Unitățile CEC Bank din țară vor fi dotate cu stații de plată care vor prelua o parte dintre atribuțiile casierilor, în urma încheierii unui parteneriat cu o firmă românească de profil. În prima etapă vor fi instalate 382 de asemenea stații, clienții băncii vor putea efectua pe loc reîncărcarea electronică a cartelelor de telefon mobil, plata unor facturi, rate sau alte servicii. "O preocupare majoră a CEC Bank o reprezintă adaptarea activitatii la cerințele tehnice și organizatorice impuse de competiția pe linia digitalizării. Prin parteneriatul cu SelfPay, banca noastră face un nou pas în această direcție și își automatizează casieriile, oferind clientilor posibilitatea de a efectua platile intr-un mod simplu si rapid", a declarat Radu Gratian Ghetea, Presedinte - Director General CEC Bank.

Radu GheteaFoto: Bety Blagu / HotNews.ro

Inițiativa CEC Bank nu este o premieră în piață, dar trebuie notat efortul făcut de fosta Casă de Economii și Consemnațiuni pentru a se integra într-un peisaj bancar tot mai digitalizat.

"Parteneriatul incheiat cu CEC Bank face parte din strategia de dezvoltare pe termen mediu si lung a SelfPay. In mod obisnuit, bancile din Romania fac investitii masive in automatizarea proceselor, instaland, printre altele, robotei sub diverse denumiri si forme care preiau atributiile casieriilor. CEC Bank a ales sa automatizeze casieriile folosind cea mai buna tehnologie self-service de pe piata, printr-un parteneriat cu SelfPay. Astfel, celor deja peste 3.000 de statii de plata SelfPay de pe teritoriul intregii tari se vor adauga si statiile de plata CEC Bank, la care clientii bancii vor putea efectua cu usurinta platile obisnuite intr-o maniera cu adevarat simpla si rapida", a declarat Adrian Badea, CEO al SelfPay.

Primele statii de plata sunt deja instalate si disponibile in reteaua CEC Bank din Bucuresti, urmand ca procesul de extindere sa continue rapid la nivel national. CEC Bank dispune de cea mai extinsa retea teritoriala, ce include 1.022 unitati, din care 480 sunt situate in mediul rural.

Statiile de plata SelfPay aduna intr-un singur loc platile de facturi si achizitionarea de servicii, toate acestea prin doar cateva atingeri de ecran. Indiferent de metoda de plata, clientii SelfPay au acces 24/7 la tehnologie moderna si servicii de cea mai buna calitate. Reteaua SelfPay cuprinde in prezent 3.000 de statii de plata, amplasate in peste 750 de localitati din tara, iar la finalul anului 2018 va ajunge la 4.000, in crestere cu 38% fata de anul 2017.

Compania pune la dispozitia clientilor mai mult de 100 de servicii, printre care se numara: plati facturi, rovinieta, rate credit, plati intretinere, reincarcare eletronica, plati online, e-money, donatii, bilete de tren si bilete la spectacole.