VIDEO (P) Cardul cu token inclus, inovatie in portofoliul Bancii Comerciale Carpatica. Razvan Vlasceanu a discutat online despre avantajele noului card si despre securitatea tranzactiilor online

de SmileMedia    
Miercuri, 7 decembrie 2011, 11:01 Economie | Finanţe & Bănci


Razvan Vlasceanu
Foto: Hotnews
Banca Comerciala Carpatica lanseaza pe piata bancara romaneasca doua noi produse.

Cardul cu display MasterCard e-Smart Debit combina un card de debit și un token (dispozitiv de autentificare in mediul online de internet banking), fiind destinat utilizatorilor acestui serviciu pentru autentificare și pentru autorizarea tranzacțiilor. Care sunt costurile utilizarii unui astfel de card? Care sunt operatiunile care vor putea fi efectute? Cat de sigura este autentificarea si autorizarea platilor in sistemul BCC e-Smart?

Cardul de credit MasterCard wwShopPing este un nou card al Bancii Carpatica conceput pentru utilizatorii care fac cumparaturi online. Emis sub sigla MasterCard, cardul de credit wwShopPing este utilizabil atat in Romania, cat si in strainatate. Care sunt avantajele si costurile utilizarii acestui card de credit? Razvan Vlasceanu, Directia de Marketing, Monitorizare si Dezvoltare Produse Persoane Fizice discuta online cu cititorii.

Razvan Vlasceanu conduce Directia de Marketing, Monitorizare si Dezvoltare Produse Persoane Fizice si are o experienta bancara de peste 10 ani. Este licentiat in Stiinte Economice, masterand in Managementul Investitiilor si in prezent urmeaza cursurile Institutului “Chartered Financial Analyst”.

Urmareste o scurta demonstratie de utilizare a cardului cu token inclus si raspunsurile invitatului in studioul HotNews.ro




Fragmente din inregistrarea realizata in studioul HotNews.ro:

Cardul cu display MasterCard e-Smart Debit
  • Cardul cu token inclus este un produs inovativ, exista doar 3 banci in lume care au lansat un astfel de card.
  • Am lucrat impreuna cu cei de la MasterCard pentru acest produs care include token-ul sau digipass-ul. Practic sunt doua produse intr-unul singur.
  • Principalele avantaje: elimina costuri, cu cardul cu token avem un singur cost; castigam si foarte mult timp utilizand internet banking pentru tranzactii; asigura destul de multa mobilitate; eliminam grija de a avea mereu digipass-ul cu noi.
  • Pentru clientii care vor achizitiona acest produs pana la 31 decembrie, comisionul de administrare va fi zero.
Cardul de credit MasterCard wwShopPing
  • Cardul de credit acopera nevoile clientilor care fac tranzactii online. Acest card include asigurari care acopera aceste nevoi de siguranta: daca produsul nu este livrat, daca este furat, daca produsul este stricat sau alte situatii de acest gen.
  • Magazinele online au preturi mai mici decat cele din "off-line". Acesta este unul din avantajele  pentru care clientul face cumparaturi online. In plus, cardul de credit wwShopPing vine cu componenta de siguranta.
  • Card-ul are atasata si optiunea de SMS Alert.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


Întrebari puse de cititorii HotNews.ro:


  • Întrebarea nr. 1 ultimul_mohican

    L-as intreba pe dl Vlasceanu daca nu cumva acest card este mai VULNERABIL - din punctul de vedere al sigurantei - decit un card clasic cu digipass separat . Daca-l pierzi sau iti este furat , noul posesor poate apasa pe butonul APASA si afla imediat parola de unica folosinta . Daca intimplator mai cunoaste cumva si Username-ul posesorului legitim , intra in cont fara probleme . De unde stim ce poate face . Deci de ce ar fi mai vulnerabil ? Daca l-ai pierdut , ai pierdut si cardul si digipassul simultan . La cardurile clasice poti pierde cardul dar nu pierzi digipassul . Mai mult , la aceste carduri chiar cu digipassul in mina o persoana neautorizata nu-l poate folosi fiindca nu cunoaste PIN-ul corect care declanseaza rularea aplicatiilor clasice ( identificare si semnatura digitala ) .Asadar , dl Vlasceanu , de ce vi se pare acest card mai sigur decit cele clasice ?

    • Razvan Vlasceanu

      Sunt 3 elemente pe care trebuie sa le stie un hot sau cineva cineva care a intrat in posesia cardului tau: codul de client ca sa poata accesa contul tau de internet banking, username si parola plus codul de identificare generat de card-ul pierdut. Prin urmare ar fi destul de greu cacineva sa poata acccesa contul de Internet Banking si sa faca tranzactii din contul tau.

  • Întrebarea nr. 2 Irina

    Ce costuri sunt asociate la cardul de debit? Ma intereseaza mai ales comisioanele care de regula sunt ascunse, si cat costa optiunea de internet banking la BCC - mie mi s-ar parea normal ca optiunea asta sa fie gratuita, in fond este mai ieftin sa rezolvi lucruri pe net decat sa angajezi 3-4 oameni de front office pentru operatiuni foarte simple, nu?

    • Razvan Vlasceanu

      Emiterea cardului este gratuita si exista un comision de administrare de 10 lei / luna. Restul comisioanelor sunt afisate pe site-ul bancii. Noi ne gandim sa ajutam clientul pentru ca de cele mai multe ori majoritatea clientilor nu au timp sa ajunga la banca in timpul programului de lucru. In plus, clientul isi reduce costurile, tranzactiile prin internet-banking au un cost cu 40% mai mic.

  • Întrebarea nr. 3 Paul

    Care este reala utilitate si avantaj al token-ului (ca dispozitiv separat sau inclus in card) cand marea majoritate a bancilor utilizeaza tastatura virtuala pentru a se conecta la e-banking si solutii de tip 3DSecure sau transmitere prin SMS a codului de autentificare a tranzactiilor efectuate pe internet ?

    • Razvan Vlasceanu

      Utilitatea consta in faptul ca avem 2 dispozitive intrunul singur pe care il putem putem folosi atat la tranzactii la comercianti sau la bancomat, cat si pentru autentificare in internet banking si efectuarea operatiunilor necesare clientului. Solutiile de 3DSecure se refera mai mult la tranzactiile pe care le facem cu cardul online, iar acest card va fi in curand inrolat 3DSecure

  • Întrebarea nr. 4 George

    Pentru efectuarea platii cu un card MC siturile de shopping online cer doar:
    -Nume de pe cartelă;
    -Numărul de pe cartelă;
    -Data de expirare;
    -CVC2.

    Va exista un camp separat pentru token?

    • Razvan Vlasceanu

      Da, e corect acestea sunt datele necesare pentru platile online. Token-ul inclus in card este utilizat pentru autentificarea in intrenet banking si pentru autorizarea tranzactiilor in internet banking.

  • Întrebarea nr. 5 diana

    Mai exact care este modul de autentificare in aplicatia de Internet Banking?
    Cod client, user (la alegere) + parola + codul unic generat de card

    • Razvan Vlasceanu

      Cod client, user (pe care il stabileste clientul), parola (stabilita tot de client) si codul de autentificare generat de card.

  • Întrebarea nr. 6 Ciprian

    Ce durata de viata are bateria?

    • Razvan Vlasceanu

      Bateria tine 7 ani si cardul este valabil 3 ani, deci nu va fi nicio problema - cardul va putea fi utilizat fara probleme pe toata durata de valabilitate.

  • Întrebarea nr. 7 Adina Ursulean

    Difera grosimea acestui card fata de un card obisnuit?

    • Razvan Vlasceanu

      Nu difera grosimea. Este cat un card obisnuit si poate fi folosit la bancomat si la orice comerciant care accepta carduri MasterCard.

  • Întrebarea nr. 8 Valy

    Beneficiaza, acest card, de tehnologie cu chip?

    • Razvan Vlasceanu

      Da. Are cip integrat. Toate cadurile emise de Banca Comerciala Carpatica au cip.

  • Întrebarea nr. 9 Bogdan

    Care sunt costurile de emitere a cardului?

    • Razvan Vlasceanu

      Costul de emitere este zero, iar pentru cardurile emise pana in 31decembrie, comisionul de administrare este zero in primele 3 luni.

  • Întrebarea nr. 10 Ionel Cornea

    Este un card de credit sau de debit?

    • Razvan Vlasceanu

      MasterCard e-Smart Debit este un card de debit si cardul wwShopPing este un card de credit emis sub sigla MasterCard.

  • Întrebarea nr. 11 Corina

    Cat timp dureaza emiterea acestui tip de card?

    • Razvan Vlasceanu

      Pentru cardul cu token inclus (MasterCard e-Smart Debit) durata de emitere este cam de 2-3 zile de la semnarea cererii de catre client.
      Pentru cel de credit (MasterCard wwShopPing) durata de emitere este de 3 zile de la aprobarea creditului si semnarea contractului de catre client.

  • Întrebarea nr. 12 Adina Zamfirescu

    Pot opta pentru ambele optiuni de logare pe internet banking, atat cea cu token cat si folosind cardul?

    • Razvan Vlasceanu

      Da, se pot utiliza ambele variante, iar la momentul accesarii aplicatiei de internet Banking trebuie sa optati pentru varianta de logare pe care o doriti: token sau cardul cu token inclus.

  • Întrebarea nr. 13 Corina

    La acest card pot atasa un cont de economii?

    • Razvan Vlasceanu

      Da, pentru cardul cu token (MasterCard e-Smart Debit ) se poate atasa un cont curent sau un cont de economii.

  • Întrebarea nr. 14 Vincentiu Sterian

    O sa platesc doua abonamente de IB daca optez pentru ambele variante?

    • Razvan Vlasceanu

      In niciuna dintre situatii nu veti plati 2 abonamente.

  • Întrebarea nr. 15 Adelina

    Ce ofera in plus cardul de credit nou fata de produsele similare aflate pe piata, in portofoliul bancii dvs. sau al al altor banci concurente?

    • Razvan Vlasceanu

      Prin Card-ul de credit MasterCard wwShopPing oferim clientului un produs care sa-l fereasca de eventualele probleme pe care le poate avea la tranzactiile facute pe internet. Astfel, asigurarile pe care le include acest produs acopera urmatoarele situatii de genul: produsul nu este livrat la timp sau nu este livrat deloc, produsul este livrat cu defectiuni, furtul. Bineinteles, cumparaturile trebuie facute cu acest card pentru a beneficia de aceste asigurari, iar posesorul cardului sa isi poata recupera eventualele pagube. Detaliile referitoare la conditii detaliate le puteti gasi pe site-ul dedicat produsului: www.shoppingcard.ro sau pe www.carpatica.ro

  • Întrebarea nr. 16 Silviu

    Buna ziua,

    Concret:
    - Ce trebuie sa fac daca pierd acest card astfel incat datele mele sa nu fie accesate de altii?
    - In cat timp elibereaza un alt card Banca d-voastra?
    - Ce costuri sunt?

    • Razvan Vlasceanu

      Va trebui sa veniti in una din unitatile bancii sa anuntati pierderea card-ului si sa completati o cerere de emitere, iar card-ul va fi eliberat in aproximativ 2-3 zile. In cazul in care nu exista program de lucru cu publicul atunci cand ati pierdut cardul, exista un numar de telefon la care puteti suna pentru blocarea cardului. Numarul de telefon il puteti gasi accesand site-ul nostru. Taxa de inlocuire card pierdut sau furat este de 13 lei. Toate taxele si comisoanele pot fi gasite pe site-ul www.carpatica.ro

  • Întrebarea nr. 17 Alex

    Cu ce se semneaza o tranzactie? Are semnatura digitala?

    • Razvan Vlasceanu

      Daca va referiti la tranzactiile efectuate prin internet banking acestea se autorizeaza prin codul generat de tokenul inclus in card.

  • Întrebarea nr. 18 Ariana

    Inteleg ca acest card cu token inclus este o inovatie in portofoiul bancii:
    - ce evolutii la nivelul tranzactiilor cu card bancar v-a determinat sa introduceti acest produs?
    - Care este evolutia tranzactiilor online la nivelul bancii Carpatica in acest an? Care a fost situatia in 2010?

    Multumesc

    • Razvan Vlasceanu

      1. S-a observat la nivelul pietei o crestere a tranzactiilor cu card-ul, prin urmare este absolut necesar sa dezvoltam portofoliul de card-uri venind in intampinarea clientilor cu un card inovativ prin care sa poata face tranzactii atat la cocmercianti, cat si la bancomat, dar, in acelasi timp, sa poata fi utilizat si pentru internet banking nemaifiind necesara existenta unui token separat. Eliminam astfel grija pe care o purtam token-ului.
      2. Daca va referiti la tranzactiile efectuate prin intermediul serviciului de internet banking, tranzactiile sunt in crestere, numarul utilizatorilor de internet banking se mareste constant. Pentru ca este o modalitate mai usoara de efectuare a tranzactiilor, din ce in ce mai multi clienti prefera acest tip de operatiuni, nemaifiind necesara deplasarea la unitatile bancii.

  • Întrebarea nr. 19 Mariuca

    Domnule Razvan Vlasceanu, ati folosit acest nou card cu token inclus?

    Daca da, apelez la sinceritatea d-voastra si v-as ruga sa ne spuneti cel mai puternic argument pentru care il recomandati dar si un aspect negativ al utilizarii acestuia. Sa nu-mi spuneti ca nu exista..:)

    • Razvan Vlasceanu

      Cel mai puternic argument este faptul ca am tokenul si cardul incluse intr-un singur dispozitiv. De cele mai multe ori mi s-a intamplat sa pierd digipass-ul sau sa il uit in diferite locuri, dar de card am mare grija si nu l-am pierdut niciodata. Mi se intampla frecvent sa am nevoie sa efectuez tranzactii pe internet banking si sa nu mai gasesc digipass-ul. Card-ul cu token inclus rezolva fix acest gen de situatii. Printre principalele avantaje ar fi timpul castigat de client, costurile, mobilitatea.
      Un aspect negativ ar fi unul general valabil pentru utilizarea cardului la comercianti si anume acela ca exista magazine in care nu se poate plati cu cardul sau in care sunt unii angajati care nu stiu sa foloseasca corect card-ul.

  • Întrebarea nr. 20 Andreea

    Buna ziua,

    daca am deja un card la BCC cu internet banking atasat (cu token), ar trebui să reziliez contractul de internet banking pe care îl am deja?

    • Razvan Vlasceanu

      Nu este cazul sa va reziliati contractul de internet banking. Daca am inteles bine, aveti un card si un token in acest moment, puteti renunta la ambele (card si token) si puteti achizitiona noul card cu token inclus.

  • Întrebarea nr. 21 Razvan

    Cardurile BCC cu token au activata si functia/aplicatia de afisare sold cont (ideala pentru cardurile de credit)?

    Din cate stiu, actualizarea soldului se face la fiecare plata prin POS sau la fiecare extragere prin ATM, prin executia unui script separat de cel de autorizare.

    • Razvan Vlasceanu

      Deocamdata aceasta functie nu este disponibila.

  • Razvan Vlasceanu

    Multumesc pentru intrebarile adresate. Daca mai exista nelamuriri, voi mai raspunde pana la finalul zilei.

  • Întrebarea nr. 23 stefan

    buna ziua . vreau sa va intreb daca noul card este compatibil cu tehnologia paypass - plati contactless foarte rapide.

    • Razvan Vlasceanu

      La momentul actual cardurile din portofoliu BCC, inclusiv acesta, nu beneficiaza de tehnologia contactless.





7140 vizualizari

  • Nu e vulnerabil cardul cu token inclus ? (Miercuri, 7 decembrie 2011, 11:35)

    ultimul_mohican [utilizator]

    L-as intreba pe dl Vlasceanu daca nu cumva acest card este mai VULNERABIL - din punctul de vedere al sigurantei - decit un card clasic cu digipass separat . Daca-l pierzi sau iti este furat , noul posesor poate apasa pe butonul APASA si afla imediat parola de unica folosinta . Daca intimplator mai cunoaste cumva si Username-ul posesorului legitim , intra in cont fara probleme . De unde stim ce poate face . Deci de ce ar fi mai vulnerabil ? Daca l-ai pierdut , ai pierdut si cardul si digipassul simultan . La cardurile clasice poti pierde cardul dar nu pierzi digipassul . Mai mult , la aceste carduri chiar cu digipassul in mina o persoana neautorizata nu-l poate folosi fiindca nu cunoaste PIN-ul corect care declanseaza rularea aplicatiilor clasice ( identificare si semnatura digitala ) .Asadar , dl Vlasceanu , de ce vi se pare acest card mai sigur decit cele clasice ?
    • re (Joi, 8 decembrie 2011, 10:32)

      Razvan Vlasceanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui ultimul_mohican

      Sunt 3 elemente pe care trebuie sa le stie un hot sau cineva cineva care a intrat in posesia cardului tau: codul de client ca sa poata accesa contul tau de internet banking, username si parola plus codul de identificare generat de card-ul pierdut. Prin urmare ar fi destul de greu cacineva sa poata acccesa contul de Internet Banking si sa faca tranzactii din contul tau.
  • costuri (Miercuri, 7 decembrie 2011, 14:23)

    Irina [anonim]

    Ce costuri sunt asociate la cardul de debit? Ma intereseaza mai ales comisioanele care de regula sunt ascunse, si cat costa optiunea de internet banking la BCC - mie mi s-ar parea normal ca optiunea asta sa fie gratuita, in fond este mai ieftin sa rezolvi lucruri pe net decat sa angajezi 3-4 oameni de front office pentru operatiuni foarte simple, nu?
    • re (Joi, 8 decembrie 2011, 10:36)

      Razvan Vlasceanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Irina

      Emiterea cardului este gratuita si exista un comision de administrare de 10 lei / luna. Restul comisioanelor sunt afisate pe site-ul bancii. Noi ne gandim sa ajutam clientul pentru ca de cele mai multe ori majoritatea clientilor nu au timp sa ajunga la banca in timpul programului de lucru. In plus, clientul isi reduce costurile, tranzactiile prin internet-banking au un cost cu 40% mai mic.
  • De ce utilizati token-ul ? (Miercuri, 7 decembrie 2011, 16:08)

    Paul [anonim]

    Care este reala utilitate si avantaj al token-ului (ca dispozitiv separat sau inclus in card) cand marea majoritate a bancilor utilizeaza tastatura virtuala pentru a se conecta la e-banking si solutii de tip 3DSecure sau transmitere prin SMS a codului de autentificare a tranzactiilor efectuate pe internet ?
    • re (Joi, 8 decembrie 2011, 10:38)

      Razvan Vlasceanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Paul

      Utilitatea consta in faptul ca avem 2 dispozitive intrunul singur pe care il putem putem folosi atat la tranzactii la comercianti sau la bancomat, cat si pentru autentificare in internet banking si efectuarea operatiunilor necesare clientului. Solutiile de 3DSecure se refera mai mult la tranzactiile pe care le facem cu cardul online, iar acest card va fi in curand inrolat 3DSecure
  • Cumparaturi online (Miercuri, 7 decembrie 2011, 17:37)

    George [anonim]

    Pentru efectuarea platii cu un card MC siturile de shopping online cer doar:
    -Nume de pe cartelă;
    -Numărul de pe cartelă;
    -Data de expirare;
    -CVC2.

    Va exista un camp separat pentru token?
    • re (Joi, 8 decembrie 2011, 10:40)

      Razvan Vlasceanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui George

      Da, e corect acestea sunt datele necesare pentru platile online. Token-ul inclus in card este utilizat pentru autentificarea in intrenet banking si pentru autorizarea tranzactiilor in internet banking.
  • diana (Joi, 8 decembrie 2011, 9:33)

    diana [anonim]

    Mai exact care este modul de autentificare in aplicatia de Internet Banking?
    Cod client, user (la alegere) + parola + codul unic generat de card
    • re (Joi, 8 decembrie 2011, 10:47)

      Razvan Vlasceanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui diana

      Cod client, user (pe care il stabileste clientul), parola (stabilita tot de client) si codul de autentificare generat de card.
  • bateria cardului (Joi, 8 decembrie 2011, 9:36)

    Ciprian [anonim]

    Ce durata de viata are bateria?
    • re (Joi, 8 decembrie 2011, 10:47)

      Razvan Vlasceanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Ciprian

      Bateria tine 7 ani si cardul este valabil 3 ani, deci nu va fi nicio problema - cardul va putea fi utilizat fara probleme pe toata durata de valabilitate.
  • intrebare (Joi, 8 decembrie 2011, 9:36)

    Adina Ursulean [anonim]

    Difera grosimea acestui card fata de un card obisnuit?
    • re (Joi, 8 decembrie 2011, 10:49)

      Razvan Vlasceanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Adina Ursulean

      Nu difera grosimea. Este cat un card obisnuit si poate fi folosit la bancomat si la orice comerciant care accepta carduri MasterCard.
  • tehnologie card (Joi, 8 decembrie 2011, 9:44)

    Valy [anonim]

    Beneficiaza, acest card, de tehnologie cu chip?
    • re (Joi, 8 decembrie 2011, 10:50)

      Razvan Vlasceanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Valy

      Da. Are cip integrat. Toate cadurile emise de Banca Comerciala Carpatica au cip.
  • costuri (Joi, 8 decembrie 2011, 9:44)

    Bogdan [anonim]

    Care sunt costurile de emitere a cardului?
    • re (Joi, 8 decembrie 2011, 10:51)

      Razvan Vlasceanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Bogdan

      Costul de emitere este zero, iar pentru cardurile emise pana in 31decembrie, comisionul de administrare este zero in primele 3 luni.
  • Tip de card (Joi, 8 decembrie 2011, 9:45)

    Ionel Cornea [anonim]

    Este un card de credit sau de debit?
    • re (Joi, 8 decembrie 2011, 10:53)

      Razvan Vlasceanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Ionel Cornea

      MasterCard e-Smart Debit este un card de debit si cardul wwShopPing este un card de credit emis sub sigla MasterCard.
  • Emitere card (Joi, 8 decembrie 2011, 9:49)

    Corina [anonim]

    Cat timp dureaza emiterea acestui tip de card?
    • re (Joi, 8 decembrie 2011, 10:57)

      Razvan Vlasceanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Corina

      Pentru cardul cu token inclus (MasterCard e-Smart Debit) durata de emitere este cam de 2-3 zile de la semnarea cererii de catre client.
      Pentru cel de credit (MasterCard wwShopPing) durata de emitere este de 3 zile de la aprobarea creditului si semnarea contractului de catre client.
  • logare internet (Joi, 8 decembrie 2011, 9:49)

    Adina Zamfirescu [anonim]

    Pot opta pentru ambele optiuni de logare pe internet banking, atat cea cu token cat si folosind cardul?
    • re (Joi, 8 decembrie 2011, 10:58)

      Razvan Vlasceanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Adina Zamfirescu

      Da, se pot utiliza ambele variante, iar la momentul accesarii aplicatiei de internet Banking trebuie sa optati pentru varianta de logare pe care o doriti: token sau cardul cu token inclus.
  • Cont economii (Joi, 8 decembrie 2011, 9:49)

    Corina [anonim]

    La acest card pot atasa un cont de economii?
    • re (Joi, 8 decembrie 2011, 10:59)

      Razvan Vlasceanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Corina

      Da, pentru cardul cu token (MasterCard e-Smart Debit ) se poate atasa un cont curent sau un cont de economii.
  • abonamente IB (Joi, 8 decembrie 2011, 9:50)

    Vincentiu Sterian [anonim]

    O sa platesc doua abonamente de IB daca optez pentru ambele variante?
    • re (Joi, 8 decembrie 2011, 11:00)

      Razvan Vlasceanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Vincentiu Sterian

      In niciuna dintre situatii nu veti plati 2 abonamente.
  • Avantaje (Joi, 8 decembrie 2011, 9:50)

    Adelina [anonim]

    Ce ofera in plus cardul de credit nou fata de produsele similare aflate pe piata, in portofoliul bancii dvs. sau al al altor banci concurente?
    • re (Joi, 8 decembrie 2011, 11:12)

      Razvan Vlasceanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Adelina

      Prin Card-ul de credit MasterCard wwShopPing oferim clientului un produs care sa-l fereasca de eventualele probleme pe care le poate avea la tranzactiile facute pe internet. Astfel, asigurarile pe care le include acest produs acopera urmatoarele situatii de genul: produsul nu este livrat la timp sau nu este livrat deloc, produsul este livrat cu defectiuni, furtul. Bineinteles, cumparaturile trebuie facute cu acest card pentru a beneficia de aceste asigurari, iar posesorul cardului sa isi poata recupera eventualele pagube. Detaliile referitoare la conditii detaliate le puteti gasi pe site-ul dedicat produsului: www.shoppingcard.ro sau pe www.carpatica.ro
  • pierdere card (Joi, 8 decembrie 2011, 9:53)

    Silviu [anonim]

    Buna ziua,

    Concret:
    - Ce trebuie sa fac daca pierd acest card astfel incat datele mele sa nu fie accesate de altii?
    - In cat timp elibereaza un alt card Banca d-voastra?
    - Ce costuri sunt?
    • re (Joi, 8 decembrie 2011, 11:16)

      Razvan Vlasceanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Silviu

      Va trebui sa veniti in una din unitatile bancii sa anuntati pierderea card-ului si sa completati o cerere de emitere, iar card-ul va fi eliberat in aproximativ 2-3 zile. In cazul in care nu exista program de lucru cu publicul atunci cand ati pierdut cardul, exista un numar de telefon la care puteti suna pentru blocarea cardului. Numarul de telefon il puteti gasi accesand site-ul nostru. Taxa de inlocuire card pierdut sau furat este de 13 lei. Toate taxele si comisoanele pot fi gasite pe site-ul www.carpatica.ro
  • DS (Joi, 8 decembrie 2011, 9:54)

    Alex [anonim]

    Cu ce se semneaza o tranzactie? Are semnatura digitala?
    • re (Joi, 8 decembrie 2011, 11:18)

      Razvan Vlasceanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Alex

      Daca va referiti la tranzactiile efectuate prin internet banking acestea se autorizeaza prin codul generat de tokenul inclus in card.
  • curiozitate (Joi, 8 decembrie 2011, 10:01)

    Ariana [anonim]

    Inteleg ca acest card cu token inclus este o inovatie in portofoiul bancii:
    - ce evolutii la nivelul tranzactiilor cu card bancar v-a determinat sa introduceti acest produs?
    - Care este evolutia tranzactiilor online la nivelul bancii Carpatica in acest an? Care a fost situatia in 2010?

    Multumesc
    • re (Joi, 8 decembrie 2011, 11:29)

      Razvan Vlasceanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Ariana

      1. S-a observat la nivelul pietei o crestere a tranzactiilor cu card-ul, prin urmare este absolut necesar sa dezvoltam portofoliul de card-uri venind in intampinarea clientilor cu un card inovativ prin care sa poata face tranzactii atat la cocmercianti, cat si la bancomat, dar, in acelasi timp, sa poata fi utilizat si pentru internet banking nemaifiind necesara existenta unui token separat. Eliminam astfel grija pe care o purtam token-ului.
      2. Daca va referiti la tranzactiile efectuate prin intermediul serviciului de internet banking, tranzactiile sunt in crestere, numarul utilizatorilor de internet banking se mareste constant. Pentru ca este o modalitate mai usoara de efectuare a tranzactiilor, din ce in ce mai multi clienti prefera acest tip de operatiuni, nemaifiind necesara deplasarea la unitatile bancii.
  • sinceritate (Joi, 8 decembrie 2011, 10:06)

    Mariuca [anonim]

    Domnule Razvan Vlasceanu, ati folosit acest nou card cu token inclus?

    Daca da, apelez la sinceritatea d-voastra si v-as ruga sa ne spuneti cel mai puternic argument pentru care il recomandati dar si un aspect negativ al utilizarii acestuia. Sa nu-mi spuneti ca nu exista..:)
    • re (Joi, 8 decembrie 2011, 11:43)

      Razvan Vlasceanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Mariuca

      Cel mai puternic argument este faptul ca am tokenul si cardul incluse intr-un singur dispozitiv. De cele mai multe ori mi s-a intamplat sa pierd digipass-ul sau sa il uit in diferite locuri, dar de card am mare grija si nu l-am pierdut niciodata. Mi se intampla frecvent sa am nevoie sa efectuez tranzactii pe internet banking si sa nu mai gasesc digipass-ul. Card-ul cu token inclus rezolva fix acest gen de situatii. Printre principalele avantaje ar fi timpul castigat de client, costurile, mobilitatea.
      Un aspect negativ ar fi unul general valabil pentru utilizarea cardului la comercianti si anume acela ca exista magazine in care nu se poate plati cu cardul sau in care sunt unii angajati care nu stiu sa foloseasca corect card-ul.
  • Internet banking deja (Joi, 8 decembrie 2011, 11:30)

    Andreea [anonim]

    Buna ziua,

    daca am deja un card la BCC cu internet banking atasat (cu token), ar trebui să reziliez contractul de internet banking pe care îl am deja?
    • re (Joi, 8 decembrie 2011, 11:49)

      Razvan Vlasceanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Andreea

      Nu este cazul sa va reziliati contractul de internet banking. Daca am inteles bine, aveti un card si un token in acest moment, puteti renunta la ambele (card si token) si puteti achizitiona noul card cu token inclus.
  • Card OTP (Joi, 8 decembrie 2011, 11:46)

    Razvan [anonim]

    Cardurile BCC cu token au activata si functia/aplicatia de afisare sold cont (ideala pentru cardurile de credit)?

    Din cate stiu, actualizarea soldului se face la fiecare plata prin POS sau la fiecare extragere prin ATM, prin executia unui script separat de cel de autorizare.
    • re (Joi, 8 decembrie 2011, 17:39)

      Razvan Vlasceanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Razvan

      Deocamdata aceasta functie nu este disponibila.
  • Multumesc (Joi, 8 decembrie 2011, 11:55)

    Razvan Vlasceanu [hotnews.ro]

    Multumesc pentru intrebarile adresate. Daca mai exista nelamuriri, voi mai raspunde pana la finalul zilei.
  • PAYPASS? (Joi, 8 decembrie 2011, 14:09)

    stefan [anonim]

    buna ziua . vreau sa va intreb daca noul card este compatibil cu tehnologia paypass - plati contactless foarte rapide.
    • re (Joi, 8 decembrie 2011, 17:39)

      Razvan Vlasceanu [hotnews.ro] i-a raspuns lui stefan

      La momentul actual cardurile din portofoliu BCC, inclusiv acesta, nu beneficiaza de tehnologia contactless.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by