S-a angajat la Credit Europe Bank Romania ca ofiter de cont in cadrul unei sucursale, dupa care in 2005 a preluat pozitia de analist de cercetare in cadrul directiei de trezorerie a aceleiasi banci. In 2007 s-a mutat la Banca Comerciala Romana, ca analist in departamentul de cercetare si strategie - ultima functie detinuta inainte de a se alatura Volksbank Romania. Momentan ea se afla intr-un concediu in SUA, urmand ca la intoarcere sa opteze pentru noul job, tot in sistemul bancar.
Volksbank Romania a avut pierderi de 170 de milioane de euro in 2012, mai mari decat asteptarile, se arata in raportul grupului-mama. Acestea au fost cauzate de cresterea provizioanelor de risc, datorita scaderii valorilor mobiliare si a evolutiei mai modeste decat asteptarile in privinta incasarilor din vanzarile imobiliare, in special in domeniul imobilelor comerciale. La finalul anului trecut, banca avea o solvabilitate “confortabila”, de 15,6%, peste media sistemului bancar, de 14%.
In conditiile unui climat economic stabil, cele mai importante obiective ale Volksbank Romania in 2013 vor fi reducerea pierderilor, mentinerea indicatorului de solvabilitate la un nivel rezonabil si continuarea eforturilor de schimbare a bancii. In acest scop, banca a initiat o serie de proiecte menite sa ofere clientilor persoane fizice si IMM o gama completa de servicii, la un nivel competitiv si intr-un mediu IT stabil, se mai arata in raportul bancii austriece.
Volksbank AG detine, prin intermediul unui vehicul special creat, VBI Beteiligungs GmbH. 51% din actiunile Volksbank Romania, restul fiind impartite intre DZ Bank / WGZ Bank si Banque Populaire Caisse d’Epargne, fiecare cu cate 24,5% din actiuni. Controlul bancii romanesti este insa realizat in comun de catre cei trei actionari principali, conform unei intelegeri dintre acestia, acesta fiind motivul pentru care in prezent la conducerea Volksbank Romania se afla un reprezentant al bancii franceze BPCE, Benoit Catel.
front office - refers to the front part of the company, visible for the clients and in direct contact with them, such as the marketing, user support, or after-sales service teams.
pare ca da.
care ar fi relevanta ?
de fiecare data tragea pe langa....
din nefericire pentru ea, a ajuns in Volksbank tocmai cand se terminase Golden Age-ul.
sa stai 5 ani intr-o banca cu rezultate dezastruoase denota incapatanare, incrancenare si naivitate.
si calitati de analist.
In alta ordine de idei, eu n-as avea nevoie de un manager performant la atenuarea pierderilor! Eu as angaja un manager care sa previna pierderile!!!
Pierderile in banking se produc pe un singur "fond": acela al incompetentei.
O femeie cu capul pe umeri, comentariile ei s-au dovedit a fi juste, clare si verificabile.
Si in plus, o femeie frumoasa :)
Ce mare brânză e asta cu economist şef, parcă o fi cel puţin un şef al FED.
Maine poimâine o sa ne spuneţi ça femeia de serviciu shef de la cutare banca pleacă in căutarea de noi provocari
din patul cui da concurs pentru job?
sa auzim de bine!