BCR a mai pierdut o batalie cu clientii. Banca va face recurs si va castiga, asigura oficialii celei mai mari institutii de credit

de Dan Popa     HotNews.ro
Marţi, 6 martie 2012, 17:46 Economie | Finanţe & Bănci


Tribunalul Bucuresti a admis in parte actiunea formulata de Grupul de clienti BCR (denumit G1) in dosarul nr.51316/3/2010, declarand abuzive comisionul de administrare si cel de monitorizare a riscului (prezent doar in contractele de nevoi personale). Clauzele care le reglementau au fost declarate nule, banca fiind obligata sa le inlature din contract. Banca a fost obligata sa restituie toate sumele incasate cu acest titlu, de la semnarea contractului pina la momentul executarii hotaririi. In fine, banca a fost obligata sa achite cheltuielile de judecata ocazionate de acest proces, adica 70.000 RON. De cealalta parte, oficialii BCR au explicat pentru HotNews.ro ca BCR va face recurs la Curtea de Apel, întrucât "apreciem că fiecare judecător este îndreptățit la propria opinie,  iar majoritatea covârșitoare a deciziilor judecătorești anterioare au dat câștig de cauza băncii pe spete asemănătoare, incluzând toate cazurile judecate la Înaltă Curte de Casație și Justiție.
Vezi in text pozitia ambelor parti.


"Dupa mai mult de un an de zile de la declansarea procesului, precum si dupa un proces de ordonanta presedintiala “cistigat” de banca (o “victorie” care acum i s-a intors impotriva, intrucit va trebui sa plateasca si sumele incasate cu titlu de comision pe perioada de un an si doua luni de la respingerea cererii de OP), putem spune, cu o anumita doza de bucurie ca, in sfirsit, am cistigat.

S-a demonstrat in sfirsit, pe fondul dreptului, ca in contractele BCR cu clientii sai de retail, sunt ascunse clauze abuzive. Comisioanele considerate de Tribunalul Bucuresti drept abuzive nu sunt nimic altceva decit dobinzi ascunse de banca sub denumirea de “comisioane” pentru care banca mama a BCR, Erste, a fost sanctionata cu amenda de CE si de CJUE si cu interzicerea praticarii de asemenea comisioane in intreaga Europa", spun reprezentantii clientilor.

In cazul cu numarul 51316/3/2010, din graficele de rambursare rezulta ca cei mai multi dintre debitorii – reclamanti aveau de achitat un minim de 50 de euro lunar (cu exceptia celor care aveau credite de nevoi personale, care aveau in plus si un comision de urmarire a riscului, cifrat la 0,35% lunar din valoarea initiala a creditului).

Intr-un an, acesti debitori ai BCR au platit bancii minim 600 de euro cu acest titlu. Au platit aceasta suma minim 3 ani, de unde un minim per persoana de 1800 de euro. Acesti bani trebuie sa fie restituiti de banca, fiecaruia dintre acesti reclamanti.

Pe de alta parte, fiecare dintre debitori mai au de plata catre banca, in virtutea contractului, cel putin 10 ani (pentru unii dintre ei, perioada ramasa este chiar si de 20 de ani). Cumulat, pt acesti 10-20 de ani, acesti debitori vor fi facut o economie de 18.000-36.000 euro. Nu este o suma enorma raportata la fiecare dintre debitor, dar nici neglijabila. Imultiti, va rog, aceste sume de bani cu 600 de persoane (citi reclamanti sunt inca implicati in cele doua procese colective contra BCR). Veti ajunge usor la 10 milioane de euro. Din acest punct de vedere, cred ca alianta procesuala pe care am construit-o, parteneriatul meu cu clientii BCR, a dat roade. Procesele colective sunt eficiente.

Pentru cei care se indoiesc, ii invit sa vada ca banca a fost obligata chiar si la cheltuieli de judecata de 70 de mii de lei.

In litigiul dintre reclamanti (clientii BCR) si pirita (BCR) exista adevaruri de netagaduit. Unele adevaruri ale acestui proces sunt notorii. Alte adevaruri ale acestui proces sunt prezumate de lege. BCR nu a reusit nici macar sa tinteasca aceste prezumtii, daramite sa le mai si rastoarne. In fine, alte adevaruri ale acestui proces sunt probate cu actele de la dosar.

Astfel :

-in contracte sunt inserate, in contra vointei consumatorului si, de cele mai multe ori, in mod insidios, clauze abuzive;

- banca s-a folosit de aceste clauze abuzive, trecind toate riscurile asupra clientilor;

- costurile platibile de clienti s-au majorat treptat, cu mult deasupra oricarei asteptari rezonabile a acestora, in baza acestor clauze abuzive, prin modificari unilaterale ale contractului;

- reclamantii vor sa continue contractul cu banca si vor sa plateasca ratele, dar in limitele rezonabile pe care le-au putut concepe la momentul contractarii.

Introducerea in contract si utilizarea clauzelor abuzive sunt bombe biologice care pot oricind exploda in curtea fabricantului, ruinind increderea clientilor in banca si in sistemul bancar, in totalitatea sa; restaurarea acestei increderi nu este posibila fara eliminarea din contract a clauzelor abuzive si inlocuirea lor cu clauze legale si echilibrate.

Pozitia BCR: decizia instanței (notă bene: într-un proces de grup!) confirmă mai presus de orice legitimitatea clauzelor de calcul al dobânzilor

Tribunalul București a comunicat astăzi hotărârea privind judecarea în prima instanță a acțiunii introduse de către un grup de clienți ai băncii referitoare la anumite clauze din contractele de credit ale acestora.  Instanță a admis parțial acțiunea, respingând că nefondate cererile privind modul de calcul al dobânzilor. Instanță a admis, tot parțial, cererile privind calculul comisioanelor de administrare credit și gestiune risc (acesta din urmă aferent numai contractelor de credite de nevoi personale)

  •  BCR a ales cu bună știință să restructureze creditele și să ajute peste 20.000 de clienți împreună cu familiile lor să depășească dificultățile financiare din ultima perioadă. Bancă a dorit întotdeauna să își sprijine clienții alegând calea dialogului și nedorind să se judece cu aceștia. De altfel, în speță citată, grupul de 192 de clienți deși reprezintă proporțional un segment foarte restrâns, ar fi putut beneficia de foarte multă vreme de o soluție foarte avantajoasă de refinanțare, pe care, din motive neclare, au respins-o; suntem în continuare deschiși la o soluție amiabila despre care credem că, în primul rând, este în interesul financiar al acestora iar, în al doilea rând, îi ferește de timp pierdut și de cheltuieli cu avocații.
  • Remarcăm faptul că decizia instanței (notă bene: într-un proces de grup!) confirmă mai presus de orice legitimitatea clauzelor de calcul al dobânzilor. Totodată, reiterăm faptul că înțelegem greutăţile prin care trec clienții în această perioadă dificilă și încercăm să găsim soluții în limitele legale/financiare. Așa cum niciun agent economic nu poate vinde un produs sub costurile sale de producție, bancă calculează dobândă unui credit astfel încât să poată acoperi costurile sale de finanțare și să își poată îndeplini rolul sau simplu, dar fundamental, de finanțator al economiei.
  • Referitor la decizia instanței privind comisioanele de risc și de administrare a creditelor, BCR va face recurs la Curtea de Apel, întrucât apreciem că fiecare judecător este îndreptățit la propria opinie, iar majoritatea covârșitoare a deciziilor judecătorești anterioare au dat câștig de cauza băncii pe spete asemănătoare (incluzând toate cazurile judecate la Înaltă Curte de Casație și Justiție).






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





5574 vizualizari

  • +6 (6 voturi)    
    Iar minte BCR de ingheata apele (Marţi, 6 martie 2012, 18:33)

    Sherlock Holmes [anonim]

    Cine a scris minciunile acestea in numele BCR-ului? Stanimir? Este o rusine cu ce vine sa abureasca cititorii. Domnilor ne judecam, o sa va luam si caimacul si hainele de pe voi. Ati avut noroc de o judecatoare slaba care a lasat tema dobanzii pe Curtea de Apel. Dar ne vedem si acolo si o sa vedeti ca dobanda nu este deloc legala. Ce zici domnule Stanimir de Toca de la Focsani care are Euribor + 1.5? Dar de zecile de dosare in care ati pierdut irevocabile pe tema dobanzii? Asta nu este business ce faceti voi. Iar de negociat, o sa vedem in ce conditii o facem. Anul trecut ati umblat cu clauze abuzive iar in oferte, dar asta nu vreti sa spuneti. Iar oferta era cu marje extrem de proaste de 6pp, departe de oferta curenta pentru niste clienti buni platnici. In plus va lasam si toti banii din plati nedatorate. Tinem legatura, pana una alta aplicati sentinta asta. Si puneti bani pentru provizioane. Evident ii strangeti de la ceilalti care nu v-au dat in judecata si stau cuminti.
    • +6 (6 voturi)    
      Calmeaza-te! (Marţi, 6 martie 2012, 19:29)

      BCR [anonim] i-a raspuns lui Sherlock Holmes

      In Brasov au pierdut din 2010. Si inca nu s-a lasat cu penal ... .Exemplarul de contract al clientului bancii nu avea scris ceea ce avea banca ... .
      BCR a venit si a zis:
      1. prima data ca ceea ce are clientul este un draft pe care acesta l-a sustras din cosul de gunoi (tare! nu ?). Draft cu serie si stampila + semnaturi in original - n-a tinut ;
      2. dupa aceea a venit si a zis ca nu e draft, dar a sustras exemplarul inainte de completare de pe biroul directorului ...
      3. ... nu mai conteaza .
      Nu au respectat nici hotararea judecatoreasca care ii obliga sa faca ceva ...
      Ii doare pe toti in ... fund. Cum te comporti cand ai imprumutat Statul roman la greu.
      • 0 (0 voturi)    
        Rog amanunte Brasov (Miercuri, 7 martie 2012, 11:54)

        Dorin [anonim] i-a raspuns lui BCR

        Si in cazul contractului meu, la semnarea de catre mine, dobinda era variabila in functie de o rata de referinta a BNR. Dupa ce am primit banii, am primit si contractul semnat de banca, dar cu prima pagina inlocuita, aparind o dobinda variabila in functie de costurile interne ale BCR. Am dovada inlocuirii paginii. Cum pot afla mai multe detalii despre procesul de la Brasov?
        Cunoasteti un numar de dosar, sau sa va dau un numar de telefon?
        • 0 (0 voturi)    
          nemultumit (Joi, 15 martie 2012, 21:57)

          vizitator [anonim] i-a raspuns lui Dorin

          Ar fi interesant ca, dupa banci, sa vina randul companiilor de asigurari private. Sunt pline contractele lor de clauze abuzive. Eu am o astfel de polita dupa care la 8 ani de la semnare, as primi doar 58% din sumele platite pana acum, basca vreo dobanda, ceva in plus. Iar domnii de la AIG / Alico invoca tot felul de clauze abuzive, termeni care nu sunt definiti in polita si alte smecherii de calcul. Ar trebui ca, dupa banci, sa vina randul asiguratorilor sa raspunda pt abuzurile din contractele lor de pensii private, de CASCO, de viata, unit-link, si ce mai inventeaza ei.
          Sa mai spun ca am un cont special de investitii unde surplusul este definit ca suma pe care ei o iau doar pt ca tu le dai bani? Sunt curios cati dintre noi am primit / citit / studiat contractul de pensie privata pilonul 2... aia de am innebunit toti sa ne-o facem. Cand o sa vina vremea de pensie, ne vom trezi ca nu stiu ce clauza de ia mare parte din banii depusi, iar noi vom ramane si cu banii dati si fara pensie.
  • +5 (5 voturi)    
    Ipocriti (Marţi, 6 martie 2012, 19:10)

    lorena [anonim]

    Banca a dorit întotdeauna să își sprijine clienții alegând calea dialogului și nedorind să se judece cu aceștia?????
    Nu-mi vine sa cred de cata ipocrizie si nerusinare da dovada BCR.
    Pana una alta, poate ne spuneti PUBLIC din ce este compusa dobanda, avand in vedere ca inca nu am aflat in ciuda marelui DIALOG care exista intre voi si clienti, iar judecatoarea n-a avut curajul necesar sa se puna contra sistemului.
  • +6 (6 voturi)    
    RUSINE BCR (Marţi, 6 martie 2012, 19:24)

    cris [anonim]

    Ati vrea voi sa se termine la ICCJ, stim noi de ce ...
    Dar probabil se va termina la CEDO.
    Voi, stati linistiti si procedati in continuare cu aceasta mega deschidere si disponibilitate fata de clientii buni platnici, sunteti pe drumul cel bun.
  • +3 (3 voturi)    
    Clientii au castigat peste tot in tara (Marţi, 6 martie 2012, 19:31)

    Robert T. [anonim]

    Cei curiosi pot cauta prin portalul Ministerului Justitiei cu filtrele: "alte cereri" si parte "banca comerciala romana" . Ce vor afla? Ca nu numai comisioanele erau impuse prin clauze abuzive ci si dobanda -> BCR a pierdut dupa stiinta mea cel putin in 10 procese privind dobanda.

    Si inca ceva - cele 10 decizii de care vorbesc sunt definitive si irevocabile, banca fiind si amendata de ANPC -> vezi cazul de la Focsani de acum o luna cand dobanda unui client a devenit
    3% din cauza clauzelor abuzive.
  • +5 (5 voturi)    
    rusine (Marţi, 6 martie 2012, 19:35)

    san antonio [anonim]

    bcr-ul este cu un picior in groapa,ar trebui sa fie constienti ca se afla pe o panta descendenta de ceva timp, de aceea si se pregatesc sa concedieze cateva mii de slugi care au fost bune sa minta clientii la ghisee si acum nu mai au nevoie de ele.O sa vedem si parerile viitorilor,, fosti'' salariati cand vor primi un picior in dos si vor iesi din silentio stampa spunand adevarul despre abuzurile din contractele de credit. Demult nu mai gandim la fel.O sa explodeze mamaliga romaneasca in curand....
  • +4 (4 voturi)    
    No bank! (Marţi, 6 martie 2012, 19:40)

    Gie [anonim]

    Increderea in banci oricum e ruinata... Mai bine stai intr-un canal decat sa te imprumuti la scarnavii astia... Fara legatura cu BCR-ul sau o alta banca particulara.
  • +5 (5 voturi)    
    si totusi... v-am invins (Marţi, 6 martie 2012, 19:49)

    Sorean [anonim]

    Si totusi i-am ivins chiar daca:
    - "nu ne-a acordat posibilitatea de-a negocia dobanda
    -in momentul in care ratele s-au marit si am intrebat ce se intampla, raspunsul a fost neclar: eu nici pana acum nu stiu cum sa calculez DRV (pretul) functie de euribor. (poate fac un desen frumos cu drv versus euribor), iar cand am insistita mi-au raspuns ca doar cei de la Centrala stiu.
    -banca isi pregatise unele portite prin care poate transfera costuri suplimentare catre fraieri, pardon clienti.
    -in afara de ANPC nu exista o institutie care sa verifice piata de credite
    -singura optiune ramasa:
    -Ne-am constituit ca grup, am gasit un avocat care a fost dispus sa lupte alaturi de noi si dupa un an de lupta avem primele rezultate, partiale insa care dau o directie sigura.
    -Fiind o banca mare, procesul are cu siguranta implicatii politice, multe din ele nebanuite de noi? (basescu+treichl)
    -BNR nu a fost alaturi de noi
    -Procesul a fost intarziat pe motive procedurale de catre avocatii bancii. Avocatii bancii au amenintat: Judecatorul, persoanele angajate in proces, si avocatii nostri. De asemenea au jignit. Noi nu am raspuns
    -Motivul pentru care suntem in proces este ca dorim sa se intample dreptatea. Putem plati ratele, cei care nu au mai putut au refinantat la alte banci mai omenesti, si au ramas in proces pentru a isi recupera sumele. Tinta noastra este sa ajungem la CEDO. Demnitatea nu ne permite sa acceptam faramitele de la masa dreptatii despre care vorbea colegul mai devreme. Este o lupta in sala de judecata nu una pe strada, insa daca este nevoie trebuie stiut ca multi din cei care au dat bancile in judecata sunt si cei care au mers in Piata Universitatii. Nu ne e frica de sistem, si avem incredere in profesionistii din justitie "
    citez tot ceea ce scrie mai sus
    • +1 (1 vot)    
      semnalul politic (Marţi, 6 martie 2012, 20:32)

      spionu' [anonim] i-a raspuns lui Sorean

      dosar politic. judecatorii au amanat decizia pana cand au primit instructiuni ce sa faca. restul gargara si comisioane papate de avocati... noi sa traim
  • +2 (2 voturi)    
    pentru salariati (Marţi, 6 martie 2012, 22:12)

    om [anonim]

    o sa urmati voi salariati ai bancilor...intr-o zi o sa ne suparam pe voi pentru modul in care v-ati prostit pe fata conationalii...fiind dati afara nu va va angaja nimeni pentru ca ati lucrat in banci si ati manarit tocmai pe semenii vostri.....iar voi ve-ti fi dati afara si calcati in picioare de catre sefi ca si cei de la VOLKSBANK unde asta se intampla de cateva luni bune... abia astept sa vad si la voi acest lucru.......si sa ne unim cu totii si sa nu ii angajam la firmele noastre.
    • 0 (0 voturi)    
      frustratu' - agramatu' (Miercuri, 7 martie 2012, 11:52)

      James Bond [utilizator] i-a raspuns lui om

      "voi ve-ti fi dati afara"???? - nu stapanesti gramatica de clasa a II-a...

      Si eu am lucrat in banci pe partea de finantare IMM si Corporatii, si am pus umarul capul si timpul meu la finantarea economiei, ca "firmele noastre" - adica firme ca ale tale, mai "om" - sa poata functiona, sa aiba cash-ul disponibil pentru a face plati de salarii, pentru a-si plati furnizorii, etc.

      In prezent nu mai lucrez in sistem, si ma bucur... motive sunt destule: volumul de munca este inuman, si desi nivelul de specializare cerut este unul dintre cele mai ridicate (din mediul privat), satisfactia financiara este precara.

      Acum lucrez intr-o alta tara, dar ma gandesc ca intr-o zi va trebui sa ma intorc in Romania, si va trebui sa ma angajez "la firmele noastre" ale unui agramat ca tine, care habar nu are sa foloseasca cratima in scriere.

      Este usor sa arunci cu piatra, fara sa ai un minim bagaj de cunostinte care sa te ajute in a face judecata. Probabil tu crezi ca bancile traiesc de pe urma clientilor retail, clienti cu credite de 20.000 euro :) Te anunt ca doar comisionul de dosar pentru o corporatie este de 10.000-50.000 euro, in functie de valoarea sumei imprumutate, de tipul de credit; etc. Deci, bancile nu traiesc din retail...

      Condamn categoric politica bancilor care au mintit clientii!! In prezent, sunt si eu un client mintit si abuzat al acelei banci pentru care am lucrat ani de zile, banci careia i-am adus venituri de milioane de euro, dar nu imi pot acuza colegii care mi-au vandut contractul de credit. Politicile de creditare bancare sunt stabilite de catre "top managament", Gica si Aurica de la front-desk nu au nicio treaba, ei muncesc ca oricine sa castige o paine, iar banii castigati sunt extrem de putini fata de cat se crede si fata de munca depusa.

      Gheorghita si Vasilica de la back-office lucreaza inuman pentru a da credite companiilor de care scrii tu, sa ai si tu salariu la timp, si ulterior, sunt judecati de astia ca tine, agramati si frustrati..
      • 0 (0 voturi)    
        aveti si dvs dreptate (Miercuri, 7 martie 2012, 13:23)

        liliana [anonim] i-a raspuns lui James Bond

        stimate domn, aveti si dvs dreptate, salariatii nu au nici o vina si intr-adevar domnul de mai sus sfideaza gramatica limbii romane. totusi, putin sintetizat: in cazul bcr ofiterii de credit AU DEZINFORMAT cu buna stiinta, au mintit si au incalcat normele deontologiei profesionale si eticii. nu este putin lucru, chiar daca au facut acest lucru pentru a-si pastra locul de munca si in plan secundar pentru a-si face target-ul si a lua bonusuri deloc de neglijat. probabil de aici porneste frustrarea. este laudabil sa vrei sa iti pastrezi munca, insa cu orice pret ?! despre acesti gica si aurica vorbesc. in general, incompetenti, dez sau neinformati, care sfideaza clientul, care au acceptat sa minta in anii de boom pentru a castiga 2 arginti. despre asta vorbim.
  • 0 (0 voturi)    
    a (Miercuri, 7 martie 2012, 0:57)

    f [anonim]

    si nu numai bcr !!!! asta fac toate bancile !!!! cine l-e tine in brate si l-e accepta mizeriile???? ISARESCU,profetul atotstiutor !!!! mecla nu vi-o dau strainii,ci romani de-ai vostrii !!!
  • +1 (1 vot)    
    ce face BNR? (Miercuri, 7 martie 2012, 10:03)

    guvernatorul [anonim]

    cat mai tolereaza aceste ilegalitati sfidatoare ale BCR? chiar nu poate avea cel putin un punct de vedere? doar este autoritatea de supraveghere si control a sistemului bancar?

    BCR nu sfideaza doar proprii clienti ci si BNR (care pare a fi doar ceva DECORATIV in sistemul bancar).
    De logica/bun simtz/respect nu mai putem vorbi...nici in cazul BCR nici al firmelor de avocatura care-i reprezinta (Nestor si Stoica).
  • +1 (1 vot)    
    Numai minciuni (Miercuri, 7 martie 2012, 13:15)

    stan liliana [anonim]

    sunteti ridicoli domnilor de la bcr. in primul rand mintiti cu o nerusinare demna de o cauza mai buna.probabil ati mintit atat de mult incat a devenit a doua natura a dvs si credeti propriile minciuni. nu exista o majoritate "covarsitoare" de decizii favorabile dvs. lucrul ascesta va fi demostrat cu date concrete in zilele urmatoare. noi va combatem cu INFORMATII DOCUMENTATE. incercati si adevarul, pentru a mai varia putin. nu este adevar ca ati "ajutat" familii prin restructurari. din contra, sunteti de o rea vointa incredibila. i-ati "ajutat" doar pe cei care putea sa refinananteze si veneau cu scrisoare de refinantare. atat. apoi, dvs nu cititi ce urmeaza sa declarati in presa??!! pe de o parte judecatorul a confirmat legitimitatea dobanzii ?! dar pe de alta parte opinia!!!! judecatorului cu privire la ilegalitatea comisioanelor va nemultumeste. no comment, ar fi de prisos. sper sa se trezeasca si sa ia atitudine cat ai multi dintre cei pe care i-ati inselat, si nu sunt doar vorbe mari. ati urmarit profit maxim calcand pe cadavre. treziti-va oameni buni, luati atitudine, luatia-va viata in propriile maini! doar asa avem o sansa in aceasta tara. niciodata nu este prea tarziu !
  • 0 (0 voturi)    
    Intrebare (retorica?) (Miercuri, 7 martie 2012, 22:32)

    comentator [anonim]

    Oare de ce multi oameni au ales creditul cu dobanda legata de dobanda de referinta interna a bancii si au refuzat sa aleaga un credit legat de Euribor sau Libor? Ca doar era in oferta bancilor inca din 2005 - 2006! Unii au ales chiar creditul in franci elvetieni! Iar acum vor scaderea dobanzii sub cea la depozite?! E nedrept fata de depunatori...
    • 0 (0 voturi)    
      raspuns intrebare retorica (Joi, 8 martie 2012, 15:39)

      liliana [anonim] i-a raspuns lui comentator

      desi retorica, intrebarea dvs are un raspuns: dvs traiti intr-o lume ideala, daca sincer credeti ca acesti oameni nu au fost inselati cu buna stiinta. in momentul in care luau creditul, erau "incadrati" la o anumita oferta." oferta" dura un an si stipula faptul ca dobanda era fixa dupa acest an de zile. mentionez ca se incadrau la limita la dobanda fixa. dupa un an, dobanda crestea cu 50% sau mai mult. A fost o inselatorie de mari proportii: contracte in care nu este stipulata dobanda si valoarea ei, un prag maxim - daca este o dobanda interna a bancii- asa cum prevede legea etc. grafice de rambursare pe 30 de ani cu dobanda bat-o vina despre care am vb mai sus, ofiter de credit care afirma sus si tare ca dupa primul an dobanda iti aduce la rata 1 sau 2 euro in plus in cel mai rau caz si asa mai departe. De ce au trebui sa faca aceste contracte atat de neclare, totul invaluit in ceata, valoarea dobanzii un mister (chiar si pentru oamenii lor), de modul de calcul ce sa mai spun...si asa mai departe. Nu cumva este inselaciune, practica comerciala incorecta, abuz ? sunt atat de multe de spus.....nu e loc aici din pacate. justitia, sa speram ca isi va face treaba. daca nu, pana in panzele albe. asa sa ne ajute bunul Dumnezeu
  • 0 (0 voturi)    
    Uitati cum arata un astfel de contract (Duminică, 11 martie 2012, 14:59)

    seug72 [anonim]

    Ma aflu printre cei "300" si v-a spun ca, cuvintele pot fi aranjate si expimate in asa fel incat sa para ca banca de fapt, ne-a facut un bine, ... si nu adevarul, insa faptele nu pot fi niciodata "contrafacute"; va invit sa vedeti cum arata contractul meu, cum aplica banca ceea ce se prevede in contract, si parerea unui judecator:
    cautati pe youtube: seug72


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by