spre banal.
  • +6 (12 voturi)    
    oare (Joi, 6 noiembrie 2014, 16:26)

    Loyola [utilizator]

    in tara aceasta nu mai exista oameni destepti sa fie pusi in functii cheie , sunt resapati si purtati de la un guvern la altul toti incapabilii care au populat guvernele post decembriste?
    as vrea sa o vad la transporturi pe Anca Boagiu si ma opresc. In afara de ea memoria mea nu retine alt ministru care sa fi facut ceva notabil in tara aceasta.
    Poate ma ajutati voi....
    • +1 (5 voturi)    
      Boagiu chiar nu m-a entuziasmat deloc (Joi, 6 noiembrie 2014, 18:08)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Loyola

      In schimb pe lista mea ar fi:

      Macovei si Predoiu la Justitie;

      Andrei Plesu in negura timpurilor cand a fost ministru MAE;

      Alexandru Paleologu la Cultura (macar pt. ca a iesit in pijama si palton sa apere casa H. Delavrancea - ceea ce evident nu i-a iesit :)

      Valentin Ionescu si Lucian Isar - secretari de stat, singurii economisti-pe-bune despre care stiu sa fi participat la vreo guvernare vreodata;

      Korodi Attila la Mediu (a tratat responsabil Rosia Montana intr-o perioada de presiuni mari, a incercat sa limiteze taierile de paduri, a protestat in tricou impotriva legii vanatorii etc)

      Arafat - secretar de stat (cu unele rezerve, dar nu pot sa spun ca n-a facut ceva notabil)
    • +1 (1 vot)    
      :))) (Vineri, 7 noiembrie 2014, 4:36)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Loyola

      Pot sa te intreb CE a facut Boagiu? Concret?

      In afara de a-l numi/avansa/pastra pe Necolaiciuc director general SN CFR. Asta este o realizare certa.
  • +10 (12 voturi)    
    si cum ramane atunci cu reducerea CAS? (Joi, 6 noiembrie 2014, 16:26)

    victoroul [utilizator]

    marim impozitul pe venit intr-o parte ca sa acoperim pomenile electorale in alta?

    mi se pare mie sau domnu Tercianul nu mai este asa de dedicat principiilor unui sistem liberal (roman)?
  • +12 (14 voturi)    
    Asha to'ar'shu Motocicleanu (Joi, 6 noiembrie 2014, 16:32)

    bogdan1477 [utilizator]

    Zi-le dom'le. Arata tu natiunii cum se guverneaza in uslam. Daca nu mai e vintu sa aiba si Ponta unde se relaxa la Jacuzzi, macar tu spune-ne tot ce gindesti.

    Deci adicatelea, in loc sa colectam impozitele pe venituri la cei 1.5 mil de lucratori la negru pe care-i releva INS-ul in fiecare raport, in loc sa ne luptam cu coruptia endemica de la ANAF, cu lipsa de eficienta in colecatrea TVA-ului si a accizelor, cu coruptii care fura zeci-sute de milioane... noi ce facem?!? Marim taxele si impozitele. Exact ce-a facut Ponta in 2014. bagam o taxa pe stilp, calculam accizele la un curs de 4.73 lei/eur, bagam supraacciza la carburanti, cass la chirii (da' numa la aia cu putine apartamente de inchiriat). Si daca la final vedem ca incasarile sunt sub asteptari, anul urmator marim iar taxele.
  • +15 (17 voturi)    
    Dar de ce? (Joi, 6 noiembrie 2014, 16:36)

    Mari.an [utilizator]

    Dar de ce nu se poate, domnule Tariceanu, ca in Germania sau in Franta? Suntem in UE, avem toate sansele, si totusi, cu cateva zile inainte de alegeri, tu spui poporului ca nu se poate ca in Germania sau in Franta. Halal mesaj politic. Practic nu se poate pentru ca nu se vrea, ca doar d-aia vrea Ponta presedentia si tu guvernul, ca nu cumva sa ne indreptam spre Europa.
  • +5 (7 voturi)    
    14% pentru usalariu decent, impozit in DE. (Joi, 6 noiembrie 2014, 16:53)

    fefefefe [utilizator]

    Impozit % Cota EURO pe an Cota EURO pe luna

    0 sub 7 834 sub 653
    14% 7 835 – 52 552 653 – 4379
    42% 52 553 – 250 400 4379 – 20 867
    45% peste 250 401 peste 20 867
  • 0 (8 voturi)    
    nu tu (Joi, 6 noiembrie 2014, 17:01)

    CorneliaMatei [anonim]

    esti initiatorul cotei de 16%, daca ne aducem bine aminte, ci Videanu
    • 0 (2 voturi)    
      Şi ce, (Joi, 6 noiembrie 2014, 21:49)

      Matrix-4 [utilizator] i-a raspuns lui CorneliaMatei

      ai vrea să ţină minte asemenea nimicuri? Păi el nu a fost în stare să-şi amintească cum a risipit fleacul ăla de 3,5 miliarde de euro incasaţi pe BCR.
  • +4 (6 voturi)    
    Tăriceanu,viitorul premier... (Joi, 6 noiembrie 2014, 17:07)

    SorinConstantin [anonim]

    Şi deci din ăsta îmi eşti coane Tăriceanu,eşti preşedintele unui partid încă inexistent,legal PLR încă nu e şi deja visezi la mărirea birurilor.Dar de ce nu spui şi cam cu cât,că de...s-au mai bine du-te la papuşarul tău,la Ponta,să bage împilarea mai rea a cetateanului în proiectul de buget pentru 2015 şi sa îl prezinte înainte de turul al 2-lea al alegerilor prezidenţiale,să ştie şi cetaţeanul pe cine să nu voteze.
    Oi fi matale dator sa-ţi întretii fostele neveste,dar fă-o pe biştarii personali.
    Sănătate si vârtute.
  • +10 (12 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 6 noiembrie 2014, 17:16)

    [anonim]

  • +6 (8 voturi)    
    cele mai mici taxe ? (Joi, 6 noiembrie 2014, 17:19)

    DaniAndi [utilizator]

    Ce gaz o fi baut asta ? Pe dracu cele mai mici taxe...angajatorii sunt taxati crunt, sa platesti un angajat in Germania 3000 de euro, te mai costa ca angajator vreo 2-300 in plus, in Romania sa platesti un salar de 1000 cuiva...te mai costa inca 1000.

    SA-i trimita cineva lu' bou' asta, probabil viitor prim-bou in guvern lista asta, sa nu mai comenteze aiurea>
    http://en.wikipedia.org/wiki/Tax_rates_of_Europe
  • +8 (10 voturi)    
    Romanii primesc cel mai putin din UE... (Joi, 6 noiembrie 2014, 17:25)

    RytMx [utilizator]

    ...pentru banii platiti involuntar statutlui prin taxe.

    Am un amic IT-ist care nu plateste nici cei 16% impozit (fiindca IT-istii nu ii platesc in Romania), dar in schimb plateste 35% CAS&restul taxelor. Castiga 2000€ si ramane in mana cu aproximativ 1300€.

    Inainte ca toti fomistii sa inceapa sa urle ca "se poate trai bine cu 1300€", sa luam urmatoarele in calcul:

    Amicul respectiv nu primeste NIMIC de la statul roman. Nu tu asigurare medicala (stim foarte bine ca la spital se vine cu instrumentarul de acasa si cu plicul cu mita pentru personalul medical), nu tu pensie, nu tu politie, nu tu administratie, NIMIC.

    Un alt amic, tot IT-ist, face exact ce face primul dar in Germania, castigand 60.000€/an. Plateste catre stat aproximativ 25.000€/an impozit. Are in mana sub 3000€ lunar, dar:

    - are asigurare medicala privata platita si un sistem foarte bun
    - pensia e de aproximativ 800% mai mare decat cea din Romania
    - sistemul este functional
    - este curatenie pe strada si cocalarii sunt cu botul pe labe.

    Asa ca...hai Ponta :)
  • +4 (6 voturi)    
    carpa psdista (Joi, 6 noiembrie 2014, 17:27)

    mos_teaca [utilizator]

    Slugoiul acesta psd ne vorbeste de infrastructura si doi ani nu i-au fost de ajuns ca sa faca macar AM POS Transport pe vremea minunatului tandem papion+pianist.
  • +4 (6 voturi)    
    Marim taxele! (Joi, 6 noiembrie 2014, 17:27)

    Florin1982 [utilizator]

    Marim taxele ca sa mai angajezi matale vreun meleon de oameni la stat...ca stim povestea- pe vremea ta 3 sferturi din romani se angajau la stat! Dar cu autostrazile cum stai?In perioada aia Romania gemea de bani si totusi 0 autostrazi! Hai somn usor!
  • +1 (3 voturi)    
    Nimic de substanta (Joi, 6 noiembrie 2014, 17:54)

    coco04 [utilizator]

    De ce sa recicleze statul mai multi bani?
    De ce sa nu recicleze privatii acei bani?
    E absurd ca cea mai proasta companie de administrare (statul) sa administreze banii investitorilor.
    Ar trebui sa ne intrebam cati km de autostrada a facut statul roman si cu cati bani.Si ce credibilitate are statul roman?!
  • +4 (6 voturi)    
    MINCIUNI - HUUOO (Joi, 6 noiembrie 2014, 17:58)

    van_eus [utilizator]

    EU are:
    42.6% media
    65.8 % high Italia
    19.8% low Croatia

    http://www.wolframalpha.com/input/?i=european+union+total+business+tax+rate

    Romania are : 42.9 %, adica peste medie.

    http://www.wolframalpha.com/input/?i=romania+total+business+tax+rate
    • 0 (0 voturi)    
      Oho,si inca cat (Vineri, 7 noiembrie 2014, 7:56)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui van_eus

      peste medie!!!
  • +2 (4 voturi)    
    oare cum va arăta România (Joi, 6 noiembrie 2014, 18:03)

    Kentt [utilizator]

    după 10 ani de guvernare Ponta & PSD?
  • +3 (5 voturi)    
    Vorbe de liberal... (Joi, 6 noiembrie 2014, 18:08)

    Mdv [utilizator]

    Dupa ce platim vreo 4 taxe pentru drumuri (accize, taxa de drum in combustibil, rovignete plus acciza suplimentara), vezi doamne pentru investitii, mai crestem si cota unica. Asta ca sa compenseze scaderea CAS la angajator cu cresterea impozitelor pentru toti.
  • +6 (8 voturi)    
    prezenta otravita (Joi, 6 noiembrie 2014, 18:33)

    Dedalus [utilizator]

    Domnul Tariceanu nu poate la nesfarsit sa se ascunda dupa barbia patrata si aparenta de intellectual rasat.

    Toata lumea stie ca el a ridicat salariile in sectorul public si - mai grav- a crescut numarul functionarilor publici. Aceste prostii au fost reparate cu banii altora si a fost nevoie de o scadere de 25% a salariilor si de o inghetare a posturilor pentru a readuce la normal administrtatia.

    Domnul Tariceanyu ar face bine sa se retraga in viata personala a domniei sale si sa scuteasca cetatenii de prezenta sa otravita in politica si administratie.

    Nu am nici un fel de consideratii politice in aceasta opinie - as fi spus la fel indifferent de partidul spre care se indrepta domnul Tariceanu. A fost si va ramane o prezenta otravita in administratia romaneasca.

    Du-te acasa domnule Tariceanu! Ai facut destul rau in politica Romaniei.
  • +2 (4 voturi)    
    cota unica (Joi, 6 noiembrie 2014, 18:56)

    SCS [utilizator]

    dar acciza suplimentara pe carburant nu era pt investitii, sau este pt.campania electorala!!!

    Tov.Tariceanu din pacate perioada ta de premier a fost un accident si rodul "gindirii" tale!!!
  • +4 (6 voturi)    
    Da chiar nu mai pot (Joi, 6 noiembrie 2014, 19:09)

    societatea_civila [utilizator]

    Tantalaii astia sunt din cale afara.Eu nu inteleg cum de mai inghite romanul de rand.Am zis ca nu fac politica da nu mai rezist cu ineptiile astea.
    Mama ta de comunist securist ,si tot ce esti , da ai o nesimtire in tine , sa vii cu aberatii de astea ca nu platim taxe destul si de aia nu se fac autostrazi.
    Tradatori de tara imputiti.

    Mai citeste si tu ma nesimtitule nivelul de taxe din Europa.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Tax_rates_of_Europe

    Cum va mai suporta oamenii nu stiu.
    Rezolva naibii cu evaziunea fiscala, taie morcovu la toti baronii , tai si apoi sa vi sa te adresezi poporului.
  • +3 (5 voturi)    
    "Geniul" Tariceanu recidiveaza..... (Joi, 6 noiembrie 2014, 21:59)

    CorinaSoare [utilizator]

    Si daca tot doresti matale sa maresti cota unica, poate iti aduci aminte si de paternitatea celeilalte aberatii numita "taxa de prima inmatriculare" si toate porcariile care i-au succedat.... Pe aceea nu doresti sa o maresti din nou daca tot nu vreti sa dati banii inapoi?!?
  • +2 (6 voturi)    
    ba b***** (Joi, 6 noiembrie 2014, 22:58)

    ernst [utilizator]

    pana acum nu m-am exprimat atat de vehement nici macar in spatiul virtual. insa mi se pare o impertinenta grava ca acest individ sa-mi spuna ca imi convine mie sa platesc impozite mici si sa vreau sa traiesc ca in franta/germania, unde sunt taxe mari. pai mai nefericitule, chiar asa: mi-a conveni sa traiesc eu "ca si cand impozitele s-ar colecta in Germania sau in Franta,..." ADICA FARA EVAZIUNE, FARA SIFONARE, FARA FURTURI NESIMTITE, ba b****! daca ajunge asta premier o sa-l regretam pe ponta [stiu, sinistra gluma]. ba' nene, asuma-ti bai paternitatea progeniturilor tale triste...
  • +5 (5 voturi)    
    Cum poate sa scoata asemenea ineptii? (Vineri, 7 noiembrie 2014, 2:39)

    Milka Man [utilizator]

    Nici un guvern de pana acum nu si-a batut capul sa copieze macar un sistem eficient de colectare a taxelor, iar desteptul asta de Tariceanu nici macar nu se mai chinuie sa minta la capitolul asta. Pur si simplu va mari taxele ca sa poate acoperi gaurile din economie...Nici o vorba despre atragerea investitorilor, despre marirea numarului de locuri de munca...In lipsa unui sistem eficient de colectare, taxele mari incurajeaza evaziunea fiscala si munca la negru...Tipic comunist!
  • -4 (4 voturi)    
    Frumosior, (Vineri, 7 noiembrie 2014, 7:57)

    xrogo [utilizator]

    cam asta e,Tariceanu prim ministru,geaba va tot dati plusuri unii la altii!!!
    • +2 (2 voturi)    
      care parte din... (Vineri, 7 noiembrie 2014, 10:26)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      "vom creste taxele pe viitor" iti place?!
      intreb si eu ca vad ca esti foarte mandru de tariceanu
  • 0 (0 voturi)    
    cu alte cuvinte... (Vineri, 7 noiembrie 2014, 10:25)

    liviu_ [utilizator]

    taxa e foarte bine ca e mica acum... dar la un moment dat (probabil in 2015) va trebui marita...
    numai ca a spus-o suficient de intortocheat ca sa nu se prinda prostii caer-i voteaza, dar a spus-o ca sa nu poata cineva sa-i acuze ca au mintit inainte de alegeri
  • 0 (0 voturi)    
    Cele mai mici taxe? (Vineri, 7 noiembrie 2014, 11:39)

    Amby [utilizator]

    Despre ce vorbeste oare cu cele mai mici taxe? Chiar asa de rupt de realitate nu-l stiam, dar se pare ca e. Din fiecare factura emisa platesc 56% taxe catre stat!
  • 0 (0 voturi)    
    Cota unica ne distruge (Vineri, 7 noiembrie 2014, 13:06)

    xfstef [utilizator]

    Germania nu are cota unica de impozitare si ca atare sectorul privat isi permite sa plateasca mai mereu taxele in mod corect.

    In Romania un salariat trebuie sa produca minim dublu salariul sau lunar pentru ca firma sa-l poata tine si sa nu aiba pierderi. In germania impozitarea creste progresiv, exemplu: daca salariul brut este de 1000 de euro pe luna, net salariatul primeste 791,33 de euro, cand ajungi la 2000 de euro brut, netul va echivala 1358,83. Abia un salariu de 3000 de euro brut inseamna 1873,71 de euro in mana, deci un nivel de impozitare similar cu cel din Romania.

    Cum mama dracului sa nu existe evaziune fiscala cand nici o companie intreaga la cap nu vrea sa plateasca salariile in mod integral, poate cu exceptia celor din IT.

    Daca nu ma credeti, calculati singuri sa vedeti impozitarea progresiva din Germania (similara cu cea austriaca si din multe alte tari dezvoltate): http://www.lohnsteuertabellen.com/
    • +1 (1 vot)    
      Aproape corect (Vineri, 7 noiembrie 2014, 14:58)

      Milka Man [utilizator] i-a raspuns lui xfstef

      cu o singura mentiune: in Germania, orice persoana poate beneficia de deduceri si recalcularea impozitelor pe venit. In Romania nici macar nu se pune problema de a face asa ceva...Deci chiar daca platesc mai mult impozit, primesc o parte din bani inapoi cata vreme cumpar produse din Germania...Deci, pana la urma, este un sistem echitabil si care suporta economia germana. In Romania, doar platesc si nu primesc nimic inapoi...cand ma duc sa imi fac analize medicale, scot bani din buzunar s.a.m.d.
  • 0 (0 voturi)    
    adica (Duminică, 9 noiembrie 2014, 21:13)

    kripton [utilizator]

    marim pensiile cu 5% dam si medicilor 100 lei,apoi marim impozitele? politicieni de 2 bani.
    de ce nu starpiti evaziunea fiscala??? de ce nu mariti redeventa la petrol pe care omv o plateste statului roman.
    apropos,cat e noua redeventa,ca aia veche a expirat luna trecuta? la cat ati negociat-o,de o tineti la secret? acolo sunt banii,nu in marirea birului pt popor taricene
  • 0 (0 voturi)    
    l-a incaltat Ponta i-a pus impozitele in brate ! (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:48)

    andreesanu [utilizator]

    Daca tot se ofera Don Chihote Tariceanu sa calareasca pe viitoarea guvernare de ce sa nu-i puna Ponta si rahatul in brate ???,asa ca flacaul mereu infierbintat a luat lucrurile in serios si bate saua sa priceapa iapa Rosinanta !!!. Romani anul ce vine va pun in brate o nota de plata mai consistenta !!! dupa sistemul :
    Daca am zis ca iau -am luat !!!!,iar daca v-am spus ca dau ,am zis !!!,care-i nemultumirea ???,ca de aia guvernam noi ,iar voi ciocul mic .


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by