Deficitul bugetar va fi între 4,1 - 4,3% din PIB, la rectificare (surse)

de Florin Barbuta     HotNews.ro
Luni, 25 noiembrie 2019, 14:22 Economie | Finanţe & Bănci


Ministerul Finantelor Publice
Foto: Hotnews
Deficitul bugetar după rectificare va fi între 4,1 - 4,3% din PIB, au declarat, pentru HotNews.ro, surse din Ministerul Finanțelor Publice. Acestea au precizat că proiectul de rectificare va intra în Consiliul Economic și Social miercuri.

"Mai sunt câteva discuții acum dar, în principiu, cam pe aici va fi deficitul", au spus acestea.

Premierul Ludovic Orban susține că "este extrem de dificil" de făcut rectificarea bugetară. Forma proiectului de OUG privind rectificarea ar urma să fie definitivată până la finalul zilei de marți, urmând să fie aprobată până la sfârșitul săptămânii, a declarat luni premierul. Potrivit acestuia, cel mai important obiectiv este asigurarea resurselor financiare pentru toate instituțiile publice și pentru toate autoritățile locale, pentru plata salariilor, a diferitelor drepturi sociale și a unor cheltuieli de funcționare.

Un al doilea obiectiv este rambursarea TVA. "Să ajungem la zi cu rambursarea TVA către companii, pentru că este inadmisibil să menții în mod artificial un deficit și să lipsești companiile de dreptul lor legal", a spus Orban.

Acesta a mai spus că vor fi alocați bani pentru decontarea tuturor plăților care trebuie făcute de Casa Națională de Asigurări în Sănătate. "V-am spus că sunt concedii medicale nedecontate de 11 luni, iar suma necesară pentru a asigura aceste plăți, sunt plăți legale care trebuie făcute către angajatori", a precizat premierul.

Potrivit lui Orban, Guvernul mai urmărește să ajungă "cât de cât la zi cu plata situațiilor de lucrări pe toate proiectele de investiții, indiferent că este vorba de investiții la nivel guvernamental sau în cadrul planului național de dezvoltare locală (n.r. PNDL)".

Orban a mai spus că va trebui suplimentată suma la bugetul de stat către bugetul fondului de pensii.

Întrebat de unde vor fi tăiați bani, Orban a afirmat că vor fi reduse "cheltuielile nenecesare". Orban nu a vrut să dea exemple de "cheltuieli nenecesare", spunând că încă se fac analize.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.






13163 vizualizari

  • -37 (53 voturi)    
    GREAUA MOSTENIRE (Luni, 25 noiembrie 2019, 14:31)

    BogdanAngheluta [utilizator]

    Se incepe acum cu GREAUA MOSTENIRE.
    M-au spart ! M-am plictisit !
    • -31 (37 voturi)    
      E foarte bine. Eu sper si intr-o cadere ec. de 7% (Luni, 25 noiembrie 2019, 15:21)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui BogdanAngheluta

      E foarte bine. Eu sper si intr-o cadere ec. de 7%.

      Cum s-a vazut, romanii nu vor crestere economica, cresterea nivelului de trai, salariilor, pensiilor. Au votat impotriva celor de mai sus.
      Sper ca PNL-ul sa livreze conform votului.
      • +26 (30 voturi)    
        Cresterea nivelului de trai (Luni, 25 noiembrie 2019, 17:07)

        IoPaNet [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Singura crestere a nivelului de trai care v-a iesit a fost pentru romanii care au plecat din tara din cauza voastra. Acolo, in vest, au un nivel de trai mai bun, au infrastructura, au scoli, au spitale, in general au tot ceea ce trebuia sa faceti si nu ati facut. Deci, da, se poate spune ca le-ati crescut nivelul de trai. Felicitari!
        In rest, se vede ce mizerii sunteti din propozitia "Eu sper si intr-o cadere ec. de 7%. ". Aceasta propozitie este chintesenta "doctrinei" voastre politice.
        • -20 (22 voturi)    
          Bine! Gugaleste "Ce zi e azi?", te pricepi, PaNet! (Luni, 25 noiembrie 2019, 19:20)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

          Bine! Gugaleste "Ce zi e azi?", te pricepi, PaNet!

          Daca nu stii despre ce vorbesc, citeste care e cea mai frecventa cautare a #rezistilor de Romania PaNet ! Ai ghicit, ei sunt PaNet ca sa afle "Ce zi e azi"!

          Altfel, sigur, FMI, BM, UE, Standard&Poor, Moody si care mai fac evaluari au fost pacalite de Ponta, Ciolos, Dancila si Klownis. Numai tu si Citu (Vasile, ministru de finante) stiti despre contabiltatea dubla ca cresterea e de fapt scadere.
          Tocmai de aceea, eu zic sa se intample: sa aveti o cadere sanatoasa de 7% pe care sa o numiti "crestere negativa", sa le-o trageti in freza astora din organismele enumerate mai sus!

          Sanatate acolo, la mansarda!

          PS: Eu sunt unul dintre cei plecati si n-am plecat nici din cauza PSD-ului, nici a altui partid politic.
          • +10 (12 voturi)    
            tu ai plecat ca te-a trimis Secu la post (Luni, 25 noiembrie 2019, 23:29)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            Sau erai prea necalificat pentru asta.
            Daca esti asa de calificat poate ne explici cat s-a imprumutat Teorodorovici pentru "cresterea" economica?
            Stii, in istoria Romaniei a mai existat un idiot care s-a mandrit ca a adus "crestere economica" Romaniei, a terminat promitand inca o suta de lei la salariu. Acum nu se mai impusca tampitii de genul asta dar exista alegeri.
          • +5 (5 voturi)    
            Da, vedem (Marţi, 26 noiembrie 2019, 8:53)

            ac [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            Ca esti plecat. Apropo, pe doi oameni i-am auzit spunindu-i lui Citu Vasile: pe Orlando, si acum aici. Sinteti neamuri probabil.
          • +5 (5 voturi)    
            sa mori tu?! (Marţi, 26 noiembrie 2019, 9:27)

            liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            il acuzi pe unu ca e parelolog pe net?! tu te-ai uitat in oglinta lately?!
            ba ipocriti mai sunteti voi astia din psd!

            PS: da n-ai plecat din cauza psdului, ca ei te platesc sa aberezi pe net!
        • -17 (19 voturi)    
          Pai (Luni, 25 noiembrie 2019, 19:31)

          Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

          Dreapta a tot sustinut ca suntem in criza economica, nu ca ar urma vreo criza.

          Mi se pare mai de bun simt un stangaci sa spuna ca spera intr-o cadere decat un dreptaci mincios care spune ca deja suntem in criza!

          Nu crezi?
      • +16 (20 voturi)    
        A fost (Luni, 25 noiembrie 2019, 18:51)

        Jar [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        si cadere de 8% dupa guvernarea Tariceanu sustinuta de psd.Pana cand crezi ,ma,ca poti trai din imprumuturi ca betivii?
        Lua-v-ar boala rea!
        • -12 (14 voturi)    
          Sigur, Tariceanu a fost de vina (Luni, 25 noiembrie 2019, 20:34)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui Jar

          Sigur, Tariceanu a fost de vina ca cei ce i-au urmat au fost niste imbecili. Acum e de vina PSD-ul pentru ce vor face PD-istii (zisi si penelisti) in viitor.

          Apropos, din cei 30 de ani "de guvernare pesedista":
          - '96-2000, 4 ani, cadere economica, guvernare PNT-PNL-PD
          - 2009-2002 4 ani, cadere economica, guvernare PD (actualul PNL).

          Practic, conform statisticilor, fiecare venire la guvernare a PD-ului (PNL-ul actual, nu PNL-ul lui Tariceanu) s-a lasat cu cadere economica .

          Nu stiu de ce lumea s-ar astepta la altceva acum.
          • +5 (7 voturi)    
            Babicule, caderea era aranjata de FSN (Luni, 25 noiembrie 2019, 23:54)

            Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            Dupa ce au distrus totul, au plecat intotdeauna cand era gaura vizibila pt toti. Asta a facut si pdsr-ul mai tarziu, si psdeul cu Pontalaul. Tot timpul gashka mafiota s-a rebranduit si a revenit prin minciuni si promisiuni desarte. Ce-au facut cand au revenit? Ce fac ei mai bine, au continuat jaful. Au ajuns atat de confidenti in furt incat au devenit delusional. Asa au intrat la Bulau El Insusi, Bacali, Varanu, Hamstarul….din Prostie si Grandomanie, credeau ca nu ii mai poate atinge nimic. Dracna se visa chiar Presedinte. Partid de Grohalai, ce mai…..
          • +3 (3 voturi)    
            loool (Marţi, 26 noiembrie 2019, 9:36)

            liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            1 - https://ro.wikipedia.org/wiki/Economia_României - adevarul te cam contrazice!
            2 - vezi ca masurile economice se vad cu niset luni/ani intarziere, deci deficitul actual al romaniei este CATEGORIC "meritul" PSD!
            3 - "2009-2002" bravo dancila ! vezi ca in mandatul nr 2 a lui base (pe care l-am urat, impotriva caruia am votat sa fie demis ca o paranteza) , era CRIZA ECONOMICA MONDIALA !!! scuza psd care e ?!
            4 - nu conteaza doar cresterea, conteaza toate cifrele : crestere, deficit, inflatie etc... exemplu concret: in venezuela cresterile salariale sunt mai mari ca la noi si totusi aia mor de foame! d c?! pentru ca inflatia e enorma, etc
            5 - conform "Statistitilor" minti de ingheata apele!
            6 - lumea se asteapta sa nu fim condusi de analfabeti si de hoti care sa modifice codul penal in interes personal. cam la ce partid crezi ca bat apropos?!
      • +10 (14 voturi)    
        Amice, esti idiot!!! (Luni, 25 noiembrie 2019, 19:01)

        Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Si te mai si fudulesti ca ai fi nush ce mare roman!!!
      • +3 (3 voturi)    
        O noua zi (Marţi, 26 noiembrie 2019, 8:51)

        ac [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Aceeasi fotografie cu Ion Dolanescu, aceleasi postari de o rautate incredibila.
      • +4 (4 voturi)    
        aoleo (Marţi, 26 noiembrie 2019, 9:26)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        slugile psd
        o dau la intors si cand tara se duce de rapa

        ba incompetentule, pai deficit mare inseamna ca acea crestere economica cu care se lauda stapanii tai a fost O MINCIUNA !!!
    • +23 (27 voturi)    
      Si cum ai vrea sa-i spuna? (Luni, 25 noiembrie 2019, 15:45)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui BogdanAngheluta

      E normal sa justifice noul buget cu un deficit mai mare de 4%, ca doar n-or fi atat de idioti incat sa isi asume porcariile facute de Dragnea, Valcov, Orlando &Co.
      Ceea ce conteaza e sa justifice totul cu documente si probe, iar acolo unde (si daca) e cazul, sa sesizeze justitia.
      Cineva trebuie sa plateasca intr-un fel sau altul pt mizeriile facute.
      Ca e vb de o nota de plata politica, morala sau penala ramane de vazut.
      • +13 (15 voturi)    
        eu astept plangerea penala (Luni, 25 noiembrie 2019, 16:40)

        AES [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

        a lui Citu vizavi de Teodorovici pentru "contabilitatea dubla". Mai astept mult?
    • +10 (12 voturi)    
      Ma,farmaciile (Luni, 25 noiembrie 2019, 18:48)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui BogdanAngheluta

      nu sunt platite de 3 luni.Ce zici,e o mostenire usoara?
      Si eu m-am plictisit sa vad in jurul meu numai idi..ti.
      Niciun pic de carte,niciun pic de caracter,numai analfabeti functional.
      Ma ,si fraierii astia sa iasa ,ma,cu toate facturile in plata,cu tot ce inseamna plata pensiilor si salariilor bugetare,cu TVA -rile de returnat,cu dobanzile de platit,cu veniturile tarii, cu documente nu cu vorbe,pe care sa le lamuresca Teodorovici ,cu Olguta si Dancilla.
      Dupa care,nu?,procuratura.
  • -33 (45 voturi)    
    REFREN (Luni, 25 noiembrie 2019, 14:45)

    Mazeta [utilizator]

    Ne-ar trebui
    O mie de ani sa reclădim
    Ce-am sfaramat aseara
    Cu diaspora noastra.
    • +18 (24 voturi)    
      ia un rudotel si go la cccp (Luni, 25 noiembrie 2019, 15:36)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      phuthin te asteapta
    • +3 (3 voturi)    
      pesedeiii (Marţi, 26 noiembrie 2019, 9:37)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      dupa 2 saptamani de guvernare, deficitul pe INTREGUL an e al noului guvern

      genial! sunteti la fel de priceputi la economie precum sunteti cinstiti , cu bun simt si inteligenti!
  • +29 (37 voturi)    
    Mda (Luni, 25 noiembrie 2019, 15:03)

    TheFaime [utilizator]

    Sa vina Orlando magicianul sa-mi explice cum am ajuns in situatia asta?! Oricum iese Vasilica, pierduta cu Firea si Ologuta sa ne zica ele ca defapt e minciuna, ca sa vezi cum nu o sa fie pensii, apoi apare cap de porc si bila stefanescu sa mita si la final Darius muc cel mic Valcov, artizanul cifrelor! Ati furat de ati uitat de voi, viermii sa va manance!
    • -22 (30 voturi)    
      Greaua mostenire (Luni, 25 noiembrie 2019, 15:23)

      TiberiusHeius [anonim] i-a raspuns lui TheFaime

      7 ani, PSD a avut un deficit de sub 3% si crestere economica in medie de 3.7% pe an. Dintr-o data nu mai sunt bani si deficitul explodeaza la 4.1 Ministrul finantelor trebuie sa dea niste explicatii alaturi de fostul Ministru de finante! Asa mi se pare normal. Deficitul de 4.1% mi se pare exagerat si daca este adevarat, unde sunt banii, pe se vor cheltui
      • +13 (19 voturi)    
        banii s-au cheltuit deja (Luni, 25 noiembrie 2019, 16:13)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui TiberiusHeius

        Habarnistii au impresia ca o tara se conduce ca pe mosie la Belina...
      • +20 (22 voturi)    
        Pai e simplu... (Luni, 25 noiembrie 2019, 16:17)

        Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui TiberiusHeius

        Exact ca in zicala aia "Cea mai mare realizare a diavolului e sa-i convinga pe oameni ca el nu exista"
        Cat timp au fost la putere au ascuns de la an la an deficitul, asa cum probabil ar fi facut si in acest an daca ar fi ramas la putere.
        Si cred ca anul asta au cam sarit calul.
        Cand si-au dat seama ca exista riscul real de a pierde puterea, si-au bagat mainile pana la cot in buget ca sa imprastie bani si pomeni catre baroni si electoratul fidel.
        Acum vine scadenta.

        Asta, insa, nu inseamna ca Orban si Catu sunt indreptatiti sa dea doar din gura despre deficitul de 4,3% fara sa probeze concret acest lucru.
        • -20 (28 voturi)    
          cum ? (Luni, 25 noiembrie 2019, 16:39)

          codrean [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

          Se poate ascunde "an de an" un deficit ? Hai sa fim seriosi ! Exista statistici UE, FMI, Banca Mondiala, etc
          • -17 (25 voturi)    
            Vei primi multe minusuri (Luni, 25 noiembrie 2019, 17:00)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui codrean

            Vei primi multe minusuri.

            Nu ma intelege gresit. Ceea ce ai spus este perfect corect, perfect legitim.

            Dar aici e locul in care #rezistii cred ca Bugetul National se poate face in contabilitate dubla (azi, in 2019!!!), ca la butic. Personal, cred ca nici la butic nu se mai poate face asta, dar ei, #rezistii, cred in contabilitatea dubla, ca asa le-a spus Vasile Citu, Ministrul lor de finante. Astuia i-au trebuit numai doua saptamani sa faca o depasire de deficit de 1,5% din PIB, ce te astepti?
            • +13 (17 voturi)    
              Iar o dai cu bata in balta (Luni, 25 noiembrie 2019, 19:03)

              Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui newlook

              Voi, mitomanii psdisti ati nenorocit tara, ati facut ca in creon sa arate totul de vis si acum pasati motanul, deja.
              Tu vad ca esti responsabil cu dezinformarea, ca nu prea ai bagat pt Pavi in campanie!!!
            • -9 (17 voturi)    
              Hahaha, ai 9 minusuri si niciun plus (Luni, 25 noiembrie 2019, 19:21)

              newlook [utilizator] i-a raspuns lui newlook

              Hahaha, ai 9 minusuri si niciun plus. Iti dai seama ce genii #rezist bantuie pe aici?
              • +3 (5 voturi)    
                Creca fanii tai, zombiile (Luni, 25 noiembrie 2019, 23:56)

                Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                Nu prea stiu sa citeasca sau se uita pe net prin clantza usii, aia de la buda, de aia n-ai plusuri.
              • +3 (3 voturi)    
                mda (Marţi, 26 noiembrie 2019, 9:48)

                liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                poate ai primit minusurile pt ca vb. prostii, fara nici o acoperire economica sau logica, te-ai gandit la asta?!

                de asemenea, poate in loc sa jignesti pe toata lumea, ar trebui sa dai un argument!
                jignitul este doar dovada incompetentei, frustrarii si (cel mai important) lipsei unui argument!
            • +8 (10 voturi)    
              Luminatule, tu crezi ca in 14 zile Catu (Luni, 25 noiembrie 2019, 23:35)

              AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui newlook

              a furat 1,2 % din PIB-ul Romaniei? Pai ar trebui sa ia NOBELUL pentru asta mai omule.
              Catu a spus foarte clar de unde provin cifrele dar pentru unul pentru care Teodorovici e un geniu al finantelor iar Valcov un economist de talie internationala la ce sa ne asteptam!
            • +4 (4 voturi)    
              nu este corect (Marţi, 26 noiembrie 2019, 9:44)

              liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui newlook

              exact ASTA A FACUT GRECIA !!!

              1 - vezi ca de descalifici singur: incerci sa vb. civilizat apoi arunci o jignire penibila
              2 - vezi ca acea contabilitate dubla are dovezi, nu e o vorba arucata
              3 - era logic ca o sa fie deficit mare desteptule, din cauza maririlor de salarii si pensii mult peste cresterea economica!
              4 - baiete tu realizezi cat de GREU e sa maresti in 2 saptamani un deficit cu 1.5%?! hai sa nu mai aberam, da?!
              5 - pot sa te intreb, tu ce surse ai de informare pe care noi nu le avem pentru ca aparent antena 3 detine adevarul absolut si digi minciuna absoluta, desi dpdv al dovezilor lucrurile stau invers. deci de unde STII tu ca psd spune adevarul si pnl nu?!
              sursele tale sunt in cel mai bun caz la fel de bune ca ale noastre, dar totusi tu le consideri perfecte. esti cam subiectiv tovarase!
          • +15 (19 voturi)    
            Grecia (Luni, 25 noiembrie 2019, 17:09)

            coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui codrean

            Vezi ca si grecii au ascuns ditai deficitul.
          • +16 (20 voturi)    
            Nu e deloc greu (Luni, 25 noiembrie 2019, 17:34)

            Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui codrean

            Si FMI si Banca Mondiala si UE lucreaza cu "materialul clientului" Abia cand rahatul ajunge in tavan incep adevaratele anchete si analize, dar in Ro n-a fost cazul.
            Asa cum Daea a trimis la UE, vreme 3 ani la rand cresteri de productie la porumb, de cate 50% pe an, tot asa transmit si Curtea de Conturi, INS, BNR, date catre institutiile internationale.
            Sa tinem cont, totusi, ca nu e vb de un procent de 10% din PIB, ascuns.
            E vorba , asa, de cate 0,3 sau 0,5%, de la an la an, deficit care uneori chiar a fost recuperat pe parcursul anului urmator.
            Crizele nu apar peste noapte, ca un uragan sau ca un cutremur.
            Ele se produc pt ca ani la rand, se ascunde gunoiul sub pres (la nivel mondial) si cateodata reusesc sa mai scoata gunoiul si sa-l arunce fara sa vada nimeni, dar cand gunoiul ala nu mai poate fi ascuns, explodeaza stirea si automat apare si criza de sub covor.
            • -13 (19 voturi)    
              Iti dai seama: conversatie Dragnia-CIA (Luni, 25 noiembrie 2019, 20:06)

              newlook [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

              Iti dai seama: conversatie Dragnia-CIA!

              Pe site-ul CIA.gov, afli aceleasi nebuneli, ca pe site-urile FMI, BM, EU,S$P, Moody's, etc: cum ca Romania ar fi avut crestere economica viguroasa in ultimii 7 ani.
              Dar, surpriza, era sa raman neinformat, noroc cu #rezistu: toate astea sunt de fapt minciuni transmise de Dragnia:

              "Suna telefonul.
              Raspunde Robotul
              -Aici CIA.
              -Pentru departamentul Sabotaj, apasati 1,
              -pentru departamentul Lovituri de stat, apasati 2,
              -pentru departamentul Cocaina, apasati 3...
              -pentru departamentul Minciuni la FMI, BM, EU, S$P, NATO si Google apasati 9
              - [9]-
              (Robotul) Va informam ca folosind aceasta functie, adevarul va ramane ascuns in Secta FaceBuci, la dispozitia gardienilor #rezist si nu va putea fi recunoscut de nimeni altcineva. Doriti sa continuati? [1]pentru DA!
              - [1]-
              (Robotul) Spuneti minciuna care trebuie scrisa pe toate siturile si transmisa de tot personalul FMI, BM, EU, FBI, Interpol, NATO si LCK. Apoi apasati [2] pentru terminarea mesajului"

              (Dragnia) - Romania are crestere economica de 7 ani!
              - [2]-
              Robotul: Va multumim. De azi incolo, Planeta va sti ca Romania a avut crestere economica in ultimii 7 ani. Singurii care vor cunoaste adevarul vor fi #sectantii #rezist, pe FaceBuci. Salutari doamnei Birchal!"
              • +4 (4 voturi)    
                ma baiete (Marţi, 26 noiembrie 2019, 9:51)

                liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                tu esti de servitiu ca prea tot aberezi de aici?!

                ai niste "Argumente" de toata jena!
                apropos glumitele si incercarile de irnie nu-s argumente, sunt doar un red herrind jenant pentru ca de fapt tu NU AI ARGUMENTE!!!

                cifrele reale, articolele care spuneau ca maririle o sa duca la deficit etc TE CONTRAZIC!
          • +4 (4 voturi)    
            da (Marţi, 26 noiembrie 2019, 9:41)

            liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui codrean

            vrei exemplu concret?!
            GRECIA !!!
        • -3 (13 voturi)    
          Nu este adevarat (Luni, 25 noiembrie 2019, 20:09)

          TiberiusHeius [anonim] i-a raspuns lui Cataleya

          Deficitul bugetar nu poate fi ascuns de la an la an! Sunt niste plati, niste bani intrati si niste calcule contabile care le are ministerul, anaf si Banca Nationala. Rezultatul la bilant trebuie sa fie 0 (zero) sau in deficitul exprimat. Deci, nici vorba ca banii sunt ascunsi sau falsificati cum zic unii. Tu ai primit banii in mana si acei bani sunt inregistrati peste tot. Nu se pierde nimic, doar se platesc facturi nejustificate care ridica deficitul bugetar, nu scade deficitul bugetar. Cand scade deficitul bugetar inseamna ca nu s-au chieltuit bani, nu ca s-au ascuns sau s-au furat banii. Nu?
          • +7 (9 voturi)    
            Huh! (Luni, 25 noiembrie 2019, 20:59)

            Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui TiberiusHeius

            "Cand scade deficitul bugetar inseamna ca nu s-au chieltuit bani"
            De unde mama zmeului ai scos-o pe asta?
            • -3 (7 voturi)    
              Exact (Luni, 25 noiembrie 2019, 23:08)

              TiberiusHeius [anonim] i-a raspuns lui Cataleya

              Deficitul bugetar este ceea ce consumi mai mult de cat produci! Adica, daca anul asta ai consumat mult pentru tehnologizare si anul viitor iti lucreaza doar roboteii si nu mai cheltui bani s-ar putea sa fi pe plus, ca nu s-a consumat. Binenteles este un exemplu copilaresc. Trendul economiei mondiale este pe datorie si consum, respectiv pe deficit. Tu crezi altfel? Adica poti sa consumi mult, cat poti de mult, ca merge imprimanta si vin bani noi, care poti sa-i folosesti pe consum sau ca si colectie daca nu se devalorizeaza.
          • +4 (6 voturi)    
            cred ca nu stii cum functioneaza PSD-ul (Luni, 25 noiembrie 2019, 23:41)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui TiberiusHeius

            adica pe sistemul Hotie fara scrupule. Crezi ca niste biete cifre false i-au impiedicat?
            Toata politica economica a tarii se petrecea la faimoasa Comisie de Statistica si Prognoza care deja se ocupa si de investitii si de dezvoltare, era un fel de CSP comunist pe steroizi. In clipa cand au politizat chestia aia, drumul spre cifre era deschis.
      • +2 (2 voturi)    
        aberezi CRUNT!!! (Marţi, 26 noiembrie 2019, 9:40)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui TiberiusHeius

        pnl a venit la guvern in noiembrie!!!

        90% din deficit este DEJA FACUT !!!
        este penbiil si impotriva logicii si economiei sa dai vina pe noul partid care e la guvernare de 2 saptamani!

        daca pnl nu cumpara niste portavioane intr-o luna jumate, nu poate mari deficitul semnificativ nici sa vrea!

        toata lumea urla ca maririle de pensii si salarii o sa duca la cresterea deficitului! acu e vina noului guvern?!
        serios?!
    • +18 (22 voturi)    
      as zice sa explice din puscarie (Luni, 25 noiembrie 2019, 15:35)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui TheFaime

      personal m-am saturat sa aud ca X sau Y va "raspunde" politic pentru infractinile facute

      Q: cind vor fi condamnati penal orlando si cu gasca lui avand in vedere ca tinta de deficit este LEGE pt Romania ??? + raportarile false de pana acum
    • +11 (17 voturi)    
      Pai din creon Orlando stralucea in acte (Luni, 25 noiembrie 2019, 16:33)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui TheFaime

      Si Cuc umpluse tara de autostrazi, in carioca!!!
  • +18 (22 voturi)    
    Și care-i problema? (Luni, 25 noiembrie 2019, 15:22)

    Tayen [utilizator]

    Pizideaua doar a ascuns gunoiul sub preș, atît. Deficite uriașe avem de zeci de ani dar acum, de când cu pomenile fără număr date bugetărimii și „specialilor”, au explodat. Și să vedem la anul deficit!
  • -19 (33 voturi)    
    4.3 ? (Luni, 25 noiembrie 2019, 15:25)

    Gheorghe_Dan [utilizator]

    psd-ul asa cum a fost el a reusit sa-l tina pana in 3%, si astia in doar o luna il duc la 4.3?? Doamne ce ipocriti
    • +17 (23 voturi)    
      Șobo, peste 4% este de-o căruță de ani. (Luni, 25 noiembrie 2019, 16:45)

      Tayen [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghe_Dan

      Atâta doar că, acum, n-au mai avut timp să-l mascheze.
      • -15 (21 voturi)    
        Asa-i, asa ti-au spus Vocile matale (Luni, 25 noiembrie 2019, 17:05)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui Tayen

        "[Deficitul bugetar] este peste 4% este de-o căruță de ani."
        =============================

        Asa-i, asa ti-au spus Vocile matale. Esti mai tare decat toate mecanismele de control ale UE, FMI, BM, Standard&Poor si cate mai sunt!

        Salutari lui Napoleon din salonul tau si aluia din salonul alaturat, sanatate si sa va dea 5G acolo, sa va exprimati plenar, mai Jorjica!
        • +5 (7 voturi)    
          sunt PSD-isti ca si tine (Luni, 25 noiembrie 2019, 23:42)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Numai ca sunteti din redactii diferite.
        • +4 (4 voturi)    
          mai omule (Marţi, 26 noiembrie 2019, 9:54)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          daca esti asa destept ia zi cum a facut in 2 saptamani pnl deficit de 1.3%?!
          dar cu exemple economie argumentate, te rog!
          si ceva ce poate intelege si APROBA un contabil impartial!

          da stiu, e imposibil sa faci asa ceva , mai ales tu, ca un postac de 2 lei!
    • +2 (2 voturi)    
      fals (Marţi, 26 noiembrie 2019, 9:52)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghe_Dan

      psd a mintit si a ascuns cifrele reale...
      dar slugile psd tre sa-i apere cumva si cand e clar ca nu e asa!
  • -18 (26 voturi)    
    puneti-va centurile... (Luni, 25 noiembrie 2019, 15:32)

    demaGOGU [utilizator]

    ...isi pregatesc terenul ptr taierile masive de venituri ce vor urma in 20 20.

    vae victis?
    • +14 (22 voturi)    
      Ce bine-ar fi???? Și nu-s venituri, sunt pomeni!!! (Luni, 25 noiembrie 2019, 16:48)

      Tayen [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Unde s-a mai auzit pe planeta asta ca pensia să fie mai mare ca salariul? Sau ca media salarială a paraziților de la buget să fie dublă față de a celor ce muncesc și plătesc taxe și impozite. Sau ca bugetarii, li numai ei, să aibe vouchere de vacanță???
      • -3 (5 voturi)    
        ha? (Marţi, 26 noiembrie 2019, 2:33)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui Tayen

        dar cine i-a impiedicat pe patroni sa-si taie din dividende si sa la dea angajatilor vouchere? o vacanta mai putin in Bali si se rezolva
    • +4 (4 voturi)    
      ahahahaha (Marţi, 26 noiembrie 2019, 9:58)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      la pariu ca daca era fix invers urlati "greaua mostenire" ipocritilor.
      daca stau bine sa ma gandesc psd de FIECARE data a urlat cu greaua mostenire!
      hai sictiv postac mincinos si cu niste cunostinte de economie similare (si nu numai) cu cele ale unui gandac de bucatarie
  • -17 (25 voturi)    
    din condei (Luni, 25 noiembrie 2019, 15:39)

    codrean [utilizator]

    Orlando putea face excedent, Citu face deficit. Nu-i mare lucru daca te straduiesti !?
    Si noi, romanii, cu ce ne alegem din circul asta ?
    • +15 (17 voturi)    
      Cu ce? (Luni, 25 noiembrie 2019, 16:13)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui codrean

      Cu ce ai votat!
      • +9 (13 voturi)    
        Crezi că mai știe? (Luni, 25 noiembrie 2019, 16:51)

        Tayen [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        L-o fi cumpărat primarul c-o litră de cocârț....
    • +2 (2 voturi)    
      excedent?! (Marţi, 26 noiembrie 2019, 9:59)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui codrean

      ba, voi daca nu mintiti , muriti.,
      unde a facut ma psd excedent?!
      ai de capu meu de aberezi!

      voi cum ati promovat ma clasa 11a aia in care se facea economia ?! sau nu ati ajunt in clasa 11a?!
  • +7 (13 voturi)    
    Si Orlando inca e liber????? De ce???? (Luni, 25 noiembrie 2019, 16:51)

    Marionette [utilizator]

    Orlando la ora asta ar fi trebuit sa-si convinga sotul ca il doare capul si nu mai poate presta. La mititica.
  • -12 (20 voturi)    
    Nu inteleg (Luni, 25 noiembrie 2019, 17:41)

    DanCris [utilizator]

    Au urlat ca e inacceptabil sa intram in deficit peste 3% iar acum s-au dus in 4,3% ?!
    La 9 luni era 2,6 % .
    Daca e nevoie de ce nu taie din cheltuieli ? DIn motive politice populiste (ca sa nu zica PSD-ul ca au taiat) prefera sa dea foc la tara ? Daca aia au fost iresponsbili atunci PNL-ul incearca sa ii intreaca in iresponsabilitate....
    • +7 (9 voturi)    
      esti ff smecher postacel (Luni, 25 noiembrie 2019, 23:47)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui DanCris

      DA, incearca sa controleze politic situatia.
      1- o taiere de salarii ar aduce din nou PSD-ul la putere, deja propaganda PSD-ul urla de 6 luni despre asta
      2- o reducere cu 25% a bugetarilor poate dura si doi ani si nu rezolva nimic din bugetul lui 2019
      3- o acceptare a deficitului bugetar in fata UE inseamna ca nu suntem Grecia si nu bagam ra- tul sub pres si suntem un partener de incredere.
    • +5 (5 voturi)    
      ba tu esti turc?! (Marţi, 26 noiembrie 2019, 10:01)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui DanCris

      nu ei au urcat deficitul la 4.3%
      deficitul ERA Acolo urcat de catre psd.
      ce e asa greu de inteles?!

      din ce cheltuieli sa taie tovarase?!
      1- daca ar taia, ati urla ca taie
      2 - chiar daca ar taiat.... mai sunt 1.5 luni pana la finalul anului, banii sunt deja cheltuiti!

      serios, nu mai abera in halu asta. iti lipseste orice urma de logica!
  • +5 (9 voturi)    
    Niuluk cel Nauk spera la un post cald (Luni, 25 noiembrie 2019, 23:57)

    Dalinar [utilizator]

    Acum ca se rearanjeaza hienele in psd, de aia se sbate in ultimul hal pe aici si hahaie in delir!!!
  • +2 (2 voturi)    
    Sa nu ne pierdem speranta ! (Marţi, 26 noiembrie 2019, 9:09)

    radu222 [utilizator]

    Nu e nevoie sa se taie salariile si pensiile. Trebuie pornite investitii masive care sa aduca venituri suplimentare la buget, dar asta nu se poate face peste noapte. Sub guvernarea PSD nu s-a facut nici o investitie cat de cat semnificativa, din contra, au alungat toti investitorii care isi anuntasera intentia de a investi in Romania.
    Trebuie accesate masiv fonduri de la UE pentru infrastructura si alte investitii, dar si acestea nu se pot lua peste noapte. PSD-ul s-a ferit ca de dracu sa ia fonduri europene pentru ca acestea nu se pot fura.
    PSD-ul a facut raportari false de bani accesati de la UE raportand si platile pentru agricultura care se dau automat pe suprafata sau pe cap de animal.
    Ca un exemplu de idiotenie a PSD: a existat (poate mai este inca) un fond de vreo 600 miliarde de euro pentru imbunatatirea culuarului de transport Marea Nordului-Rin-Dunare-Marea Neagra. Puteau foarte usor sa ia macar cateva dragi pentru a mentine shenalul navigabil pe Dunare vara pe seceta, sa cumpere 2-3 spargatoare de gheata, sa renoveze cladirile din orasele porturi, sa curete Dunarea de gunoaie ca sa stimuleze turismul pe Dunare. Nu i-a interesat!
    Trebuiesc taiate pensiile speciale iar marirea de 40% in 2020 a tuturor pensiilor (grenada lasata de PSD) sa constientizam ca nu este sustenabila. Se va face cu siguranta in anii urmatori, pe masura ce vor creste veniturile bugetare. Cred ca pe cei mai multi ne doare sufletul ca primim pensii marite de PSD din bani imprumutati pe care-i vor inapoia copiii si nepotii nostri.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by