La sfarsitul anului 2007, mai multe mari companii occidentale de asigurari si banci au anuntat ca toate companiile rusesti cumparate isi vor schimba denumirea. Zurich Financial Services a anuntat ca grupul de asigurari Nasta, achizitionat in februarie 2007, va lucra sub numele de „Zurich Retail”. Raiffeisen a schimbat inscriptia bancii Impeksbank in Unikredit, iar Ekstrobank, ai carui proprietari sunt acum spaniolii de la Santander, se va transforma in Santander.

Nu toate bancile sunt dispuse la asemenea modificari radicale; grupul bancar belgian KBC inca nu s-a decis cum sa procedeze cu numele bancii Absolut, recent achizitionata, iar compania scandinava Nordea - cu Orgreksbank.

Allianz a considerat oportun sa pastreze marca Rosno si Progress-garant, adaugand doar indicatii vizand apartenenta grupului. Cumparand o banca locala, un grup financiar international se straduieste sa o aduca sub umbrela lui, comenteaza Vedomosti, citand estimarile expertilor. Lucru valabil insa doar bancile mari, a caror denumire este cunoscuta si apreciata in Rusia.

Cele nou intrate pe aceasta piata prefera, pentru moment, sa pastreze numele consacrate, pentru a nu-si pierde clientii. Cu timpul insa, spun specialistii, si acestea renunta la numele initiale ale companiilor cumparate.