Isărescu îi spune "pas" lui Zamfir. Guvernatorul BNR nu va merge marți în Parlament

de F.B.     HotNews.ro
Marţi, 29 ianuarie 2019, 9:03 Economie | Finanţe & Bănci


Dan Suciu
Foto: Agerpres
BNR nu va participa la discuția din Comisia Economică din Senat, a declarat purtătorul de cuvânt al BNR, Dan Suciu, susținând că se poate găsi un cadru mai adecvat acestei întâlniri decât cel creat de Zamfir, potrivit Mediafax.
Potrivit acestuia, este nevoie mai întâi de o întâlnire la Ministerul de Finanțe în cadrul Comitetul Național pentru Supraveghere Macroprudențială.

„BNR este deschisă la dialog, la clarificarea chestiunuilor în discuție bineînțeles și în Parlament și consider că se poate găsi un cadru mai adecvat acestei întâlniri decât cel creat de dl. Zamfir, care să nu plece de la un șir de fake news-uri lansate fără probe”, a spus Suciu.

Luni, guvernatorul BNR Mugur Isărescu nu decisese dacă se va prezenta sau nu marți la comisiile parlamentare, la invitația senatorului Daniel Zamfir, declara pentru MEDIAFAX purtătorul de cuvânt al BNR.

„Încă nu este o decizie. Dar invitația care a venit la BNR este semnată de dl Zamfir în calitate de președinte al Comisiei Economice, iar din partea Comisie Finanțe Bănci este aceeași semnătură, a dlui Zamfir, care nu reprezintă Comisia care ocupă direct de BNR. Așa că pană să meargă BNR la vreo Comisie în care să vorbească de așa-zise abuzuri, ar trebui că răspundă dânsul la acuzația de abuz în serviciu pe care a ridicat-o un senator membru al Comisiei de Finanțe Bănci, pentru că nu a respectat procedura de convocare. În plus, în spațiul public dl Zamfir acuză BNR de o așa zisă manipulare a ROBOR, un non subiect, o temă falsă la care BNR a dat toate detaliile. Înainte de orice, trebuie clarificate toate aceste chestiuni din partea expeditorului invitației, și să nu se creeze așteptări nerealiste. BNR este deschisă la un dialog clar și onest, dar în acest context riscă să creeze mai multă confuzie”, spunea Dan Suciu.

Senatorul ALDE Daniel Zamfir a anunțat că îi va chema, pe 29 ianuarie, la audieri în Comisia economică a Senatului pe guvernatorul BNR, Mugur Isărescu, și pe Marius Chirițoiu, președintele Consiliului Concurenței pentru a da explicații despre calcularea indicelui ROBOR. Senatorul a prezentat o serie de documente cu date despre ROBOR și cu declarații ale guvernatorului BNR, Mugur Isărescu. De asemenea, acesta a vorbit despre un raport al unei investigații a Consiliului Concurenței, începută în 2008 și încheiate în 2011. Parlamentarul a mai solicitat Băncii Naționale a României (BNR) să oprescă mecanismul artificial de calculare a ROBOR.

Oficialii BNR au apreciat acuzațiile aduse de către senatorul Daniel Zamfir și avocatul Gheorghe Piperea ca fiind fără fundament, bazate pe neadevăruri și neînțelegeri grave legate de implicarea BNR în piețele financiare interbancare, și că nu există nicio justificare rațională de a răspunde afirmativ solicitării domnului senator Daniel Zamfir pentru a anula sau schimba regulamentul de funcționare a pieței.

Senatorul Florin Cîțu a declarat săptămâna trecută că invitația lansată de Daniel Zamfir guvernatorului BNR, Mugur Isărescu, nu este oficială, nerespectând Regulamentul Senatului. "Domnule guvernator Mugur Isărescu, eu senatorul Florin Cîțu, membru în Comisia pentru buget, finanţe, activitate bancară şi piaţă de capital a Senatului, vă anunț că invitația pe care v-o face domnul inginer Zamfir, specialist ocazional în finanțe și bănci, pe la toate televiziunile pe unde se duce, nu este oficială pentru că nu respectă regulamentul Senatului. Nu toate ideile domnului inginer Zamfir se materializează automat în demeresuri oficiale. Doar cele care sunt propuse spre aprobare membrilor comisiei și apoi votate de membrii comisiei", a transmis Florin Cîțu. "Cum nu este cazul acestei invitații, puteți să o ignorați și să considerați că a făcut un abuz în serviciu", a adăugat senatorul.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.






20370 vizualizari

  • +36 (52 voturi)    
    Foarte frumos (Marţi, 29 ianuarie 2019, 9:22)

    Tara_lu_Peste [utilizator]

    Asa se face....nu circ pentru prostime, lucrurile astea se discuta in partiular nu la antena3 si realitatea
    • -31 (49 voturi)    
      corect! ce democratie si transparenta... (Marţi, 29 ianuarie 2019, 10:06)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui Tara_lu_Peste

      lucrurile se aranjeaza intre specialisti, in spatele usilor.
      • +41 (47 voturi)    
        BNR este atacata miseleste de PSD (Marţi, 29 ianuarie 2019, 10:33)

        olariub2005 [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        PSD pune rezultatele propriei incompetente pe umerii BNR; in aceste conditii chemarea BNR in Parlament e doar circ pt prostime
      • +3 (5 voturi)    
        ba a zis bine sentatorul Citu: (Marţi, 29 ianuarie 2019, 13:45)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        ,,domnule Guvernator, va anunt ca invitatia pe care v-o face dl inginer Zamfir nu este oficiala''.
        Asa ca nu are de ce sa se duca sa stea de vorba cu Zamfir. E ca si cum m-ar cheam pe mine sa dau explicatii la RATB.
        • -5 (5 voturi)    
          Nu bine, excelent (Marţi, 29 ianuarie 2019, 15:58)

          Reticentul [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Aproape la fel de bine ca atunci cand economistul sef al unei banci, acelasi numitul Catu, chema omologii sa se inteleaga intre ei la stabilirea Robor. Manipularea Robor e infractiune. DNAul, voi n-ati vazut mailul lui Catu si nu va cutremurati de aceasta uriasa coruptie?! Sau intrati in adormire cand tinta nu e de la coalitia de guvernare? Iar Catu asta cat poate fi de nerusinat?
          • +1 (1 vot)    
            nu s-a nascut omul ala, geniul ala (Marţi, 29 ianuarie 2019, 23:05)

            rov [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

            sa lumineze pe infractorii din TR, Slatina si Videle...
  • +39 (51 voturi)    
    BNR nu este o instituție de partid bolșevic. (Marţi, 29 ianuarie 2019, 9:24)

    Rescator [utilizator]

    Nu trebuie să vă lăsați călăriți de o gașcă mafiotă
    de derbedei hămesiți să radă tot.Este o chestiune
    vitală de siguranță națională.Este cel mai legitim motiv de ieșit masiv in stradă.
  • +41 (51 voturi)    
    .... (Marţi, 29 ianuarie 2019, 9:27)

    msk [utilizator]

    Acum sincer... ce credeti ca ar putea discuta Isarescu cu Daniel Zamfir ? cum ar putea aborda tehnic niste subiecte pe care Zamfir nu le stapaneste ? Care ar fi beneficiul acestei intalniri ?
    Ca sa ai un dialog constructiv, trebuie ca ambii interlocultori sa fie de acelasi calibru.... Astia nu au inteles cum e cu Robor-ul, cu RMO, cu rezerva BNR.... ce sa te astepti de la ei ?
    • -22 (32 voturi)    
      e simplu (Marţi, 29 ianuarie 2019, 10:39)

      Cantacuzino [utilizator] i-a raspuns lui msk

      Isarescu este specialistul care trebuie sa dea explicatiile. Va avea puterea de intelegere a intrebarilor si ar trebui sa aiba si capacitatea de a raspunde si pe intelesul unui nespecialist. Este ca si cum ar merge in boardul unei multinationale directorul de IT. Evident ca discutiile nu se vor purta in argoul ITst ci directorul respectiv va trebui sa explice si "profanilor" rezultatele muncii sale.
      • +18 (24 voturi)    
        da, e chiar simplu :) (Marţi, 29 ianuarie 2019, 11:20)

        inmono [utilizator] i-a raspuns lui Cantacuzino

        Isarescu / BNR sunt invitati acolo ptr a fi linsati public de PSD ptr incompetenta lui Valcov, Teodorovici si Dragnea. Isarescu urmeaza sa fie pus pe lista de false justificari ptr prostia ciumei rosii: Soros, Isarescu, cormoranii, inteligenta artificiala, diaspora, UE etc.
        explicattile s-au dat si se vor mai da, de cate ori o sa fie necesar si pana pricepe si un PSD-ist, dar "intr-un cadru adecvat".
        • -11 (13 voturi)    
          cum le stii tu pe toate (Marţi, 29 ianuarie 2019, 13:21)

          Cantacuzino [utilizator] i-a raspuns lui inmono

          Eu nu pot sa trag obloanele gandirii si sa devin partizanul unei idei pentru ca e cool sa dai in PSD. Nici cei din PSD nu sunt usa de biserica dar nici Isarescu nu este vreun sfant.
          Din punctul meu de vedere PSD are dreptate cand acuza faptul ca BNR nu reprezinta interesele Romaniei ci pe ale bancilor din Romania. In Romania nu exista sef de institutie sau politician care sa reprezinte interesele tarii. In cel mai bun caz fura pentru el, in cel mai rau faciliteaza interesele altor state.
          • +6 (6 voturi)    
            ca guvernatorul sa dea explicatii (Marţi, 29 ianuarie 2019, 13:48)

            bancher [utilizator] i-a raspuns lui Cantacuzino

            in fata parlamentului este nevoie de o chemare oficiala a parlamentului, semnata de presedintii celor 2 camere.
            Ce a facut Zamfir este o chemare neoficiala...adica ceva de genul ,,hai sa stam de vorba ca oricum va linsam mediatic''.
          • +4 (4 voturi)    
            ..... (Marţi, 29 ianuarie 2019, 16:10)

            msk [utilizator] i-a raspuns lui Cantacuzino

            PSD nu are dreptate in toata treaba asta. Asa ca plecati de la o ipoteza gresita. PSD vrea sa gasesasca un tap ispasitor ptr cele ce se vor intampla in urmatoarele luni. Au pus economia pe butuci (si aici este de investigat daca au facut-o inconstient sau cu un scop) si acum incepe bocitul cum ca Soros, multinationalele, UE, BNR, Isarescu, etc. Toata lumea - doar ei nu. Penibil.
      • +1 (3 voturi)    
        de acord (Marţi, 29 ianuarie 2019, 12:24)

        msk [utilizator] i-a raspuns lui Cantacuzino

        pe la noi circula o vorba " cand te bagi in troaca porcilor, te mananca"... este putin fortat exemplul tau cu multinationala. Cine este in conducerea unei asemenea institutii are cunostinte economice si poate agrega informatiile primate, chiar daca nu sunt strict pe domeniul sau de expertiza.... puteti spune acelasi lucru despre Zamfir, Valcov, Teodorovici, samd ?
      • +6 (6 voturi)    
        oare nu ar trebui Guvernul sa discute cu BNR? (Marţi, 29 ianuarie 2019, 12:42)

        jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Cantacuzino

        Preferabil inainte sa faca traznaile - poate pot fi facute cateva masuri de prevedere.
        Din cate inteleg, OUG114 a ajuns la urechile BNR simultan cu restul populatiei - fara consultare, fara avertisment.
        "Programul de guvernare" aduce permanent noi efecte adverse si noi subterfugii: gen cresterea de 25% la bugetari anulata de transferul contributiilor, nesustenabilitatea bugetului de pensii, masuri economice pe 4-5 domenii economice vitale
      • +3 (7 voturi)    
        Chiar asa? (Marţi, 29 ianuarie 2019, 12:56)

        Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui Cantacuzino

        Adica Isarescu trebuie sa dea proba de genialitate - daca poate explica pe intelesul tuturor prostilor, atunci e bun!

        Pai bai hahalerelor! Nici Dumneeu din cer nu poate sa va explice voua la nivelul de cretinism la care ati ajuns!

        Ar trebui Isarescu sa-si aduca in sala de consiliu o buturuga solida si, impreuna cu toti consilierii sa incerce sa o faca sa inteleaga ce-i cu roboru; dupa ce se convinge ca a inteles, vine si-i explica si lui zamfir
    • +1 (3 voturi)    
      exact cum am spus mai sus: (Marţi, 29 ianuarie 2019, 13:46)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui msk

      e ca si cum m-ar cheama pe mine sa dau explicatii la RATB.
  • +27 (37 voturi)    
    Exemplu la indemina (Marţi, 29 ianuarie 2019, 9:27)

    NoFive [utilizator]

    Recomand cartea lui Paul Lendvai, aparuta la Polirom, se numeste Ungaria lui Orban. Ce s-a intimplat in Ungaria lui Orban in timpul mandatelor sale, adica subordonarea tuturor institutiilor statului, inclusiv a bancii nationale, inclusiv a institutiei prezidentiale, apoi desfiintarea prin amenintari si santaje a presei libere, se vrea copiat de catre Dragnea si ai lui in Romania. Norocul nostru ar fi ca Dragnea nu are ștaiful, talentul oratoric si instruirea lui Orban, si nici investitiile straine, locurile de munca si autostrazile nu sint embleme ale Romaniei sub administratia lui Dragnea, asa cum, comparativ, se prezinta situatia in Ungaria lui Orban. Pentru ca in rest, conditia umana e aceeasi, majoritatea mereu se pleaca si face compromisuri la amenintari si/sau primisiunea unui salariu sau pensie mai mari.
    • +12 (22 voturi)    
      Și nu numai atât (Marţi, 29 ianuarie 2019, 10:08)

      BEDE [utilizator] i-a raspuns lui NoFive

      Românii sunt altă nație decât ungurii. Pe unguri i-a prostit cu retorica naționalistă, ei fiind o nație cu mania de a fi mari, de a fi cuceritori, pe când românii nu au avut nicicând mania de a fi cuceritori. Prin urmare, o retorică naționalistă nu va prinde nicicând la români. Ar prinde doar la cei cu memorie scurtă, care își amintesc că pe vremea lui Ceușescu aveau un loc de muncă "sigur", adică unul la care indiferent ce făceau tot aia era și, în concluzie, nu trebuia să se străduiască mai tare, nici să aibă idei, dar uită de frigul din case și că în magazine nu se găsea mai nimic de cumpărat și trebuiau să stea la coadă că poate-poate aduce ceva...
      România nu va fi ca Ungaria nicicând, dar tare mă tem că ar putea ajunge cam ca Republica Moldova.
      • +2 (18 voturi)    
        retorica nationalista nu prinde la romani?? (Marţi, 29 ianuarie 2019, 10:42)

        stupidu [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

        haha. pai cum a fost la alegerile pt presedentie? mindri ca sintem romani :) si acum se baga fitile ca presedintele e nazist :) asta pentru ca e etnic german. si da-i tare cu ortodoxia :)) ca merge cu nationalismul. membri romania mare erau probabil pakistanezi, ca la noi nu prinde nationalismul.
      • +8 (8 voturi)    
        Prinde (Marţi, 29 ianuarie 2019, 11:41)

        NoFive [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

        Ei, nu prinde. Prinde, e plin fb de nationalisti, dacopati si protocronisti. Ar fi simpatici in prostiile lor aparent benigne, daca nu ar fi atit de inversunati. Intotdeauna a prins nationalismul, vezi si ultimele evenimente marca Centenar, Eminescu, Mica Unire etc. Tine de foame un timp nationalismul si prinde la cei cu educatie precara, desi nationalismul e anacronic, si-a trait viata, insa bintuie ca un moroi, deci nu e chiar mort de-a binelea. Doar ca consecintele nationalismului desantat sint intotdeauna grave. Vezi legionarismul si alte aberatii criminale similare. Cind nationalismul si-a iesit din matca a aparut si crima.
    • +7 (11 voturi)    
      uf (Marţi, 29 ianuarie 2019, 10:23)

      cvi [utilizator] i-a raspuns lui NoFive

      Chiar daca aveti dreptate, imi este greu sa nu zambesc amar la fraza: "Norocul nostru ar fi ca... investitiile straine, locurile de munca si autostrazile nu sint embleme ale Romaniei..."
      • +4 (4 voturi)    
        Nuantare (Marţi, 29 ianuarie 2019, 11:31)

        NoFive [utilizator] i-a raspuns lui cvi

        Pentru a risipi nuanta de indoiala din exprimarea mea, cam grabita, recunosc, voiam sa zic ca norocul nostru de a nu mai continua cu Dragnea si ai lui la guvernare e dat, din pacate, si de situatia reala a infrastructurii, a locurilor de munca, a invatamintului, sanatatii, leului slab etc. Pentru ca daca Dragnea ar fi rezolvat cu adevarat din problemele astea, daca s-ar fi construit sute de km de autostrazi sub guvernarea lui, de exemplu, cred ca nimic nu l-ar opri sa mai cistige o data alegerile. Asta s-a intimplat in Ungaria. S-au aservit institutiile, s-a decapitat presa libera, insa s-au construit autostrazi, s-au creat locuri de munca, forintul e stabil etc. Celor nemultumiti li se opun cei multi carora li se arata marota Soros cind ceva nu merge bine.
  • -14 (40 voturi)    
    Florin Cîțu... (Marţi, 29 ianuarie 2019, 9:40)

    Skipper_The_Pinguin [utilizator]

    ..., in cazul in care lumea a uitat, este unul din artizanii atacului speculativ asupra leului din 2008. Omul a fost data afara atunci de banca unde era trezorier. Nenea a dat banca in judecata si a pierdut pe toate caile. Ceea ce mie imi spune ca omul se facea vinovat si banca era indreptatita sa il dea afara. Mass-media il albeste usor, usor si iata ce sfaturi da omul. Mai mult de atat, BNR a fost invitata la o discutie. Nu la o judecata. Invitata, nu rugata, ca daca se prea poate, etc.. Deci trebuie sa se conformeze. Pentru ca nu este un SRL sau SA, asa de capul ei, p-aici prin Romania.
    • +13 (19 voturi)    
      adica imi dai in cap cu cea mai mare bata (Marţi, 29 ianuarie 2019, 10:34)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui Skipper_The_Pinguin

      si apoi ma chemi ''la discutii'' ...mda..foarte corect .
      • -11 (21 voturi)    
        In mod normal... (Marţi, 29 ianuarie 2019, 10:52)

        Skipper_The_Pinguin [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

        ... nu trebuia ca balacareala sa se faca in public. BNR-ul trebuia chemat la raport. Si BNR-ul trebuia sa se prezinte. Pentru ca este o institutie publica.
        • +4 (4 voturi)    
          la raport sa o chemi pe Docila (Marţi, 29 ianuarie 2019, 13:10)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Skipper_The_Pinguin

          Principiul independenței băncilor centrale este prevăzut la articolul 130 din Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene1: „În exercitarea competenţelor și în îndeplinirea misiunilor și îndatoririlor care le-au fost conferite prin tratate și prin Statutul SEBC și al BCE, Banca Centrală Europeană, băncile centrale naționale sau membrii organelor lor de decizie nu pot solicita și nici accepta instrucțiuni din partea instituțiilor, organelor, oficiilor sau agențiilor Uniunii, a guvernelor statelor membre sau a oricărui alt organism. Instituțiile, organele, oficiile și agențiile Uniunii, precum și guvernele statelor membre se angajează să respecte acest principiu și să nu încerce să influențeze membrii organelor de decizie ale Băncii Centrale Europene sau ale băncilor centrale naționale în îndeplinirea misiunii lor.”
          Ce n-ai inteles de aici?
          • -6 (6 voturi)    
            Pai... (Marţi, 29 ianuarie 2019, 15:59)

            Skipper_The_Pinguin [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            ... "În exercitarea competenţelor și în îndeplinirea misiunilor și îndatoririlor care le-au fost conferite prin tratate..."... cam in citatul acesta se gaseste ceea ce le reproseaza PSD-ul. Tu vrei sa spui ca daca cei de la BNR se razvratesc si dau cu rotile in sus (financiar) o tara intreaga just for fun, aia e? Nu are cine si ce sa le faca?
            • +3 (3 voturi)    
              hai /// (Marţi, 29 ianuarie 2019, 17:18)

              AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Skipper_The_Pinguin

              Sa ne lamurim, cine arunca cu bani in piata de peste doi ani? guvernele PSD sau BNR-ul, cine vine cu ordonante peste noapte cu impact de sute de miloane asupra economiei? PSD-ul sau BNR-ul?
              Deci voi mai baieti, ati dat foc la casa, ati sudat hidrantii si ati pus muzica in casti la 112 si cand focul a ajuns la etajul 1 ati inceput sa urlati la pompieri ca trebuie neaparat sa stinga focul cu spuma, ca asa scrie in fisa postului la ei.
              • 0 (0 voturi)    
                Asta... (Miercuri, 30 ianuarie 2019, 12:09)

                Skipper_The_Pinguin [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

                ... chiar ai dat-o frumos. Respect. Plus. Si cu toate astea, da, asa scrie in fisa postului.
    • +15 (21 voturi)    
      pe bune? a fost invitat? (Marţi, 29 ianuarie 2019, 10:42)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Skipper_The_Pinguin

      De catre cine? de un demagog care pur si simplu nu e echipat intelectual sa inteleaga legatura intre curs-inflatie-ROBOR?
  • -27 (39 voturi)    
    ce au în comun Isărescu și Kovesi (Marţi, 29 ianuarie 2019, 9:41)

    Mazeta [utilizator]

    Le place mai mult în Cramă decât în Parlament.
    • +3 (3 voturi)    
      atata timp cat nu o fac in timpul serviciului, (Marţi, 29 ianuarie 2019, 13:50)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      nu vad care e problema!
    • +2 (2 voturi)    
      asta fiindca Parlamentul e o spelunca (Marţi, 29 ianuarie 2019, 17:19)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      O crama e un loc net superior.
  • +22 (32 voturi)    
    Unde este Valcov (Marţi, 29 ianuarie 2019, 10:07)

    Tara_lu_Peste [utilizator]

    Sunt uimit ca nu ati fost invitati la o discutie in cimitir cu marele consultant economic Vlacov
    • +2 (2 voturi)    
      Valcov nu e consultant economic (Marţi, 29 ianuarie 2019, 13:50)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Tara_lu_Peste

      e dositor de icoane in cimitirul Slatina.
  • +15 (27 voturi)    
    psd... (Marţi, 29 ianuarie 2019, 10:11)

    liviu_ [utilizator]

    nu vrea decat o invitatie in senat... unde pot taia microfone in public si unde sunt o majoritate...

    nu vor solutii sua expicatii, vor sa arunce cu el in noroi ca sa urle apoi a3: "uitati vinovatul. psd a facut tot ce se poate, dar isarescu e de vina. nu e asa ca il vreti pe valcov in loc?!" ca doar si rezerva aia bnr e mare si se poate fura din ea...

    foarte bine ce nu se duce...
    psd nu stie decat sa dea vina pe altii pentru prostiile psd! dam lege prin care belim leul ... era clar pt orice economist... au fost avertismente ale economistilor, a cazut bursa... psd a dat in continuare legea... acum nu e vina lor, e vina bnr...

    astia sunt genu de "oameni" care daca ii prinzi cu victima plina de sange si ei cu toporu in mana o sa zica "victima a sarit in toporu meu, nu a fost vina mea!"
  • -9 (37 voturi)    
    eu cred ca Isarescu greseste (Marţi, 29 ianuarie 2019, 10:19)

    opinius [utilizator]

    Ar trebui sa se duca, cu toate riscurile, inclusiv riscul de circ ieftin (care nici nu mai e risc - e certitudine).

    Pur si simplu, trebuie sa se duca, cu multa stapanire de sine, cu explicatiile la el, si asta este… Altfel le da apa la moara, ca nu e transparent, ca nu colaboreaza cu ei, ca lucreaza impotriva lor, impotriva romanilor, etc.


    Ce-a castigat Kovesi ca nu s-a dus la audieri? Tocmai ea care si combate destul de bine argumentele celeilalte parti (a se vedea ultima conferinta de presa)…

    Nici Isdarescu nu sta rau la capitolul argumente, trebuie neaparat sa se duca...
    • -13 (21 voturi)    
      corect! (Marţi, 29 ianuarie 2019, 11:10)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui opinius

      ca si nevasta lui Klaus la DNA.

      Ar trebui s-o faca, dar nu o fac. De ce? Pentru ca se cred deasupra legii si a "prostimii"!
      • +1 (3 voturi)    
        corect.. (Marţi, 29 ianuarie 2019, 18:39)

        exilatul [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        ar fi ca toate ja-rele nen-rocite care sunt slugile escrocilor de la putere sa fie incarcerate odata cu stapinii care ii platesc...
    • +8 (16 voturi)    
      Tu presupui, in mod gresit, (Marţi, 29 ianuarie 2019, 11:15)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui opinius

      ca parlamentarii psd ar fi niste fiinte logice.
      Nu sunt.
      Vezi veorica, nicolicea, toderica, ciordache etc.
      Ia vezi si discursul lui toader prin care justifica revocarea lui Kovesi... N-avea nicio logica, doar o insiruire de bazaconii de la antema3 si romaniatv.
      Respect punctul tau de vedere, dar atentie! te bagi in troaca, te mananca porcii !
      Ca sa te inteleaga porcii, trebuie sa le dai cu bata in cap, nu sa vorbesti bland cu ei.

      Jos ciuma rosie: psd-alde-udmr !
      • -10 (16 voturi)    
        cu bata in cap? (Marţi, 29 ianuarie 2019, 12:01)

        kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui midufi

        asta e politica care se opune PSDului? Frumos....
      • +1 (1 vot)    
        nu presupun asta (Marţi, 29 ianuarie 2019, 13:39)

        opinius [utilizator] i-a raspuns lui midufi

        de aceea ziceam ca sigur s-ar lasa cu circ ieftin.

        Zic doar ca trebuie sa se duca si sa se lupte cu ei. Sa dea cu bata, cum zici, doar ca bata lui sunt vorbele, discursul rational...

        Analistii financiari stiu exact ce bate pot da guvernatorii prin vorbele lor. Mi-ar place sa cred ca acesta este motivul pentru care nu se duce: cine stie ce ar putea fi fortat sa zica, si cum ar reactiona pietele sensibile la vorbele guvernatorului
        • +2 (2 voturi)    
          Mda, in principiu ai dreptate (Marţi, 29 ianuarie 2019, 15:38)

          midufi [utilizator] i-a raspuns lui opinius

          Ceea ce voiam sa spun eu este ca in orice discutie, sa zicem intre 2 oameni, cei doi trebuie sa aiba si urechi si gura, coordonate de creier.
          Ori, dupa dezastrul din economie si justitie, eu nu vad parteneri de discutie, doar escroci mincinosi patologici.
          Cum sa-i spui lui draknea: nu-i frumos sa minti si sa furi, nu-i corect ca ai averea unui sultan din slujbe de bugetar.
          Crezi ca te aude ? Mai rau, rade de tine, si-i arunca o copeica lui kingdavidhotel sa mai posteze o ineptie.

          Jos ciuma rosie: psd-alde-udmr !
          • -2 (2 voturi)    
            Isarescu nu e bugetar, adica? (Marţi, 29 ianuarie 2019, 18:37)

            kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui midufi

            i-auzi? Si nici avere nu are?
            Dar cand esti orb si nu vrei sa vezi decat in curtea celuilalt, asta e.

            PS. Inteleg ca tu postezi pe 50 de bani, ca pe vremea lui udrea?
    • +2 (2 voturi)    
      nu s-a dus dintr-un singur motiv: (Marţi, 29 ianuarie 2019, 13:52)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui opinius

      invitatia nu e oficiala. E facuta de inginerul Zamfir in nume propriu, fara girul parlamentului.
      Insa BNR este o institutie sub tutela parlamentului. Cand se va face o invitatie oficiala, sunt convins ca guvernatorul se va duce.
  • +13 (17 voturi)    
    nesimtitii astia de la PSD nu urmaresc decat (Marţi, 29 ianuarie 2019, 11:30)

    cristi_an [utilizator]

    sa isi legitimeze discursul anti BNR .. atat urmaresc cu intalnirea asta. nimic mai mult! sunt niste capete goale cu un singur scop..sa fure.
  • -17 (19 voturi)    
    asta intelegi tu prin dialog? (Marţi, 29 ianuarie 2019, 11:48)

    kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator]

    n-are rost. Problema e ca tu reprezinti "opozitia"....
  • -1 (3 voturi)    
    institutii disfunctionale (Marţi, 29 ianuarie 2019, 12:25)

    Razvan_M [utilizator]

    Neamuzant.
  • +6 (6 voturi)    
    Isarescu NU trebuie sa se compromita (Marţi, 29 ianuarie 2019, 12:39)

    lasa [utilizator]

    Pentru ca atunci va fi compromisa si activitatea BNR.
    Nu stiu daca ii e sau nu frica de executiv, sper ca experienta sa de peste 40 de ani si IQ sa-l plaseze in opozitie cu amatorii astia incompetenti in politici macro.
    Macar sa nu zboare si rezervele BNR la Belina, ca vom fi declarati stat-falimentar.
  • +1 (1 vot)    
    Nu mai bine... (Marţi, 29 ianuarie 2019, 15:14)

    ElDiablo [utilizator]

    ...îi traseaza tovarasul Liviu Dragnea o sarcina lui Teodorovici, sa-i faca o ievaluare si guvernatorului BNR, Mugur Isarescu? Management prost, indeplinirea defectuoasa a sarcinilor de serviciu, ca l-a scapat pe ROBOR din lesa, ca a crescut de unul singur cursul euro fara sa intrebe pesedeu, ca refuza sa le imprumute lui Valcov si Teodorovici rezerva valutara...Gaseste el disco boyl motive fara numar. Daca nu, sa-l intrebe pe Buborel Toader ca are experienta.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version