Circa 25.000 de clienti au acceptat oferta de rate reduse a Bancii Comerciale Romane (BCR) desfasurata pe parcursul ultimelor 3 luni ale anului 2015, au transmis luni oficialii BCR in cadrul unei conferinte de presa. "Scade Rata" a fost cea mai mare campanie de loializare derulata recent in mediul bancar romanesc, mai spun acestia. "Dupa trei luni, pot afirma ca a fost cea mai mare campanie de reducere a costurilor creditelor din 2015, in Romania. Am reusit sa le oferim clientilor nostri cea mai concreta solutie, aliniata la conditiile economice existente", a declarat Dana Demetrian, Vicepresedinte Retail&Private Banking, BCR.

Dana Dima, vicepreședinte BCRFoto: Hotnews
  • Clientii care au acceptat oferta BCR si-au redus cu 25%, in medie, valoarea ratei, ce cea mai mare reducere a unei rate lunare fiind de 1100 euro.
  • 12.500 euro este valoarea economisita, in medie, de clientii Scade Rata pe perioada creditului ramasa, iar valoarea medie a unui credit la nivel national este de 26.500 euro

" Avem 25.000 de clienti care au acceptat oferta BCR si beneficiaza deja de credite cu dobanda ajustata, si acest lucru a fost foarte apreciat de catre acestia. Ceea ce a facut diferenta au fost intalnirile si discutiile individuale cu fiecare client, fapt care ne-a permis sa intelegem necesitatile fiecaruia si sa putem oferi solutia potrivita", a mai spus Demetrian, Vicepresedinte Retail&Private Banking, BCR.

"Programul de reducere a costurilor creditelor va continua deoarece este parte integranta din strategia de dezvoltare a BCR bazata pe construirea unei relatii de incredere, pe termen lung, cu clientii nostri", a incheiat Dana Demetrian.