

Hârtia igienică si săpunul au înregistrat vânzări uriașe, contribuind cel mai mult la creșterea efectivă a vânzărilor de produse dedicate îngrijirii personale, în timp ce servețelele umede au devenit produsul campion al creșterilor vânzărilor de aproape 8 ori față de aceeași perioadă a anului trecut.

Produsele de înfrumusețare au înregistrat scăderi, în special pentru machiaj, ojă, parfum. Produsele dedicate curățeniei au înregistrat o dublare a vânzărilor, producând un vârf al achizițiilor față de toate celelalte perioade ale anului. Cu doar câteva excepții, toate categoriile au vânzări de peste 75% față de aceeași perioadă a anului trecut.

În săptămâna 19-15 martie se produce prima explozie a vânzărilor, înregistrându-se o creștere generală de 76% față de aceeași săptămână a anului anterior, pentru toate categoriile monitorizate de RetailZoom.
- Este de remarcat faptul că 29 dintre categoriile monitorizate au inregistrat creșteri de peste 100% vs 2019, 2-3 dintre acestea fiind categorii de produse alimentare
- Coșul de cumpărături în această perioadă a fost compus preponderent dintr-un mix de categorii de stocare ce au contribuit cel mai mult la cresterea generală. Între toate tipurile de produse, cea mai mare creștere au înregistrat-o produsele de îngrijire personală 113, urmate de cele de curățenie sau de îngrijire a casei 100, și de cele alimentare 75. Pentru toate aceste grupe de produse creșterile sunt fără precedent față de nivelul obișnuit al unei săptămâni, rivalizând cu vânzările premergătoare Paștelui sau Crăciunului
- Creșterea vânzărilor pentru produsele alimentare a concurat, spre exemplu, cu perioada vânzărilor de Paște din 2019. Spre exemplu, cumpărăturile de produse de băcănie au atins în această săptămână de două ori și mai bine, 110% valoarea înregistrată anul trecut de Paște, în săptămâna ce a precedat sărbătoarea pascală
- Prețurile nu au înregistrat o creștere la nivel general, ci doar pentru anumite categorii de produse, determinate în principal de unele dintre articolele listate. Este posibil însă ca aceste creșteri de preț să fie vizibile începând din a doua parte a lunii martie. Un comportament observat este acela al tranziției cumpărătorilor către ambalaje mai mari ce sunt, în mod evident, mai scumpe sau către produsele ieftine
- Singurele produse care înregistrează descreșteri ale vânzărilor în această săptămână sunt produsele de machiaj, parfumurile și cele de îngrijire a unghiilor
Nu ati dat decat niste grafice, cu sute de procente....in rest nimic.
Nu a insemnat nimic, decat frica romananului de foamete. Ce conteaza virusul, ce conteaza igiena, ce conteaza distantarea sociala.....pentru roman conteaza matul plin si camara burdusita cu faina, malai si ulei.
De 30 de ani de cand traiesc in tara asta, nu-mi amintesc sa fi suferit vreodata de foame sau sa nu am sapun si hartie igienica. Da, au fost perioade in care nu aveam o diversitate asa mare de produse, dar a fost suficient pentru toata lumea.
Este suficient pentru toti, atata timp cat unii nu cumpara cat pentru toti.
In UK oamenii s-au batut in magazine, si ei sunt considerati cei mai nobili si educati oameni din galaxie, ceea ce oricum e departe de adevar.
Este cat se poate de normal ca atunci cand trebuie sa-ti limitezi deplasarile sa-ti faci stocuri.
Atata gargara pentru ceva firesc si logic!
"alcool pur cu 418% iar cele de drojdie cu 366% "
Avand in vedere ca de vreo 3 saptamani nu mai exista picatura de alcol si pachetel de drojdie in comert cum exact ati calculat procentele?
Cum compari mere cu betoniere.
Procente de alcool vandut cand nu exista alcool la vanzare?!!!?