Catedrala Mântuirii Neamului primește încă 115,5 milioane de lei de la buget / Ministrul Finanțelor, după ce anul trecut susținea impozitarea bisericii: Eu cred că este normal și de bun simț să alocăm bani pentru ca în noiembrie să fie prima slujbă

de CP     HotNews.ro
Marţi, 7 august 2018, 16:46 Economie | Finanţe & Bănci


Catedrala Mantuirii Neamului
Foto: USER UPLOADED
Secretariatul General al Guvernului va fi primi, în urma rectificării bugetare, 115,5 milioane de lei pentru Catedrala Mântuirii Neamului, potrivit unui comunicat al Ministerului Finanțelor. Eugen Teodorovici, ministrul finanțelor, susține că "este normal, logic, de bun simț și legal" să fie alocați bani pentru catedrală, pentru ca în luna noiembrie să aibă loc prima slujbă. Același ministru susținea în luna iulie 2017 că biserica ar trebui impozitată și cerea reprezentanţilor BOR să ajungă în secolul 21. Catedrala se construiește în mare parte cu bani publici. De altfel, chiar recent, s-au dat alte 10 milioane lei de la bugetul Primăriei Capitalei, pe lângă cele 15 milioane alocate deja.

"Eu cred că este normal, logic, de bun simț și legal ca pentru un contract aflat în derulare care are nevoie de plăți și pentru a respecta ceea ce s-a angajat cu partea de constructori și pentru un obiectiv atât de important pentru întreaga noastră țară această Catedrală, să alocăm bani pentru ca în luna noiembrie să fie prima slujbă, cum s-a promis de către Patriarhie, a acestui nou lăcaș de cult, într-un an Centenar și așa mai departe. Este o abordare logică corectă. Și în 2015 când era ministru de finanțe, al rectificarea din vară am alocat o sumă de 25 de milioane lei pentru lăcașul de cult Catedrala Neamului", a declarat marți Eugen Teodorovici pentru Digi24.

Din 2011 când a început construcția, s-au alocat aproape în fiecare an bani de la bugetul de stat pentru catedrală. Excepție a făcut anul 2016, dar atunci s-au dat sume importante de bani de la bugetele primăriei capitalei și a celor de sector. În 2011, s-au alocat de la bugetul de stat 10 milioane de lei, în 2012 - 19 milioane de lei, în 2013 - 24 milioane de lei, în 2014 - 47 milioane de lei, în 2015 - 25 de milioane de lei, iar în 2017 circa 25 de milioane de lei. Sume importante au fost alocate de-a lungul anilor și de la bugetele locale. Doar în 2017, de la bugetul primăriei capitalei s-au dat pentru catedrală 19,5 milioane. Tot anul trecut, Primăria sectorului 1 a alocat 20 milioane lei, iar Primaria sectorului 5 a alocat si ea 9 milioane lei pentru catedrală.

Ministrul finanțelor consideră acum că este normal ca 115,5 milioane de lei de la buget să fie folosiți pentru construirea cadedrelei. În urmă cu doar un an se declara susținător al impozitării bisericii. "Biserica trebuie să înţeleagă şi să aleagă. Trăim în secolul XXI. Este nevoie de bani, de foarte mulţi bani. Sunt subiecte pe care biserica probabil nu le îndrăgeşte, dar trebuie să găsim un compromis. E o discuţie pe care am început-o în 2015 cu Patriarhul, nu într-un mod direct, dar am lăsat să se înţeleagă că undeva, cândva, într-un viitor foarte apropiat trebuie să discutăm despre acest subiect. Putem să găsim o formulă pe care şi Biserica să o accepte, şi populaţia să o primească foarte bine şi anume: trebuie să vedem care sunt acele activităţi cu caracter economic care pot fi impozitate", declara în urmă cu un an Teodorovici. Atunci era consilierul fostului premier Mihai Tudose. La o zi după declarație a fost eliberat din funcție.


Citeste mai multe despre   










7049 vizualizari

  • +57 (65 voturi)    
    He he (Marţi, 7 august 2018, 16:51)

    clencix [utilizator]

    Vai, ce om cucernic, de bun simț, normal că o face dezinteresat, pentru iertarea păcatelor partidului. Și mai bine era dacă o făcea cu banii lui, nu ai statului.
    • +31 (31 voturi)    
      Bani (Marţi, 7 august 2018, 17:21)

      florinos [utilizator] i-a raspuns lui clencix

      Se vor apuca de autostrăzi după ce se termina Catedrala ?
      Va construi Guvernul PSD primii metri de autostrada in regiunea Moldova ?
      • -7 (31 voturi)    
        De ce Moldova!? (Marţi, 7 august 2018, 20:07)

        prec [utilizator] i-a raspuns lui florinos

        De ce în Moldova? Voi sunteți credincioși, ce vă mai trebuie autostrăzi sau șosele? Voi, în loc de irigații, puneți popii să cheme ploaia.
        • +4 (12 voturi)    
          Si tu pe Mama Homida o pui (Marţi, 7 august 2018, 22:17)

          Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui prec

          Sa iti gaceasca cand vine ploaia
      • +10 (12 voturi)    
        E sarcina prea mare pentru psd (Marţi, 7 august 2018, 21:35)

        clencix [utilizator] i-a raspuns lui florinos

        Mai bine sa se înceapă cu primii centimetri, sa o ia cu binișorul, sa vadă dacă se poate, și apoi sa se gândească la metri, cu kilometrii le trebuie ajutoare europene cu niște comisioane substanțiale sau închirieri pe încă 100 de ani făcute cu firmele private agreate de partidul lor.
        • +4 (6 voturi)    
          O sa vedem, os a discutam (Miercuri, 8 august 2018, 10:57)

          ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui clencix

          sigur, se va stabili, nu poti sa faci asa ceva repede, nu iese bine, trebuie gandit, vazut.

          A declarant fiul de militian, fost vanzator de spirturi, la Antena 3.

          Posibil, nu zic sa nu fie, sa chemam specialisti din est. De ce sariti asa ? Noi nu suntem partinitori, noi avem si bani si vointa, si specialistii nostri. De aceea ne trebuie si alte pareri, nu stiu, sa vedem, vom vedea, se va vedea, s-a discutat de catre colegii mei, avem texte in acest sens, se va lua o decizie.


          (urmeaza lacrimi de multumire, voci gatuite, aruncari cu confetti din bani - sorosisti, invitatii in delir ca dragnea sa fie pus pe cruce in locul lui Isus - iconic vorbind, samd)
      • +4 (6 voturi)    
        pe hartie (Miercuri, 8 august 2018, 8:53)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui florinos

        Romania deja e conectata la reteaua europeana de autostrazi si deja a inregistrat profituri nemasurate. D-aia mareste dragnea lefurile, pensiile speciale si pomenile in general. Ca o sa ...
      • +3 (5 voturi)    
        Desigur (Miercuri, 8 august 2018, 9:00)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui florinos

        insa doar pentru dusul la groapa.
    • +22 (34 voturi)    
      Catedrala... (Marţi, 7 august 2018, 19:49)

      Bibishor [utilizator] i-a raspuns lui clencix

      ...Neamului Prost. Tara arde si baba se piaptana.
    • +6 (8 voturi)    
      Regele Ludovic al XIV-lea (Miercuri, 8 august 2018, 8:25)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui clencix

      spunea "L'Etat c'est moi!". "Statul sunt eu."
      Ce si cine-l impiedica pe baronetul de Teleorman o data ajuns imparat sa de-a pomeni prin vistiernicul sau , dj teodorovici, catre prea veselul daniel, cu speranta ca o data terminata ctitoria, acesta ii va pune o vorba buna la Dumnezeu, sa-i fie iertate pacatele din tinerete (cand nu fura prea mult) si legalizate pacatele de la maturitate/batranete, cand a intrat in sacul cu bani din vistierii cnezatului, de nu i se mai vede nici varful mustatii?
    • +6 (8 voturi)    
      Cred ca preacuviosul Orlando (Miercuri, 8 august 2018, 9:02)

      fat.cat [utilizator] i-a raspuns lui clencix

      vrea sa se aseze si el la casa lui, in mod traditional, iar asta presupune un pic de lobby, ca Preafrricitul nu cununa orice amarastean. Incredibil cum le explodeaza credinta astora de la putere, prin fiecare por, fix la momentul oportun. Hai, sa fie primit.
  • +23 (47 voturi)    
    nu sunt de acord! (Marţi, 7 august 2018, 16:53)

    kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator]

    cu banii astia se puteau face multe lucruri utile!
    • +7 (17 voturi)    
      De frica cecetarii.... (Marţi, 7 august 2018, 22:23)

      contributor.bis [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      "Banii astia" au fost luati de la Cercetare (112 milioane lei de "taieri") pentru ca, în mintea "politicianului" român cercetare are o singura semnificatie : DNA.
      Sa speram ca "celalanta" cercetare, cea a DNA-ului sa aiba mai mult succes.
      • +2 (8 voturi)    
        Rectificare bugetara: (Marţi, 7 august 2018, 22:41)

        Altiro [utilizator] i-a raspuns lui contributor.bis

        Referendumul pentru redefinirea familiei va fi finanțat cu bani din Fondul de Rezervă bugetară, care va fi suplimentat cu 200 de milioane de lei ..
        • +2 (8 voturi)    
          ??? (Marţi, 7 august 2018, 23:52)

          contributor.bis [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

          Dumneata chiar ai înteles care este subiectu' acestui articol si ce am spus eu?
          Acesta este nivelu' celor ce vor redefinirea familiei?
          Dumnezeule, ai grija de România !
  • +35 (49 voturi)    
    catedrala saracirii neamului (Marţi, 7 august 2018, 16:53)

    I [utilizator]

    .
  • +23 (35 voturi)    
    logic si de bun simt (Marţi, 7 august 2018, 16:54)

    loveparade [utilizator]

    sa tai banii unei insitutii a statului(Presedintia) doar ca iti bate tie vantulprin freza dar e in regula sa dam bani la "contracte aflate in derulare".
    ba, da nu te doare burta de cat razi cand auzi?
    asta era ala cu care facea ponta reforme...
    _ _ _ _
    _ _ _!!!
    • 0 (0 voturi)    
      si (Miercuri, 8 august 2018, 16:34)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui loveparade

      Bun, cu presedintele ai ce ai, dar cu cercetarea? Ca si de acolo"s-au taiat"...
    • +1 (1 vot)    
      Rusia nu doreste (Joi, 9 august 2018, 9:05)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui loveparade

      decat ca tara asta sa se autodistruga, cu ajutor de la ei desigur.
  • +17 (21 voturi)    
    Bineinteles, slujba pentru buna incarcerare (Marţi, 7 august 2018, 16:59)

    scaraotchi [utilizator]

    a Hamsterului in ''lacasul'' cu nume sugestiv: Jilava...
  • +24 (32 voturi)    
    Normal si de bun simt (Marţi, 7 august 2018, 16:59)

    Bazil [utilizator]

    ar fi ca religia sa fie o afacere privata. Cine vrea religie, sa plateasca din buzunarul lui, nu din cel al statului.
    • +4 (16 voturi)    
      Ca în Canada (Marţi, 7 august 2018, 20:09)

      prec [utilizator] i-a raspuns lui Bazil

      Așa-i la ateii ăia din Canada. Popa are serviciu și biserica este un fel de hobby. Și uite-i pe ei unde sunt în comparație cu noi.
      • +15 (15 voturi)    
        O mica observatie, ca in rest ai dreptate (Marţi, 7 august 2018, 21:12)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui prec

        Canada nu e atee. Ba chiar exista o multime de religii, inclusiv ortodoxa si chiar biserici romanesti. Dar in rest asa e. Cine vrea plateste, cine nu, nu. Nu vad un dolar de la buget sau primarii. Ca iarasi bisericile romanesti mai primesc bani din tara, e alta poveste. Poate si altele la fel din cine stie ce tari. Dar NU de la bugetul Canadian.
      • 0 (8 voturi)    
        Habar nu ai ce vorbesti (Marţi, 7 august 2018, 22:18)

        Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui prec

        Sau de Canada
  • +18 (28 voturi)    
    mai simplu (Marţi, 7 august 2018, 17:02)

    Itsoc [utilizator]

    eu as propune sa se taie toti banii de la educatie si sanatate si sa se dea la catedrala vreme de 1-2 ani, sa se termine totul, sa puna acoperis de aur, sa-si faca popii heliport si parcare pe 18 niveluri si toate cele si dupa asta sa revina cu fonduri la sanatate si educatie pentru cine o mai trai prin romania.

    vai de viata romanilor....
    • +1 (1 vot)    
      Eu mă întreb altceva... (Joi, 9 august 2018, 16:10)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      Oare patriarhul României (am scris patriarh special cu literă mică) a mai recitit în ultimii ani evangheliile? Oare își mai amintește din când în când de învățăturile lui Isus? Căci ar dovedi că face acest lucru dacă le-ar spune celor care îi repartizează bani publici ca să termine catedrala falei lui că România are de astupat alte găuri în acest moment... Iată un motiv pentru care nu mă mai îndeamnă inima să merg la biserică... Se pare că eu și BOR-ul interpretăm diferit Noul Testament...
  • +12 (18 voturi)    
    prima slujba! (Marţi, 7 august 2018, 17:02)

    exilatul [utilizator]

    si eu cred că este normal, logic, de bun simț și legal ca poporul ala sa aiba unde sa si "spele" mentalitatea de imbecili si hoti...desi locul cel mai potrivit ar fi..in alta parte...
  • +25 (35 voturi)    
    25 de milioane de EURO (Marţi, 7 august 2018, 17:09)

    omezu [utilizator]

    E mai mult decat o bataie de joc la adresa celor care platesc taxe si impozite. Este sfidare! Iar in cazul celor 10.000 de bolnavi de cancer care sunt trimisi sa se trateze in alta parte pentru ca centrul de tratament din Galati intra in renovare putem vorbi de genocid! Ca sa nu mai zic de lipsa cronica de medicamente si echipamente din spitale!!
    25 de milioane de EURO!! 25!
    • +4 (6 voturi)    
      Las' ca pe PSD (Marţi, 7 august 2018, 21:38)

      JHolden [utilizator] i-a raspuns lui omezu

      nu i-au votat raelieni si ewocsii.
  • +32 (44 voturi)    
    doar atat? (Marţi, 7 august 2018, 17:09)

    sancho [utilizator]

    Abia astept sa ne "maintuiasca", cat mai repede...

    O sa fim mandri ca suntem romani.

    Mai ales bolnavii din spitale, mantuiti...
    Doctorii putini cu cearcane cat o punga de 1 leu - mantuiti
    Profesorii cu salarii micutze - mantuiti...
    Elevii cu scoli in proptele - mantuiti

    Batranii care nu au apa curenta in curte/case - mantuiti

    Sinistratii cu case luate de ape, mantuiti

    Ne-or ajuta si preotii sa *utem purceaua, ca sa refacem productia de porci - super-mantuiti...

    Slava tie, slava... slava tie!
    Amin!
    • +3 (13 voturi)    
      si tu vei fi mantuit!! (Marţi, 7 august 2018, 17:45)

      un_cetatean_cinstit [utilizator] i-a raspuns lui sancho

      cred ca numai in romania mantuirea se poate cumpara cu bani.

      gresesc?
      • 0 (0 voturi)    
        Mai sunt Africa si America de Sud (Joi, 9 august 2018, 0:03)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui un_cetatean_cinstit

        cu traditie solida, recent Asia recupereaza intarzierile de secole.
  • +12 (22 voturi)    
    o da..... (Marţi, 7 august 2018, 17:19)

    liviu_ [utilizator]

    crize de medicamente...
    gandaci in spitale
    pui medicii sa aleaga intre medicamente pt pacienti si sporuri....

    DAR.... dam 100 mil pt catedrala... logic nu?!
  • +9 (17 voturi)    
    prioritatile Romaniei... (Marţi, 7 august 2018, 17:25)

    I.Anton [utilizator]

    Numai atat....?..pai avem spitale ,scoli, autostrazi noi...cred ca se putea mai mult....vai de capul nostru unde am ajuns.....:((
  • +10 (16 voturi)    
    :) (Marţi, 7 august 2018, 17:32)

    Doaroparere [utilizator]

    Pe bune?!?!?! Exista un control al cheltuirii banilor la aceasta megalomana constructie? Baga asa banii de parca curg din cer dar au si "factura" pt cumparaturi?!?!?!?
  • +18 (26 voturi)    
    Sa nu mai fim fraieri (Marţi, 7 august 2018, 17:34)

    RaduMischie [utilizator]

    Biserica aduce voturi. In tara asta, doar sa indraznesti sa zici ca sunt prea multe biserici, ca trebuie impozitata biserica, si ti-au sarit ”credinciosii” in cap.
    Noi ne lamentam pe aici, dar nimeni din opozitie n-o sa faca scandal. Nu ca ar fi in stare, dar, daca ar face, ar insemna ca sunt cu LGBT, ca nu tin la fiinta poporului, etc, etc, etc. Stiti cu totii placa
    Asta e, popor needucat. Iar aia educati (sau cu pretentii ca sunt educati) nu se duc la vot (pentru ca nimeni nu e prea bun pentru ei) si apoi se lamenteaza ca au iesit astia si uite ce fac.
  • +16 (22 voturi)    
    in schimb taie banii... (Marţi, 7 august 2018, 17:34)

    IancuJianu [utilizator]

    ...pentru bolnavii de cancer, scolile se prabusesc, spitalele nu au dezinfectante, investitiile sint la pamint...
    • +6 (6 voturi)    
      Documente (Marţi, 7 august 2018, 22:50)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

      ​Cum s-a cheltuit prima sută de milioane de lei pentru Centenar: sute de festivaluri și statui, catarg cu tricolor care să se vadă de oriunde din Iași, 100 de baloane cu aer cald ca „mesaj pentru pace și bucurie” în Baia Mare..
      • -4 (6 voturi)    
        Inteleg ca noua flota de CLSfinte de la (Miercuri, 8 august 2018, 9:03)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        Stuttgart are bani de achizitie
        Cand Holinesdeniel va Sprijini Scoala Romaneasca prin O Atitudine Smerita si Laica?
  • +13 (21 voturi)    
    Extraordinar (Marţi, 7 august 2018, 18:11)

    Eu123 [utilizator]

    In total peste 300 mil lei sau daca vreti in eur aprox 64 mil EUR.

    Nu sunt impotriva bisercii, insa stau si ma intreb cate camine pentru batrani, sau adaposturi pentru oameni strazii, sau cate spitale de copii din tara puteau fi facute/dotate cu acesti bani.

    Vorbim de peste 60 mil euro, bani cu care sunt convins ca cel putin 15 spitale din tara puteau fi renovate in sensul echiparii/ renovarii cu tarkett, glet, lavabila, geamuri, sistem de ventilatie cald/rece, paturi, cearceafuri, masini de spalat rufe, masini de uscat rufe, ustensile HORECA, etc.

    Dar nu, ai nostri ca brazii au decis ca altceva este mai important.

    Scolile din Bucuresti, nu mai vorbesc din tara, nu au aviz ISU contra incendiilor, dar.....deh, altele sunt prioritatile. Probabil sa ne rugam sa nu avem un incediu in acele scoli fara aviz ISU.

    Are si biserica rolul ei, nu spun nu, insa cum se spune "Dumnezeu iti da, dar nu-ti baga si in traista"

    Mai are sens sa mai spun altceva? Din pacate, nu.

    Asa ca mesajul de pe placutele de inmatriculare, chiar isi are sensul lui.
    • -10 (22 voturi)    
      Catedrala a fost dezideratul generaţiei Unirii (Marţi, 7 august 2018, 20:22)

      Iorest [utilizator] i-a raspuns lui Eu123

      1. Biserica are în anul Centenarului singurul proiect de anvergură, coerent şi credibil: Catedrala Naţională. E firesc să primească finanţare. Dacă Statul îşi propunea să construiască şi un megastadion "centenar", n-aş fi avut nimic împotrivă, chiar dacă personal nu agreez ideea de a înfunda bani într-un sport care nu mă interesează. În fond, România e majoritar ortodoxă, deci banii se duc către un proiect de care e interesată o mare parte din populaţie. Acest proiect e dezideratul tuturor generaţiilor, începând cu cea a Războiului de Independenţă (de aceea se numeşte "Catedrala Mântuirii", cu sensul de "eliberare") şi a fost mereu amânat.
      2. Sistemul de sănătate mănâncă 30% din buget, Educaţia 9%, iar Biserica... 0,3%! Mai susţineţi că problemele (reale) enumerate sunt din lipsa banilor?
      3. La adresa următoare puteţi vedea câte aşezăminte sociale întreţine Biserica: http://map.patriarhia.ro
      • +7 (13 voturi)    
        Biserica (Marţi, 7 august 2018, 23:49)

        Eu123 [utilizator] i-a raspuns lui Iorest

        Ar fi trebuit sa doneze acesti bani pentru saraci, orfani, spitale, educatie.

        Tot biserica ar fi trebuit sa fie un exemplu pentru "“Sa nu-ti faci chip cioplit si nici asemanare a vreunui lucru din cate sunt in cer, sus, si din cate sunt pe pamant, jos, si din cate sunt in apele de sub pamant! Sa nu te inchini lor, nici sa le slujesti lor” (Ies. 20, 4-5).".

        Pe scurt crestinul nu trebuie sa te inchini la idoli, adica la lucruri facute de maini omenesti sau la alte fapturi ale lui Dumnezeu, pe care sa le socotesti inzestrate cu puteri dumnezeiesti.

        Dar la noi pupatul icoanelor e sport national pentru o anumita categorie sociala.

        Nu de catedrala megalomanica are nevoie poporul din punct de vedere spiritual, ci la invataminte care sa ii arate cum sa se ajute cu ceea ce are. Am spus deja ca Dzeu nu iti baga in traista.

        Bolnavii ce nu au medicamente, poate ei ar fi trebuita ajutati cu cei 60 de milioane de euro.

        Ma rog, nu are sens sa spun mai multe, cine are minte gandeste, cine nu......nu
      • +3 (5 voturi)    
        Dezideratul este un fals marlanesc (Miercuri, 8 august 2018, 9:08)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Iorest

        pentru a justifica dorinta de inavutire si capatuire a unora pe spatele altora.
        Unii au vrut unire, iar altii le-au dat.
  • +9 (21 voturi)    
    Priviti partea buna (Marţi, 7 august 2018, 18:21)

    Ord [utilizator]

    daca europenii construiau mari catedrale prin sec 12-13 iar noi o facem vreo 8 secole mai tarziu tot e bine... incercam sa prindem din urma tarile civilizate europene. Deci avem un drum european.
  • +5 (15 voturi)    
    Deci... (Marţi, 7 august 2018, 18:26)

    iaurtica [utilizator]

    pentru această gaură fără fund sunt bani, dar pentru spitale, şcoli, autostrăzi şi multe altele nu se găsesec bani. Nu mai spun că se taie din bugetul preşedintelui...Jalnic! Cea mai incompetentă administraţie ever!
    • +2 (6 voturi)    
      Bani se gasesc (Marţi, 7 august 2018, 22:13)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui iaurtica

      Rectificare bugetară, marca psd: sunt alocate 230 milioane lei pentru transport gratuit..
      • -3 (5 voturi)    
        Cand e vorba de Marea Betoneala a Manturii (Miercuri, 8 august 2018, 9:06)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        Neamului P$D este Bun, pentru altceva P$D risipeste banii
        Numeroase comentarii ale tale (sau ale BOR ului?) sunt critice la adresa P$D ( teoretic laudabile) iar cand e vorba de BOR ai tendinta de a o lua pe ulei lampant miruit..poti sa ai o “politica editoriala “ coerenta?
  • +10 (18 voturi)    
    Tzarii mai multe beserici si mai multi ........... (Marţi, 7 august 2018, 18:51)

    Plagarus [utilizator]

    .......superstitiosi.
    Popimea sa treaca la cele dragi ei si anume agenturilii electorale pt. rosii si vechii ei tovarasi si pretini.
  • +15 (21 voturi)    
    nu e DELOC "normal si de bun simt"! (Marţi, 7 august 2018, 18:53)

    Codruta N [utilizator]

    Pentru ca sa primeasca terenul si autorizatiile, BOR se angajase, la inceput, EXPLICIT ca NU va lua pentru CMN bani de la bugetul Statului!!
    Se pare ca BOR MINTE! Nu e ok! Nu e ok DELOC!
    • +7 (13 voturi)    
      minunea din traista (Marţi, 7 august 2018, 19:11)

      clencix [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      Nu a vrut, dar i sa băgat în traista fără sa vrea.
  • +13 (19 voturi)    
    Evul Mediu of Romanistan (Marţi, 7 august 2018, 19:07)

    Dalinar [utilizator]

    Banii aia is de la viiitorii morti din spitale sau de la copii?
    • 0 (2 voturi)    
      In orice caz nu e de la (Miercuri, 8 august 2018, 11:04)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

      interlopi, si nicid e la gura cersetorilor si altor tigani care prolifereaza in ritm de trei copii pe an pe familie.
  • +9 (15 voturi)    
    E nevoie (Marţi, 7 august 2018, 19:36)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    E nevoie de multa popime sa slujeasca la inmormantarea mortilor datorata sistemului CRIMINAL de sanatate. E nevoie sa se roage pentru pacatele - hotia mafiei psd-alde, cea mai distrugatoare molima care a lovit neamul in acest secol Se pentru mortii de pe soselele pline de gropi si inguste. Si pentru cei peste care se vor prabusi casele in caz de cutremur. E nevoie de CATEDRALA ȘMENUIRII NEAMULUI. De ce sa nu puna si BOR botul la banul public, dupa metoda CIUMEI ROSII?
  • +14 (16 voturi)    
    Lipsesc mazetele (Marţi, 7 august 2018, 19:38)

    Martinezu [utilizator]

    si cucuvelele...sa ne spuna ca banii erau buni pentru spitale.
    Sper ca membrii marcanti mue PSD sa fie ingropati toti sub catedrala in semn de mare respect. Repede.
  • +5 (13 voturi)    
    hmm (Marţi, 7 august 2018, 19:41)

    dani2018 [utilizator]

    asta se intampla in toate tarile sarace, biserica&popii prospera iar copii mor in spitale
    • +1 (11 voturi)    
      uhm (Marţi, 7 august 2018, 19:59)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui dani2018

      In loc de "tarile sarace" ai vrut sa spui "tarile cu majoritatea locuitorilor prosti". Sarac, needucat dar aproape de zei si gizas !
  • +6 (10 voturi)    
    . (Marţi, 7 august 2018, 19:47)

    Ingwar [utilizator]

    astia care arunca banii in stinga si in dreapta trebue judecati pentru furt, nu sunt banii lor
  • +2 (10 voturi)    
    lol (Marţi, 7 august 2018, 19:57)

    Anonym [utilizator]

    zici ca o faceti efectiv din bani, din teancuri de bani la ce sume s-au vehiculat
  • +5 (13 voturi)    
    lol (Marţi, 7 august 2018, 20:01)

    tudor74 [utilizator]

    "Trăim în secolul XXI" .. EXACT ! Pt ce puii mei bagati bani de la buget in localuri de spus basme ! Pt renovarea / cosntruirea de scoli nu ati da bani, nuuu , acolo invata lucru dracului ca biologie, matematica si chimie, se desteapta romanul si nu mai voteaza cu cine ii zice popa duminica la biserica!
  • +2 (6 voturi)    
    da (Marţi, 7 august 2018, 20:41)

    Lake123 [utilizator]

    Da, da s-o știți și dela mine, nici-o rugăciune nu vă mai ajută. Ce, credeți că Dumnezeu doarme colo sus?
  • +5 (9 voturi)    
    PORCARIE (Marţi, 7 august 2018, 22:37)

    Kornell [utilizator]

    Pt centrul de radioterapie de la Galati, care trateaza 10.000 arondati trebuiau 5 milioane - nu-s bani. Pt SUUB, unde au iesit oamenii sa protesteze iar managerita, amanta fostului primar Oprescu, ii ignora trebuiau tot 4.5 milioane. Bine ca popii vor face pt populatie mai mult decat spitalele - dar prea tarziu
  • +7 (11 voturi)    
    handicapatilor (Marţi, 7 august 2018, 22:56)

    un_cetatean_cinstit [utilizator]

    in braila la spitalul judetean se sta la coada de ieri de la ora 23 ca e un singur medic (opereaza/consulta etc- asa ni s-a zis) dar CLAR O BISERICA IMENSA VA REZOLVA TOATE PROBLEMELE ASTEA.

    vorba unui alt comentator - vom fi mantuiti.

    proasta natie.
  • +5 (9 voturi)    
    . (Marţi, 7 august 2018, 23:22)

    Ingwar [utilizator]

    banii trebue investiti iin educatie, medicina dar nu popi si biserici.
  • 0 (8 voturi)    
    ce mastodont, ce megalomanie (Miercuri, 8 august 2018, 3:38)

    Coco Whistle [utilizator]

    pe urmele unui alt senit in completarea casei poporului vine mintuirea neamului din parti....asta nu e nici bun simt, nici normal....poporul pupator de cadavre va plati intretinerea si armata de popi care defileaza in mercedesuri. stat in stat o grupare mafiota care decide cum poporul se mintuieste dar vai...il pierde.toti cei care au decis, contribuit ar trebui arestati si inchisi pe viata. prevad o biserica goala, un neam golit de ce e mai sfint, tara si credinta noastra romaneasca. ei ne-au distrus familiile si tara, imbecililor.
  • +4 (8 voturi)    
    rugăciunea e sfântă (Miercuri, 8 august 2018, 8:20)

    ciprian.t [utilizator]

    pentru o zonă afectată de inundațiile din iulie, guvernul a alocat doar 10% din ce era necesar. același guvern alocă încă o tranșă de 20 de milioane de euro în scopuri mistice. cineva susținea ca avem un imn care nu ne mai reprezintă. încă trebuie sa ne trezim la realitate. trist e că au trecut foarte mulți ani de când a fost scris imnul, iar noi ca popor tot letargici am rămas.
  • +3 (9 voturi)    
    organizarea bisericii ortodoxe Romane!!! (Miercuri, 8 august 2018, 8:42)

    MirceaIo [utilizator]

    In Romania biserica este organizata in stil militar. Sa fim seriosi biserica se foloseste de nevoia oamenilor de spiritualitate pentru a introduce organizatia KGB in Romania! Rusii si KGB-ul ne-au supt sngele atata timp. Noi vrem libertate!!!!
    • -1 (5 voturi)    
      .... ai uitat ..... (Miercuri, 8 august 2018, 10:39)

      cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui MirceaIo

      Ai uitat de reptilieni si de vulturieni ......
  • +4 (6 voturi)    
    Faceti si parcari (Miercuri, 8 august 2018, 9:31)

    Cristi_G [utilizator]

    guvernanti si primari,

    Pentru AUTOSTRAZI si PARCARI nu aveti bani. Se gasesc pentru armata (manioane, rachete si avioane); se gasesc pentru biserici; se gasesc pentru cultura (1 miliard de euro); NU AVETI PENTRU ATOSTRAZI SI PARCARI!

    RUSINE!
    FACETI CEVA SI PENTRU NOI!

    NU MAI MERGE SA DESENATI TROTUARUL, SA TURNATI O SAPA SI GATA ATI FACUT PARCARI!

    CONSTRUITI EFECTIV! FACETI CEVA PENTRU NOI, CEI MULTI!

    firea da bani la biserici cimitire si trimite pensionari in Grecia. NU are bani de poduri, parcari, Centura Bucurestiului!

    RUSINE!
  • -2 (6 voturi)    
    catedrala (Miercuri, 8 august 2018, 9:35)

    Hantatar [utilizator]

    Foarte bine ca se dau bani sa se termine catedrala. Asa au facut si marii voievozi: Mihai Viteazu, Stefan cel Mare, Cantemir. Are nevoie poporul roman la 100 de ani de la marea unire de o catedrala ca sa ne putem inchina Domnului impreuna la marile sarbatori.
  • -4 (10 voturi)    
    Dar va plac catedralele altora. Anti-Notre-Dame (Miercuri, 8 august 2018, 10:27)

    D-or [utilizator]

    Nu am vazut pe nimeni mustind de indignare in fata vreunui monument. Si am batatorit temeinic cam toata Europa.

    Desigur, noi trebuie sa fim modesti si umili.
    Ca sa ne placa si sa ne laude cine?

    Imi pare rau doar ca nu este de zece ori mai mare.
    • +5 (7 voturi)    
      Nici nu avea cum sa fie (Miercuri, 8 august 2018, 14:33)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      este insa extrem de urata, de scumpa si de inutila.
      Dumnezeu, cel care este si intr-un atom, si-ntr-o galaxie, nu are nevoie de rahatul asta arhitectural, financiar si social.
      Si ca sa arate asta, va da de nu se va termina in veci.
      si-o sa stati cu ochii cat rotile de la Bentley-urile tiganilor mafioti, sa va holbati, in timp ce mafia va papa totul. Si oras mai murder ca stambulul veti avea. si lagare. si morti pe marginea drumurilor.

      vai de mamaliga voastra.
    • +2 (6 voturi)    
      - (Joi, 9 august 2018, 0:29)

      ActaNonVerba [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      Amice, ai cam batut cararile degeaba. Se vede ca nu ai priceput nimic din toate calatoriile tale. Ai vizitat si Notre Dame? Esti tare... Dupa logica ta, daca astazi incepem sa construim "monumente", similare celor din secolul XIII, in cateva sute de ani o sa facem si noi ceva "drumuri de piatra", ei le denumesc autostrazi, si pentru exemplificare trebuie sa cautam fotografii pe net, ca aici inca nu s-or facut. Apropo, tot atunci a fost creata si Inchizitia... pe cand si la noi?
  • -4 (10 voturi)    
    Prea mult consens e lipsit de veridicitate (Miercuri, 8 august 2018, 10:51)

    D-or [utilizator]

    Chiar asa, din primele 60 comentarii, doar doua sunt pro-catedrala!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version