Online-ul și digitalizarea sunt foarte importante, iar fondurile de investiții trebuie să știe ce tip de clienți vor să țintească, a declarat Ercsey Szabolcs, sales manager CEE, Franklin Templeton, într-o conferință organizată de Asociația Administratorilor de Fonduri din România (AAF).

„Trebuie să vedem spre cine ne orientăm, pe cine vrem să țintim. Dacă vrei să te adresezi mamei, te rog să nu-i oferi varianta digitală. Dacă vreți să vă adresați nouă sau vouă, digitalizarea este cu siguranță o opțiune”, a spus Szabolcs.
- Fiul meu are 15 ani, pentru el, a plăti cu cardul de credit nu este o întrebare. Nici nu are un card de credit, are telefonul și plătește cu el.
„Generației următoare nu-i va plăcea să meargă într-o bancă pentru a fi sfătuit de profesioniști, precum băncile de retail, casierii, cash. Ei nu merg acolo. Ei vor avea totul setat pe telefon. Dacă vrei să muți totul pe telefon, cred că este o idee splendidă”, a afirmat reprezentantul Franklin Templeton.
El a precizat că este nevoie și de educație cu privire la ce este un fond de investiții sau care sunt riscurile pe care le presupune.