
În cursul zilei demiercuri, ING a înregistrat intermitent un volum crescut al traficului de internet către serviciile online ING, respectiv ING Home’Bank, ING Business și tranzacții online, ce a dus în scurte intervale de timp la imposibilitatea unor utilizatori de a se accesa serviciile, manifestat și în incidentul anunțat în aceeași zi. ”Investigațiile realizate până în acest moment de echipele tehnice ING în colaborare cu furnizorii de internet, indică faptul că serviciile online ING au fost afectate ca urmare a unui Distributed Denial of Service (DDoS). Nu este vorba despre un atac de tip hacking și nu există pericolul unei breșe de securitate”, au transmis Hotnews.ro reprezentanții băncii
DDoS presupune afectarea disponibilității sistemelor informatice sau întreruperea unor servicii furnizate prin intermediul sistemelor IT, prin supra-încărcarea serviciului/ sistemului cu un volum de trafic de date peste nivelul maxim acceptat de sistem.
În astfel de cazuri, serviciile / sistemele vizate pot să nu fie accesibile pentru anumite intervale de timp sau pot fi accesate cu dificultate. Reamintim faptul că un astfel de scenariu nu pune în pericol datele sau banii clienților.
Echipa noastră de specialiști au luat măsuri pentru a minimiza impactul și monitorizeaza continuu evoluția.
În momentul de față toate serviciile funcționează în parametric normali și puteți urmări în continuare starea serviciilor pe ing.ro, au mai precizat reprezentanții instituției de credit.
ING are marea calitate de a-si informa clientii asupra conditiilor de lucru, problemelor aparute, etc...alte banci ...hmmm
Apoi la Alpha Bank era o perioada (poate este si acum) in care in intervarul 20:00 si 06:00 nu puteai sa faci nicio operatiune pe aplicatia de banking. WTF? De ce mai e aplicatie de banking?
Uita-te la toate produsele software, cat mai rapid pe piata, chiar daca au buguri.
Idem si la ING. Sa aiba ultimile features si cat mai repede, ce crezi ca se intampla?
Credeti ca nu exista incidente si in sistemele altor banci? Ba da, dar nu le fac publice. Ceea ce e rau, ca n-au niciun respect fata de clienti.
Mai trebuie sa existe si o cultura a clientilor de a comunica cu bancile si vice versa.
Romanii sunt needucati in ceea ce priveste tehnologia on line, multi nu stiu sa foloseasca un ATM=bancomat..
Mai incet cu acuzele fata de o banca in pozitia de promovare a noilor tehnologii in telecomunicatii.
Mai bine alergati-l pe Orlando, care cum deschide gura ne da cate o gaura de 2-3 miliarde de euro.
Eu mi-am incheiat legaturile cu Ing, ba mai mult am reusit la locul de munca sa imi obtin salariul cash la plic.
Prin urmare: va pup cu drag!
2. Legat de lingaii baniclor, exista doua variante, prima: sunt doar idi**i spalati pe creier si nimic mai mult.... stii reclamele acelea in care se spune " este normal sa platesti cu cardul ", reclama facuta pentru o anumita categorie usor de manipulat care are un IQ minim si nu vede in spectru larg ca sa inteleaga toate aspectele problemei.
Iar varianta a doua: sunt acele grupuri de interese care investesc financiar masiv inclusiv " comenturi " pentru a atinge telul propus: " control total ".
Cine are ochi sa vada si urechi sa auda o sa inteleaga ca este timpul pentru schimbarea macazului cine nu.... o sa isi merite soarta!
Ma minunez cat de idi**i pot fi unii neintelegand anumite lucruri dar in acelasi timp au pretentia ca toti sa fim egali....ma abtin de la alte comentarii!