Schema de sprijin anunțată de ING Bank pentru clienți în data de 17 martie va fi înlocuită de prevederile Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 37/2020, care prevalează și care prevede condiții mai favorabile clienților, a anunțat banca într-un comunicat transmis vineri.

”Printre condițiile instituite prin acest act normativ se numără o aplicabilitate mai largă, acoperind toate categoriile de clienți, posibilitatea de a amâna plata ratelor și/ sau dobânzilor pe o perioadă de până la 9 luni, precum și un proces simplificat de acceptare a noilor condiții contractuale, fără acte adiționale și fără necesitatea deplasării la sediul băncii”, se arată în comunicat.

Pentru clienții persoane fizice care au solicitat deja amânarea ratelor prin soluția oferită de ING (de până la două luni), aceștia vor fi migrați pe noua opțiune, conform OUG 37/2020, aceasta fiind mai favorabilă, mai spun autorii comunicatului. Clienții ING Bank vor fi contactați în termen de maxim 15 zile calendaristice de la data primirii solicitării cu un răspuns.