BRD a realizat un profit net de 382 milioane lei pe primele noua luni ale anului 2011, in scadere cu 19% fata de aceeasi perioada a anului 2010. Rentabilitatea capitalului propriu (ROE) a fost, la 30 septembrie 2011, de 10,9%, se arata intr-un comunicat al bancii. Volumul total al creditelor acordate a fost de 33,16 miliarde lei (7,61 miliarde EUR), cu 3% mai mic fata de 30 septembrie 2010, o evolutie ce reflecta scaderea cererii de creditare. Depozitele (la sfarsitul primelor noua luni ale acestui an) au ramas la un nivel constant fata de 30 septembrie 2010, ajungand la 29,87 miliarde lei (6,86 miliarde EUR), se mai spune in comunicat.

Venitul net bancar (dobanzi incasate minus dobanzi platite- n.red)a atins 2,404 miliarde RON (571,6 milioane

Consideram ca 2011 va ramane totusi, un an dificil, in special in ceea ce priveste nivelul ridicat al costului net al riscului. Cel de-al treilea trimestru al anului s-a remarcat prin persistenta unei cereri scazute de servicii bancare, in conditiile in care economia nu si-a revenit inca, iar cresterea ei este una destul de modesta.

Guy Poupet, PDG al BRD - Groupe Societe Generale

EUR), in scadere cu 9% fata de primele noua luni din 2010. In acelasi timp, banca a continuat sa mentina sub un control foarte strict nivelul cheltuielilor operationale, limitand cresterea la numai 1% fata de primele noua luni ale anului 2010. Rezultatul brut din exploatare este de 1,367 miliarde RON (325 milioane EUR), iar coeficientul de exploatare (cheltuieli generale / venit net bancar- n.red.) s-a situat la un nivel de 43,1%.

Profitul net obtinut la sfarsitul primelor noua luni din 2011 este de 382 milioane RON (90 milioane EUR), in scadere cu 19% fata de aceeasi perioada a anului 2010. Rentabilitatea capitalului propriu (ROE- profitul net al companiei raportat la activele nete- n.red) a fost, la 30 septembrie 2011, de 10,9%.

"Cel de-al treilea trimestru al anului s-a remarcat prin persistenta unei cereri scazute de servicii bancare, in conditiile in care economia nu si-a revenit inca, iar cresterea ei este una destul de modesta. In acest context, am continuat sa ne concentram pe imbunatatirea nivelului de eficienta operationala. Calitatea rezultatelor obtinute in acest domeniu este demonstrata de nivelul cheltuielilor generale, care au fost mentinute la un nivel constant comparativ cu aceeasi perioada a anului anterior", a declarat Guy Poupet, PDG-ul bancii.

BRD - Groupe Societe Generale avea, la sfarsitul lunii septembrie 2011, aproape 2,4 milioane de clienti.