Seful Protectiei Consumatorilor: Circa 40-50 de romani ne sesizeaza zilnic, nemultumiti de relatia cu institutiile financiar-bancare si nebancare
In acelasi scop, ANPC va pune la dispozitia cetatenilor, pana la jumatatea anului viitor, un site specializat care va publica si monitoriza zilnic comisioanele tuturor bancilor, a anuntat Bogdan Pandelica: "Conform unui alt act normativ, este vorba de ordonanta privind comparabilitatea comisioanelor, intr-un termen de pana la sase luni de zile din momentul in care isi va face efectele aceasta ordonanta, Autoritatea va avea un site specializat care va publica in fiecare zi si va monitoriza comisioanele tuturor bancilor, astfel incat consumatorul sa ia cea mai buna decizie, cu cea mai buna oferta."

Cum se apără ANRE și cum fuge de responsabilitate în scandalul liberalizării pieței energiei: Consumatorii au fost informați, iar obligarea furnizorilor să vândă la preț mic este ilegală
Poluarea de weekend din București: Agenția de Mediu dă vina pe trafic și condițiile atmosferice, activiștii de mediu indică arderi de deșeuri și încălzirea rezidențială / În rest, tăcere
INTERVIU Cum se simte scăderea numărului de îmbolnăviri în spitalele COVID: Numărul de pacienți este mai mic, dar vin mulți cu forme severe / Pericolul foarte mare este noua tulpină
VIDEO Gheorghiță: Începând cu 28 ianuarie se reprogramează cu 10 zile toate persoanele din categoria personalului esențial pentru doza 1, pentru a nu afecta rapelul și vaccinarea celor peste 65 de ani și a bolnavilor cronici
Parenting pe timp de pandemie - cum au supraviețuit părinții lunilor de școală online
Nu va folosi la absolut nimic.
Problema nu ar fi comisioane ascunse, ci ca romanii nu stiu sa le interpreteze, nu au habar de propriile lor interese. Si din acest pdv nici mama ordonenantei nu le va fi de folos, pentru ca inca nu s-a dat o lege sa te faca responsabil de propriile decizii.
Romanii sunt educati sa fie iresponsabili si ca statul sa aiba grija de ei. Infantili pana la pensie si dupa, victime sigure ale corporatiilor si bancilor, romanii ar trebui in primul rand sa invete sa-si poarte singuri de grija.
Nu stiu unde se doreste sa se ajunga.
este următoarea:
- 42,8% la produse alimentare,
- 28,9% la produse nealimentare,
- 14% servicii nealimentare,
- 7,7% servicii alimentare,
- 1,0% servicii financiare,
- 5,6% alte segmente.
Mai spuneau ca au facut
98.653 acțiuni de control cu privire la conformitatea şi securitatea produselor şi serviciilor şi modul de respectare a intereselor economice ale consumatorilor.
Structura acţiunilor de control a fost:
- 36,6% produse alimentare;
_ 30% produse nealimentare;
- 17,7% servicii nealimentare;
- 8,4% servicii alimentare;
- 2,8% servicii financiare;
- 4,5% alte segmente.
Total petitii 2016 - 100.030 din care 10.476 servicii financiare.
din total petitii solutionate 92.601 , respectiv - cam 20% au fost intemeiate, si cam tot 20% revolvate pe cale amiabila.
La fel ca aia de stau la coada pe Valea Prahovei: se plang de aglomeratie, dar se baga si contribuie la ea in fiecare weekend.
"Organizat în perioada 15.06 – 15.09.2016, Comandamentul şi-a concentrat atenţia asupra nemulţumirilor
turiştilor aflaţi în vacanţă...
ANPC a desfăşurat pe litoral 1.413 acţiuni de control, pentru deficienţele constatate aplicând
- 854 sancțiuni contravenţionale constând în 507 de amenzi contravenţionale
în valoare de - va rog respirati adanca -
1.837.800 lei
şi 347 de avertismente.
Pentru actiunile intreprinse la nivelul serviciilor financiare pentru intregul an 2016
- au fost încheiate 249 Procese Verbale de Constatare a Contravenției,
- cu amenzi în valoare totală de 1.743.000 lei.
raman la ideea ca pe litoralul romanesc sunt foarte multe probleme si ca serviciile sunt atat de proaste si de aceea din ce in ce mai multi romani, care isi permit, pleaca in afara tarii pentru sejurul de vara, pe un alt litoral...
Deci in judetul Constanta timp de 3 luni de zile avem probleme cu mult mai mari decat cele din alte sectoare...
Ca sa vezi:
unde dai si unde crapa!
ceea ce conteaza este produsul si/sau serviciul oferit consumatorului - deci nu reclamatiile si numarul lor sunt relevante ci cred ca mai degraba prevenirea unei posibile reclamatii - aici mai este mult pana departe -
dupe cum spuneam si mai sus 20% din petitii au fost rezolvate pe cale amiabila - asa ca se poate si altfel..