Online-ul și digitalizarea sunt foarte importante, iar fondurile de investiții trebuie să știe ce tip de clienți vor să țintească, a declarat Ercsey Szabolcs, sales manager CEE, Franklin Templeton, într-o conferință organizată de Asociația Administratorilor de Fonduri din România (AAF).

Imagine din timpul evenimentuluiFoto: Hotnews

„Trebuie să vedem spre cine ne orientăm, pe cine vrem să țintim. Dacă vrei să te adresezi mamei, te rog să nu-i oferi varianta digitală. Dacă vreți să vă adresați nouă sau vouă, digitalizarea este cu siguranță o opțiune”, a spus Szabolcs.

  • Fiul meu are 15 ani, pentru el, a plăti cu cardul de credit nu este o întrebare. Nici nu are un card de credit, are telefonul și plătește cu el.

„Generației următoare nu-i va plăcea să meargă într-o bancă pentru a fi sfătuit de profesioniști, precum băncile de retail, casierii, cash. Ei nu merg acolo. Ei vor avea totul setat pe telefon. Dacă vrei să muți totul pe telefon, cred că este o idee splendidă”, a afirmat reprezentantul Franklin Templeton.

El a precizat că este nevoie și de educație cu privire la ce este un fond de investiții sau care sunt riscurile pe care le presupune.