​Te întâlnești cu unele fonduri de investiții care sunt într-un start-up și ele vorbesc 90% din timp despre cum să faci ieșirea din companie, nu despre dezvoltarea produsului, susține Cornel Marian, seful Oresa Ventures. Potrivit acestuia, sunt bani puțini băgați în dezvoltarea produsului și mulți în marketing și PR.

Imagine din timpul evenimentuluiFoto: Hotnews

“E foarte la început piața asta care are ceva ce n-am înțeles sau nu mi-a plăcut. Destul de mulți Angel Investors sau fondurile noi investesc și creează la antreprenor o așteptare mai degrabă pe care o vezi în schemele Ponzi. Valoarea nu constă (pentru acei investitori n.r.) în ce faci tu, ce produc, într-o conferință organizată de PwC România.

  • Te întâlnești cu ei, sunt în start-up, și ei îți vorbesc 90% din timpul pe care îl petreci despre exit. Despre cum s-au gândit ei să existeze (să iasă din companie n.r.), cum o să adune bani la next round (runda următoare n.r.), bani relativ puțini, că vorbești de miliarde evaluare.
  • Hai să nu dau nume, sunt bani relativ puțini băgați în dezvoltarea tehnologiei și al produsului și foarte mulți în marketing și PR.

"Când se lasă apa, vedem cine are ceva pe el sau nu. Industria asta de Angel investors este la început la noi. Prima dată au plecat cei mai aventurieri, căutătorii de aur și nu creează spiritul bun. Un antreprenor trebuie să fie interesat să-și construiască business-ul și valoarea și dacă îi oferi: “Hai cu mine că vii la toți retailerii mari din România și dezvoltăm”. Nu (nu vrea n.r.). Visul lui e Silicon Valley și unicornul. Eu cred că nu ăștia o să ajungă în Silicon Valley. O să ajungă ăia care sunt îndrăgostiți de produs, tehnologie, clienți”, a mai afirmat Cornel Marian.