Ernst & Young devine EY dupa ce a trecut printr-un proces de rebranding la nivel global, prin care compania si-a redefinit numele, logo-ul si tagline-ul. Aceasta redefinire a identitatii vizuale vine sa reflecte noua strategie a companiei, Vision 2020.

„EY isi doreste sa construiasca impreuna cu angajatii si partenerii sai un mediu de afaceri bazat pe incredere, sustenabilitate si leadership. De aceea, pentru noi este important sa livram servicii de cea mai buna calitate si sa contribuim la reconstruirea increderii in pietele de capital si in economiile din intreaga lume. La EY formam o generatie de lideri de business, care aduc rezultate sustenabile in societate. Astfel, dorim sa construim o lume mai eficienta, responsabila si colaborativa, atat pentru cei 167.000 de angajati EY, cat si pentru clientii si comunitatile pentru care lucram in intreaga lume”, explica Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY Romania.

In Romania, rebranding-ul este insotit de mutarea in noul sediu din Bucharest Tower Center, unde compania va ocupa cele 5 dintre etajele superioare ale cladirii, intre etajele 17 si 22. Noul sediu a fost special amenajat pentru a face posibila implementarea unui concept inovativ de lucru si folosire a spatiului, care stimuleaza colaborarea, flexibilitatea si folosirea responsabila a resurselor.

Conceptul, numit Workplace of the Future, va fi implementat gradual de EY in intreaga lume – in prezent, acesta este operational in S.U.A. si in cateva piete majore din lume. Romania este prima tara din Europa Centrala si de Sud-Est unde compania aplica acest nou mod de a utiliza spatiul de lucru.

Noul birou EY din Bucuresti va include statii mobile de lucru pentru acomodarea angajatilor cu program flexibil, spatii informale de meeting si solutii IT pentru stimularea colaborarii si conectivitatii intre echipele din Romania, angajatii care calatoresc in afara biroului si cei aflati la distanta in alte tari.

Pe masura ce generatia Y, a celor care au fost educati in anii 2000 si care au evoluat intr-un mediu cu schimbari culturale foarte rapide, castiga o pondere tot mai mare in numarul angajatilor companiei, EY inregistrand acum o medie de varsta de 30 de ani in Romania, incercam sa venim in intampinarea nevoilor si asteptarilor acesteia, privind flexibilitatea timpului si spatiului de lucru, privind colaborarea si interactiunea virtuala.

De asemenea, politicile interne si instrumentele logistice ale companiei au fost redefinite pentru a inlocui arhivele si materialele fizice cu cele virtuale, optimizand astfel utilizarea spatiului fizic. Toate aceste masuri vor contribui la cresterea performantei echipelor, dar si cea la nivel individual. Sunt schimbari fundamentale in modul de lucru, care vin sa raspunda stilului cu totul diferit in care comunicam si schimbam informatii astazi.

EY dispune la nivel global de 167,000 de angajati in 700 de birouri din 140 de tari si venituri de aproximativ 24,4 miliarde de dolari in anul fiscal incheiat la 30 iunie 2012