Incepand de marti, transportatorii de pasageri judeteni si interjudeteni vor opri activitatile in toata tara
"In ceea ce priveste deblocarea problemelor existente in transportul judetean singura solutie este la indemana Ministerului Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice care trebuie sa stabileasca in comun cu Ministerul Transporturilor aplicarea legislatiei europene in materie respectiv Reg. CE 1370/2007 pentru care Romania risca sa intre si in infrigement.
In cazul curselor interjudetene, Domnul Ministrul Fenechiu a incercat deblocarea situatiei prin reintrarea in calendarul atribuirii insa, vineri 08.02.2013, dupa doar o ora de la publicarea programului de transport interjudetean , acesta a fost retras de Autoritatea Rutiera Romana-ARR de pe site-ul propriu cu toate ca ne aflam in perioada de corectare a acestuia", se mai arata in comunicat.
Potrivit aceluiasi document, interesele unor angajati ARR depasesc deciziile Ministrului, fiind a treia oara in ultimele 30 de zile cand se afiseaza un program de transport ce denatureaza piata concurentiala de transport prin acte grave de coruptie.
Confederatia Nationala Rutiera solicita institutiilor abilitate sa verifice modul in care se intocmeste programul de transport interjudetean si persoanele ce se fac responsabile de gestionarea acestuia.
Totodata CNR insista ca din partea Guvernului Romaniei sa fie promovata in regim de urgenta Ordonanta privind modificarea OG 27/2010 ce a fost dezbatuta in toamna anului trecut in comisiile de dialog social din cadrul MTI.

VIDEO Autostrada la care se lucrează de peste șase ani / „Ritmul de lucru este descurajant. Perspectiva să se circule în 2021, tot mai puțin probabilă”
Guvernul cu o singură femeie ministru a numit doar patru femei în funcția de prefect
11 lucruri pe care poate nu le știai despre femeile românce
Sir Alex Ferguson, frica de singurătate, mintea care-ți joacă feste și întrebarea firească: "Ce se întâmplă atunci când mori?"
FOTOGALERIE Lacul Plumbuita din Sectorul 2 este sufocat de gunoaie / Cum se plimbă locuitorii din Colentina într-un parc plin de deșeuri
lasand acest aspect la o parte, nu putem sa nu vedem cum transporturile (hai sa zicem inter-judetene) se desfasoare in conditii mizerabile !
In loc de autocare cu aer conditionat,
exista niste microbuze infecte - nespalate - cu aerul conditionat oprit sau incalzirea oprita, cu locuri care nu iti incap genunchii, cu loc de bagaje total insuficient, cu o coada tipic romaneasca la inceputul microbuzului,
cat despre rezervare sunt facute la nivel de amatori si cu bataie de joc
in tarile U15 exista doar autocare mari (20 locuri in sus) pana si la drumurile de pana in 100km (asa numite la noi judetene) si cu preturi mai mici chiar decat cele din Romania.
nu exista aberatia de maxi-taxi de 8+1 locuri
Banuiesc ca nu e un caz singular.