”Pe parcursul zilei de duminică, ING a întâmpinat dificultăți de funcționare pentru unitățile sale AST- birourile din interiorul Self'Bank , de unde clienții pot efectua diferite operaţiuni- tranzacţii de plată fără numerar, verificarea şi tipărirea extrasului de cont lunar, a situaţiilor intermediare de plată ș.a.m.d. 66 de clienti au avut cardurile reținute de aparat, banca găsind soluții pentru fiecare- fie deblocarea pe loc a cardului, fie eliberarea unui card nou în rețeaua de ING Points din tara. Niciunul dintre clienți nu a suferit daune materiale”, au explicat pentru HotNews.ro reprezentanții băncii.

Rețeaua de AST-uri (Automatic Service Teller) este o interfață a platformei Home'Bank, utilizată în prezent de un număr redus de clienți, au mai precizat reprezentanții ING.

ING Bank România e prezentă de 24 de ani în România, ocupând în prezent poziția a 6-a în sistemul bancar.

Conceptul de Self’Bank a fost introdus aproape 15 ani, odată cu lansarea platformei de internet banking ING Home’Bank. Banca și-a concentrat eforturile pe online și mobil.