Identitatea vizuala a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala a fost creata de prestatorul SC Gavrila si Asociatii SRL. In cadrul aceluiasi contract incheiat cu SC Gavrila si Asociatii SRL, site-ul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala a fost redesenat. Pretul contractului este de 28.798,90 lei la care se adauga 6.911,74 lei reprezentand TVA, au precizat oficialii institutiei intr-un comunicat difuzat vineri.

anafFoto: Hotnews

Agentia Nationala de Administrare Fiscala in calitate de Beneficiar implementeaza proiectul "Dezvoltarea unui parteneriat viabil intre Agentia Nationala de Administrare Fiscala si beneficiarii directi ai serviciilor furnizate de aceasta - premisa a eficientizarii sistemului de colectare a veniturilor publice" cod SMIS 31224, proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational "Dezvoltarea Capacitatii Administrative" (PODCA 2007-2013), la nivelul Axei prioritare 1 ¬ Imbunatatiri de structura si proces ale managementului ciclului de politici publice, Domeniul major de interventie 1.2 ¬ Cresterea responsabilizarii administratiei publice.

Principalele activitati ale proiectului presupun:

  •  analiza componentei relationale contribuabil - administratie fiscala pe baza unei ample cercetari sociologice incluzand realizarea a 120 de interviuri semistructurate cu contribuabili din toate categoriile, sondaj in randul contribuabililor pe un esantion reprezentativ la nivel teritorial si al obiectului de activitate de 13.000 subiecti, sondaj in randul functionarilor A.N.A.F. din sectorul front-office pe un esantion reprezentativ de 1.500 de subiecti, 7 focus-grupuri cu contribuabili, reprezentanti ai partenerilor sociali si ai societatii civile;
  • constientizarea si educarea fiscala a contribuabililor prin derularea unei ample campanii media incluzand difuzarea unor spoturi video pe canalele de televiziune, difuzarea unor spoturi audio pe posturile de radio, campanii directe, publicitate outdoor;
  • construirea unui mecanism decizional consultativ A.N.A.F. - contribuabili, urmand sa se desfasoare o consultare pilot cu modulul participativ selectat din randul contribuabililor, precum si crearea unei proceduri privind derularea consultarilor publice;
  • instruirea unui numar de 188 de functionari publici in domeniul comunicarii externe, al comunicarii de criza si al relatiilor publice;
  • crearea unui manual de identitate vizuala a A.N.A.F., inclusiv modificarea siglei si redesenarea site-ului A.N.A.F. si al site-urilor structurilor subordonate.

Valoarea totala eligibila a proiectului (fara TVA) este de 7.090.815,63 din care:

- 6.027.193.54 lei - valoare eligibila nerambursabila din Fondul Social European;

- 1.063.622,39 lei - cofinantarea eligibila a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, in calitate de beneficiar.

Proiectul se desfasoara pe o perioada de 34 luni.

Prin implementarea proiectului se are in vedere obtinerea urmatoarelor rezultate: 5 rapoarte de analiza si de interpretare cantitativa si calitativa de date statistice, un manual de identitate vizuala ce va contribui la "rebranding-ul" institutional prin reconfigurarea siglei institutiei, un concept de portal pentru A.N.A.F, dezvoltarea unei campanii de constientizare si educare fiscala a contribuabililor (media, directa, outdoor), o consultare publica pilot, elaborarea de proceduri de comunicare in vederea eficientizarii relatiei cu contribuabilii, precum si instruirea unor functionari publici in gestionarea unei campanii media si tehnici de comunicare.

Proiectul vizeaza atingerea obiectivului Axei prioritare privind imbunatatirile de structura si proces ale managementului ciclului de politici publice, prin crearea conditiilor pentru intarirea responsabilitatii administratiei fiscale, ca parte a administratiei publice, in raport cu cetatenii.