Duminică după amiază, 66 de clienți ai ING s-au trezit cu cardurile blocate în automatul cu care pot fi făcute plăți. Niciunul dintre clienți nu a suferit daune materiale, spun reprezentanții băncii

de DP     HotNews.ro
Luni, 19 noiembrie 2018, 10:50 Economie | Finanţe & Bănci


”Pe parcursul zilei de duminică, ING a întâmpinat dificultăți de funcționare pentru unitățile sale AST- birourile din interiorul Self'Bank , de unde clienții pot efectua diferite operaţiuni- tranzacţii de plată fără numerar, verificarea şi tipărirea extrasului de cont lunar, a situaţiilor intermediare de plată ș.a.m.d. 66 de clienti au avut cardurile reținute de aparat, banca găsind soluții pentru fiecare- fie deblocarea pe loc a cardului, fie eliberarea unui card nou în rețeaua de ING Points din tara. Niciunul dintre clienți nu a suferit daune materiale”, au explicat pentru HotNews.ro reprezentanții băncii.

Rețeaua de AST-uri (Automatic Service Teller) este o interfață a platformei Home'Bank, utilizată în prezent de un număr redus de clienți, au mai precizat reprezentanții ING.

ING Bank România e prezentă de 24 de ani în România, ocupând în prezent poziția a 6-a în sistemul bancar.

Conceptul de Self’Bank a fost introdus aproape 15 ani, odată cu lansarea platformei de internet banking ING Home’Bank. Banca și-a concentrat eforturile pe online și mobil.




Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.






1430 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    Ce bine! (Luni, 19 noiembrie 2018, 11:11)

    Sunt_nimic! [utilizator]

    Nu, nu ca s-a intamplat, ci ca "Niciunul dintre clienți nu a suferit daune material"!!!

    este extreme de recomfortant sa aflu ca de fapt NU AM NEVOIE de cardul meu d ela ING, ca se poate si fara el!
    • +1 (1 vot)    
      ha, ha, ha (Luni, 19 noiembrie 2018, 12:11)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Sunt_nimic!

      tare asta ca niciun client nu a suferit pagube materiale. Dar ce facem cu timpul pierdut cu deblocarea si ridicarea cardului? Aceste carduri recuperate nu se elibereaza pe loc.
      Trebuie sunat in centrala, vin angajatii bancii si le recupereaza, apoi le duc la o anume unitate a bancii, sa fie recuperate de client.
      Daca respectiva unitate nu e in apropierea cientului?? Acesta va face ditamai drumul pana acolo, si la ce zapada e afara, nu cred ca ii convine.
      ING ar trebui sa gaseasca o cale sa dea niste compensatii clientilor pusi de drumuri...nu sa vina cu sloganuri ,,nici un client nu a suferit pagube materiale''. Si timpul pierdut de client tot paguba este.
      • +1 (1 vot)    
        Multumesc!!! (Luni, 19 noiembrie 2018, 15:11)

        Sunt_nimic! [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Ai expus pe larg exact la ce m-am gandit: cum adica, nu pagube?
        Nu au disparut banii din cont, OK, dar oamenii au pierdut timp (time is money) si Duminica, atunci cand au vrut sa faca tranzactii, si luni, cu deblocare sau mai ales rdiscarea noului card!

        Pai eu anul acesta am astepta mai multe luni sa imi schimb cadrul si sa imi iau noul generator de coduri pt. Homebank, deoarece programul filialei ING este extreme de neprietenos cu cei care merg la munca: nu prinzi deschis nici seara, nici dimineata, iar sambata este desigur inchis!
        In cinditiile in care unitetea ING chiar ESTE aproape de blocul meu, doar programul este aberrant ...
  • +2 (2 voturi)    
    cam multe probleme (Luni, 19 noiembrie 2018, 11:28)

    cetateanulmodern [utilizator]

    Multe probleme in ultima vreme cu softurile si echipamentele ING. se pare ca fac fata cu greu propriului succes.
  • +2 (2 voturi)    
    Asta cu cardurile blocate (Luni, 19 noiembrie 2018, 13:28)

    Tommy Bahama [utilizator]

    e un soi de gargara pentru o reclama mascata esuata.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by