Raiffeisen Bank a inaugurat vineri Centrul Operational Brasov, unde lucreaza 600 de angajati
"Deschiderea Centrului Operational Brasov a fost o decizie strategica a bancii. Ne-am propus sa eficientizam costurile si in acelasi timp sa simplificam procesele operationale. Am analizat mai multe posibile locatii si am ales Brasovul in primul rand datorita calitatii fortei de munca, dar si a localizarii geografice. Esential a fost sa facem acest transfer treptat, in asa fel incat indicatorii de calitate pe care ii monitorizam strict sa se mentina cel putin la acelasi nivel", a declarat Carl Rossey, Vicepresedinte Operatiuni si IT.
"Centrul Operational Brasov este unul dintre cele mai importante proiecte ale echipei Raiffeisen Bank in ultimii ani si sunt bucuros ca este unul de succes. A fost un efort sustinut timp de 18 luni al echipei de proiect, dar si al colegilor care au asigurat transferul de cunostinte, al celor din IT. De asemenea am acordat cea mai mare atentie procesului de recrutare, pentru ca oamenii pe care i-am ales sunt factorul numarul 1 de succes. In acest proiect succesul inseamna sa fim mai eficienti si in acelasi timp sa furnizam clientilor servicii de o calitate imbunatatita. Un asemenea proces nu este niciodata finalizat si am creat o intreaga infrastructura care sa ne permita imbunatatirea continua", a spus Steven van Groningen, Presedinte &CEO Raiffeisen Bank
Proiectul de dezvoltare a Centrului Operational Brasov a fost demarat la inceputul anului 2012, amenajarea celor 3500 m2 ca spatii de birouri, sali de intalniri, de training, de relaxare si de servicii s-a facut foarte repede, la 1 septembrie fiind inaugurat corpul B al Centrului. Din acel moment dimensiunea echipelor de la Brasov, precum si activitatile relocate au crescut rapid. Acum, aici lucreaza aproape 600 de oameni in cele patru departamente ale centrului. O parte dintre angajati au fost relocati din sediul central din Bucuresti (6%), iar restul au fost angajati direct in Brasov. Efortul infiintarii si mutarii activitatilor in Centrul Operational a fost unul mare atat din punct de vedere al recrutarii - peste 8500 CV-uri primite si peste 2000 de interviuri de angajare - , cat si din punct de vedere logistic si IT pentru pregatirea celor aproape 600 posturi de lucru.
"Clientii Raiffeisen Bank nu au fost deloc afectati de relocarea activitatilor din Bucuresti in Brasov si acesta a fost unul dintre obiectivele principale. Pe de alta parte, acesta mutare ne-a permis sa reevaluam procese, sa simplificam si sa standardizam activitatile care s-au relocat la Brasov. Acest lucru inseamna pe termen lung costuri mai mici pentru banca si cresterea eficientei pe angajat", a adaugat Carl Rossey.
Raiffeisen Bank investeste continuu in managementul performantei si in dezvoltarea angajatilor sai. O treime din cei aproximativ 5.800 angajati din toata tara au varsta pana in 30 ani (varsta medie este de 36 ani). Banca a dezvoltat o serie de programe de instruire destinate tinerilor: stagii de practica, programul Raiffeisen Trainee, programe de training etc. Aproximativ o treime din cei 600 angajati ai Centrului Operational Brasov sunt studenti sau masteranzi, angajati full-time sau part time. Pentru fiecare pozitie si fiecare angajat exista o schema de promovare, o harta de cariera si de asemenea, programe de instruire specifice postului.

Guvernul cu o singură femeie ministru a numit doar patru femei în funcția de prefect
11 lucruri pe care poate nu le știai despre femeile românce
Sir Alex Ferguson, frica de singurătate, mintea care-ți joacă feste și întrebarea firească: "Ce se întâmplă atunci când mori?"
Cum am renunțat la viața de ONG-ist boem care credea că Bucureștiul se salvează prin povești. Interviu cu Edmond Niculușcă, primul om pe care Nicușor Dan l-a angajat când a venit la Primărie
Povestea tinerei din Bacău care ține spectacole de stand-up comedy în Europa în patru limbi diferite și l-a făcut pe Seinfeld să râdă
Bai, cand terminati cu mutatul ca am nevoie sa retrag niste bani si parca n-as vrea sa dau commission aiurea la alta banca.